Verze 28_19:
- oprava problému s logováním nových postav
- vylepšení lootu u pavouků (šance) a ve stín. kryptě (šance i obsah)
- zrušení animačky skoku k drakolichovi - z nějakého důvodu to shazovalo hru
- oprava (ne)zavírání brány k orkům
- láva přidána i na cestu k Dalhagovi
- úprava lávy tak aby se dala případně přežít
- úprava pokladové místnosti u Dalhaga
- oprava kouzla Zraň/Harm (při sesílání dvou hráčů/příšer naráz to byla instantní smrt)
- nová DM truhla, která skládá neslotovky ("quest" 4nesloty -> +1slot už odteď neplatí!)
Malá úprava LL:
- bonusy z LL budou vždy vypsány v logu pro účely zpětné kontroly
- LL se nyní započítává do některých schopností, na které se zapomnělo (domény klerika, přiložení rukou, prázdné tělo)
- bonus z LL do šípů AA a dračího dechu přehodnocen, nyní se bude LL započítávat zcela normálně
Tehyart:
- křovačce šamance přidána imka na strach, minibossům zvednuta vůle
MV:
- stínům a ztraceným duším přidána imunita na kritické/zákeřné zásahy
Beholdeři:
- po smrti bosse se můžou prohodit tunely
Peklo:
- mírně sníženy XP za démony
- kletba od démonů nebude snižovat moudrost ani inteligenci z důvodu ztrácení naklikaných kouzel
- snížení úrovně sesilatele Imploze na 9 (tzn. imka už při SR 30)
- vyladění spawnů, tak aby to bylo o něco delší