Stránka 1 z 3

Nová koncepce modulu a diskuse o ní

PříspěvekNapsal: 03 led 2012 14:41
od ShaDoOoW
Asi jste si všimli že za poslední půlrok se Arkhalie hodně změnila, provedl jsem nespočet změn nejprve k vylepšení hraní (patch, změny v kouzlech, featy, povolání), přidal jsem nespočet nových předmětů a poté jsem začal zvyšovat obtížnost v některých dunngeonech.

Neměl jsem žádnou nějakou ucelenou koncepci ale ta se z toho co jsem udělal už dá celkem poskládat. Takže tady je několik detailů, které možná víte ale většina nebyla veřejná.

1) low lvl dungeony (tzn gumba, krysodlaci ale i drideři a říše temnot aj.)
- v těchto dungeonech zavedeny bonusové měďáky/stříbrňáky za určitý počet killů, ale narozdíl od sólo dungeonů kde tento bonus už byl, je počet killů mnohem menší např. u skřetů je to každý pátý kill měďák
- du budoucna se plánuje vylepšit v těchto dungeonech loot a konkrétně do těch těžších se znovupřidají +5 věci (zbroj, štít, amulet, prsten, plášť, pásek, helma) které tam dříve byly a Ice je zrušil - zatím není jasné jestli se budou skládat (pokud ano 3. část se nebude kupovat) nebo ne. Cílem je podpořit nováčky kteří nemají měďáky aby si mohli koupit výbavu od starších hráčů a bez +5 věcí nedají sólo dungeony. a +5 věci momentálně padají málo v sólo a více v party dungeonech.

2) sólo dungeony (mv, drowové, labyrint atp.)
- v momentě kdy postava dosáhne určitého počtu killů (většinou 100) se při dalším vstupu do dungeonu dostane do tzv. těžké verze. Tyto těžké verze už jsou implementovány ve skále, v morii a v šedém doupěti. Většinou se vzhledově nijak neliší ale jsou tam rozdíly v obtížnosti. Odměnou za pokoření jsou lepší šance v pokladu a také lepší loot (resp. v těžších verzích je pár dobrých věcí navíc). Nicméně tyto těžší verze nejsou povinné, na začátku je vždy modrý portál do lehčí verze.
(pozn. vylepšený loot se zatím týká jen skály, v šedém i v morii je aktuálně stejný loot v obou verzích)

3) skill-sólo dungeony (tzn dungeony které sólo být něměli ale skilleři to dávají - jezero/pavouci)
- dungeony se postupně ztěžovaly a upravovaly, ale snaha byla aby na tsto změny nedoplatili ne-skilleři, doufám že se mi to povedlo
- v těchto dungeonech jsou speciální spawny pouze pro ty, kteří mají určitý počet killů tak aby to skilleři co to denně točí měli čím dál tím víc těžší a pokaždé je něco překvapilo (zatím implementováno jen u pavouků) - tyto spawny nejsou a nebudou volitelné, kdo tam má 50+ killů prostě musí počítat se zvýšením obtížnosti

4) party dungeony
- neplánuje se žádná změna krom toho že jeden přibyl a doufejme že přibudou i další

5) loot systém
- integrování nového loot systému do většiny dungeonů (ten se ještě bude vylepšovat protože ten aktuální nenaplnil očekávání, zatím ale není jisté jak)


Celkově se ztěžuje směrem k tomu aby hráči měli stále co vylepšovat, stále co lootit a stále co objevovat. Snaha je rovněž neurazit konzervativní hráče, kteří mají rádi jistotu že se jejich dungeon který si semtam skočí pro zábavu nezměnil a na bosse bude fungovat stále ten starý trik.

Je dost možné že to občas přestřelím, ať už se jedná o předměty nebo o obtížnost. V takovém případě je nutné to nahlásit (nejlépe s návrhem jak to udělat jinak/lépe).

Re: Nová koncepce modulu a diskuse o ní

PříspěvekNapsal: 03 led 2012 21:30
od Radas
skvela prace :wink:

PříspěvekNapsal: 04 led 2012 19:40
od Feiwill
Like. Zmen bylo fakt hafo.

PříspěvekNapsal: 04 led 2012 21:35
od Zeus
Nechci přestřelit chválu.. ale připadá mi že změn a úprav k dobrému je za ten cca půlrok víc než za posledních 5 let :)
Dobrá práce ShaDoOoW

PříspěvekNapsal: 06 led 2012 12:36
od Curman
jj diky kvuli tobě jsem začal zas hrát !!!

PříspěvekNapsal: 09 led 2012 11:54
od peta_84
zmeny hodnotim vesmes pozitivne. Za co vsak predevsim dekuju je obrovke mnozstvi bugu a nedodellu, ktere ani nejsou vetsinou uvedeny v "reelase".

k "skill-solo" dungeonum mam dotaz. jak se bude system chovat pokud pujdou ve dvou. z vlastni zkusenosti vime, ze vzit novacka a ukazat mu dung snadno vyusti s dvoujnasobnou dobu pruchodu, nez na solo.

Dale mam dotaz, zdali je mozne se bonusovym spawnum s jezeru a pavoucim lese vyhnout jinak nez reexpenim postavy, pripadne jeste nejakymi jinymy "triky" jako presunuti na jiny ucet atd.. ja mam necelych 40 killu zatim, ale co vim od mula, tak je to dost prehnane.

PříspěvekNapsal: 09 led 2012 13:53
od ShaDoOoW
peta_84 píše:k "skill-solo" dungeonum mam dotaz. jak se bude system chovat pokud pujdou ve dvou. z vlastni zkusenosti vime, ze vzit novacka a ukazat mu dung snadno vyusti s dvoujnasobnou dobu pruchodu, nez na solo.

bohužel netuším jak toto změnit, že je to problém vím, u pavouků se to snad vyplatí tím že jsou 2 klíče, bohužel v jezeru toto řešení nešlo použít, pokud máš nápad sem s ním

Dale mam dotaz, zdali je mozne se bonusovym spawnum s jezeru a pavoucim lese vyhnout jinak nez reexpenim postavy, pripadne jeste nejakymi jinymy "triky" jako presunuti na jiny ucet atd.. ja mam necelych 40 killu zatim, ale co vim od mula, tak je to dost prehnane.

zatím nedá, mulo měl tu smůlu že se tyto spawny zavedly až teď když on má 200 killů, tím pádem tam měl všechny naráz ale ty tam budeš mít ty spawny postupně - pokud to bude přehnané OK řekni a já tady a tam snížím nebo dokonce i zruším ale posuzovat to podle mula není dobré, jeho počet killů v dungeonu jako jsou pavouci je taky přehnaný :)

PříspěvekNapsal: 09 led 2012 15:47
od mulo
ShaDoOoW píše:
peta_84 píše:
Dale mam dotaz, zdali je mozne se bonusovym spawnum s jezeru a pavoucim lese vyhnout jinak nez reexpenim postavy, pripadne jeste nejakymi jinymy "triky" jako presunuti na jiny ucet atd.. ja mam necelych 40 killu zatim, ale co vim od mula, tak je to dost prehnane.

zatím nedá, mulo měl tu smůlu že se tyto spawny zavedly až teď když on má 200 killů, tím pádem tam měl všechny naráz ale ty tam budeš mít ty spawny postupně - pokud to bude přehnané OK řekni a já tady a tam snížím nebo dokonce i zruším ale posuzovat to podle mula není dobré, jeho počet killů v dungeonu jako jsou pavouci je taky přehnaný :)


no co sa tyka tych pavukoch tie bonusove spawny su na .... jako man to zdrzi cca mozno o 10-15 minut neviem esce som nebol odvtedy pavukou
a taky devasteri ako peta onich ani nezakopne a da pavuky o polku rychlejsie nez ja

pokial by tie spavny boli pre 2 a viac beriem

pri tom druhom klucnikovi pred jaskonov boli cca 4-6 kruhaci alebo ako sa im nadava to je fakt vela

PříspěvekNapsal: 09 led 2012 15:53
od ShaDoOoW
ty spawny nesmí být pro 2 a víc - je to jak říká peťa, sólo se chodí rychleji, tohle by partu ještě více znevýhodnilo, když půjdeš ve dvou tak se to z těch 15minut smrskne na 7 a ještě budete mít 2klíče, ano rozdělíš si jen 3 měďáky ale chápeš mě

na ty kruháče mrknu ale dával jsem tam spíše kruháče kvůli devastatérům - to jediné je totiž zdrží

PříspěvekNapsal: 09 led 2012 17:41
od mulo
tak nie nechapem ved prave preto ze su 2 kluce tak by sa tam mali spavnovat viac...som vol z petom cez minuli alebo predminuli vikend pavuky asi 3-4x proste to frci mame 3 kluce a vytiahli sme 2 casti vdovy keby som xcel viac medi tak tam nechodim v 2 ale zase miesto 50 minut sa tam drbat 70 co devastatori to davaju za 25-30 sa mi fakt uz potom nexce

jo tak si to skus ked natiahnes klucnika a porari popritom aj tych 4 kruhacou
pre solistu je to takmer ista smrt ked prve kuzlo hodia zrazanie a ani nevies jak si ich natiahol

PříspěvekNapsal: 09 led 2012 17:58
od ShaDoOoW
ok trochu to upravím, už vím jak to udělat pro oba typy buildů

ale jedno je jasné pokud by ty spawny byly pro partu nikdo tam v partě chodit nebude :D už tak tak každý chodí raději sólo

PříspěvekNapsal: 09 led 2012 18:23
od mulo
ShaDoOoW píše:ok trochu to upravím, už vím jak to udělat pro oba typy buildů

ale jedno je jasné pokud by ty spawny byly pro partu nikdo tam v partě chodit nebude :D už tak tak každý chodí raději sólo


tak ked v budu mat aj ostatny 200 killov tak ani ostatny tam solo nebudu chodit pre tie spavny jako celkovo nechapem co ta take napadlo..jako v skale sa da pochopit ze clerici hovno robia tak si im dal kuzla ale pavuci su aj tak samo osebe na solo pomerne tazke

PříspěvekNapsal: 09 led 2012 18:25
od mulo
staci ze sa jeden mali zmrd nakonci prebuguje cez dvere a 30 minut v prdeli
to iste pri tom 2 klucnikovi staci ze sa ti popri klucnikovi podari natiahnu kruhaca a nemusis to rozchodit
zencka mi tiez ropohodi prerusi heali neraz som zomrel ze mi 2 heali prerusila lapil som2x krit a uz som nestihol ani hlasu stiahnut

PříspěvekNapsal: 09 led 2012 20:32
od ShaDoOoW
mulo píše:staci ze sa jeden mali zmrd nakonci prebuguje cez dvere a 30 minut v prdeli
to iste pri tom 2 klucnikovi staci ze sa ti popri klucnikovi podari natiahnu kruhaca a nemusis to rozchodit
zencka mi tiez ropohodi prerusi heali neraz som zomrel ze mi 2 heali prerusila lapil som2x krit a uz som nestihol ani hlasu stiahnut

ano přesně a proto je lepší chodit v partě a o to jde - pořád je to lepší přístup než když ice zablokoval spawn takže to sólo nešlo vůbec

ženské i mužům se ten jejich boost na útoky upravil tak že ho mají napořád ale mají jen o 2 útoky navíc (bylo 5) - to jim upraví počet útoků s nejvyšším AB v prvním kole, takže už by to takový problém neměl být, krom toho existuje i jiná možnost jak se vyléčit a ta nevyžaduje ani takový čas ani soustředění takže pokud vám přerušujou kouzla zauvažujte o ní, ne všechny buildy mají vlastní léčení.

a že to není lehké si děláš srandu když tam máš 200killů, teď už to teda lehké fakt není když pavouci dokonce aj něco dělají, ale dřív teda rozhodně bylo - ty extra spawny každopádně neměly odrazovat od toho aby se ten dungeon chodil, ale aby to bylo těžší a trvalo o něco déle. Ty spawny jsem teda trochu upravil, po restartu to skus zajít, mělo by to být lepší pro tebe (méně pavouků, nehážou sražení) a horší pro kušiníky.

PříspěvekNapsal: 09 led 2012 20:42
od mulo
ShaDoOoW píše:
mulo píše:staci ze sa jeden mali zmrd nakonci prebuguje cez dvere a 30 minut v prdeli
to iste pri tom 2 klucnikovi staci ze sa ti popri klucnikovi podari natiahnu kruhaca a nemusis to rozchodit
zencka mi tiez ropohodi prerusi heali neraz som zomrel ze mi 2 heali prerusila lapil som2x krit a uz som nestihol ani hlasu stiahnut

ano přesně a proto je lepší chodit v partě a o to jde - pořád je to lepší přístup než když ice zablokoval spawn takže to sólo nešlo vůbec



jo boli sviatky ludia mali cas ale teraz ked zase pol roka tam budem len ja a sem tam sa niekto logne tak neviem ako sa to ma chodit v 2