Návrhy ithemů

Návrhy budoucích změn v modulu a diskuze o provedených změnách.

Příspěvekod ShaDoOoW » 29 dub 2010 15:43

nevím komu vadily top itemy (nazývat je "uber" nebo "imba" je blbost), ale nechápu jak by mohly vadit jakémukoliv hráči, což je tu přemílá takže prosím příště citovat kterému hráči to vadilo - můj názor je že to vadilo tak maximálně dmkům

takže je naprosto jasné proč nedošlo ke zrušení ale jen k omezení - protože když zrušíte +7 věci tak tady už nikdo nebude hrát, stejně s RDD/PM ty +7 nepotřebuju (což je chyba) jde jen o to je vylootit o to de

největší chyba arkhalie je poměr ac/ab který je nastaven na rdd/PM prostě můžu jít jakýkoliv dung ale vždy je to to samé, imba uber bosse (s ab 95 ac 82 kritickým dmg 300+, devastem, vorpálem, sneakem 20k6 a já nevím co ještě) "natankuje" zloděj/PM jednou za 10minut hodí flašku a 3rdd mlátiči do něj valí 30 minut. Všude je to přesně takhle. Prostě žádná fantazie, naopak nuda, monotónost a to je důvod proč stačí udělat PM/RDD.

drax píše:to že mulo nezkouší postavy před expenim je jeho problem dit ma bugle rdd minimalně jednou týdně
To je přesně to co říkal mef... mimochodem já taky většinou stavím postavu naslepo[/quote]
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod bubla » 29 dub 2010 15:59

Tak všude to tak přeci nejni. Třeba party dungy ledovec a tunel. Tam neni v podstate zed potreba. Nebo solo dungy pro lucistniky sou udelany jinac.

No ona fantasie kolikrat nestaci a nejaky zajimavy featury se daj leda naskriptovat a hrubou silou v toolu se proste udelat nedaj.

Dung pro ne rdd by moh treba obsahovat nejakou mrazivou mistnost v ktere by rdd dostavalo neskutecny cold dmg, takze boj v mistnosti jako rdd by byl vyloucenej. Nebo anti PM mistnost. Treba nejakou svatou pudu, kde by se PMku zapalily lytka :)
Uživatelský avatar
bubla
Level 14
 
Příspěvky: 30
Registrován: 22 čer 2008 23:00

Příspěvekod drax » 29 dub 2010 17:01

pm jednoduse smitovat:)
(taky je nemám rád)
rdd/pm je každopadně imba slabiny byli zmíněny takže ice co některým npc přidat např auru dmg mrazem (cold dmg je k hovnu stejne do rdd malokdy mlatí v partě) nevim jaký ma dmg což by al emělo jit zmenit to je spis shadoowowa parketa :roll:
no a na pm přidat nekterým npcckum smite viz třeba mv kdedaj smitem asi +100 dmg mohlo by být i víc v lepsich dungeonech
páč na 12 pm tech 8ac a imka na kritik je krapet overpowered
rdd ma 8str 2 con 2 cha 4ac je taky přehnane vzhledme kt omu že postih je jen 200% chladem který použivá jen máloktere npc a když tak slusne rdd ani netrefí

ale to už je diskuze jinam ne do navrhu itemů
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod Ice » 29 dub 2010 21:47

drax píše:rukavky se setnutím -tak tady je pravda že setnuti je na 1 a 18-20 moc neni resp 0,5% na ránu a vzhledme k tomu jak sou rukavkyy slabe by ten třeba negativ dmg rovný s bonusem k utku vadit nemusel
tak tov idim ja co nam k tomu povíš ice:)

Tam je ten problém že v +9 rukávkach už nepůjdou kvůli lvl použitelnosti přidat gemy je to dělané tak aby tam šli dát +10 gemy a mělo to použitelnost 40 lvl
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod Ice » 29 dub 2010 21:50

drax píše:pm jednoduse smitovat:)
(taky je nemám rád)
rdd/pm je každopadně imba slabiny byli zmíněny takže ice co některým npc přidat např auru dmg mrazem (cold dmg je k hovnu stejne do rdd malokdy mlatí v partě) nevim jaký ma dmg což by al emělo jit zmenit to je spis shadoowowa parketa :roll:
no a na pm přidat nekterým npcckum smite viz třeba mv kdedaj smitem asi +100 dmg mohlo by být i víc v lepsich dungeonech
páč na 12 pm tech 8ac a imka na kritik je krapet overpowered
rdd ma 8str 2 con 2 cha 4ac je taky přehnane vzhledme kt omu že postih je jen 200% chladem který použivá jen máloktere npc a když tak slusne rdd ani netrefí

ale to už je diskuze jinam ne do navrhu itemů

No pohovořim ještě se Shadooowem ale myslim že by šli udělat itemy pro NPC co by dávali PM větší rány :-) ale je to jen doměnka nevim jestli to půjde udělat
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod Ice » 29 dub 2010 21:53

mulo píše:hehe tak uz tu riesime ine veci :D


problem je to ze xceme nove itemy mef alebo ja tu dam navrh a hned sa zamietne alebo sa prehliadne pritom keby sa nato ice pozriel a povedal dobre taku helmu mozem spravit ale bude to davat +3savy +2regen /-5 ohen a neviem co a bude to podat v tuneli ok ale tu je 10z10 navrhou zamietnute a nehlada sa kompromis a nedeje sa stym nic potom je tento topik zbytocny

tak tu mozmen navrhnut ienm ktory bude davat to X hento Y a tamto Z
a ked poviete ze tento item je imaba ze v ziadnom pripade navrhnem ten isty item co bude davat to X-1 hento Y-1 a tamto Z-1 alebo nejaku kombinaciu toho a budem tu to znizovat dovtyde pokial to bude 0 hento 0 a tamto 0 a budu tu mega prispevkou

a u toho prstena drakobijca to skrivanie alebo ako to je cesky tam je fakt nanic to uz tam dajte racej lore alebo +3craft alebo nieco ine...ked ne tak ne no

a +20 tu nikto nexce nam stacia aj +7 jedine bugerom to asi nestaci

ice zase ta prosim ked mozes pozri sa na tie rukavice okamziteho liecenia alebo neviem nakoho by som sa esce stym mohol obratit

Jde o to že lze navrhovat i itemy, které nebudou mít tyto vlastnosti(popř. max jeden rezist):
+7 ac (jakékoli)
+5 ac (úhybné)
obnova
rezisty (sečné, bodné, tupé, kyselina, chlad, elektrika, oheň)
velké množství vlastností na jednom předmětu (síla, odolnost ...) - z důvodu využívání stínových předmětů

Jde o to že vy pořád navrhujete itemy které zvyšují ac zmenšují zranění nebo obnovují životy
Místo toho byste měli raději navrhovat nějaký pěkný zbraně či cokoli co dá třeba nová kouzla mágům a tak
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 29 dub 2010 22:36

Ice píše:No pohovořim ještě se Shadooowem ale myslim že by šli udělat itemy pro NPC co by dávali PM větší rány :-) ale je to jen doměnka nevim jestli to půjde udělat
To je právě ten problém, ono to jde ale ne normálně. Musí se udělat jakási magie kolem 2da a pak není problém přidat na rukavky vorpál 35TO

nebo speciální dmg pro PM (a prosím ne vs zákonně zlému přesvěčení jak je to dělané teď což je pěkná blbost)

jde jen o to mít konkrétní představu, potom poradím co přesně je potřeba udělat aby to šlo

ale hlavně Ice... tento topik má už 9 stran a kolik itemů jsi z těch návrhů udělal? 1? Chceš tu konkrétní návrhy ale když ho někdo udělá nelíbí se ti to.

Padlo tu spousta dobrých nápadů a jestli tvrdíš že ty návrhy byly "imba" nebo "uber" přece musíš sám vědět co už imba ani uber není a takový item pak můžeš udělat. Nebo v čem je problém?

Jako v pokladu padají vždy tak 2 užitečné věci a zbytek člověk vyhazuje. A slotovky sem vůbec netahej, moc dobře víš že byly udělané tak aby složení trvalo co nejdýl. Já jsem lootil šedé týden 24/7 a neposkládal jsem ani +7/1.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 29 dub 2010 22:46

Takže nějaký nekonkrétní návrh:

Pásky - momentálně jsou tu jen na sílu a obratnost (ten drakobijecký neznám ale něco mi říká že dává sílu) pak možná pasek akrobacie a to je tak vše protože zmizly na rezisty. Jo ještě pásek na kouzla klerika někde padá.

Takže pásek na kouzla zaklínače, druida, čaroděje (slabší dobrá kombinace s PM).
Pásek na moudrost, charisma, odolnost.
Pásek na AC - na pásku je deflection, žádný problém
Pásek dvojité vlastnosti, síla + odolnost aj (slabší samozřejmě)

+ upravit pásky co umožnují sesílat kouzlo ochranný kruh proti přesvědčení které nefunguje tak aby umožnily sesílat ochranu na předvědčení z 1lvl

Vlajky (jak se dělají jsem psal):
moudrost, obratnost, regenerace, spěch, bonus featy, skilly
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod drax » 30 dub 2010 12:17

(ten drakobijecký neznám ale něco mi říká že dává sílu)

drakobijec ma 6str a nejak 12 výcvik nebo kolik
takže pásek na kouzla zaklínače, druida, čaroděje (slabší dobrá kombinace s PM).
hmm tady by bylo hezči udělat itemy pro maga s hight caster lvl čili např 30+ wiz/sorc veci s nějakou tou itn/cha nejakej čarozpyt a sloty třeba by to trochu pomohlo využitelnosti mága kromě pár vybraných dungů jelikož ztrací hodně oproti pm prskavkam :) pásek samo taky dobrej na druhu itemu nezaleží
Pásek na moudrost, charisma, odolnost.
a int co:P
Pásek na AC - na pásku je deflection, žádný problém
jo tak todle by bylo fajn

+ upravit pásky co umožnují sesílat kouzlo ochranný kruh proti přesvědčení které nefunguje tak aby umožnily sesílat ochranu na předvědčení z 1lvl
tady by bylo lepší opravit aury :)

Vlajky (jak se dělají jsem psal):
ty vlajky peknej nápad dokud sou bez ac
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod mulo » 30 dub 2010 12:38

no na iq mas prstene a helmu +6 a ten amu guga neviem co dela ale je tam tej iq tiez hojde + kopu inych prstenou ma iq


ice asi mi nepovies co vsetko je 1z5 viem o helme opasku rukaviciach a brnku mozno by som tam nieco skusel domysliet osobne mam racej zaklinacou to je zatial :

+12charisma
+3con
+4regen
6/10-
ts/den

tak esce kus vytiahnut con na parnu a nejaku staffku z 6-9 alebo 5-8 slotmi
Naposledy upravil mulo dne 30 dub 2010 13:05, celkově upraveno 2
Uživatelský avatar
mulo
Level 26
 
Příspěvky: 436
Registrován: 29 črc 2008 23:00
Bydliště: Loftenwood

PM

Příspěvekod herbertwest » 30 dub 2010 12:44

Aby někteří NPC dávali PM větší rány ?
No, po x letech znevýhodňovat PM, kvůli tomu, že některým hráčům přijde jako silný, to nevím, nevím tedy...To je asi v každé hře, že nějaká kombinace je silnější než jiná, ne ?
Uživatelský avatar
herbertwest
Level 20
 
Příspěvky: 107
Registrován: 13 dub 2009 23:00

Re: PM

Příspěvekod Mefistofel » 30 dub 2010 18:57

herbertwest píše:Aby někteří NPC dávali PM větší rány ?
No, po x letech znevýhodňovat PM, kvůli tomu, že některým hráčům přijde jako silný, to nevím, nevím tedy...To je asi v každé hře, že nějaká kombinace je silnější než jiná, ne ?


no bohuzel herbe tu je nova era...kdo rekne ze neco je uber ci imba tak ma pravdu ale ten opak lidi nema pravdu nikdy a musime se podrizovat my hre ne hra nam aby se nam libila a bavila nas....a stim ze chcete udelat nejakej specialni dmg proti PM po 7mi ci 8mi letech co ark bezi je celkem blbost..se melo udelat hned a ne ze ted co par lidi hlavne drax rekne ze by bylo dobre to a to!
Mefistofel je syn Dabla a byl stvoren proto aby zabijel a slouzil radu Temnich Templaru
Slavu a cest vzdejme nasemu panu!!!
Uživatelský avatar
Mefistofel
Level 26
 
Příspěvky: 452
Registrován: 06 bře 2008 00:00
Bydliště: Tanglebrook

PM

Příspěvekod herbertwest » 30 dub 2010 19:27

Na to právě poukazuji, že se mi to nějak nezamlouvá...
Uživatelský avatar
herbertwest
Level 20
 
Příspěvky: 107
Registrován: 13 dub 2009 23:00

Příspěvekod drax » 30 dub 2010 19:51

asi tak je to čistě na vedení mefidlo fakt je že pm je overpowered jako prase a že x let ownil:) dneska si pm solne všecko možne a ne pm ma slusne problemy skus si probehnout drowi s ne pm :roll: btw neřikam že by mělo být všecko vyrovnané ale pm hodně vyčuhujou
ale nečekam nic kladneho od někoho kdo aktivně hraje pm :)
mimochodem jista opatřeni proti pm tu sou viz ten dmg smite atd ale je to málo :) btw jak dlouho se na arku temeř nedělají změny?
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

PM

Příspěvekod herbertwest » 30 dub 2010 22:52

Ten dungeon Drowové je speciálně pro kombinaci klerika + PM postaven, tak to není vhodné přirovnání.
Jinak opakuji můj názor, že není důvod nic měnit kvůli tomu, že se dvěma hráčům PM nelíbí - mě se naopak líbí a otráví mě pokud by se na základě tohoto tématu mělo jeho postavení měnit k horšímu.
Uživatelský avatar
herbertwest
Level 20
 
Příspěvky: 107
Registrován: 13 dub 2009 23:00

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse o úpravách v modulu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků