Verze 27_71

Horké informace přímo od WB.

Verze 27_71

Příspěvekod ShaDoOoW » 02 říj 2011 04:19

Verze 27_71
- velká úprava typu AC na zbraních:
-- všechny obouruční a oboustranné zbraně mají nyní typ AC za štít
-- to umožní vložit stínové brnění a těžit z toho AC místo štítu (se štítem to nebude mít efekt protože se to nesečte)
-- veškeré staré zbraně s bonusem k AC se automaticky změní na nový typ (nejde o změnu zbraní ale enginu)
- v ZK (jen truhly dole) a MV nahoře se teď testuje nový pokladový systém
-- všechny truhly ve stejném patře mají stejný loot, to znamená že je jedno kterou truhlu bude hráč vybírat v obou teď může najít vše
-- počet killů bosse neovlivňuje šance v lootu
-- počet hráčů který dungeon šel přímo ovlivňuje šance na loot (tak aby se vyplatilo chodit dungy které hráč zvládne sám ve více lidech)
-- jinak vše při starém, rozdělení slotovky (vždy), ostatní (konstantní šance) a rarity (%šance podle lidí)
- oprava despawnu troglodytů vůdců
- past jen pro zloděje v ledovci už může najít i ne-zloděj (zato se zvedlo DC na odpastění - není možné aby tam šla parta 4lidí a skončila na tom že nikdo nemá zloděje)
- respawn dveří a barikád v ledovci
- úprava spawnů v ledovci tak aby vždy spawli 2mágové (když šel někdo sólo tak se spawnul jen 1 lol :D)
- zrušení lektvarů z lootu v labyrintu
- vylepšení slotovek u Balroga a u drowů (5/3 jsou už minulost)
- snížení šancí na lepší svitky z kaluží
- už nepůjde nalákat drowy na otroka
- oprava padání klíčů v ZK
- prodloužení despawnu u klíčníků v kleci v ledovci, zároveň třetí z pěti už je imunní na meč katastrof
- oprava ceníku v levelové chirurgii
- u krysodlaků se od vnučky dá vrátit
- prodloužen despawn klíčníkovi v bažinách (byl 2minuty lol)
- na konec dungu v bažinách přidán portál návratu
- zvýšení počtu zombíků u frotrpy tak aby se i low lvl spawnovalo všech 6 - to vytvoří nové expící místo pro postavy kolem lvl 30
- do truhly ve věži legend přidán stříbrňák pro prvního hráče který to dá (další stříbrňák se objeví až po restartu)
- úprava malých pavouků tak aby to v lokaci s jezírkem míň lagovalo - je to víceméně jen pokus tak to skuste jestli se to nějak projeví
- zrušení selhání kouzel v jeskyni v jezeru
- dryáda na konci jezera se už nebude snažit útočit na NPC (čímž nešel dung dokončit)

Pozn.: Cílem nového loot systému je zrušit nesmyslné zvedání šance za počet killů a zvýhodnit spíše ty kteří sebou do dungeonu vezmou další hráče. Šance na rarity se totiž ve více lidech zvedá. Kdo půjde dungeon sólo bude mít šance vždy stejné ale s opravdu hodně killy se taky zvedne (ale to zatím v mv není implementováno) - takže bude mít smysl chodit dung i s novou postavičkou která jelikož dřív neměla killy měla o dost menší šanci na rarity. Killy se nadále počítají do statistiky, pro bonusové měďáky a další speciality.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Zpět na Úpravy v modulu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků