Revoluce? neboli jak to nazvat

Návrhy budoucích změn v modulu a diskuze o provedených změnách.

Revoluce? neboli jak to nazvat

Příspěvekod Mefistofel » 14 led 2012 16:39

Uz dlouho premyslim co udelat v nwn nove a zajimave pro loot server...jak povetsina lidi vi tak v dobe me pauzi sem hral CSko a prevazne WoW. Kdyz si tak rikam, Arkhalia je akcni loot server a s tim ze tu mame omezeni na max +7 coz se da nasbirat celkem snadno a rychle, tim samozrejme nechci rici ze uz mam vse nebo podobne to vazne nemam porad jsou veci co nemam a chtel bych.
Porad hledam napad nebo neco co by se dalo prenest do nwn aby to bavilo a zaujmulo hrace, reklbych ze at udelate cokoliv v ramci nwn je to porad jedno a to same dokola coz spousta hracu nebavi a je to proste uz vohrane takze hraci ubudaj takze me tak napadlo ze by se mohli udelat zmeny a z meho pohledu na vazne pravej akcni loot server v kterem by se dalo hrat jako WoW...zmeny ktere by to melo prinest je zruseni omezeni max +12 k atributum tudis by se dalo neco lepsiho hrat a byla by dalsi moznost pro hrace, nadale itemi aspon do max 15 vcetne ab i ac veci a podobne, posledni dobou si ja a shadoow lamem hlavu co udelat aby to bavilo jak lidi tak i nas same a nebylo to porad jenom na jedno brdo tudis nove dungy v podobe HC kde by bylo potreba treba 8 lidi vcetne dvou zdi a min 2 kleriku a dung by trval napr 2.5 hodky. Nadale by se mohl udelat RP(role playing ) system ktere se provozuji na RP serverech samozrejme ze ne az tak moc doslova jako to ma napr K2,demona a pod. ale proste nejakej ten system ze kdyz sem prijde/ou RP hrac/i tak aby tu bylo neco i pro ne a aby tu zustali...nadale je tu svet rozdelenej na dobro a zlo kde by obe strany mohli chodit samozrejme po celem modulu ale kazda strana by mela jinou svoji vyhodu, dobro a zlo napr ze by hrac udelal novou postavu a NPC co by stalo v uvitaci lokaci by ho hodilo do pocatecniho mesta v casti zla a zase naopak a kdyz by logl nekdo do casti zla napr tak by vsechny hrace ktere by byli regnuti pri zalozeni jako dobri tak by je automaticky meli ve stavu nepratelskych (ala rytiri vs legie po aktivovani aur)...touto zmenou nechci udelat neco ze by kazdej mel max postavu a podobne ale jde mi hlavne o to aby bylo neco a nove v nwn a ark pritahla nove hrace a dokazala je udrzet a mela jim co nabidnout...kdyz se nadtim clovek zamysli sme na akcnim loot serveru kterej ma byt o lootu a akci coz bych rekl ze posledni dobou arku chybi.Dale by to chtelo nejakeho chytreho a hodneho clovicka co by udelal nejakou grafickou reklamu v podobe videa? ci prezentace (prezentaci dokazu taky ale viedo s peknyma efektama by bylo asi lepsi) co by se proste ruzne vsude podavalo ze co se deje ze co je nove a podobne.


PS: Kdyz rikam itemi do maxu +15 tak samozrejme ze by se vymyslel novej loot system nebo upravil ten dnesni tak aby nebylo vse tak jednoduche, s novym lootem ma clovek vice moznosti a porad co lootit.



BTW: prosim vas, ice fei a podobni nez zacnete kritizovat tento navrh, zamyslete se co se tim da ziskat a jak je to zamyslene, je tu moznost ziskat nove hrace a nebo ziskat prizen i jinde, jak same uz vime nwn je stara hra a moc hracu uz tu nehraje a reklbych ze tohle jedna z veci co by dokazala este pritahnout hrace z jinych serverua udrzet je,je to neco nove ze sveta nwn a ne porad jedno a to same.




Jinak je to jenom hrubej napad, pokud by to povetsina lidi bralo tak samozrejme by to bylo potreba nejako vice dukladne promyslet a dopilovat, je to hodne prace ale kdyz vice lidi prida ruku k dilu jde to rychleji.
Mefistofel je syn Dabla a byl stvoren proto aby zabijel a slouzil radu Temnich Templaru
Slavu a cest vzdejme nasemu panu!!!
Uživatelský avatar
Mefistofel
Level 26
 
Příspěvky: 452
Registrován: 06 bře 2008 00:00
Bydliště: Tanglebrook

Příspěvekod Mefistofel » 14 led 2012 21:25

Zadnej koment nikdo nic?
Mefistofel je syn Dabla a byl stvoren proto aby zabijel a slouzil radu Temnich Templaru
Slavu a cest vzdejme nasemu panu!!!
Uživatelský avatar
Mefistofel
Level 26
 
Příspěvky: 452
Registrován: 06 bře 2008 00:00
Bydliště: Tanglebrook

Příspěvekod Feiwill » 14 led 2012 22:52

No ja jsem teda proti tomu dobru a zlu. Je to protivny, stejne chcem lootit. RP bych sem netahal. Jsme akcni loot server a ja si naopak myslim, ze akcni loot se tu deje.

Vic nez +12 cap a +15 itemy ... na to bych dal bacha. V zaveru se nestane nic jinyho, nez co je ted. Akorat nebudem sbirat +7, ale +15. Nic novyho. +10 bude slabota, ztrati hodnotu, presune se na uroven soucasne +5, ale nic jinyho se nestane. Kritik 500 bude normalni tak, jako je ted 300. Jenom si zmenime zebricek hodnot, ale cile hry a motivace zustanou stejny. Navic se ale riskuje, ze se rozhodi vyrovnanost mezi postavama a potvorama, co ted mame. Musely by se vsecky predelat.

Pokud bys chtel, aby +15 nebylo jako ted +7 a aby +10 zbran nebyla shit, tak OK, tim se nezmeni meritko, tim se rozsiri sfera itemu a dungu smerem nahoru a jedine, co se stane, je to, za co byl kritizovan Ice a jeho system pokladu: budou existovat lepsi dungy a lepsi loot, ale ani za deset let aktivniho hrani a looteni nedosahnes na to nejlepsi. Protoze pokud je ted +7/3 obtizna a +8/3 takrka nemyslitelna, tak co teprve +15. To akcni lootery bude spis frustrovat.

Graficka reklama je cool. Ja ji teda neumim, ale urcite cool. :)
Feiwill
Level 29
 
Příspěvky: 946
Registrován: 30 pro 2007 00:00
Bydliště: Morava

Příspěvekod ShaDoOoW » 15 led 2012 05:33

přesně co napsal Fei,

dodám ještě:

pokud chcete proti sobě bojovat, co vám brání? v momentě kdy se hráči přesměrují na pvp vás jako WB podpořím a budu vám scriptovat co vám chybí no ale snad vám přece nic nebrání abyste proti sobě bojovali už teď když se vám chce ne?

+12cap do vlastností bych ponechal, stejně tak +20ab cap, pokud by se navýšil nedejbože zrušil totálně by to rozhodilo vybalancování hry a na experimentování s tak závažnými změnami na arkhalii rozhodně není prostor

arkhalie je prostě loot server, "erpé" hráče sem stejně nedostaneš ani kdybys jim za to platil - a stejně nikdo vám nebrání abyste hráli RP nebo snad jo? problém je že tihle hráči o kterých mluvíš vyžadují aby všichni hráli HCRP a to je důvod proč si hrají na serverech na to zaměřených a taky důvod proč hráči co hrají tady s nimi nemůžou koexistovat (nebo spíš naopak)
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod drax » 15 led 2012 08:59

clovek po dlouhe dobe mrkne a nestaci se divit D
+15 veci ?:D apíl jeste daleko..
1) +15 zbran s +20 capem udela z klerika sracku nes chopnou ani trefit vybalancovanou potvoru stejně tak hodne omezi pala pdk , bard kouzla jako true strike , i ty tvoje predelane lektvary s buffama


2) kouzla jako ac od klera nebo gmw budou absolutně k smíchu oo dmg kouzlech tradeji nemluve kdyz si vemes takový favor s 50 dmg a se 100 dmg tak se jeho uzitecnost rapidne sniži stejně tak rsostouci dmg zbraní snižuje procentualní rozdil v dmg mezi dex a str postavama
3) VŠECHNO by se muselo predelat protoze postava v +15 by davala aktualně jakýkoliv dung jako nic shadoow nic proti ale kdo to udela ty?

4) NIC to nezmění

-naroste ab hracu ac hracu ale i ab potvor ac potvor = žadná zmena
-vzroste dmg i hp potvor = zadna zmena
-eq se jen posune tim ze udelas +15 itemy ale jejich rozsah bude stale stejný jestli mas +7 top +6 stred + 5 nizsi a +1-+4 trash a posunes to ziskas +- +15 top +14 stred +13 nizsi a +1 - +12 odpad popř pokud bude obtižný tak +15 - 10 let lootění +14 top +13 stred +12 nizsi + 1- +11 trash
myslis z ekdyz udelas dungy na tento eq tak tam +7 veci k necemu budou ?
takze sferu itemu nerozsiris pouze zvetsis mnozství odpadu ale vyuzitelna cast zustane stejná pouze se udela z cast class odpad

5) nárust dmg (a s nim spojene hp potvor pokud s enemaji dungy vyrazne ulehcit )
udělá z mágů jeste vetsi šrot než sou ted .. uz ted nejsou dmg kouzla zadny zazrak kvuli unikum 50+ savum , rezistum , nechutným hp

6) veskere abiliyty ztraci s rostoucim eq svoji ucinnost je rozdil pouzit drtivý utok s 50 dmg a s 100 dmg ,a takových ej tu hodne .. AA dmg DD redukce , pokud by se zvedly i boty a nechal cap tak bardsong , EMA, divine shield posradaji smysl jelikoz capu dosahnes jak prd ( +10ma +haste + ema +10 boty=20 = featy k nicemu bard song k nicemu divine shield k nicemu

kde je tedy ta revoluce ?
myslis ze ti nekdo bude nosit +7 kdyz bude eq az po +15 ? bude top nedosažitelný nebo bude +5- +12 odpad
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod drax » 15 led 2012 09:01

7) nemluvě o tom co to udela s vyrovnanosti zbraní narust dmg = rapidni vyhoda pro lidi s hodne utokama = dve zbrane , nedejbože kamy pác z kazdeho narustu dmg ( treba gemy nebo weap enh) ziskaji daleko vetsi " dmg za kolo"
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Revoluce

Příspěvekod herbertwest » 15 led 2012 12:23

Prostě shrnuto a podtrženo - není to dobrý nápad.
Uživatelský avatar
herbertwest
Level 20
 
Příspěvky: 107
Registrován: 13 dub 2009 23:00

Příspěvekod peta_84 » 15 led 2012 20:13

k necemu bych se primluvil, k necemu ne. obecne je ale tvuj navrh prilis hodne vseho.

Ziskat +7 komplet s nejakejma stinama k tomu rozhodne neni snadna vec. kdybysme pocitali 1 medak na 5 minut (a to je hoodne optimisticke), tak to mas 4x700 = 2800. 2800x5 = 14000 minut tzn 233 hodin jen na tu med. Ano jsou tu nejaci lide co maji hodne, jak jsi sam poznamenal, tak porad neco shaneji a to na to poctive lootili mesice, kazdy den nekolik hodin... myslim, ze je to vyzva pro kazdeho a ten kdo ma vsechno muze zkoumat zmeny... delat divne questy (uz jste nasbirali ty desticky z mv?)

rozdeleni na dobro a zlo mi prijde nemozne z hlediska designu hry. Presvedceni jsou natolik svazana s jednotlivymi povolanimi, ze by to nadelalo akorad bordel a omezeni hracu.

co bych souhlasil jsou ty zbrane, jak jsi psal, ac bych nechal. +5 se da nakouzlit ze svitku, a pak ano mas az +8 zbrane, ale jejich sehnani je hodne narocne. Myslim, ze je k diskusi zpristupnit zbrane o par bodiku vic (ale +10 asi fakt max bych to videl). Klerik je podle me prilis dobry mlatic a tohle by trochu pridalo valecnikum. ale je to drobna zmena.

Dale bych negativne videl ty dungy na 2.5 hodiny. Dungy na arkhalii se mi libi ale proste to neni tak uzasna zkusenost, abych tam musel mlatit vic hodinu. Jo, pokud se nekdo odvaze a udela opravdu nejak jedinecny dung ktery se neomrzi, nejsem samozrejme proti. Ale opravdu nemyslim pripad, kde udelas v toolsetu nejvetsi lokaci, udelas tam bludiste pres celou mapu a nasekas tam stejne spawny co se vejde...

vetsina novacku co sem prijde, jsou naproste lamky, co ani nevedi co dela ktere kouzlo. nemyslim si, ze by zmeny ktere navrhujes pritahly nove hrace, je to spis lavirovani nad lidma co to maji v podstate "dohrane".

podle me nejvic stare hrace pritahnou zmeny a nove dungy a novych hrace by nejvic prineslo zpristupneni haste bot a nejlepe od obchodnika a v neomezenem poctu a za 100k:D, jak to bylo pred dvema wipama:D
Uživatelský avatar
peta_84
Level 23
 
Příspěvky: 212
Registrován: 21 bře 2010 00:00

Příspěvekod drax » 16 led 2012 07:05

ono podle mě spíše dost problém děšlá fakt že je malý rozsah equipu než že by byl slabý , v okamžiku kdy všichni usilují o totéž ( vdova , +7 plast a podobne srandy ) vede k stereotypu tedy pestrost lootu = zabava = pocet hracu a ani nemusí být +15
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 16 led 2012 16:55

drax píše:ono podle mě spíše dost problém děšlá fakt že je malý rozsah equipu než že by byl slabý , v okamžiku kdy všichni usilují o totéž ( vdova , +7 plast a podobne srandy ) vede k stereotypu tedy pestrost lootu = zabava = pocet hracu a ani nemusí být +15
přesně tak a když už jeden ten item hráči mají tak si ho přehazují z postavy na postavu

myslím že by nebylo od věci tyto předměty - +7AC, vdova, magnetická, amu energie, guuga aj. svázat na postavu a znemožnit jejich přehazování s vyjímkou smazání postavy (jak by se to řešilo zatím přesně nevím protože jsem o tom nějak moc nepřemýšlel je mi jasné že tento nápad strhne vlnu nevole)
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Ice » 16 led 2012 17:30

ShaDoOoW píše:
drax píše:ono podle mě spíše dost problém děšlá fakt že je malý rozsah equipu než že by byl slabý , v okamžiku kdy všichni usilují o totéž ( vdova , +7 plast a podobne srandy ) vede k stereotypu tedy pestrost lootu = zabava = pocet hracu a ani nemusí být +15
přesně tak a když už jeden ten item hráči mají tak si ho přehazují z postavy na postavu

myslím že by nebylo od věci tyto předměty - +7AC, vdova, magnetická, amu energie, guuga aj. svázat na postavu a znemožnit jejich přehazování s vyjímkou smazání postavy (jak by se to řešilo zatím přesně nevím protože jsem o tom nějak moc nepřemýšlel je mi jasné že tento nápad strhne vlnu nevole)

Tohle bych jako nejlepší řešení neviděl. Tím by padl veškerý obchod či darovací akce s těmito itemy.
Můj návrh by byl třeba při předávání mezi postavami snížit o jeden lvl. Prostě něco co by zamezilo neustálému přehazování ale zároveň by nezamezilo obchodu či předávání úplně.
Toto by samozřejmě mohlo řešit jen expící předměty ale neřešilo by to zbraně :-(
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 16 led 2012 19:23

jak říkám nemám to promyšlené jak přesně, de o tu myšlenku, obávám se však že hráči si na tohle nenachají sáhnout
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Ice » 16 led 2012 20:06

Nebo mě napadlo co při každém přesunu dát předmětu bod opotřebení. Odstranění takového bodu by se platilo (v kovárně, u krejčího, ve zlatnictví ... podle itemu). A řekněme při 5ti bodech opotřebení by předmět byl zničen (přestal by mít veškeré vlastnosti). (Možná za nějakou přehnanou cenu by šel u nějakýho mága vrátit naz5)
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod peta_84 » 17 led 2012 09:44

nevim nevim s tim prehazovanim itemu, je to jedna z veci ktera prave dava svobodu. ziskat takovy predmet pro kazdou postavu je opravdu nerelne.

Udelat si novou postavu, treba si ji jen preexpit kvuli nejake korekci featu a vlastnosti, i kdyz by to potom byla vlastne stejna postava do stejneho dungu... ano nekdy jde dat level dolu, ale nekdy je potreba vzit jinou domenu nebo jine zakladni staty.

pokud se nekdo vrati k hrani vetsinou zacne expit novou postavu, da ji itemy, aby mel zmenu. myslite, ze ho to bude bavit, kdyz ji potom nebude moct dat veci, ktere si predtim nasbiral?

Prave moznost prehazovat veci dava sanci hraci po ziskani opravdu dobre vybavy hrat buildy, ktere jsou se zakladni vybavou slabe, ale opet davaji zmenu, umoznuji hrat trochu jinym stylem, coz treba me opet privede k hrani.

kolik lidi tu vubec takove veci ma? opravdu bych spis resil hrani na nizsich levelech aby bylo zabavnejsi.
Uživatelský avatar
peta_84
Level 23
 
Příspěvky: 212
Registrován: 21 bře 2010 00:00

Příspěvekod Zeus » 18 led 2012 00:01

Hehe tak to zacina byt zase pekne v prdeli, hraje tu par lidi, nikdo novy ale zas se zacina vytahovat myslenka v jakekoli podobe uz ponekolikate a to ztizit, dojebat a znemoznit. Skvelé.

Bože, ti co tu hrali a odešli protože si par jelit vymyslelo i presto ze nehrali wipe, tak se zaclo hrat i po wipe urcitej cas a zas to nekdo dojebal tim ze zacal vybirat truhly a predelavat dungy k nicemu, viz tehy atd. tak zbytek co tu zustal tak taky odesel a ted zas ze se nebude moct prehazovat.

Nevim ale pokud se ark nenasmeruje k tomu, aby si normalni hraci pro pobaveni kdyz jim zbyde cas skocily nejaky dung tak to je skutecne na vypnuti, protoze pokud si porad jeste nekdo mysli ze 10 let starou hru bude jeste mimo par a to doslova par lidi nejak hrat ve velkem s vyhledem ze si neco poridi za x let atd. tak to se proste nestane a nemusim byt jasnovidec, tot vse co si o tom myslim.
Uživatelský avatar
Zeus
Level 23
 
Příspěvky: 202
Registrován: 10 pro 2007 00:00
Bydliště: Zeusova Tvrz

Další

Zpět na Diskuse o úpravách v modulu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků