Takže oprava regenerace z draka udělala v podstatě zbytečnou postavu, to je fakt.
Je sice taky pravda že se zase opravily plošné kouzla jako například plazivá zhouba se kterou se teď dá sólnout Balrog i drowové ale i tak nic moc a chtělo by to posílit.
Hlavní problém draka je že má +20dodge AC, tedy haste mu nic nedá, dále nemá ED a AC v topu je menší jak AC zloděj/PM v crapu. Krom toho se počítá pouze helma, zbroj a štít a bere se jen nejvyšší bonus vlastností, AC a sčítá se ze všech věcí pouze regenerace a drak má vlastní redukci zranění a jiná na předmětech se nesčítá, jedině že by boss měl zbraň +6 (a toto si myslím že ten kdo tvořil róbu druida nevěděl a nebral v potaz).
Měňavec na draka je na tom ještě hůř protože nemůže nosit druidskou róbu +30 a má menší moudrost tudíž AC, kratší kouzla, neumí odemykat a ve flatu se mu nepočítá AC z dex a hlavně nemá UMD což je nutnost protože druid nemá ani ii.
Do party je jako léčitel prd platný když furt někdo chcípá.
Takže otázka co s tím?
Moje návrhy:
- připočítávat měňavce k druidovy při ověřování druidské róby - umožní nové buildy
- speciální helma která dá jako bonus ED, fungovalo by pouze v jakékoliv proměně (což by byl značný boost pro měnavce možná by se dalo hrát i v rakšáši)
- speciální štít malý štít +0ac, +7obratnost+5odolnost, teoreticky by nebylo nutne tam mit specialni overeni na druida kdyz je to maly stit...
A taky to chce upravit robu a zrusit vsude ty nesmyslne postihy k seslani/imunity na ledovou bouri, coz je v planu co jsem slysel.