od peta_84 » 21 zář 2011 15:54
Cloveka vzdycky neco napada a ne vzdy je to uplne nejlepsi napad. Myslim si, ze shadow ma rozhodne vetsinu napadu dobrych. Navic o vsech diskutuje PREDEM a to je jediny duvod, proc tu drax muze kydat hnoje. To ice delal nedomyslene zmeny a pak se to honilo a nez se to dohonilo, spoustu lidi to odradilo. Na vetsinu kritiky shadow odpovida pozitivne a pokorne a minimalne si to jeste promysli, zatim se nezmenilo a jenom se o tom diskutuje a nepochybuji o tom, ze tato diskuse bude zohlednena ve zmenach, pokud nejake budou. To, ze drax je typ velmi namysleny jsem si vsiml jiz ve hre. Takovy samozrejme jsou a mozna, ze sam jsem jeden z nich, ucelem je nenechat se vyprovokovat, vyflamovat a zatahnout se do obecnych debat.
To, ze je hranda nejlepsi mlaticka obecne nevadi, protoze WMko na obouruc ma porad vetsi ab a je tedy stale v urcitych situacich uzitecnejsi nez hranda. a pri mlaceni mobu je to v podstate jedno, tam davaji oba obstojne. Slo o to udelat svet rozmanitejsi na povolani a to se povedlo, minimalne s tim, ze jsou tu stale starsi postavy, ktere mozna nejsou co byvaly, ale nikdo je nemusi zahazovat.
Dobra roba pro hranicare uz ted nepada (mozna v tunelu nebo jednou za rok v mv). To, ze ja a mulo je mame, dohromady myslim, ze 3, jednu jsem mu pujcil na lucisnika, je vec jina, ale brat nam je by nas asi nasralo, spis ji vratit s nejakou pravdepodobnosti do nekterych party dungu, aby se dala najit. Ale stejnak ji najdu ja nebo mulo, za soucasneho stavu hracu:D Ze solo da hranda stoky, draka, mvcko vrsek s dobrym eq, mozna lab kdyz se nedostane do spatne mistnosti, ale potrebuje healy atd. Podobna postava jako bard, ktery si jeste ale muze nadevastovat healy v morii a pak si chodit sede a s dostatkem healu se i ten balrog da oddvackovat (50 healu). ale tocit ho nebude.
O to myslim shadowovi jde, aby se hralo vice povolani a kazde melo v urcite situaci navrch pred ostatnimi. Navic se poctive venuje mravenci praci s opravou chybycek, kterych je stale dost a coz nikoho nebavilo.
+1 ab pro hrandu je zbytecne, za soucasneho stavu nevhodne, to uz se probralo a nic lepsiho jsme zatim nevymysleli. ani ja ani nikdo jiny.
Nelze brat mulova kukri mastera jako meritko vyvazenosti, kdyz ma na sobe eq za tisice medaku, s takovou vybavou te do oci trkne vsechno jak je to silne a tezko zabitelne, mulo si da 2 yuan-ti bez problemu.
Ale to si da i ten bard, i ten kler, i to wmko, kdyz bude proste takto namaxovane a je to tak spravne podle me, protoze o to hracum jde, byt silni, hlavni je to, ze mulo dragu nesoluje, ja ji s klerikem/bardem a beznou vybavou (+6) sanci solnout mam, vsechny casti uz jsem nekdy sam prosel z duvodu smrti/rozpadu party ale jeste se mi to cele projit nepovedlo, nebot clovek je tvor chybujici a tu chybu udela a pak hodnina zbytecna. Ano az budu mit +7 vsechno, tak to dam, ale za dlouho a s jednim klicem, takze to pujdu jednou za cas abych si ukazal proc jsem tak dlouho lootil ten amulet +7 az ho budu mit. ale vyplati se mi s sebou nekoho vzit uz jen proto, ze budou dva klice.
Abych jen prazdne neplkal.
Mohl by byt nejaky ioun na ab ktery by daval ab postavam se silou vice nez 50 (+-) a tim pridal tom rdd/dd, fight/rdd. Problem je postavit mlaticku mezi wmko (nej ab) a hranicare (nej dmg), co by mela mit, barbar by mohl mit treba vice utoku v bersekru?, brutalne regen?
skoda, ze fighter je jen doplnkove povolani, tiler (zbroj pro valecnika) je slaba, zlepsit.
Pokud das ioun +1 ab vsem zvyhodnis postavy s necapovanym ab a i kdyby se vyjmul hranda, stejnak z toho bude tezit bard. zhorsi se tim partovej klerik, no ale priznejme si, +-1 ab nic nezachrani ani neznici, takze celkove mi prijde toto celkem zbytecne, zvlaste lde negaticni odezvy.
Ad hranda jeste jednou, to dmg +5 positive +5 fyzicke je imba, a je to moc, ale ted to menit, nevim, chtelo by to nejaky jiny bonus (treba +neco upir?, kdyz je to zizniva cepel) coz by snizilo dmg a zvysilo surv hranicari.