Stránka 2 z 3

PříspěvekNapsal: 26 lis 2010 06:18
od drax
mno co se týče draka a ed chybí 1 wis do použitelnosti
raksha s ed jde nicmeně ed nefunguje v proměně (aw ,singl a o užadne uprave ed na arkh nvm )

PříspěvekNapsal: 26 lis 2010 08:07
od mulo
ShaDoOoW píše:EDIT: mulo mi poslal ty staty. Ta róba je použitelná, ale jen dííky tomu že je tam +9 AC, což na žádné jiné není. Reflexy, výdrž, vůle jsou nanic, pohlcení 15/+7 se nesčítá a +8 wisdom je zbytečná, protože to si druid boostne sám jak už bylo řečeno.


je tam myslim len +7 wis a je to dobre aspon nams nejake kuzla navyse coz nemusim kazdu chvilu restovat a celkom mi vychadzaju sloty

PříspěvekNapsal: 26 lis 2010 09:33
od ShaDoOoW
mulo píše:je tam myslim len +7 wis a je to dobre aspon nams nejake kuzla navyse coz nemusim kazdu chvilu restovat a celkom mi vychadzaju sloty
A to nespadne ty sloty při přeměně? Jsem myslel, že jo.

PříspěvekNapsal: 26 lis 2010 14:56
od mulo
ShaDoOoW píše:
mulo píše:je tam myslim len +7 wis a je to dobre aspon nams nejake kuzla navyse coz nemusim kazdu chvilu restovat a celkom mi vychadzaju sloty
A to nespadne ty sloty při přeměně? Jsem myslel, že jo.


ked si nakuzlis +12wis tak nie lebo bufy ti v premene ostavaju a drakovi sa wis nemodifikuje pri premene takze mas tu istu wis

PříspěvekNapsal: 26 lis 2010 15:15
od ShaDoOoW
mulo píše:
ShaDoOoW píše:
mulo píše:je tam myslim len +7 wis a je to dobre aspon nams nejake kuzla navyse coz nemusim kazdu chvilu restovat a celkom mi vychadzaju sloty
A to nespadne ty sloty při přeměně? Jsem myslel, že jo.


ked si nakuzlis +12wis tak nie lebo bufy ti v premene ostavaju a drakovi sa wis nemodifikuje pri premene takze mas tu istu wis
jasně, no de o to, že kdyby ta róba neměla moudrost, tak tu moudrost můžeš pořád dohnat jinými itemy, vzhledem k tomu že padá amulet +6 možná i lepší a sehnat stínový amu na moudrost taky není problém a krom toho jsou i dobré prsteny na moudrost, ikdyž to nemáš na róbě po přeměně se bere ten boost, takže být tam obratnost je to mnohem lepší. A jak říkáš sloty nemizí, protože ikdyž se nepočítají itemy, máš furt ten boost (ikdyž dispell to posere, ale to tak i tak).

To, že ten, kdo ty róby dělal neměl o tom, jak (ne)fungují věci po proměně ani tucha je víc než jisté. Teď když se nesčítá ta regenerace, na kterou drak spoléhal a kvůli které byl možná i imba, by se s tím mohlo něco udělat. Už jen z toho důvodu, že po úpravě lootu jsou teď tyhle věci téměř nesehnatelné. Tak by sna mohly stát za to.

Re: Regenerácia

PříspěvekNapsal: 24 pro 2010 14:25
od praetor
ShaDoOoW píše:
praetor píše:Prečo sa "opravou" regenerácie odstránilo stackovanie (sčítavanie so sebou)?
Ono stackování byla ta chyba. Ta slabší regenerace se například nikdy nesčítala.

Vím, že se to doteď bralo jako legální chybička, stejně jako to stackování AC až do +20. Ale chyba to byla. Regenerace 120 životů za kolo je trochu mimo.

Víc ti k tomu řekne Ice, to že se tato oprava nenainstaluje měl možnost rozhodnout a rozhodl že ano.


Ja som mal na mysli práve štandardnú regeneráciu (Regeneration). Podľa akých pravidiel sa Arkhalia riadi, resp. kde sú komplet k dispozícii? Totiž, napr. na Wikii sa píše, že regenerácia (Rgenerate) sa stackuje (s výnimkou Monstrous Regeneration).

Odkaz: http://nwn.wikia.com/wiki/Regenerate_%28spell%29

Pýtam sa na to presne kvôli druidovi, pretože ten bez regenu markantne trpí, resp. stáva sa nepoužiteľný.

PříspěvekNapsal: 24 pro 2010 16:45
od ShaDoOoW
Stejně tak se na NWN Wiki píše že se Stínové brnění sčítá a že je možné jím dosáhnout +20 AC k uhýbání.

NWN Wiki pouze popisuje standartní chování všeho co je v NWN, neurčuje ale co je správně a co ne (dokonce je tam problém, něco označit jako bug, co se adminů nwn wiki týče, jejich politika "co není rozbité, nemůže být buglé" je podle mě úplně mimo).

O tom co je správně rozhodují DMka, já osobně (jako tvůrce haků, scriptů atp.) se k tomuto účelu řídím pravidly, ze kterých Bioware vycházeli, a to je DnD 3.0. Krom toho je logické (příklad se kterým jsem se setkal), že když například existuje kouzlo imunita na elementy a můžeš si vybrat na který element, že je asi blbost aby se dalo nakouzlit si imunitu na všech 5 elementů naráz, přestože se v pravidlech dnd nepíše nic o tom, zda to má jít nebo ne.

Určitě ale souhlasím, že drak je teď skoro nepoužitelný, nicméně to je spíš díky tomu jak drak funguje (počítají se do něj pouze zbroj, štít a helma, stejné bonusy k jendotlivým vlastnostem se nesčítají, bere se nejvyšší...) a že tu na arkhalii nejsou předměty, které by tyto nevýhody vyvažovaly.

PříspěvekNapsal: 27 led 2011 12:38
od ShaDoOoW
Doporučuju aktualizovat verzi oprav na novou, díval jsem se do toho trochu hloubějc a našel jsem tam pár chybek + jsem přidal nové opravy.
(Původní autor mi už dřív předal ten balíček oprav do vlastnictví, protože jsem mu s tím pomáhal a on narukoval k armádě)

LINK

Probuzení (Awaken) - bonusy se sčítaly, a maximalizovaná verze nefungovala správně
Brána (Gate) - odstraněn loot z vyvolaného Balora
Familiar bulva - opraveny paprsky tak aby nemohly zasáhnout hráče v No-PvP lokaci
Všechny kouzla tvaru kuželu (Duhová sprška, Kužel chladu, Mestilův dech) a kuželové vlastnosti monster - oprava toho, že kouzlo z určitého úhlu mohlo zasáhnout sesilatele (a sežrat mu mantlu například ;) )

PříspěvekNapsal: 27 led 2011 13:28
od Feiwill
Chtěl jsem to updatovat, ale zjistil jsem, že na serveru to erfko nemáme. Předpokládám teda, že je to strčené přímo v modulu a nechávám Icemu. Kdyžtak mě ještě nakopněte.

PříspěvekNapsal: 27 led 2011 15:07
od ShaDoOoW
Feiwill píše:Chtěl jsem to updatovat, ale zjistil jsem, že na serveru to erfko nemáme. Předpokládám teda, že je to strčené přímo v modulu a nechávám Icemu. Kdyžtak mě ještě nakopněte.
no to erfko je ti na serveru k ničemu, musí se to nahrát přímo do modulu (a vše přepsat)

*KOP*

PříspěvekNapsal: 30 led 2011 06:38
od Ice
Aktualizováno ve verzi 27_47.

Re: Opravy kouzel z verze 27_34

PříspěvekNapsal: 14 zář 2021 03:48
od jiuer7845

Re: Opravy kouzel z verze 27_34

PříspěvekNapsal: 13 říj 2021 12:23
od weslo

Re: Opravy kouzel z verze 27_34

PříspěvekNapsal: 02 lis 2021 12:58
od weslo
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо

Re: Opravy kouzel z verze 27_34

PříspěvekNapsal: 19 lis 2021 11:05
od jiuer7845