Pekelný stroj mistra meroida a šance na zničení předmětu

Návrhy budoucích změn v modulu a diskuze o provedených změnách.

Pekelný stroj mistra meroida a šance na zničení předmětu

Příspěvekod ShaDoOoW » 15 pro 2010 14:17

Myslím si, že je to překonané. Dřív to třeba mělo smysl, když padaly jiné věci a stínové amulety padaly v kryptě.

Jenže dneska tomu tak není. Já jsem začal lootit až po úpravě lootu, co jsem slyšel předtím ty stíny padaly i ve stokách, ale dneska je to jinde.

To samé +5 šípy, 1000 mědi to obyčejný hráč ani nikdy nenalootí.

A přijít o to, možná si ne všichni uvědomují kolik času to stálo.

Jo Ice, říkáš, "vy chcete mít vše jisté". To není pravda, ale jestliže jsem na arkhalii strávil tisíce hodin čistého času a jediný důvod proč jsem to dělal bylo abych si udělal tu nejlepší zbraň co jde a já o to jediným zmáčkuním tlačítka přijdu. Kdo by neskončil s arkhalií? To je tak flustrující že pak ti hráči jdou hrát wowko a k nwn se už nikdy nevrátí.

Jinak, já jsem začal nějak hrát až teď víceméně, do té doby jsem ani nevěděl co stínové amulety sou a neznal jsem dungy. Teď už to všechno mám zmapované a po úpravě to vypadá takto:

libovolná slotovka 6/3 - cca 100 hodin čistého času nejlépe točením jednoho sólo dungeonu kde padají 6/1 - lab/mv/tehy

k6 gemy - v sólo jen balrog/lab/drowové šance jsou takové že to tam najdete 1x za 40 koleček
- v party dungeonech to padá jednou za 20 koleček (dungy pro dva) a pak se o to hráč musí podělit, dungy pro 3 a víc se teď skoro nechodí a když se ta parta sejde tak stejně nepadne nic jiného než slotovky a šrot jako rváčské rukavice +7, helma epického čarozpytu, nebo plášť zimy. Po 3 měsících těžkého lootění jak sólo tak party dungeonů jsem byl schopen poskladát k8 všech typů, přišlo mi že zvuk padá nejčastějc.

ostrost - 100 mědi nebo v ancienohu na 3 části (což vyžaduje víc jak 100 koleček takže vyjde líp si to koupit a lootit rači něco kde padá víc mědi a lepší loot)

+5 šípy - 1000 mědi!!!! snad nejpředraženější věc, mám na to ale fakt že potom nemůžu nasadit jiné šípy (zkaměňovací, elementární) to pro mě činí nepoužitelným

stínové amulety:
obratnost a moudrost - 1. část padá ve skále, šance cca 1x za 20 koleček, s dobrým buildem to de za 20 minut a dá se hned točit dokola, nicméně nepadá druhá část

ostatní na vlastnosti a jejich 2. části (a ještě upíří regenerace +2) teď padají jenom u drowů, pravděpodobně nejtěžší sólo dungeon, respawn 50minut, 2 truhly a 1 klíč v jedné truhle padají 1. části a v druhé 2. části, šance najít část stínového amuletu je cca 1x za 4 kolečka což sice není špatné, ale i tak to vyjde na 4 hodiny čistého času jedna část, osobně jsem našel už 6 částí ale ještě nemám pár

a 3. část stojí kilo mědi v agardonu takže už jen poskládat jeden blbý stínový amulet je teď maraton na 2 dny čistého času když ten hráč bude točit jenom drowy a v pauze na respawn bude kempit šedé, devastátora, říši temnot a ancienoh na měď

pojďme na +7 věci

plná plátovka +7, padá v labu, z bosse 1 klíč na 2 truhly, každá část padá v jiné bedně, já jsem za 90 koleček ještě žádnou nenašel, radas má za 100 koleček jednu

ale dejme tomu že by někdo měl nervy to tam lootit i přesto že zbroj krve která padá všude je lepší než čistá +7 bez ničeho, tak řekněmě že to musí otočit minimálně 200x, jedno kolečko trvá cca 20 minut a použijete cca 5 flašek healu, naštěstí se to dá točit. Ale přidejme k tomu ještě 10 minut na cestu tam a když se někde umře - to se stává i těm nejleším. 200x30 minut = 100 hodin čistého času a to je teprve začátek, třetí část stojí cca 700 mědi. Ok koupíme, za 200 koleček máme 500 mědi beztak. A to ještě pořád není konec, musíme to vyexpit potřebujeme cca 2 miliony XP nad lvl 40. Což taky není extra problém, za 200 koleček to budeme určitě mít. A hurá máme čistou +7, a teď můžeme další půrok lootit drowy na stíny a pak je tam všechny narveme. 6x riskneme šanci 1% na to že přijdeme o půlrok hraní. A to je jedna top věc, jdeme k další.

Plášť +7 - ve skále, šance asi dobrá, za 100 koleček mám obě, třetí část za 700 mědi, chce 2M XP obě části v jedné bedně co je výhoda.

Amulet +7 - v morii, 1 klíč na 2 truhly, jedna část v jedné a druhá v druhé, za 150 koleček mám jen jednu. se správným buildem a taktikou to de dát pod 15 minut, nicméně respawn 30 + čas než zabijete bosse takže se to nedá dobře točit. Opět cca 700 mědi a 2Mxp.

Prsten +7 - asi u drowů ještě jsem nenašel ani jednu část, zatím jsem vybral kažeodu truhlu asi 30x

Opasek +7 - tehy, šance velmi slušná, za 100 koleček jsem našel obě části 3x, respawn 20 minut, nicméně stojí 500 mědi a použitelnost je téměř nulová kvůli tomu že jinde než na pásku moc +5 a víc sílu/obratnost nenajdete

Pavéza +7 - balrog, za 80 koleček mám jen jednu a to je možná těžší dungeon než drowové, asi zase 700 mědi a 2m xp, respawn 50 minut,

nejvíc mě zaráží že plná plátovka a pavéza +7 padá ale róba, velký a nebo malý štít jako už ne, prostě bardův ráj tady

takže po wipe a po posledních úpravách vše zabere tak moc času že se to stalo až flustrujícím to jen najít, a teď o to přijít no to je moc

já se chystám nacpat stínový amulet do zbroje neviditelnosti což je běžně dostupný item, ale i tak už tam jeden stín mám a už jen přijít o dva stíny je ztráta takového kvanta času, že okamžitě s arkhalií skončím
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod curmande » 16 pro 2010 06:47

na tom něco je.....je to ale na prd kdyz se nad tim nekdo zamysli a spocita cas na kolik by to vyslo to pak se clovek uplne udivi 8O jeste ze nejsem takovej looter a neztravim u toho tolik casu :D
Uživatelský avatar
curmande
Level 13
 
Příspěvky: 22
Registrován: 02 říj 2008 23:00

Příspěvekod Ice » 16 pro 2010 14:43

No nejsem nelida a proto dávam všem co se to stane možnost návratu itemu výměnou za udělání dungu.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod Curman » 16 pro 2010 15:45

No tak to je jeden z větších důvodů proč jsem přestal hrát na arkhalii :))
Uživatelský avatar
Curman
Level 13
 
Příspěvky: 24
Registrován: 10 črc 2008 23:00

Příspěvekod Mefistofel » 16 pro 2010 23:01

Tak jako co rika shadoow je pravda, hraju opet :twisted: 4 dny uz a zatim nic poradneho jenom same veci co se drive nachazeli pouze v solo dungach...to se strojem je vazne blbost jelikoz ja tam strcit svoje rukavky okamziteho vyleceni a prijit one tak to bych asi rozmlatil plasmovku s celym pc a s nwn nadobro skoncil.

Dale co me celkem neni po srsti je ta lepsi sance pokladu dle killu, prijde mi to celkem blbost v party dungach hlavne kde vetsinou nebo porad vybira zed a ta jednou za uherskej rok nahodne sejme bosse takze to pak jsou poklady porad nanic...napada me to spise upravit na pocet vybranych truhel, mam namysli ten samej princip akorad kill=vybrana truhla


Ice to si sice hodnej ze to dostane z5 za nejaky dung ale zase nezapominej ze ne kazdy umi s toolsetem a hlavne kdyz by dokazal sesmolit nejake veci tak zase ty mu to vratis z5 aby to zdokonalil...
Mefistofel je syn Dabla a byl stvoren proto aby zabijel a slouzil radu Temnich Templaru
Slavu a cest vzdejme nasemu panu!!!
Uživatelský avatar
Mefistofel
Level 26
 
Příspěvky: 452
Registrován: 06 bře 2008 00:00
Bydliště: Tanglebrook

Příspěvekod ShaDoOoW » 16 pro 2010 23:34

Ice píše:No nejsem nelida a proto dávam všem co se to stane možnost návratu itemu výměnou za udělání dungu.
No to je pěkné a je to fér, a ikdyž to třeba umím tak se ti na to asi vyseru. Jde o tu ztrátu, už jen to že o to přijdu je tak flustrující že papá :twisted:
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Ice » 17 pro 2010 10:45

Mefistofel píše:Tak jako co rika shadoow je pravda, hraju opet :twisted: 4 dny uz a zatim nic poradneho jenom same veci co se drive nachazeli pouze v solo dungach...

Tohle je zrovna od tebe, kterej chtěl wipe, protože už jsi neměl co lotit docela dobrej fórek :lol:

Mefistofel píše:Dale co me celkem neni po srsti je ta lepsi sance pokladu dle killu, prijde mi to celkem blbost v party dungach hlavne kde vetsinou nebo porad vybira zed a ta jednou za uherskej rok nahodne sejme bosse takze to pak jsou poklady porad nanic...

Je snad nějakej problém vyměnit ve vybírání zeď za killerra? Navíc není pravda že i kdyby to vybírala zeď, že ti nepadne nic.
Porovnání starého a nového systému v party dunzích:
Předtím:
šance na vypadnutí normálního itemu 30%
šance na vypadnutí vzácného předmětu 10-17%
Nyní:
šance na vypadnutí normálního předmětu 60-80%
šance na vypadnutí vzácného předmětu s 0x kill 10%
max šance na vypadnutí vzácného předmětu 19-25%

Mefistofel píše:napada me to spise upravit na pocet vybranych truhel, mam namysli ten samej princip akorad kill=vybrana truhla

Tohle má jen jednu chybu - v dunzích, kde se vybírají dvě bedny, by to mělo jiný účinek než tam kde je jedna.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod Ice » 17 pro 2010 10:48

Jako kdybyste šli na umělý oplodnění a chtěli po doktorech 100% úspěšnost jen kvůli tomu, že jste do toho vrazili všechny svý úspory :-)

Tak navrhněte nějakou náhradní variantu.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod peta_84 » 17 pro 2010 15:19

Ice píše:Předtím:
šance na vypadnutí normálního itemu 30%
šance na vypadnutí vzácného předmětu 10-17%
Nyní:
šance na vypadnutí normálního předmětu 60-80%
šance na vypadnutí vzácného předmětu s 0x kill 10%
max šance na vypadnutí vzácného předmětu 19-25%


nejak mi tam chybi procenta. celek ma 100%, vime? nebo jsem to tedy nepochopil, v kazde truhle ale minimalne jedna vec je, tudiz moznost, ze mimo definovany obor nevypadne nic, je podezrela.

kazdopadne se alespon potvrdilo to, co vsichni empiricky vytusili, ze sance na drop vzacneho predmetu (tzn ne-slotovka, ne-knicemu) je po zmenach nizsi bez nastradanych killu - a to az o 58,9 %

nicmene k puvodnimu tematu shadowa - ano, to, ze nepadaji stinaky ve stokach je velice podstatna zmena, mimo jineho duvod, proc jsem navrhoval wipe v threadu, ktery byl smazan. Protoze jenom behem expeni nekolika postav jsem si nasbiral casti tak 15-ti stinaku, coz je v soucasne dobe hodne dlouha doba hrani na 40. urovni se slusnou vybavou. Padalo jich ve stokach hodne, nejednou se mi stalo, ze jsem nasel 1c i 2c v jedom lootu.

Ta magicka dilna mistra meroida mi nevadi. Urcite, kdyby se mi neco ztratilo byl bych nastvany, ale zacinal jsem na Ultime a to bylo panecku jine maso. Je vsak pravda, ze on-line RPG a RPG obecne se ubiraly jinou cestou, nebot, ano, hraci hledaji ve hre urcitou jistotu, kterou ve svete kolem sebe naleznou tezko. Proste tyto principy si u hracu, berouci z valne vetsiny hrani jako zabavu a oddechovou aktivitu, popularitu neziskali a i ti HC hraci nakonec tomuto kouzlu podlehli. Stejne tak se neosvedcili servery s permanentni smrti postav, hrac si chce (a priori) hrat. tzn delat hlouposti, zkouset blbosti, zbytecne riskovat atd. Takze mi nezbyva nez dat take zapravdu, jedna o anachronismus naprosto neodpovidajici koncepci soucasne online zabavy.

a ano souhlasim, ze udelat predmety a dungy usite na miru bardovi a potom brecet, ze bard je OP, je proste diagnoza.

Obecny problem v pokladech na arkhalii vidim v prilis uzkych mantinelech sily predmetu. Pokud je mozne si v podstate cely +5 equip nejakym zpusobem bufnout a +7 uz je vlastne top, neni potom manevrovaci prostor pro to, co zajimaveho dat do lehcich dungu. na jinych nwn serverech se vyskytuji i zbrane +10, coz by samozrejme vyzadovalo upravu napric vsemy dungy i expicimi lokacemi, coz je rozhodne pracne, a prace bez kolacu jak vime smrdi vsem, navic by se to muselo pracne testovat a na to zase bez sirsi hracske zakladny nejsou prostredky. Proste zacarovany kruh.

Bojim se ale, ze se bez nejake zmeny tohoto typu z mista nepohnete, protoze tohle tema vcetne navrhu na nove itemy se tu omylalo uz mockrat a vzdy skoncilo akorad Iceho flamewarem jak je vse OP, coz vzhledem k tem prilis uzkym mantinelum nemohlo skoncit jinak. A to mluvim jen ciselne strance veci.
Dalsi vec je k cemu jsou vlastne ty veci potreba? na PvP (neexsituje) a na solovani (bylo zakazano). pokud se jde v parte da se projit i tezsi dung se zakladni vybavou. Takze na serveru, kde jedina stabilni zabava je looteni nema cenu lootit.
Uživatelský avatar
peta_84
Level 23
 
Příspěvky: 212
Registrován: 21 bře 2010 00:00

Příspěvekod Ice » 17 pro 2010 19:05

Ach jo :cry: . Tak ještě jednou pro pomalejší. A názorně.

Předtím se poklad generoval z jedné bedny, ve které bylo průměrně 60 slotovek, 30 obyčejných předmětů a 10 vzácných předmětů.

Předtím slotovky (po projití 100 dungů):
60 dungů - 1 item - 36 slotovek
30 dungů - 2 itemy - 18+18 slotovek
5 dungů - 3 itemy - 3+3+3 slotovky
5 dungů - vždy prachy (nadále těchto 5 dungů nebudu uvádět)
Celkem 100 dungů - 81 slotovek

Nyní slotovky:
Celkem 100 dungů - 100 slotovek (padají vždy)

Předtím obyčejné předměty:
60 dungů - 1 item - 18 obyčejných předmětů
30 dungů - 2 itemy - 9+9 obyčejných předmětů
5 dungů - 3 itemy - 1,5+1,5+1,5 obyčejných předmětů
Celkem 100 dungů - 40,5 obyčejných předmětů

Nyní obyčejné předměty min:
Celkem 100 dungů - 60 obyčejných předmětů (60%)

Nyní obyčejné předměty max:
Celkem 100 dungů - 80 obyčejných předmětů (80%)

Předtím vzácné předměty:
60 dungů - 1 item - 6 vzácných předmětů
30 dungů - 2 itemy - 3+3 vzácných předmětů
5 dungů - 3 itemy - 0,5+0,5+0,5 vzácných předmětů
Celkem 100 dungů - 13,5 vzácných předmětů

Nyní vzácné předměty (bez killu):
Celkem 100 dungů - 10 vzácných předmětů

Nyní vzácné předměty max:
Celkem 100 dungů - 25 vzácných předmětů
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod Ice » 17 pro 2010 19:15

Co se týče zbraní na Arkhálii existují +8 a to jak neslotovky tak slotovky. Víc už ani nemá cenu protože dokouzlit to na max +20 nejni moc velkej problém.
Sólování bylo omezeno z jednoduchého důvodu - tohle je multiplayer a ne singlplayer. Navíc tím, že někdo sóloval a získával tak lepší předměty, kazil hru ostatním protože jich měl tolik, že je prodával pod cenou a tím pak vzniklo to, že jste měli vše a chtěli jste wipe.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 17 pro 2010 21:01

Ice píše:Víc už ani nemá cenu protože dokouzlit to na max +20 nejni moc velkej problém.

furt je to zranění navíc, to se s boostem sečte.
Ice píše:Co se týče zbraní na Arkhálii existují +8 a to jak neslotovky tak slotovky.

Tak složit 8/3 je zhola nemožné, kdybych chtěl skládat dýku, kyj nebo prak tak by to možná ještě šlo, ale nějakou dobrou zbraň...

V těch lepších sólo dungeonech padají vždy 3 typy slotovek a vždy 5/3 a 6/1. Při optimálním točení poskládám za cca 40 koleček jednu 6/2. 40 koleček s buildem na míru nebo bardem (protože 6/1 padá jen v mv/labu/balrog/drowové/tehy) je cca 1200 minut = 20 hodin čistého lootění jednoho dungeonu dokola. tak to máme 6/2 skládaný luk, na 7/3 jich potřebujeme 81. 81 * 20 hodin = 1620 hodin čistého času. a na 8/3 potřebujeme 27 to je celkem 43740 hodin čistého času což je 5 let. Hmm teda doufám že jsem se spletl a počítám to blbě...

Druhá možnost je lootit party dungy a měnit s ostatními hráči slotovky které nepotřebujeme za ty co potřebujeme (už jen to měnění zabere spoustu času a vlastně jsem neviděl to někoho provozovat).

u dalhy padá jedna 6/1-2 na min 2 hráče při respawnu 30 minut, to vychází hůř jak točení labu

v zk pokud se jde celé padají vždy 2 6/1, pak a pak 4 6/1-3 pro 2 hráče. To je solidní, ale max ty první dvě jsou stejného typu, zbytek je vždy jiný.

monkárna padají 6/1-3 a to vždy 5 slotovek, na cca 3 hráče z toho vždy opět 3 druhy zbraní na každou truhlu.

tygři, jedna 6/1-2 na 2 hráče

draga 2 6/1-3 na 2 hráče

7/1 padají pouze v dungeonech pro víc jak 2 hráče a nějak se po těch úpravách na to nedostává hráčů, za poslední měsíc jsem se do takového dungeonu dostal jen jednou a to do ledovce kde padly 3 7/1 na 3 hráče.

Pokud bysme třeba ve 3 točili ledovec pořád dokola (což je dost nereálné), počítejme aspoň 50 minut na kolečko. Tak na každé kolečko mám skoro 100% šanci vyhrát jednu slotovku, a řekněme že bychom si ty slotovky mezi sebou měnili. Běhěm 15 koleček poskládám 7/1 skládaný luk, to je 12 a půl hodiny čistého času pro 3 lidi. a na 8/3 potřebuji 243 7/1 slotovek to májí 3 hráči na 50 dní čistého času co dělat.

Reálně tedy rok a půl něž to fanatiční looteři jako je mulo nebo já budeme schopní takovou zbraň vytvořit (při současných poměrech). A na to osobně seru, stejně to dávám s 6/3 lukem a příšery mají % rezisty takže tak.

peta píše:Dalsi vec je k cemu jsou vlastne ty veci potreba? na PvP (neexsituje) a na solovani (bylo zakazano). pokud se jde v parte da se projit i tezsi dung se zakladni vybavou. Takze na serveru, kde jedina stabilni zabava je looteni nema cenu lootit.

Přesně. Chybí tu jaksi smysl proč vylepšovat postavu když zloděj/pm bez věci ustojí všechny dungeony, kler/rdd bez věcí umlátí všechny dungeony a bard/rdd bez věcí dá všechny sólo dungeony. Věci jsou tak leda proto abych tyto buildy udělal úplně nesmrtelnými nebo abych jiné buildy dorovnal k tomu co dávají zmíněné buildy bez itemů.

Co se AC týče, s +7 věcmi jsem buď PM/zloděj a nebo se, co se party dungeonů týče, můžu na AC vysrat viz. Norolinův nemrtvý lord, můj Mr. Lékárnička, moje lučištnice na sólo a mulův kukri master.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod peta_84 » 18 pro 2010 00:42

Ice píše:Víc už ani nemá cenu protože dokouzlit to na max +20 nejni moc velkej problém.


nad timto trochu zaelaboruji, protoze mam pocit, ze pokud neni postava klerik, neni to pravda. Ice hrajes za klerika, ze?

pokud tedy pomineme kouzlo True Strike, ktere sice dava +20, ale je jen na jedno kolo - tzn. hodi se tak akorad, pokud chci dat nekomu v PVP knockdown.

Pocitejme tedy +8 zbran

paladin
Divine Favor +5 / +5
Bless +1 / +6
Aid +1 / +7
Prayer +1 / +8
Weapon +8 / +16

featy se nepocitaji do +20 capu.

chybi +4 z vlastniho bufu.

ano, muze dostat +2 za song a +2 za Battletide z party, ale nemusi byt bard, klerk nemusi mit battletide naspano v dostatecnem mnozstvi, stat mimo, navic se jedna o auru, ktere si v nwn obecne delaji co chteji i kdyz mam tohle kouzlo s klerikem sam na sobe, tak nedostanu bonus vzdy, at uz je to bug nebo ne, nebot kouzlo ma hodne podminek ohledne nepratel v dosahu, atd...

a paladin je po klerikovi nejlepsi kandidat na dosazeni +20 capu, ale i tady to ma vyuziti. paladin ma obecne malo buffu dispel je tu na kazdem druhem kroku. Stejne tak hodne bossu, kteri btw nemaji male ac, dava dispel.

pro wmko a jine valecniky je +20 cap v podstate mimo dosah jakymikoliv prostredky. i kdyz by melo wmko barda a klera za zadkem stejne by potrebovalo +13 zbran aby bonusu dosahlo s veskerymi dostupnymi buffy.

bard je na tom vzhledem k tomu, ze pocitame veskere mozne boosty, at uz z party nebo svitkareni, o 2 lepe nez wmko kvuli warcry, takze by potreboval +11 zbran, aby toho dosahl.

Arcane archer je na tom stejne jako WMko.

Pokud se pletu, prosim opravte me.

Kazdopadne to vsechno zavisi na bufech a dispel/smrt muze prijit a pak se to hodi naprosto vsem buildum.


Ice píše:Sólování bylo omezeno z jednoduchého důvodu - tohle je multiplayer a ne singlplayer.

no v posledni dobe na ark, jak kdy:D

Ice píše:Navíc tím, že někdo sóloval a získával tak lepší předměty, kazil hru ostatním protože jich měl tolik, že je prodával pod cenou a tím pak vzniklo to, že jste měli vše a chtěli jste wipe.

ok, muze byt zamezeno solovani, jak je to doposud. Ale potom je potreba nabidnout hracum jinou motivaci, me zadna jina bohuzel nenapada, proto jsem proti omezeni solovani. Najit jinou herni motivaci je ukol pro toho, kdo to solovani nechce. Ja jen poukazuji, ze v soucasnem stavu ma smysl hrat na arkhalii pouze ze sentimentu, coz castecna motivace byt muze, ale me osobne to treba k pravidelnemu hrani nepritahne. A myslim si, ze tento stav neni proste v poradku.

shadow píše:nejvíc mě zaráží že plná plátovka a pavéza +7 padá ale róba, velký a nebo malý štít jako už ne


roba pada +7 - hav straze. navic pro mnicha/UMD je tu ninjatsu +7. stit 2+7 taky pada normalne bez skladani. Tedy alespon pred zmenou lootu to tak bylo.
Uživatelský avatar
peta_84
Level 23
 
Příspěvky: 212
Registrován: 21 bře 2010 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 18 pro 2010 09:14

peta_84 píše:Pokud se pletu, prosim opravte me.

Mno ne, ale teď je možnost si udělat 3 lektvary na AB a koupit 2 lektvary.

Lektvar požehnání - +1 na 2 minuty, strašně krátké trvání, ale můžeš si jich kouppit za pár šupů klidně 100 v každém obchodě.

Lektvar pomoci - +1 na 3 minuty, to samé jako nahoře.

Lektvar požehnání - +1 k ab a dmg na 2 minuty, musíš vyrobit z prázdných flašek od devastátora

Lekvar válečného křiku - +1 k ab a dmg na 3 minuty, musí se vyrobit

a pak buď

Lektvar žíznivé čepele - +1 k ab a +2 k dmg na 3 minuty

nebo

Lektvat božské přízně - +1 k ab a dmg na asi 3 minuty

ty dva se mezi sebou nesčítají.

Je to hrozně nakrátko, ale dá se to využít.
peta_84 píše:roba pada +7 - hav straze. navic pro mnicha/UMD je tu ninjatsu +7. stit 2+7 taky pada normalne bez skladani. Tedy alespon pred zmenou lootu to tak bylo.
tak někde padá ale ne v sólo, jen v party dungeonech pro 3 a víc lidí, ikdyž ty šance budou stejné jako v sólo, prostě v sólo dungeonech mi padá kompletní výbava pro barda (a klerika na sílu) - zbroj krve (fp+6, +3 regen -2 odolnost), velký štít z masa démonů( velký štít +6, +3 síla, 10 rezist na všechny elementy), plná plátovka +5 a +7, pavéza +7, pásek na sílu +5 a v mv prsten +4 síla, charisma a odolnost a ještě bonus do umění (u drowů padá i prsten +2 síla se sražením a dalšími featy, ale tam to ten bard moc nedá).

Kdežto pro dexáka v těch sólovkách padá akorát tak ninjacu nebo háv stráže +4, pásek +4 obratnosti, rukavice +3 obratnost a pak už maximálně tak prsten jaaren ze stok a ten se hodí jen pokud ten dexák jede i na charismu, jinak jsou tam lepší modré prsteny, ty zlaté jsou pro bardy prostě.

Lučištník je na tom úplně stejně jako dexák.

Mágovi padá akorát čaroplášť v tehy a ten je strašně chabý, 1 slot na igms a 1 odolnost....

Zaklínač je na tom líp protože může nosit to co ti bardi, ale jinak na sloty nebo soustředění ani prd.

A to nemluvím o tom, že tu každá příšera má 10k životů a padne jenom na devast v čemž jsou nejlepší bardi. K čemu ti dexáci vlastně sou tady.

Prostě postavím si barda a v sólo dungenech si s ním sám vylootim top equip a pak můžu jít do party dungeonů lootit nějaké ty ninjacu +7 hmm k čemu vlastně.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod peta_84 » 18 pro 2010 13:01

no ty lektvatry co pises, jsou vlastne obdoba tech kouzel co jsem psal ja. pocital jsem max buf od clera a barda.

Pozehnani = Bless
Pomoci = Aid
Modlidby = Prayer
Bozke prizne = Divine Favor

ale vetsina tech lektvaru je strasne nakratko, jak pises a stejne je tam jeste manko 1-2 body oproti zbrani +10. Navic treba dexaci, kteri jsou opravdu celkem znevyhodneni maji proste problem s sebou tahat 100 lektvaru od kazdeho druhu.

ale aby bylo jasno nikoho nenutim davat na ark +10 zbrane. Pro me je to ciste teoreticka diskuse.
Uživatelský avatar
peta_84
Level 23
 
Příspěvky: 212
Registrován: 21 bře 2010 00:00

Další

Zpět na Diskuse o úpravách v modulu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků