Stránka 10 z 13

PříspěvekNapsal: 30 dub 2010 23:24
od mulo
nehovoria o zmene pm ale o npc ktore bude mat instant kill pm

Re: PM

PříspěvekNapsal: 01 kvě 2010 00:31
od ShaDoOoW
herbertwest píše:Ten dungeon Drowové je speciálně pro kombinaci klerika + PM postaven
Mě se tak zdá že pro kler+PM je tu postaveno úplně vše :D

PříspěvekNapsal: 01 kvě 2010 03:46
od Mefistofel
Tak jenom pro vase info vazeni

Drowowe co vim odjakziva jsou a byli pro kler/pm
PM uz je plne znehodnoceno tim ze ma blokle presvedceni coz je strata 4ac myslim ze(u kler/pm zrovna)
dale co mi bylo tak receno a sam sem poznal nektere npc maj zvysene ab vuci PM takze to PM az tak silne neni a vse si nesolne..takovej lab, solne ho? jo jedine jako zed ale neumlati takze jedno + proti zmene
morie? mm co vim tak je bouchaci pytel ale musi byt dobre postaven aby si to vph solnul
PM v MV dostava smite atd coz pekne boli...
a spousta jinych dungu kde ma pm problemy kvuli presvedceni ci tak neco...
dale ac to momentalne dava jenom o 3 vyzsi nez muj dexter s ED coz neni skoro zadnej rozdil jelikoz to ED to dorovnava, to ze ma PM imku na kritik a zakerne to je pouze a pouze jeho vyhoda a vlastnost povolani zase ale dalsi minus je ze ma mensi ab a bab s porovnanim takoveo monka ci jinych peknych povolani.

copak vam tohle krucinal nestaci? kdyby jste radeji navrhovali a uskutecnili zmeny zlepseni povolani jako je monk CoT SD a podobne povolani co jsou momentalne nehratelne az na par vyjimek....

Jo a btw taky nevim jak to teda chcete udelat kdyz zed v dnesni dobe dostava naprdel v blbem zk a podobnych dungach tak co potom az kdyz udelate tuhle blbost....ted ma kazdej problem jit dung napr v 6ti lidech co se da jit pouze ve 3ch tak uz chci videt jak se bude skladat parta kleriku s 3ma lidma navice aby tu zed vubec ulecili a pak se delili o par supu co padnou..fakt sem nato zvedav....

nechapu zase tu mentalitu ze ja nebo nekdo z vice ci starych hracu navrhne nejakou zmenu zavrhne se ale pokud nekdo novej ci kdo tu neni az takovou dobu tak uz se otom uvazuje a bere se to v uvahu ze j to mozne.

PM

PříspěvekNapsal: 01 kvě 2010 06:26
od herbertwest
mulo píše:nehovoria o zmene pm ale o npc ktore bude mat instant kill pm


Jde o to, že tím se PM znehodnotí.

PříspěvekNapsal: 01 kvě 2010 23:15
od ShaDoOoW
Mefistofel píše:Tak jenom pro vase info vazeni

Drowowe co vim odjakziva jsou a byli pro kler/pm
PM uz je plne znehodnoceno tim ze ma blokle presvedceni coz je strata 4ac myslim ze(u kler/pm zrovna)
dale co mi bylo tak receno a sam sem poznal nektere npc maj zvysene ab vuci PM takze to PM az tak silne neni a vse si nesolne..takovej lab, solne ho? jo jedine jako zed ale neumlati takze jedno + proti zmene
morie? mm co vim tak je bouchaci pytel ale musi byt dobre postaven aby si to vph solnul
PM v MV dostava smite atd coz pekne boli...
a spousta jinych dungu kde ma pm problemy kvuli presvedceni ci tak neco...
dale ac to momentalne dava jenom o 3 vyzsi nez muj dexter s ED coz neni skoro zadnej rozdil jelikoz to ED to dorovnava, to ze ma PM imku na kritik a zakerne to je pouze a pouze jeho vyhoda a vlastnost povolani

- PM má +10ac, ztráta 4ac ho vůbec ale vůbec netrápí
- smite PM netrápí protože 1) npc se z 99% netrefí 2) PM má imku na kritik takže ten smite nědělá vůbec nic extra
- minotaur boss v šedém má +10ab na PM, ale přesto PM si to tam v pohodě dá díky kombinaci ii+imka na kritik+warda a to ještě na toho bosse má klerik/mág speciální výhodu
- morie v pohodě sólne, na morii stačí 66ac a PM má 20 k dobru, prostě celé to proběhne a u bosse čeká na 1 a hotovo
- lab s PM sólnout asi nepůjde to je pravda, chybí mu ab nicméně pokud čaroděj/PM v tom labu bude hodně schopný, jediné na čem narazí je boss kterého kouzly nejde sejmout
dál
- ledovec, to je čistě pro PM mága
- mv, všimni si že i přes ten cold dmg a smite tam chodí kdo? rdd a pmka
- tygři to je přesně pro boxovací pytle, normální mlátič má s klíčníkem dost problém
- stoky, PM nejlepší probíhač
zbytek dungů jsou party dungy kde PM zastává funkci "zdi" vlastně nic jiného se tu na zeď od wipe nestaví...

nicméně aby bylo jasno já jsem nepřišel s "nerfněte PM!" já jsem přišel s "posilte ne-PM"

herbertwest píše:
mulo píše:nehovoria o zmene pm ale o npc ktore bude mat instant kill pm


Jde o to, že tím se PM znehodnotí.

překlad: 90% mých postav bude možná po takové úpravě nahovno

což je podle mě přehnané, jestli se zavede nějaký speciální dmg na PM tam kde už bylo něco takového zamýšleno ale selhalo (smite vs pm) tak to pořád neovlivní to že můžeš s takovou postavou jít všude jinde...

PříspěvekNapsal: 02 kvě 2010 01:00
od Ice
Mefe zatim se tu nikde nehovořilo kde by takové prti PM útoky byli a určo by to nebyli např. Drowi což je dung pro PM ale např stoky který jde dávat i bez PM ale s ním je to mnohem jednodušší. A bude to spíš do dungů který by se pak dali chodit v partě bez zdi a tím by se mohlo snížit ab potvoram.

PříspěvekNapsal: 02 kvě 2010 03:14
od Mefistofel
Ice píše:Mefe zatim se tu nikde nehovořilo kde by takové prti PM útoky byli a určo by to nebyli např. Drowi což je dung pro PM ale např stoky který jde dávat i bez PM ale s ním je to mnohem jednodušší. A bude to spíš do dungů který by se pak dali chodit v partě bez zdi a tím by se mohlo snížit ab potvoram.



hehe sry ice ale pak v tom pripade pokud se omezi ab v party dungach tak aby nebyla potreba zed tak pak staci dexter kterej to v tom pripade sice pomalu ale jiste solne....a pak uprava ve stokach? pche tam to nema ani cenu...

TO Sha: tygri jsou pro combo mag a neco mlaticiho a nevim odkdy tam mlatic ma problem akorad nevyhoda a blbost podle me ze tam ice dal past na spomaleni jelikoz kouzlo jedine ma kler nebo paladin a hrancl takze to wm ani jit nemuze pokud se hrac nebuffne z druheho kompa

PříspěvekNapsal: 02 kvě 2010 03:19
od Ice
Nesolne protože proti tomu jsou dungy už v součastnosti ochráněny takže bude potřeba stále určitý počet lidí akorát to bude větší sranda protože se nebudou muset tahat se zdí. Např. Monastery byla původně udělána aby se dala chodit bez zdi, ale bohužel nebyli prostředky jak zeď vynechat (nebyl by nikdo kdo by to nascriptoval) a proto mají teď bosové mnohem větší ab než mívali.

Navíc nejde tu ani tak o nějaké zásadní změny ale spíš o napravení stávajícího nešťastného řešení. Nyní mají potvory nastavené větší ab proti zákonnému zlu. Což znevýhodňuje nejen PM.

PříspěvekNapsal: 02 kvě 2010 07:28
od drax
no mefiku kler pm misto maga stačí:P

ice monastery se bez pm stitovat nedá bojovnici 76 ab zbytek min ale sestřelí tě palmou bez pmka(tu občass trefi i do zdi) a ten smite good tam taky neni moc štastnej hehe opat 80 ab magicka nevim to bych kecal ale taky tak nejak

(nebyl by nikdo kdo by to nascriptoval)
hmm tak shade s tim nema problem když to zrovnopravbni pm bych řekl :)

- PM má +10ac, ztráta 4ac ho vůbec ale vůbec netrápí
zapoměl si eště 5 z ema

- mv, všimni si že i přes ten cold dmg a smite tam chodí kdo? rdd a pmka

ja behal mv se zlodejem (opruz furt nahazovat imky,obnovy)
dex klerem(napohodu jen je o dung zameření proti dexařum diky redukci takže to trvá krom toho mu vadí dispeli)
wiz pm - toho to vubec nesere jde dat mv s umlacenim tak 2 npc behem 15-20 min (jen frt přehazovat kouzla jak kokot na mv:D )

- tygři to je přesně pro boxovací pytle, normální mlátič má s klíčníkem dost problém
máš recht bez ac to de blbe a ab nijak male nemaj

stoky, PM nejlepší probíhač
njn tam to probehne jakekoliv pm,monk i dd

shrnutě pm muže všude kam mužou ostatní ale soudungy kam mužou ostatni jen težko např ti drowowé ( 67 ab rozsah jako prase kritiky za 100+ a zakeřnej zakeřnej ) o tom že u dridera se musi jti do maga a nechat se mlatit 3 bojovnikama a tlupou klriku radsi nemluve

PříspěvekNapsal: 02 kvě 2010 10:43
od Feiwill
Netvrdim, ze jsem to tu cele cetl, jen par detailu, na ktere se tu, myslim, zapomina.

* AB ze smitu je bonus bez limitu - neni soucasti +20 capu. Takze kdyz udelate bossa paladin lvl 60 s charismou 127, Extra Smitingem a 10x Great Smitingem a solidnim zakladnim AB (bez smitu), tak je ~97% sance, ze sejme libovolne PM na 1-3 rany.
* Jeste vic nez jakymkoli jednim PM-buildem jde odsolovat druidem. Pokud vam vadi solovani, pak vas nejvetsi nepritel neni PM/kler, ale obycejnej druid/rog/monk. Napr. balroga kler/PM neda. (Tedka mluvim ze zkusenosti zpred wipu.)

PříspěvekNapsal: 02 kvě 2010 10:57
od drax
toho už nedá ani druid z toho co řikal zeus :)
jinak jo drak je peknej solista ale nema imku na crit ,wardu , a malokde proleze
už vidim jak probihas morii mv nebo třeba stoky s drakem :lol: krom toho nemuže mít devast což dělá hodně o dmg nemluvě mimoto i takove drowy mlati týden

PříspěvekNapsal: 02 kvě 2010 11:04
od Feiwill
Wardu nepotrebuje - ma 1000 HP a obrovsky kvanta regenu. Imku na kritik a na mysl ma v elementovalovi - a v tom se toho nejvic probiha (napr. morie, stoky). S brnkem +29 nebo +30 ma navic takovej dmg rezist, ze se muze v tech stokach zachumlovat do cehokoli a odejit na obed bez ztraty 1 HP. Ty tri morfy na draka za den staci i na morii a drowy.

Je fakt, ze drowove trvaji. Ale zas tak hrozny to neni a hlavne: da to. A da ty dungy vsechny - jedinej char. U tech PM-buildu spekulujete nad nekolika ruznymi kombinacemi (PM-prsk, PM-kler). To uz mi neprijde tak moc znepokojujici, kdyz clovek potrebuje vic charu. Kdyz to nebude vic charu, pricemz kazdy bude mit PM, tak to bude jeden PM char a jeden treba bard-RDD char, no.

PříspěvekNapsal: 02 kvě 2010 17:13
od Yorton
Já myslím, že upravovat jednotlivá povolání v průběhu není dobrý. Lepší je udělat bud :dung, kde to povolání je nevýhodou nebo upravit některý stávájící dung, tak aby např ten PM tam byl nevýhodnej. Protože úprava k horšímu u povolání akorát naštve hráče. Ale když se změní dung, tak si hráč může postavit novou postavu nebo chodit jinam. :wink:

PříspěvekNapsal: 02 kvě 2010 20:38
od Ice
Tato diskuze je vyvolaná Mefovou neznalostí toho, co už je, (větší ab a rány pro zákonně zlé) a Shadooowovou snahou znevýhodnit jen PM. Proto už se dále nemá cenu na toto téma bavit. Shadooowovi změny by nynější PM hráči vlastně vůbec nepoznali. Poznali by to jen ostatní zákonně zlé postavy.

PříspěvekNapsal: 02 kvě 2010 20:50
od Mefistofel
Ice píše:Tato diskuze je vyvolaná Mefovou neznalostí toho, co už je, (větší ab a rány pro zákonně zlé) a Shadooowovou snahou znevýhodnit jen PM. Proto už se dále nemá cenu na toto téma bavit. Shadooowovi změny by nynější PM hráči vlastně vůbec nepoznali. Poznali by to jen ostatní zákonně zlé postavy.


tak az takovou neznalosti to neni jenom mi jde oto ze proc chcete menit neco co uz tu existuje a funguje takto po dobu nekolika let....