Oprava vstupu k Balrogovi/Beholderům.
Oprava vážného bugu který generoval do hry neomezené množství prstenů +4regenerace.
RDD který spadne pod 10. lvl nyní postih k ledu ztratí.
MV-spodek:
Strážcům kobek sníženo AC
MV-vršek:
- učencům půjdou dispellnout kouzla i s HA (vlastnost svatý mstitel)
Stínová krypta:
- kostlivým mozkožroutům půjde dispelnout zbroj smrti
- stínovému pánovi zvýšeno soustředění (výsměch je při 1kouzle za kolo fakt přehnaný)
Jezero:
- úprava vodních elementálů tak aby je bylo jednodušší trefit, a také jsou nově zranitelní na sečné zranění a je za ně více XP
- úprava kaluží tak aby je bylo jednodušší trefit
- Jezerní víla bude sesílat jen 1x za kolo
Pavouci:
- dveřím u posledního pavoučího muže nastaveno pomalejší zavírání
Labyrint:
- bludičkám sníženo AC a expy za ně
Balrogova komnata:
- želatinovým kostkám sníženo AC, ale na oplátku jim byly přiděleny úplně nové vlastnosti (resp. doteď neměly žádné) - takže jelikož jsou to slizy jsou teď imunní na kritický/zákeřný atd.