Stránka 5 z 7

PříspěvekNapsal: 13 čer 2011 16:38
od mulo
nic co nevyriesia svitky len ja som nato lenivy a skupy na gp :twisted:

PříspěvekNapsal: 14 čer 2011 10:39
od peta_84
Ice píše:Jak říkam na době nezáleží je to o tom že to jde.


to si dovolim nesouhlasit. Zakladni velicina je tam stejne jako jinde clovek/hodinu. Pokud budou dva tocit monky prumerne jednou za 2 hodiny a 3 lide prumerne jednou za hodinu (rekneme pro jednoduchost), tak po 10 hodinach looteni bude mit dvouclena parta 5 pokladu z monku - tzn 2,5 pokladu na osobu. Skupinka triclena bude mit za 10 hodin looteni 10 pokladu od monku a to je 3,33 pokladu na osobu. Takze ve trech se to vyplati vice. A to tam jeste neni zapocitana pravdepodobnost neuspechu, ktera je ve dvou vetsi nez ve trech. Ve dvou se to proste nevyplati, i kdyz je mozne ten dung projit ve dvou (se silnou davkou stesti).

Stejne tak pavouci, kdyz to jeden sam jde stejne nebo vice jak 2x tak dlouho nez 2, nevidim duvod aby to nebylo i solo. Jeden ma vetsi sanci na neuspech, proto je moznost zkusit stesti a zajit sam, ale pokud je ta moznost, tak si KAZDY rad vezme partaka.

To omezeni by melo smysl u dungu ve kterem by se hodne chodilo. V rychlosti presunu ma parta jako v jedinem postih oproti solistovi. Musi na sebe navzajem cekat, musi se sejit... Ve chvili kdy se bojuje s moby uz ma parta ale velky bonus. A to hlavne v nizkych cislech. Zed nedava dmg (nebo zanedbatelne), tzn zed + mlatic + klerik postupuji v podstate 2x tak rychleji nez zed + klerik.

PříspěvekNapsal: 14 čer 2011 13:40
od ShaDoOoW
peta_84 píše:
Ice píše:Jak říkam na době nezáleží je to o tom že to jde.


to si dovolim nesouhlasit. Zakladni velicina je tam stejne jako jinde clovek/hodinu. Pokud budou dva tocit monky prumerne jednou za 2 hodiny a 3 lide prumerne jednou za hodinu (rekneme pro jednoduchost), tak po 10 hodinach looteni bude mit dvouclena parta 5 pokladu z monku - tzn 2,5 pokladu na osobu. Skupinka triclena bude mit za 10 hodin looteni 10 pokladu od monku a to je 3,33 pokladu na osobu. Takze ve trech se to vyplati vice. A to tam jeste neni zapocitana pravdepodobnost neuspechu, ktera je ve dvou vetsi nez ve trech. Ve dvou se to proste nevyplati, i kdyz je mozne ten dung projit ve dvou (se silnou davkou stesti).

Stejne tak pavouci, kdyz to jeden sam jde stejne nebo vice jak 2x tak dlouho nez 2, nevidim duvod aby to nebylo i solo. Jeden ma vetsi sanci na neuspech, proto je moznost zkusit stesti a zajit sam, ale pokud je ta moznost, tak si KAZDY rad vezme partaka.

To omezeni by melo smysl u dungu ve kterem by se hodne chodilo. V rychlosti presunu ma parta jako v jedinem postih oproti solistovi. Musi na sebe navzajem cekat, musi se sejit... Ve chvili kdy se bojuje s moby uz ma parta ale velky bonus. A to hlavne v nizkych cislech. Zed nedava dmg (nebo zanedbatelne), tzn zed + mlatic + klerik postupuji v podstate 2x tak rychleji nez zed + klerik.
přesně, a právě to že se lidi nesejdou je důvod proč chceme aby se ty dungy daly sólovat. V momentě kdy tu na serveru hraje 5 lidí z toho každý v jiný čas a ne každý může/chce hrát víc jak 2hoď je toto hlavní důvod proč já osobně jsem do party dungů nikdy moc rád nechodil. Prostě když du sám můžu se kdykoliv zastavit a jít afk, nemusím na nikoho čekat než si dá kouřovou (že mefe!) atp. V momentě kdy by tu bylo víc lidí tento problém padá, ale s aktuálním počtem hráčů...

Další důvod proč to chci povolit je ten, že ikdyž se to sólo nevyplatí což se opravdu nevyplatí (viz. petův příspěvek) už v tom, že vymyslím způsob jak to sólo dát, hlavně když to přede mnou ještě nikdo nedokázal, je určitá prestiž. :oops:

PříspěvekNapsal: 14 čer 2011 13:53
od drax
njn pochopitelný limit je tak u tunelu a černeho a ty stejně nesolnes pokud nenajdes nakou hc nedomyšlenost jejiž zneuživani neni žadouci :)

btw nepomlouvej mefa:D ten jak de zakouřit tak kolikrat přijde za 2-24 h
ale vetsinou se neceka v party každý tu hodinku vydrží :D

PříspěvekNapsal: 14 čer 2011 14:56
od Ice
Kéž by ten výpočet byl tak jednoduchý jak jsi uvedl. Jenže je tu bohužel věc, na kterou se musí myslet a to, že lidi mají schopnost podvádět. V případě, že jdou dva hráči dung chtějí projít oba pak na sebe čekají a musí tak mlátit každé NPC, kdežto když jde jeden a v cestě mu nestojí klíčník jde většinou vše proběhnout a v případě, že už tě doběhne skupinka kterou nedáš odlogneš. A takový odlog třeba v prvním patře ZK je rychlejší, než když jdou dva a mlátí každou skupinku. Já vím, řeknete je to nefér a je to proti pravidlům, ale nelze tomu zabránit. Tudíž tvů výpočet sólisty a dvou hráčů pak dostává úplně jiný rozměr - protože pak sólista (hrající nefér) dává dung s odlogama rychleji.

PříspěvekNapsal: 14 čer 2011 15:13
od drax
mno neodstranitelne slow pasti s dispelem mezi spawny popř2 kličnici na patro s hight hp + crit imka je nepřekonatelna překažka že ano :)
popř trocha odemykani cestou úpopř nejake magy s high pruraznosti sr mezi npc ktere psroste při probehnuti neustojis behem mlaceni klicnika sou taky problem ž ano:)
a neřikej že neni možne udelat podminku zabii tch a tech npc pro otevřeni dveři napřikald :) (už slyšim shadoowovo easy )
btw v prvnim patře zk je kličnik :)

PříspěvekNapsal: 14 čer 2011 15:31
od mulo
drax píše:mno neodstranitelne slow pasti s dispelem mezi spawny popř2 kličnici na patro s hight hp + crit imka je nepřekonatelna překažka že ano :)
popř trocha odemykani cestou úpopř nejake magy s high pruraznosti sr mezi npc ktere psroste při probehnuti neustojis behem mlaceni klicnika sou taky problem ž ano:)
a neřikej že neni možne udelat podminku zabii tch a tech npc pro otevřeni dveři napřikald :) (už slyšim shadoowovo easy )
btw v prvnim patře zk je kličnik :)


to mi pripomina jazero ale nejak sa tam nikto nehrnie :D

PříspěvekNapsal: 14 čer 2011 15:53
od drax
to si to zjevně nepochopil jezero je jen stupidni behani po pastech a pak zkrouhnuti 3 mobu :D

PříspěvekNapsal: 14 čer 2011 16:03
od mulo
tak tie pasce su 1/10 dungu

PříspěvekNapsal: 14 čer 2011 16:08
od drax
spis tak 1/3 :D
dalsi 1/3 je probihani mezi kalužema s nesmyslným a resistama
a zbyvajici 1/3 sundani par mobu mezi dispelama :D

PříspěvekNapsal: 14 čer 2011 17:23
od Ice
Až mi navrhneš do Jezera něco co hráče v Lokaci Vodopády zastaví, klidně ty pasti předělam. Připomínam klíčník kterej jde kempit nejni zatávka.

PříspěvekNapsal: 14 čer 2011 18:15
od drax
extremně trapně easy petiminutova možnost : klicnik ktereho nejde kempit:P
zaval z sutru pred nej s jednosmerným portem napřiklad? :D

nebo snad npc ktere je treba zabijet - maji nejake ab /dmg a ne jak ti ptaci tam ?:D

PříspěvekNapsal: 14 čer 2011 19:52
od mulo
preco u 38 lvl sorca si kuzlim iba+4 ohen?
a z kade ma mi mohol nabrat buf na zbran 2k8 ohen?

PříspěvekNapsal: 17 čer 2011 19:56
od mulo
no co shadow ide dat balrog z drakom?

PříspěvekNapsal: 20 čer 2011 08:30
od Yorton
A proč ty pastiv jezeře nenahradit jednotkama?

Když to jen účel zpomalit hráče, tak to je mnohem lepší pomocí jednotek..v případě, že by se to probíhalo bez mlácení, tak by se objevoval novej spawn jako je v mrazivce při špatném průchodu