Návrhy ithemů

Návrhy budoucích změn v modulu a diskuze o provedených změnách.

Příspěvekod ShaDoOoW » 04 úno 2011 09:07

Právě jsem našel Amulet dobrého vychování.

Je na něm vlastnost Mind Blank (česky nevím ale něco na způsob Vyčištění mysli), bohužel tato vlastnost nebyla bioware nikdy implementována takže je ten amulet bezcenný crap. Co bylo zamýšleno aby ten amulet dělal? Co tak úprava na seslání kouzla Hromadné vyčištění mysli 3x denně ?
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 16 úno 2011 01:05

Navrhuju umožnit prodej nabakalových deníků do obchodu a nastavit jim cenu aspoň na 200k. (teď jsou nastaveníé na zápletku a prodávat nejdou)

Dále navrhuju vyměnit umístění helmy +5 AC s Rashemiho čelepí +5 (tzn vyměnit šance na nalezení, ten obouručák je beztak crap, a ta helma padá moc často)

Dál navrhuju úpravu čaropláště. Aby tam bylo +1 k odolnosti nemá smysl, to ať si tam hráči přidají stínovýma amuletama (na to přece sou ne), radši ať je tam inteligence. Čaroplášť 1-4 +1 a ten +5 +2.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Dilvish » 03 dub 2011 16:41

Zdá se, že už se tu něco podobného řešilo, ale objevil jsem jednu buglou arkhalijskou zbraň.

Používám Dřevomlat (+6), má keen, vylepšení +6, onhit stun, zranění divine – to je všechno v pořádku, ale měl by mít ještě bonus 1d10 sečným, což se nesčítá s těmi +6, protože je to obojí sečné.


A ještě jeden návrh k jiné trpasličí sekeře:

Žencova sekera +5 a +6 se mimo eb bonus nijak neliší, mají stejné bonusové damage magií a vorpal se stejným DC.

Pro srovnání Dřevomlaty se liší následovně:

Dřevomlat +5 — +5eb, 1d6 divine, 1d8 slashing, keen, onhit stun DC 18

Dřevomlat +6 — +6eb, 1d8 divine, 1d10 slashing, keen, onhit stun DC 24

Nešlo by toho žence taky trochu upravit?
Uživatelský avatar
Dilvish
Level 4
 
Příspěvky: 4
Registrován: 09 led 2011 00:00

Příspěvekod drax » 05 čer 2011 14:15

prsten kováře
+5craft armor
+5craft weapon

prsten mistra kováře
+10craft armor
+10craft weapon

hůl mágova učně (10wiz /sorc)
int +2
soustředení +4
čarozpyt +4
bonus slot wiz/sorc 3,4,5,6

hůl potulneho mága (15)
+4 int
+8 soustředění
+8 čarozpyt
bonus slot wiz/sorc 3,4,5,6.7.

hůl mistra (25)
+6int
+12 soustředění
+12 čarozpyt
bonus slot wiz/sorc 3,4,5,6.7,8,9
magicka odolnost 14

hůl mága prastarých (30)
+8int
+16soustředění
+16 čarozpyt
bonus slot wiz/sorc 3,3,4,4,5,5,6,6,7,7,8,8,9,9
magicka odolnost 24

hůl epickeho mága (38 )
+10int
+20 soustředění
+20 čarozpyt
bonus slot wiz/sorc 4,4,5,5,6,6,7,7,8,8,8,8,9,9,9,9
magicka odolnost 28
ressurection 1x /den
bonus feat : prurazne kouzlo

5x /den epicke ničení (ano šlo by zneuživat nošenim vice holí ale až tak vysoke by neměli být nijak snadno hromaditelne a od maga v dungeonech nehrozi nic přehnaneho)

hůl mistra elementů (39 ) (vic neni přiliš využitelne )
+12int
+24 soustředění
+24 čarozpyt
bonus slot wiz/sorc 4,4,5,5,6,6,7,7,7,7,8,8,8,8,9,9,9,9
5x /den epicke ničení
magicka odolnost 32
ressurection 1x den
bonus feat : silnější prurazne kouzlo

mohlo by to trochu nakopnout magy co se dungeonu týče ted sou opravdu k ničemu a i tak budou asi delat važne problemy resisty

v zavorkach minimalni lvl wiz /sorc neojebatelne přes umd
Naposledy upravil drax dne 11 čer 2011 16:09, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 05 čer 2011 15:20

souhlas mozna na tech holich jeste vic zvyhodnit magy kteri jsou oproti sorckam o dost sbabsi

a nebo spis udelat verzi hole pro maga a verzi hole pro zaklinace (coz je asi lepsi vzhledem k looteni) protoze kdyz tam das 3x slot z 9.tky pro sorce a 3x pro wize uz to samo o sobe da cenu toho itemu na miliony :D

ale cena uz ted neni problem, max ILR je ted diky patchi 1.70 40 takze kazda vec de nosit a cena se da diky patci 1.70 snizit v toolsetu pomoci nove pro hrace neviditelne vlastnosti na pozadovanou hodnotu

a osobne si myslim ze jsi to nastrelil dobre, vsechny veci na arkh maji max 1x slot X lvl a to je proste malo, magove proste tady musi furt odpocivat coz v party dungu neni mozne a tahat sebou maga jen kvuli bossovi je trochu zbytecne
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Radas » 05 čer 2011 15:42

Dobry navrh :)
Uživatelský avatar
Radas
Level 23
 
Příspěvky: 220
Registrován: 12 led 2008 00:00
Bydliště: Da"Lhagova komnata

Příspěvekod drax » 05 čer 2011 15:44

hehe kde ty se tu bereš ja myslel že se po tobe slehla zem a sotva se objevi na foru neco o magovy do hodiny seš tu :d
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod mulo » 05 čer 2011 15:49

jo tie palice su dobre tiez som daval navrh na nejake pred pol rokom-rokom neviem ci to nieje niekde v sekci sutaze/ navr itemou...clovek sa tu uz nevie orientovat :D
Uživatelský avatar
mulo
Level 26
 
Příspěvky: 436
Registrován: 29 črc 2008 23:00
Bydliště: Loftenwood

Příspěvekod drax » 06 črc 2011 16:59

bitevní rucho +1
+1 str
+1 dex
+1con

bitevní háv +2
+2 str
+2 dex
+2con
bitevní hávo +3
+3 str
+3 dex
+3con

bitevní háv +4
+4 str
+4 dex
+4 con

rukavice mstitele
+2 wis
pala slot 1 2 3 4

epicke rukavice mstitele
+2 wis
+2 cha
pala slot 1 1 2 2 3 3 4 4
- feat na rozdrceni navic nevzpomenu si jak se jmenoval :D


boty odolnosti +6
+5 con +6 ac

boty odolnosti +7
5 con
7ac

boty slunešní duše (?) +6
+6 ac
+3 dex

boty slunešní duše+7
+7 ac
+4dex

[ano zvedne ac plošně o 2 ale
- ac neni nijak extremně vysoké
-rozdíl je to malý a hlavně boty sou z nepochopitelneho duvodu nizko
- když to človek vezme kolem a kolem tak zed s bardem
i bard bg a v podstate i vše s ema nebo divine sheildem s bardem za zadkem dosahne dodge ac capu už ted tudiž nezvyhodni bard rdd bg a klasickou zed
přičemž by šlo i plošně o 2 zvednout ab

prsten zlodeje + 1-5
odemykani +1-5
odpasteni +1-5
set trap +1-5
hledaní +1-5

rukavice obnovení
+10 odemykani/odpasteni/hledani
+6/10
+6regen
haste
( aktualně v podstate nejsou rukavice ktere by měli smysl když clovek nepootrebuje staty ( ok sou +2 reg /+12 taunt tohle by mohla být alternativa k rukavicim lečení ktere sou hodně uzce zameřené)

edit :

iounnský kamen ( nebo jak to je) +1/ +2
+1/+2ab
- barbar monk rog fighter 20+ ? (bez možnosti umd prirozeně ) §

prsten vymítače
bonus feat prodlouženi kouzla ( 10kler bez umd ? )
+5 soustř
+5 vycvik
+5 čarozpyt
+3 saves
bonus feat prodlouženi kouzla
bonus feat klidne kouzlo

prsten opata ( 20 kler bez umd ? )
+10 sousř
+10 čarozpyt
+10 vycvik
+2 wis
+6 saves
bonus feat prodlouženi kouzla
bonus feat klidne kouzlo

opasek mnicha (10monk)
vyl crit unarmed
zaměření unarmed
specializace unarmed

opasek epickeho mnicha (20) ( da pár featů monkum a zvedne ab )
vyl crit unarmed
zameřeni unarmed
epicke zameřeni unarmed
specializace unarmed
epic spec unarmed

dale na všechny nevyuživane zbraně přidat on hit zpomalení (dc 14 50% 2 kola ?) a to slot i neslot verze (hůl prak oboustranky katana bastard longsword shortsword srp kopí handaxe trpaxe bitevni axe kyj palcát lehkýcep )
urcita výhoda to je pri vysoke sanci na 1 -4 ac by je mohlo zatraktivnit
ale absolutně nevim jak rozšiřená je na arkh imka
A) jestli vubec neco zpomalit jde
B) aby nesunaval ac bossum což by bylo imba

hulka potulneho zaklínače
1x denně slabší spell mantle ( lvl aby to neco vydrželo dejme tomu 10-20)

hulka potulneho mága
1x denně silnější spell mantle ( lvl aby to neco vydrželo dejme tomu 10-20)
obě s omezenim použivani bojovnik barbar zlodej mnich 20
idealně pokud by šlo zajistit limitovani 1 hulky na inv ? pořp vybití všech sejných v invu
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 13 říj 2012 19:11

pomozte navhnout neslotové zbraně u těch co jich moc není - hlavně tupé zbraně:

hůl, kyj, lehké a těžké kladívko, palcát, lehký cep, dvojitá sekera, oboustranný meč, dvouhlavý palcát, bič, kopí, prak, ruční sekerka
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod siley » 13 říj 2012 21:40

funguji onhit kouzla? videl jsem ruzna on-hit level draind, wounding, ale takovy on-hit chain lightening by mohl byt celkem legracni. to, ze by to bylo op se moc nebojim. na bose to moc vliv mit nebude a pocet seslani je omezen poctem utoku, takze nehrozi geometricky narust s poctem nepratel jako u roby.


Ohnive kladivo
+5 - on hit firebrandt lvl 15
+6 - on hit firebrandt lvl 20
+7 - on hit firebrandt lvl 25

bleskove kladivo
+5 - on hit chain lvl 15
+6 - on hit chain lvl 20
+7 - on hit chain lvl 25

(Krome bonusu, ktere ty veci zatim maji)
siley
Level 26
 
Příspěvky: 423
Registrován: 30 zář 2012 23:00

Příspěvekod drax » 14 říj 2012 06:11

vtipalku +5 zbran 15k6 ( 15-90) dmg navic kazdý hit +1/2 do vedlejsich cilu ? Lto mas prumer pres 50 dmg kazdy hit navrch 100 pokud jsou cile 3 .. pro srovnani i +8 zbrane mivaji prumerny element pod 20 tohle by melo 2,5x lepsi dmg i kdyby na sobe mel jen enhanc a ten blesk

ten cejch je jeste vetsi fail

pri 5 nepritelých okolo 5x 15k6 dmg = cca 500 / hit kdyz to vemu /2 za predpokladu ze potvory hodi save = 250/hit v tomto pripade bych mel do potvor bez resistu na fire ( kterych je vetsina ) 1750dmg / kolo jen ze spellu (to je skoro 2x vic nez da hrand fight wm prumerne za kolo )
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 14 říj 2012 10:47

siley píše:funguji onhit kouzla? videl jsem ruzna on-hit level draind, wounding, ale takovy on-hit chain lightening by mohl byt celkem legracni. to, ze by to bylo op se moc nebojim. na bose to moc vliv mit nebude a pocet seslani je omezen poctem utoku, takze nehrozi geometricky narust s poctem nepratel jako u roby.
ano funguje, ale hromadné kouzla nejsou dobrý nápad - zaprvé by to přece jenom bylo imba (v mv bys s tím sundal sólo škorpíky - netřeba AB na ně, bard jen přehodí na kladivo a je to), zadruhé by se příšery na tebe otáčely

ale možné to je, kouzla zaměřená na jeden cíl lze rozhodně přidat - chci konkrétní nápady, ještě by se hodila i nová kukri a kama
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod miniork » 20 lis 2012 14:51

co tak pridat do šikulky a imaskyrsky kamy (nebo jak se jmenuje) naprilad kouzlo on-hit ničeni? hned by to bylo zajimavejší na hrani, když tyhle zbrane vetšinou hrajou dexaci a meli takhle takovej malej "devast".
Uživatelský avatar
miniork
Level 16
 
Příspěvky: 42
Registrován: 12 říj 2011 23:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 20 lis 2012 20:01

miniork píše:co tak pridat do šikulky a imaskyrsky kamy (nebo jak se jmenuje) naprilad kouzlo on-hit ničeni? hned by to bylo zajimavejší na hrani, když tyhle zbrane vetšinou hrajou dexaci a meli takhle takovej malej "devast".
pokud se ti zdají neslotové kamy slabé, slož si slotovou :)

spíše je chyba že některé nesloty převyšují slotovky, to se nikdy stát nemělo, ale teď už je pozdě bycha honit
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse o úpravách v modulu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků