Úprava systému pokladů

Návrhy budoucích změn v modulu a diskuze o provedených změnách.

Má se upravit systém pokladů (viz. níže)?

Ano
9
100%
Ne
0
Žádná hlasování
 
Celkem hlasů : 9

Úprava systému pokladů

Příspěvekod Ice » 07 čer 2011 17:54

Zatim je to jen v teoretické rovině a bude se muset ukecat ShadoOow aby to případně provedl.
Nebudu vás nudit detailama jak to přesně bude fungovat.
Hlavní je toto:
- zajistí se ohlídání toho, že dung byl postavou (postavami) projit celý a že nakonci byl zabit boss.
- bude zrušeno omezení počtu postav
- bude zavedeno počítadlo průchozích postav (podle toho kolik postav ho projde a toto počítadlo se bude nulovat otevřením bedny (nazvěme si ho pracovně PPD)
- dungy zůstanou zařazeny do kategorií podle počtu kolik postav by ho ideálně mělo chodit (nazvěme si je Kx - kde x je onen ideální počet postav)
- poklad zůstane ve stávajícím rozložení tj. slotovky 100%; obyč itemy x%; vzácné ietmy x% + přibívání procent za kill bosse (promiňte že neuvádim čísla - nepamatuji si je, ale někde na fóru jsem je zveřejňoval k porovnání se starým systémem pokladů který fungoval před wipe)
- a teď to důležité a to je objem pokladu:
a) PPD=0= slotovka+obyč item
b) Kx>PPD= slotovka+obyč item
c) Kx=PPD= slotovka+obyč item+vzácný item
d) PPD>Kx= y*slotovka+y*obyč item + z*vzácný item
(y=počet lidí kteří jdou dung-Kx+1; z=násobek Kx)


1) Pokud půjde někdo do dungu pro dva lidi sám a projde ho 1x dostane slotovku a s % pravděpodobností obyč item
2) Pokud půjde někdo dung pro dva lidi sám a dá ho jednou a nevybere poklad a dá ho podruhé a poklad vybere dostane 1x slotovku + s % pravděpodobností obyč item + s % pravděpodobností vzácný item pak počká na respawn pokladu a vybere ho se stejným výsledkem jako v bodě 1)
3) Pokud půjdou dung pro 2 hráči 3 tak v pokladu naleznou 2x slotovku + 2x s % pravděpodobností obyč item + 1 vzácný item
4) Pokud půjdou dung pro 2 hráči 4 v pokladu naleznou 3x slotovku + 3x s % pravděpodobností obyč item + 2x s % pravděpodobností vzácný item
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Re: Úprava systému pokladů

Příspěvekod Radas » 07 čer 2011 21:28

to zni dobre.. coz nasledovne u me vyvolava logiku:
zajit vicekrat dung s neotevrenim lootu a otevirat pozdeji :)
Uživatelský avatar
Radas
Level 23
 
Příspěvky: 220
Registrován: 12 led 2008 00:00
Bydliště: Da"Lhagova komnata

Příspěvekod Ice » 08 čer 2011 00:16

Jo vidíš to jsem pozapoměl - víc jak dva průběhy dungem by se jedné postvě nezapočítali.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod drax » 08 čer 2011 05:06

že by konečně změna k dobremu ?:d pro
i když stále neřeši stupiditu započitavani killu jen tomu kdo da lasthit
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod Zeus » 08 čer 2011 08:52

Hlasoval jsem pro...
Uživatelský avatar
Zeus
Level 23
 
Příspěvky: 202
Registrován: 10 pro 2007 00:00
Bydliště: Zeusova Tvrz

Příspěvekod peta_84 » 08 čer 2011 11:00

1) pokladnice s vice truhlami, ktere nejdou vsechny otevrit. Nejjednodussi pripad dalha. rekneme, ze nekdo (1 postava) zabije dalhaga. truhlu nevybere, pocka na dalsi spawn, znovu zabije bosse a vybere obe dve truhly. Vybere je s pravdepodobnosti jako pri Kx=PPD (prosel 2x, ma dva klice)? tzn stejne jako dvakrt dalhag bez tohoto omezeni (akorad tedy nemuze vybrat 2x jednu truhlu).

2) solo dungy - pokud projdu stejnym zpusobem jako pr. 1 rekneme morii a obe truhly vyberu az po druhem prochodu, dostanu se do situace PPD>Kx a budu mit "bohatsi" loot?

3) To pocitadlo bude pro kazdou postavu zvlast? v pripade, ze se nekdo rozhodne taktizovat ohledne tohodle systemu a bude mit napriklad pochystany nejaky dung na druhy pruchod, nebude mu ho moci nekdo druhy vybrat?

4) bude poresena MV spodek, kde se spawnuje na konci nahodny klic?

5) muze vubec nastat situace PPD=0 a kdy? (pochopil jsem, ze v takovem pripade nikdo dung neprosel), jen jestli mi neco neuniklo.

6) pri vetsim poctu lidi, vejdou se ty slotovky vubec do bedny?

Napad dobry. Osobne se mi moc nezamlouva takoveto taktizovani a propocitavani. Normalni (a RP) mi prijde proste projit dung a vybrat poklad a hajdy nakute. Zmena by ale prinesla do hry vice moznosti, proto hlasuju pro.
Uživatelský avatar
peta_84
Level 23
 
Příspěvky: 212
Registrován: 21 bře 2010 00:00

Příspěvekod drax » 08 čer 2011 12:38

zmenit na vice než jeden prubeh by se postave nezapocitaval a vsechny problemy vyřešeny :P

5) mno když des 2x dalhu pro 2 ve 2 naporprve evyberes

měl bys prvni bednu PPD>Kx= y*slotovka+y*obyč item + z*vzácný item
druhou

PPD=0= slotovka+obyč item

popř PPD=0= slotovka+obyč item kdybys relogoval třeba v šedem s klicema navic
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod Ice » 08 čer 2011 14:32

add. 1) Pokud jde o poklad kde si vybíráš jednu ze dvou nebude to problém a poklad z jedné nebo druhé truhly se bude spawnovat podle bodu 2. Vlstně to bude tak, že obě truhly se budou počítat ze stejného PPD.

add. 2) sólodungy tam bych to pořešil že PPD u jedné postavy nebude nikdy vyšší než 1

add. 3) PPD bude fungovat pro každou postavu, ale server nepozná jestli si někdo poklad přichystal, takže pokud to takk bude může mu ho někdo vybrat

add. 4) PPD bude záviset na bossovi a truhle takže průchody se budou vždy vztahovat k určité truhle.

add. 5) např u dalhaga dva průchody s tím, že sis ho nechal a teď u sebe máš dva klíče tudíž máš PPD=2 a ve chvíli kdy otevřeš první truhlu se PPD smažou a tak na druhou truhlu PPD=0

add. 6) Do bedny se vejde 25 záložek věcí což si myslim je dostatečné množství.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 08 čer 2011 15:20

jako ja hlasoval pro ale jako... nechapu to, je to strasne slozite pro minimalni efekt

imo by uplne stacilo proste zlepsit sance, pridat vice pouzitelnych itemu a zlepsit loot ve vice lidech
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Ice » 09 čer 2011 00:47

Smazal jsem příspěvky co nebyli k tématu.

add. ShadoOow - no hlavní moje snaha je zrušení omezení počtu hráčů do dungu a poklad podle počtu postav co ho jdou při zabránění nalogování postav u pokladu
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod nexfar » 04 črc 2011 17:40

Zdravim po dlouhem case jsem zas zaskocil na ark ... a popravde zdesil jsem se co jsem videl a hlavne slysel..

Popravde tato uprava opravdu ark nespasi .... s vetsinou co jsem mluvil se shodlo vicemene na vete = "loot = des"

Jako tady se zapomina na to, ze stare casy uz jsou davno pryc ... staci se podivat na statistiku ... za posledni mesic se tu 5 lidi seslo snad jen jednou.

Stari hraci odesli... proste je nebavilo uz znovu po wipe litat 1000x stejnej dung ... holt starneme a mame i jine priority v zivote.

System lootu co tu je predpoklada dle meho strasne moc dlouhou dobu hrani a na nalezeni top sestavy se neda ani pomyslet.

Ice vim, ze to myslis dobre ale zkus vice naslouchat hracum ... bez urazky zaslechl jsem, ze uz vlastne ani nehrajes ... pak je ale tezke hodnotit situaci a hlavne pozici hrace , nestaci se jen lognout jako dm a sledovat musi se to i prozivat.

Skustecne sednete nad tim s hraci ale pokuste se zeptat i tech co odesli zda a za jakejch podminek by se mohli vratit ....

Tento system je jiz neudrzitelny 2 hraci za den ....

Ono co je na arku drzi .... solo dung se nevyplati ( bud musis 1000x nebo je tam stejne prd ) a na party dung se ta parta proste nesejde.


Proto navrhuji :

1) zrusit lvl cap u dungu --- ochrana lwl je zbytecna ( zacatecnici proste nejsou a ver tomu nebudou )
takhle by si clovek alespon z nostalgie obcas vse obehl

2) Zapomenout na ruzne dalsi omezovani --- kdyz hraje tak at hraje - zaplat panubohu za to ze ho ark bavi tak mu to neztezuj.

3 ) uprava lootu = rezignuj na dobu hrani
hra mabejt zabava a ne muka obihani stale dokola

proto :
100% sance, ze si hrac neco odnese smysluplneho

itemy rozdelit poradne do kategorii ... na kategorizaci at se podili i hraci :

kategorie :
smysluplny - slotovky 5/3 6x. a dalsi

dobre - casti amu lepsi zbrane atd

Super -- casti top veci a pod.


Solo dung sance :
75% - smysluplny
20% - dobre
5% - super


Party dung

70 % dobre
30 % super

proste kdyz uz se par lidi sejde at maj opravdu odmenu - lze na to napasovat trochu klidne i system jako rikas ty...s pocitanim hracu


kdyz pujde parta do solo dungu at ma odmenu jako za partu a ne solo...
pak se v parte pujdou klidne i stoky ze srandy


Proste zavedme hlavni pravidlo dle ktereho se bude rozhodovat :

:!: Hra je pro hrace a hra je musi bavit :!:
Uživatelský avatar
nexfar
Level 24
 
Příspěvky: 287
Registrován: 17 pro 2007 00:00
Bydliště: Sidlo rodu Nexfar

Příspěvekod Zeus » 04 črc 2011 22:35

Hehe si spad z marzu? :)

To se tak krasne posloucha... skoda ze to je jen sen... doufam ze se neprobudim... :wink:

Jinak te strasne rad ctu ty "vokurko" a pokud k tomu muzu neco rict tak jen... to mohu podepsat s radosti :)
Uživatelský avatar
Zeus
Level 23
 
Příspěvky: 202
Registrován: 10 pro 2007 00:00
Bydliště: Zeusova Tvrz

Příspěvekod Ice » 09 črc 2011 12:25

Komentář k Nexfarovi

add. 1) Začnou tam lítat lidi pro unikátní věci co tam padaj - nikdo si při exení pak nebude chodit pro poklady protože jednodušší to bude s nesmrtelnou 40

add. 3) Totální popření WIPE - vlasně rovnou wipe byl k ničemu

K těm pravděpodobnostem
- když dam podle hráčů rozložení na dobré a super nidko nebude nic chodit protože těch předmětů bude asi tak 20 to jest v každým dungu 1 a za dvě návštěvy dungu budou mít vše a zase budou řvát že je to se všim nebaví
- momentální nastavení je mnohem procentuelně mnohem příznivější než ty jsi psal
slotovky - ve všech dunzích 100%
obyč. itemy - v sólo 80% a party 60-80%
super itemy - v sólo 10-15% a v party 20-25%
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod drax » 09 črc 2011 12:52

ice víš co meleš?:D
bežnemu lootu u dragy - 2* 6/x nebo 2x 6/x a sračka stylu 10/- chlad +2 saves plast řikaš priznivejši ? kde sou ty tvoje %
za 20 runu padne 1 rozumný item a to ne rtopový ale využitelný jako např ring drakobijce

co monci ? pravidelně tahame 3-4* 6/x rukavice k tomu jeden šrot jako +6 wis amu nebo +4/5 int helmu a k tomu jeden využitelný item - 10/- stin např
zk ? bad joke 5-7* 6/x k tomu jedna sračka a jeden nic moc item
když vemu lastrun 5* 6/x +5 int ring 1k4 ele a end
kde sou doby ukdy u dragy byly po wipe 7/1 u monku zk obcas i 7/2 a v každem runu neco o co ma smysl mlatit

aktualni stav je spis
75% slotovka
20% odpad (10/- chlad +2 saves cloak , +5 int ring ,čast tuniky šikulky ,neslot +6 kuše / bič atd atd atd )
5 % využitelný / dobrý item

kromě toho kdepak sou veci jako amu energie matylda magneticke brnění trpasliči paveza hmm? že je za temeř 2 roky od wipe nikdo ani nezahlíd ( 1c amu energie prej známý znameho u dgigola ale moc bych tomu neveřil )
Naposledy upravil drax dne 09 črc 2011 15:03, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod mulo » 09 črc 2011 13:58

no man by zauimalo trebars ke pada

baldurans armor pekna vec pre cler pala zaklinac
a dunivy remdyh +6 a viec(+5 vraj drowovia ale kopu neslotoviek som ani nevidel padnut)
vela neslotoviek pada v labe tygre ale v zk som ziadne asi ani nevide
Uživatelský avatar
mulo
Level 26
 
Příspěvky: 436
Registrován: 29 črc 2008 23:00
Bydliště: Loftenwood

Další

Zpět na Diskuse o úpravách v modulu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků