peta_84 píše:je pravda ze ioun dava dost o dost vic moznosti.
souhlasim s tim, ze 11+ RDD pro +3 ab je prilis mnoho. RDD 10+ se tu moc nehraje to je pravda, ale podle me je to spis proto, po 10. levelu to povolani proste uz nema co nabidnout, zvysit ab by se mu mohlo, ale az od vyssi urovne. otazka je zdali to nekoho primeje stavet build na rdd.
na hranicare bych byl take dosti opratrny, myslim, ze bonusu dostal uz dost. moje hranicarka dava 65 ab (61 zaklad +4 rasismus). a to damage je natolik velike, ze nevidim duvod proc to posilovat. hranicar je ted opravdu bezkonkurence nejlepsi mlatic.
posileni barbara a mnicha proc ne, tyto povolani se moc nehrajou, mnich kler si bufne abcko pres klerikova kouzla, takze takovy ioun nepotrebuje. Postave s hodne levelu mnicha by to opravdu pomohlo. hodne levelu mnicha me napada uzitecne v soucasne dobe akorad do tehyru, ale tam ioun fungovat nebude...
podminka na charismu pro smitera viz mulo mi prijde velmi prinosna. smitre je zajimavy neuvyuzity prvek, bohuzel podle meho nazoru jeho hlavni slabinou je, ze smite je i bonus featem maximalne 3x denne, coz je proste malo na to, kolik tu maji nepratele zivotu/v jakem jsou poctu. U smitera by se mi libilo neco jako postupne doplnovani smite. priklad. mas 1 nebo 3 smite pokud je vypotrebujes, budou se ti obnovovat po nejakem case (50, 100 kol treba). tim by bylo zarizeno, ze postava nebude moc smite spamovat, ale bude si moci bouchnout vicekrat v ramci jednoho restu.
jn je fakt že o tom +1 bez podmínky jsem začal pochybovat, na jednu stranu umožní to další vylepšování kterékoliv postavy kdy si prostě musíš nastavit výbavu tak aby jsi nespoléhal na iouny na vlastnosti, ale faktem je že konkétně ti hraničáři by z toho nehorázně těžili
no tak zase nepočítejme moc s tím že tu těch +3 iounů bude tolik, ty nebudou padat ve stokách... co se rdd 11+ týče, pokud by to umožnilo používat +1ab tak je to si myslím v pohodě protože když si vezmu kterýkoliv build, tak pokud by dal 11 lvl rdd ztratil by minimálně 1 feat a to je přesně to čeho chci dosáhnout, aby to bylo možné ale aby si hráč musel rozmyslet jestli se mu to vyplatí, souhlasím že kdyby byla stejná podmínka i na +2 a +3 tak by do toho hráči šli bez váhání. 11 lvl jsem nadhodil protože víc už by stejně nikdo nestavěl. Ale pořád to není konečné rozhodnutí, může to být jinak, navrhněte.
A btw v tehyartu iouny jako jedna z mála věcí fungují (odjakživa).