Návrhy ithemů

Návrhy budoucích změn v modulu a diskuze o provedených změnách.

Příspěvekod drax » 03 kvě 2010 04:43

možná proto že to neplní učel a už je někdo kdo by to předělal ?
tak jak to je to znevyhodnuje zakoně zle postavy bez pm cti aspon to co ice píše :lol:
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 03 kvě 2010 12:01

já myslím že to zranění vs PM neplní účel vůbec, když má nějaký boss 1k10 vs PM tak to je úplně nic, a ten smite co dávají hmm v mv (teď si nejsem jistý jestli je tam smite evil nebo good) vůbec PMka neohrožuje, jak už jsem říkal mv je přesně pro pm/rdd (stun/paralýza na každém rohu, x5 násobitel kritického stráží, spamování ohnivých kouzel...) ačkoliv se mi zdá že tak původně koncipován nebyl (což ještě nikdo nepotvrdidl ale ani nevyvrátil).

Takže jestliže se tam změní ten smite tak jak psal Feiwill, podle vás to bude samozřejmě nerf, ale podle mě je to oprava nefunkční "featury" toho dungu.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod drax » 03 kvě 2010 16:50

je tam smite evil neco pod 100 i s dmg což je pro pm prd
s tou paralizou a omracenim mas recht to je na každem rohu takovej zlodej musi chlastat jak blbej a je o hubu diky tomu probihat dispeli pm si to probehne vesele
s těma fire spellama : maji malej dmg i dc na unik
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 18 kvě 2010 15:26

Ještě k tomu že je málo itemů a ještě míň návrhů.

Ono není divu. Zakázali jste itemy s vysokým AC, s imunitama a s rezistama. Dungy jsou stylem 100 stejných spawnů takže hody jsou úplně nanic, 1 tu padá co minutu, u driderů ještě dřív. Tohle je příčina a pokud se neopraví a nevím jak by to kdo změnil tak se s počtem itemů v pokladech asi dlouho nic dít nebude...
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Ice » 19 kvě 2010 12:07

Vysoké ac si nepřáli sami hráči a díky tomu se konal wipe. Imky jsou snad jasný s nima už by byla nesmrtelnost totální. A rezisty zakázaný nejsou jen by neměli padat pořád. Hody jsou nanic jelikož nejde pořádně v Toolu udělat v tomhle směru věci :-(
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 19 kvě 2010 19:57

Ice píše:Imky jsou snad jasný s nima už by byla nesmrtelnost totální.
Kdo hrál na HG ví že tohle je kec.

Hody jsou a budou na nic do té doby dokud se nezruší 1, což je proti konceptu této hry a proto si myslím že je špatný koncept arkhalie, ale určité řešení by to bylo, potom by itemy jako boty +7reflexy nebo skarab ochrany +6 i k něčemu byly (teda proti devastu se to dá použít, ten zas nepadá tak často, ale i tak je blbost chodit do Ledovce s prskavkou bez PM, takže zbývá jediný boss v tunelu a tam prskavky moc použitelné nejsou)

A nebo ať padají imky ale jen ty co mají rdd a PM zadarmo za pár levelů a v top dungeonech jako tunel...

Neber si to špatně že tě zase kritizuju, myslím že se ubíráš správným směrem, ale nějak nevěřím tomu že ta soutěž na vymyslení itemů bude mít efekt.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Radas » 11 říj 2010 15:46

drax píše:jéé to je zase flamewar:)

-uber je vždy nazýváno to co je nej z dostupneho
- máš pocit že stav pred wipe byl v pořadku? že takový radas behal vesele solo dalhu a podobně?
- ja myslim že uber vec je +7 s full stinakama a ta nejspíš není ani jedna
-kandelabrii do toho netahej tam sou max +5 veci +5 zbrane štíty nemaji ac boty taky ne a není perma haste :)
jedno wb je malo na dm si až tak stežovat nemužu zeus je po ruce hodně často ice býval taky i když ted nebyl delsi dobu videt na stinak říkal shade že pedělá bednu pokud ho ice požadá aspon co já vim
to že mulo nezkouší postavy před expenim je jeho problem dit ma bugle rdd minimalně jednou týdně a je to jen u něj :) takový ja nebo yorton sme od wipe bugle rdd neměli čim to asi bude se divim že se nejake rdd relevli delaji tak často když budu chtit relevel dexaře tak tam mam bugnout rdd? :)


Dhalu a solo :o no neblbnite :D :D
Uživatelský avatar
Radas
Level 23
 
Příspěvky: 220
Registrován: 12 led 2008 00:00
Bydliště: Da"Lhagova komnata

Příspěvekod ShaDoOoW » 04 lis 2010 20:58

Ok. Doplním pár poznámek kolem naší diskuse o PM, které jsem pochytil za tu dobu co jsem se vrátil a hraju.

Klerik/PM Balroga dá, vždycky dal. Tenhle build dá všechno.

Wiz/PM pokud se správně udělá sólne celé monky, zk, dragu, a všechny sólo dungy snad kromě Balroga, kde nemá jak zabít mozkomory. Mám to ozkoušené, ten build jsem si udělal, Opata i Azera jsem sólnul na dragu si taky věřím. Samozřejmě, teď jsou dungy dělané na určitý počet lidí, takže mám smůlu žejo. Ale dal bych to.

A radas, ty přece Dalhu sólo zmáneš s tím charem co máš teď, jak dlouho že je po wipe?
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 16 pro 2010 14:55

Ok zpátky k diskusi.

Myslím si, že tu chybí nějaké lepši kousky těch méně výhodných zbraní. Například takový scimitar má božské zranění a jestli tam není ještě i pozitivní?

Zatímco zbraně jako jsou: mlátička +X, kamikaze +X, drotrie +X, holymace +X, respektive lehký cep, kopí a palcát jsou úplné sračky. Právě tyto zbraně, které jsou v porovnání se scimitarem/rapírem/velkým mečem/kosou/kamou a kukri 2x tak slabší ikdyby měly ty stejné vlastnosti by se měly zvýhodňovat.

Mimochodem na jedné zbrani se nesčítá bonus vylepšení s dalším zraněním navíc toho typu jaká je zbraň.

Příklad:
Muklima - bonus vylepšení +5 a 5 sečné, to nefunguje, když tam bude 10 sečné bude to plnit ten účel, nebo 5 tupé nebo bodné
Gauche, Tribesman a určitě budou další.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 25 pro 2010 05:00

Další zbraně s tímto problémem: dřevomlat

taky co vylepšit kuše a praky? Momentálně nemá cenu dělat na to build, oběma prostě chybí co se týče slotovek silný/mighty nebo bonus vylepšení, co se unikátních kousků týče těm chybí vše, ale to i lukům.

Ty unikátní jsou prostě hrůza:

rowdyr, prak co je fakt maximálně na odlákávání nepřátel
sabotér - to samé co rowdyr akorát je to krátký luk
menší luk přísah - onhity odteď fungujou, takže ten jakési využití mít může ale ten dmg, katastrofa
Ung'rastar - dlouhý luk co má pouze bonus k útoku a bonus do obratnosti, to je úplný fail
Luk severního větru - dlouhý luk, no má rezist na chlad ale ten zrovna není moc využitelný, neomezené šipy no kdo nemá šípy na slotovém luku by tenhle mohl mít aspoň do zálohy
kuše krve - (těžká) není tam ten silný no jinak to není tak hrozné
blesková kuše, kuše jednorožce, rubínová kuše - (lehká) to samé co kuše krve
magicwood (lehká kuše) - prostě shit

celkově zloděj na prak/jinou střelnou zbraň nemá význam protože v těch dungeonech pro lučištníky se nedá dát zákeřný útok skoro vůbec

ale pokud nedělám to AA a nejsem svázaný s lukem tak prak i kuše mají kritický pouze 2x takže už jen díky tomu se to nevyplatí, leda by ty uniq kuše/praky měly masivní kritik a nebo vyplatilo by se to v případě že by se upravily 2da a prakům a kuším se vylepšil rozsah kritického, tím pádem by se dal postavit build s devastem, který by byl lepší jako AA protože s takovou úpravou by s kuší/prakem měl častější kritický a tím pádem častější šanci na devast (v dungeonech pro lučištníky super věc)

nebo jim dát setnutí...

jen tak pro zajímavost, statistiky kuší na pvp serveru Bastions of War:

těžká epická kuše: bonus k útoku +7, masivní kritické 20, silný +8 a bonusy do skillů +3 výcvik, naslouchání, všímavost (nemají tam pravdivé)

lehká epická kuše: +7 útok, 15 masivní kritik, silný +7, +10 všímavost/naslouchání +6 hledání

a epický prak: +4 útok, +4 obratnost, masivní kritik 2k12, silný +6, všímavost +2 a 3x denně božská moc na 7 kol

k tomu jsou tam až k12 šípy s jedním elementem a může tam být i onhit a upíří regen
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Ice » 25 pro 2010 06:39

Ty co jsi jmenoval jako není tak zlé jsou ode mě. Ty ostatní už v modulu existovali. Jinak pokud nějaké unikátní navrhnete nemam problém je udělat. Ale vymýšlet je? Zase by někdo řekl, že jsou nanic a právě proto je zde můžete prezentovat. Pokud bys nascriptoval náký větší zranění šipkam a kamenům dalo by se. Měnit rozsah zranění oproti NWN asi nebudeme (to bysme pak museli změnit polovinu neužitečných zbraní).
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 26 pro 2010 05:00

Ice píše:Pokud bys nascriptoval náký větší zranění šipkam a kamenům dalo by se.
Ok tak jsem to počítal a promýšlel.

Kuším by stačilo k použitelnosti dát zdarma jako boost při nasazení +20 silný/mighty. Pak by šlo udělat například build hraničáře který bude mít sílu 48 tedy bonus +19, krom toho +10 žíznivá čepel, 2k6 zhouba nepřátel, +6 za nepřítele a 1k10 zranění kuše. celkem 35+2k6+1k10 = 70+4k6+2k10 při kritickém s čistou slotovkou bez gemů a s obyčejnými šípy tzn. max dmg s čistou zbraní s čistými šípy při kritickém je 114

(šly by udělat i jiné buildy, které by měly i specku, ty by v takovém případě mohly 114 přesáhnout, nicméně ztratí už tak malé ab)

v porovnání s "čistým AA", který má s dlouhým lukem 1k8, +15 bonus z AA, 6 za specku a max 9 silný (+7 skládaný luk) to je 30+1k8 zranění, při kritickém 90+3k8=maximum 114, zajimavá shoda náhod :D, ale možná sem něco zapomněl

Krom toho kuše přece mají jakousi výhodu a to je rozsah kritického zásahu a na arkhalii lepší dostupnost. Nevýhoda je, že přestože se správným buildem je ten kritický víceméně stejný jako u luku, v momentě kdy jsou v otázce gemy luk jasně vede protože jakýkoliv gem se násobí u kuše jen x2 a u luku x3 což může dělat rozdíl až 36 zranění.

Co se praku týče, tomu ani tohle nepomůže k použitelnosti, má stejný rozsah jako luk a přitom jen 2x násobitel kritického, menší základní zranění a víceméně jediná jeho výhoda je možnost nosit štít nebo vlajku (zatím na arkhalii nejsou).

No pokud by ten prak měl stejně jako kuše ten silný +20 zdarma, tak by ten samý hraničář jako s kuší ale na prak měl
1k4základ prak+19silný+10boost+6za nepřítele+2k6 = 35+1k4+2k6 *2 = 70+2k4+4k6 tj max 102 přičemž ta výhoda štítu se na arkhalii nedá využít. Možná kdyby existoval štít/vlajka která by dávala speciální bonusy pro prak, ale to tu není. Další nápad by byl automaticky zdvojnásobit zranění neomezené munice, ale to už mi přijde až moc snahy pro nic.

Technické poznámky:
- ten bonus silný by neovlivnil cenu ani úroveň předmětu, objevil by se jen při nasazení a při sundání zmizel
- když mluvím o vlajce jedná se o základní předmět pochodně, je tam cca 30 různých modelů, různé hůlky, pochodně, lucerny, 2 druidské hole, pak spousta vlajek s různými motivy a banjo, AC na tomto předmětu nefunguje, jinak je to jako štít.

EDIT: ne je to blbost, ten argument, že by se rovnou mohly posilovat všechny zbraně nemůžu trumfnout. Takže skusím navrhnout nějakou úpravu těch unikátních kuší a praků tak aby, když to ten člověk najde ho to lákalo na to udělat buildík.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 24 led 2011 14:59

ShaDoOoW píše:Ok zpátky k diskusi.

Mimochodem na jedné zbrani se nesčítá bonus vylepšení s dalším zraněním navíc toho typu jaká je zbraň.

Příklad:
Muklima - bonus vylepšení +5 a 5 sečné, to nefunguje, když tam bude 10 sečné bude to plnit ten účel, nebo 5 tupé nebo bodné
Gauche, Tribesman a určitě budou další.

Takže další taková "buglá" zbraň: Drakobijec

je to obouručák +6, +10 proti drakům, 1k10 elektrinou a 2k10 sečným

těch 2k10 sečným se nesčítá s +10 proti drakům a bere se jen těch +10, což z té zbraně dělá nepoužitelný crap, navrhuju změnu na 2k10 tupým nebo bodným to je jedno
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Ice » 30 led 2011 06:40

Muklima, Gauche, Tribesman a Drakobijec opraveny ve verzi 27_47. Ty co jste už nalezli měněny nebudou. Budete si muset najít nové.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 30 led 2011 17:34

Super. Dobrá práce.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse o úpravách v modulu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků