Další úpravy oproti standardnímu NWN

Důležitá oznámení, pravidla, ...

Další úpravy oproti standardnímu NWN

Příspěvekod Feiwill » 06 led 2008 23:12

Některé další arkhalijské odlišnosti od standardního NWN:

* Používáme community patch 1.70, nicméně *lze* vyrábět lektvary Válečného pokřiku.

* Úspěšný disarm (odzbrojení) nevede k odhození zbraně na zem, ale k jejímu přesunu do inventáře držitele. Pokud v inventáři není dost volného místa, zbraň buď spadne na zem nebo se přesune do inventáře náhodné jiné postavy, která je ve hře. Na zemi se navíc výjimečně zbraň může bugnout tak, že nejde zvednout (zde volejte DM dřív, než bude restart a zbraň zmizí). Doporučujeme proto mít v inventáři vždy dost volného místa.

* Oprava NWN bugu kdy postavy používající trojzubec nedostaly +1ab za zaměření na zbraň. (Pozn. tato oprava je systémová, neovlivňuje +20AB cap)

* Pale master (Pán smrti) změní přesvědčení na lawful evil (zákonné zlo). Postava s PM nesmí přesvědčení měnit, ani nelze PM a snižování lvlů používat k jinak nedosažitelným kombinacím povolání - detaily viz Pravidla.

* Red dragon disciple (Učedník červeneho draka) dostavá jako kompenzaci imunity vůči ohnivému zranění od 10 levelu sníženu imunitu vůči zranění (mráz).

* monk (mnich) od 10. ůrovně získává plný počet ůtoku při boji s holí , hvězdicemi nebo sapem

* Dwarven defender (Trpasličí obránce) nevyžaduje lawful (zákonné) přesvědčení.

* Barbarova zuřivost nedává standardní bonusy, ale namísto nich dává +3 AB, +3 dmg +3 concentration (soustředění), +3 výcvik (discipline), +3 fortitude (výdrž), +120 dočasných HP.

* Barbarova Silná zuřivost (Mighty rage) nedává standardní bonusy, ale namísto nich dává +4 AB, +4dmg, +4 concentration (soustředění), +4 výcvik (discipline), +4 fortitude (výdrž), +160 dočasných HP.

* Barbarova Zastrašující zuřivost (Terrifying rage) dává těm, co jsou imunní na strach/mysl postih -2 do útoku/záchranných hodů a to na počet kol rovných úrovni barbara.
* Barbar má nyní animal empathy jako class skill

* Proměna draka a všech golemů na arkhalii připočítává do proměny i všechny ostatní předměty tzn. plášť, prsteny, amulet, pásek a boty.

* V neozbrojených proměnách fungují všechny zbraňové odbornosti na neozbrojený boj včetně ničivého kritického úderu

* Je možné snadno změnit přesvědčení libovolným směrem kromě směru chaotic (zmatené) -> lawful (zákonné), a to ani o jediný bod. Výjimkou je zmíněná specialita PM. Nelze tedy např. složit klerik/bard/PM s bardem klikaným na 40. lvlupu.

* Výcvik, výdrž a PM jsou relativně vysoce vážené pojmy. Existuje pouze několik málo předmětů s imunitami a jsou velmi vzácné. Jedná se o tyto imunity:
- imunita na určité kouzlo (např. pavučina nebo zpomalení)
- imunita na jedy
- imunita na choroby
- imunita na spánek
- bonusová odbornost: chůze lesem (tzn. imunita na sádlo, zapletení, pavučinu a pavučinový paprsek)

* Na epickém rozvoji můžete v důsledku ztráty XP smrtí přijít o lvl. Na neepickém rozvoji padnout pod lvl nelze (v souvislosti s tímto pamatujte, že DM vám lvl neshodí. Jedinou moznost opravy pak máte pomocí "levelové chirurgie", kde za poplatek lze snižovat zkušenosti a tak padnout pod level i na neepickém).

* Lze spát kdekoli, kde nejsou nablízku nepřátelé (plus pár speciálních lokalit v některých dungách). Ke spánku nepotřebujete žádnou speciální přípravu, nicméně minimální prodleva mezi dvěma úplnými resty je dvě minuty.

* Lze měnit vhled zbraní, štítů, helem a brnění v mnohem širším měřítku, než to dovoluje obyčejné NWN. Na Arkhalii se toto nazývá kraftem (kraft ve smyslu tvorby nových předmětů ze surovin na Arkhalii neexistuje). Kraft stojí peníze a vyžaduje dostatečnou zdatnost ve skillu Craft armor / Craft weapon.

* Zcela jiný systém smrti, velká škála dodatečných zbraní, výstroje a dalších předmětů a další změny.
Naposledy upravil Feiwill dne 25 bře 2011 21:36, celkově upraveno 9
Feiwill
Level 29
 
Příspěvky: 946
Registrován: 30 pro 2007 00:00
Bydliště: Morava

Příspěvekod Feiwill » 06 led 2008 23:24

Některé zajímavosti, které jsou na Arkhalii naopak v souladu se standardním NWN:

* Kromě výše zmíněného omezení přesvědčení u PM a vlastnosti RDD, žádné další změny v povoláních. Žádné dolní omezení na počet lvlů na jedno povolání. Žádné přímé omezení na kombinace povolání.

* Plný triple-class (až tři povolání na postavu).

* Maximální lvl = 40 a toto číslo je snadno dosažitelné.

* Povoleno volné předávání téměř všech předmětů mezi postavami na jednom účtu. Ve stejném duchu povolen volný obchod mezi hráči. Jen minimum předmětů je vázáno na inventář jedné postavy (undroppable) a tyto předměty nebývají ani nijak zajímavé. Vazba předmětu na jméno postavy/acc neexistuje vůbec.

* True seeing (pravdivé vidění) vidí se 100% účinností skrz neviditelnost z kouzel i ze skillů (vč. HIPSu).

* Povolen cílený powergaming (i RP samozřejmě).

* Snadno dostupné permahaste (předměty s permanentním Spěchem).

* Existují sequencery (pořadače) na kouzla.

* Nevyužité skillpointy z lvlupů se bez omezení akumulují na vyšší lvlupy. Počet bodů investovatelných do jednoho skillu není vázán na počet lvlů povolání, které tento skill zpřístupnilo.

* Postava získá na každém lvl vždy maximální počet životů.

* Neexistují subrasy.
Feiwill
Level 29
 
Příspěvky: 946
Registrován: 30 pro 2007 00:00
Bydliště: Morava

Příspěvekod ShaDoOoW » 14 zář 2011 04:07

Nové úpravy:

* Prestižní povolání Vrah (Assassin) od teď splňuje požadavky na mystické kouzlení, tudíž se může stát Učedníkem červeného draka (RDD) nebo Tajemným lučištníkem (AA). Vrah se nicméně z důvodů vyvážení hry nemůže kvalifikovat pro povolání Pána smrti (PM).

* Speciální šípy Tajemného lučištníka (naplň šíp, neomylný šíp, smrtící šíp) zraňují namísto fyzického, magickým zraněním. Jedná se o kompenzac za NWN bug, kdy kterákoliv příšera s pohlcením fyzického zranění pohlcovala i fyzické zranění z těchto šípů

* Vylepšení bardovy písničky na lvl 30, tabulka:

Kód: Vybrat vše
Lvl   Umění  AB   DMG   vůle výdrž reflex  HP     AC  skilly
1     3      1     1     0     0     0     0      0     0
2     6      1     1     1     0     0     0      0     0
3     9      1     2     1     1     0     0      0     0
6     12     1     2     1     1     1     0      0     1
8     15     2     2     1     1     1     8      0     1
11    18     2     2     1     1     1     8      2     2
14    21     2     3     1     1     1     16     3     2
15    24     2     3     2     2     2     16     4     3
16    30     2     3     3     2     2     20     5     4
17    35     2     3     3     2     2     22     5     5
18    40     2     3     3     2     2     24     5     6
19    45     2     3     3     2     2     26     5     7
20    50     2     3     3     2     2     28     5     8
21    55     2     3     3     2     2     30     5     9
22    60     2     3     3     2     2     32     5     10
23    65     2     3     3     2     2     34     5     11
24    70     2     3     3     2     2     36     5     12
25    75     2     3     3     2     2     38     6     13
26    80     2     3     3     2     2     40     6     14
27    85     2     3     3     2     2     42     6     15
28    90     2     3     3     2     2     44     6     16
29    95     2     3     3     2     2     46     6     17
30    100    3     4     4     3     3     48     7     18


* Vylepšení schopnosti Stínového tanečníka Stínový únik, viz. tabulka:
Kód: Vybrat vše
lvl   redukce  ukrytí AC
4     5/+1     10%    +1
6     5/+2     20%    +2
8     10/+2    30%    +3
10    10/+3    40%    +4
15    12/+4    50%    +5
20    14/+5    60%    +6
25    16/+6    70%    +7
30    18/+7    90%    +8

trvání : fixně 60sekund
Naposledy upravil ShaDoOoW dne 01 led 2013 15:46, celkově upraveno 9
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 14 zář 2011 04:24

Úprava Rytíře Purpurových Draků (PDK)

Schopnosti PDK:
- Hrdinský štít, Přísaha hněvu a Inspirující odvaha nyní "žerou" počet použití vlastnosti Hrdinský pokřik
- hrdinský pokřik má [5+modifikátor charisma] počet použítí
- odbornost Střelba na koni dále zvýší počet použití hrdinského pokřiku o 5
- dovednost Jízda na koni má přímý vliv na trvání většiny boostů, každý bod je 1kolo navíc tzn co 10bodů to 1minuta navíc. Bonus z obratnosti i z předmětů se započítává!

Hrdinský pokřik (Rallying cry)
Trvání: [počet bodů v dovednosti jízda na koni] kol
Bonus: beze změny (tedy +1ab, 20% rychlost všem okolo)

Hrdinský štít (Heroic shield)
Trvání: 1tah tedy minuta
Bonus: beze změny (tedy +4AC uhýbání jednomu cíli, nelze aktivovat na jiný cíl dřív než vyprší starý bonus, rovněž nelze použít na sebe)

inspirující odvaha (Inspire courage)
Trvání: [počet bodů v dovednosti jízda na koni] kol
Bonus: beze změny (tedy +1ab, +1dmg, +2savy na mysl všem okolo)

Přísaha hněvu (Oath of Wrath)
Trvání: [počet bodů v dovednosti jízda na koni] kol
Bonus: +2ab, skilly, savy vs rasa cíle, +mod charisma dmg božským vs rasa cíle

Strach
beze změny

Finální výdrž (Final stand)
Trvání: [počet bodů v dovednosti jízda na koni] kol
Bonus: přidá 5k10 životů a rezist 5/fyzické všem okolo
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00


Zpět na Důležité informace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků