drax: pravda to je blbost s tim ED a jednotlivyma upravama drak, ale umoznit pocitani vsech veci je dobry napad, nevidim tam jediny problem
Ice: jeste jednou pro vsechny kdo nemaji par jak promeny funguji tu vysvetlim proc ta uprava ze se budou pocitat vsechny veci neprida zadne AC
Některé proměny nepočítají žádné věci, některé jen "zbroj" (helma, zbroj, štít) a některé i "itemy" (prsteny, amulet, boty, pásek, plášť) a některé i zbraň. Žádná proměna ale nepočítá rukavice. A drak normálně počítá pouze zbroj.
Každopádně po proměně se vezmou všechny bonusy s předmětů které se počítají a přidají se na kůži kterou ta proměna používá. To znamená, že se veškeré bonusy stejného typu včetně AC nesčítají a bere se jen nejvyšší! Proto když má druid róbu +9 mu štít +7 nic nepřidá, proto když má z dvou předmětů +obratnost se mu počítá jen ta nejvyšší a proto tou úpravou kterou navrhuji nezíská drak žádné další AC protože se počítá jen jedno.
Jedinou vyjímkou je regenerace která se sčítá a což je hlavní výhoda té úpravy kterou jsem navrhl. Když se povolí všechny věci, získá drak minimálně +10 regeneraci/kolo což je dost slušné. (helma +2/amulet +6, 2x prsten +2, haste plášť, boty odolnosti +6, pásek obratnosti +7, druidova róba +30, štít chaosu asi nový top equip teda asi jsou lepší prsteny/helma)
Další věc je že dračí proměna získává +20AC uhýbání takže haste nedává AC pouze zrychluje plivání a chlastání lektvarů a pohyb. I tak je haste celkem nutnost.