Verze 27_83

Horké informace přímo od WB.

Verze 27_83

Příspěvekod ShaDoOoW » 16 úno 2012 02:47

Aplikována nová verze community patche. Pzn. hráči tuto novou verzi nepotřebují, stejně tak ani ta původní verze 1.70 není nutná ke hraní arkhalie.
Nejzásadnější změny:
- oprava zvukového boostu na zbraň aby nerušil oheň
- oprava obnovy aby nerušila zuřivosti
- oprava zaměření na zbraň pro trojzubec (aktuální řešení se bohužel počítá do +20ab capu)
- oprava bugu v AI beholderů díky kterému se beholdeří na arkh prakticky nedali chodit (šlo o to že v defaultním NWN používají svoje schopnosti pokaždé když je někdo trefí, v kampani NWN to není problém na arkhalii kdy jsou ale beholdeři dělaní pro více lidí ano protože oni dostali za 1 kolo až 10+hitů)
- kouzlo odstraň chorobu nedokáže zrušit postihy do vlastností z jedů
- kouzlo neutralizuj jed/lektvar protijedu nedokáže zrušit postihy do vlastností z choroby (pozn. obě kouzla stále vyléčí postihy z kouzel, výbuch negativní energie aj.)

Verze 27_83
- zrušení omezení na přivolávání z hrobu, počínaje touto verzí může přivolávat každý
- aktualizace cedulí v Numismaticu, pokud jsem se někde přehlédl a něco stále cenové nesedí, nahlaste
- zrušeno omezení na počet hráčů v černém kde se na to dosud zapomnělo
- zrušení spawnu skřetů v posledním patře ZK
- přidání neomezené munice i pro prak
- obchodnice v Elowinwoodu bude prodávat i ne-elfům
- zrušení arkhalijské úpravy zvukového boostu na zbraň, kouzlo nyní funguje normálně (tzn z 5dmg zvukem 3dmg + onhit hluchota)
- oprava automatického zavírání propojených dveří na druhé straně
- oprava dveří z elfího numismatic s.r.o.
- oprava vizuálních efektů kolem stromu života z nichž některé létaly ve vzduchu
- nové spawny asabiů se srdcem aby šlo opět vyrábět lektvary léčení v magické bedně
- do obchodu s brašnami přidáno několik verzí batohu 20% s jiným vzhledem. zároveň toulci zrušeno snížení váhy
- obnovení původní verze písčité mítinky u pavouků (tzn. už tam teď nějsou žádné speciální spawny, vše jak bylo před mýma úpravama) - tím rovněž končí veškeré upravování pavouků, sám jsem to několikrát otestoval s mojí postavou na vrhací sekerky a myslím že je to v pohodě, speciální spawny jsou teď nastaveny tak že už by to neměl být opruz
- obnovení původní verze tunelu (opět můžete vesele bugovat první spawny a obejít je, původní vlastnosti kouzelníků a bojovníků)
- úprava labyrintu části s prasodlakem - prasodlak se odteď nedá kempit, ale cesta GC změněna tak že šance že to hráče vrátí zase k prasodlakovi bude znatelně menší (pozn. drak ani mechanický pavouk také nepůjdou kempit)
- přehození jednoho náhodného portu v labu na jiné místo (2x házelo k prasodlakovi)
úpravy příšer:
- mědění draci už budou despawnovat
- trpaslíkům v Morii změněno přesvědčení z neutrálů na dobré (kromě zlodějek) - přeci jenom oni věří tomu že konají dobro tím že stráží poklad před chamtivými dobrodruhy :)
- úprava stínové krypty:
- oprava prvního licha ve stínové kryptě
- oslabení bosse
- úprava spawnů aby nešly obejít
- přidáno několik nových pastí, mějte se na pozoru
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Zpět na Úpravy v modulu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník