Revoluce? neboli jak to nazvat

Návrhy budoucích změn v modulu a diskuze o provedených změnách.

Příspěvekod peta_84 » 21 led 2012 12:19

sance loot: takze pokud ted pujdu sam solo dung budu mit sanci vyssi nebo nizsi?

rozdeleni lootu a +5: tak netvrdim, ze musi nutne padat solo. jde o to, ze ted nepadaji v podstate nikde. a pokud mam reagovat na to rozdeleni podle obtiznosti, tak lehci party dungy jsou v podstate adekvatni solo dungu, jak narocnosti, tak delkou. rozdil je v tom, ze ho musi jit vic lidi. takze loot by mohl byt celkem podobny (+5 na ac), navic tom party dungu maji postavy vetsinou vice medaku nez v solo, taktez tam padne obecne vice srotu a nebo alespon nejake drazsi veci na prodej, pripadne sance na nejaky slusnejsi gem, coz se v solo moc nedeje. nemusi to byt nutne +n solo +(n+1) party +(n+2) tezka party. muze se to prekryvat s tim rozdilem, ze v tom tezsim dungu bude jeste sance na neco navic mimo tuto stupnici.
Uživatelský avatar
peta_84
Level 23
 
Příspěvky: 212
Registrován: 21 bře 2010 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 21 led 2012 13:02

peta_84 píše:sance loot: takze pokud ted pujdu sam solo dung budu mit sanci vyssi nebo nizsi?
stejnou protože tento systém lootu se nasadí pouze do party dungeonů, podle mě se do sólo dungů nehodí a z toho důvodu se zatím tento loot dal jen dolů do zk abychom nejprve zjistili jak moc výhodné to při různém počtu hráčů je

ano samozřejmě když tento party dung půjdeš sólo tak ta šance bude horší, ve dvou by to ale mělo vyjít nastejno, možná pořád lépe než dříve (místo 70% na 1 item 45% a 45% na 2)

na slotovky mám stejný názor taky se mi zdá že je díky nim loot nudnější a to právě doufám nový loot systém v party dungeonech bude řešit (více různých věcí s tím že pravděpodbně se počet věcí co tam je zvedne)

na tehy mám stejný názor, ten dung má opravdu nízkou úroveň, nicméně co teď už? starou verzi nikdo stejně nechodil (a kdyby se vrátila tak by ten loot co tam je neodpovídal a musel se dát jinam) ty nové se dají chodit i se začátečnickou výbavou jen je třeba speciální build (opět když se vrátí stará verze budou tyto postavy na výmaz)

častější padání batohů -100%, nově i -80% -60% a -40% je součástí toho rušení batohů 60% z batůžkárny, v čem by pak byl smysl aby tyto batohy padaly když si je každý může koupit za 8k v neomezeném množství? Myslel jsem že je arkhalie je loot server ne shop server (což je např. deomezena kde v lootu padají pouze peníze, možná byste to někteří měli vyzkoušet nejdřív tam, drax nám určitě řekně jakou cenu tam mají batohy se snížením váhy) - můžu říct že 40tky budou padat v expících dungeonech 60% v některých sólo (určitě např. u devastátora) a 80% v některých party
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod peta_84 » 21 led 2012 13:26

ShaDoOoW píše:možná pořád lépe než dříve (místo 70% na 1 item 45% a 45% na 2)


pokud to chapu dobre, misto toho aby se hazelo jednou na pravdepodobnost 70% se bude hazet 2x na pravdepodobnost 45%. v takovem pripade je sance, ze nepadne nic opet o malinko vyssi v druhem pripade, ale dobre budou obcas padat dve veci, ale jen v 20,25% pripadu.

jen chci podotknout, ze sance, ze hodim na dvou kostkach sestku neni dvakrat tak tezka, nez na jedne kostce, ale 6x tak tezka. taktez rozdil mezi 20% a 30% neni 10% ale 50%.
Uživatelský avatar
peta_84
Level 23
 
Příspěvky: 212
Registrován: 21 bře 2010 00:00

Příspěvekod drax » 21 led 2012 18:04

1 hulky byly mozna za 15k ale dalsich 30-90k stalo ji udelat stejne tak svitky maji dalsi platbu pri vytvareni ( u svitku tusim az po 19k /ks)

2 jak je to s baglama na demoně klidně povim 20 /40 /60 % sou za pakatel( asi jako tadyod vendora 60% ) 80% soui drazsi nez 100% tudiz to nikdo nekoupi a 100% sou otazkou 1-3 party dungu / asi 4-5 solo ( u party je dost velký rozsah lootu )

kazdopadne kdybybyly 60% od vendora a 80 -100% z lootu nestalo by se vubec nic ( ne nemyslim v cernem jednou od nasazeni do konce světa )

ice: presne jde jen o to vytvorit dostatek zajimavých itemu aby bylo co lootit a realna sance to ziskat

ze da nejakej zavislak za 1/2 oku top ? no a co ? nic mu nebrani zalozit novou postavu a sbirat druhý set na nic / udelat si osobni wipe
rozhodne je to lepsi stav nez kdyz vsechny prejde chtu lootit protoze sance na pekný item je nula nula nic a pocita se s tim ze bude lootit 25k medi na top behem pristich 10let

jinak kdyz si to srovnas se zminenou demonou ano tam da clovek za 1/2 - 1 rok top podle casu znalosti a buildu a je to problem ? neni existujou desitky posstav v topu ulozene k ledu a stari hraci stale zakladají nové ( ano je tam znemoznene prehazovani )

nicmene neco aby se znevyhodnilo prehazovani eq mezi postavama podle toho co zrovna jdu by se dalo vymyslet i tu samozrejme aniz by to poskodilo prehzeni na dejme tomu novou postavu podobneho zamereni
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod Ice » 22 led 2012 02:35

peta_84 píše:sance loot: takze pokud ted pujdu sam solo dung budu mit sanci vyssi nebo nizsi?

rozdeleni lootu a +5: tak netvrdim, ze musi nutne padat solo. jde o to, ze ted nepadaji v podstate nikde. a pokud mam reagovat na to rozdeleni podle obtiznosti, tak lehci party dungy jsou v podstate adekvatni solo dungu, jak narocnosti, tak delkou. rozdil je v tom, ze ho musi jit vic lidi. takze loot by mohl byt celkem podobny (+5 na ac), navic tom party dungu maji postavy vetsinou vice medaku nez v solo, taktez tam padne obecne vice srotu a nebo alespon nejake drazsi veci na prodej, pripadne sance na nejaky slusnejsi gem, coz se v solo moc nedeje. nemusi to byt nutne +n solo +(n+1) party +(n+2) tezka party. muze se to prekryvat s tim rozdilem, ze v tom tezsim dungu bude jeste sance na neco navic mimo tuto stupnici.

To že momentálně +5 nepadaj je jak jsem řekl mojí chybnou skladbou pokladů, zapřičiněnou nedostatkem itemů, respektive mojí individuální neschopností posoudit co je potřebné a co ne. Nejsem proti aby +5 padali ve větší míře v lehčích party dunzích a v těžších +6. Jako problém bych viděl to něco navíc - pokud toho budu chtít dosáhnout s nynějším stavem itemů a že tvorba nových užitečných je skoro nulová (a ani hráči sami nedokáží říci co by sejim hodilo více než to co existuje), bude se muset to lepší přesunout do těžších dungů a pak nastane zase situace kdy budou mít hráči pocit že se jim bere něco na co měli právo doteď.

drax píše:ze da nejakej zavislak za 1/2 oku top ? no a co ? nic mu nebrani zalozit novou postavu a sbirat druhý set na nic / udelat si osobni wipe
rozhodne je to lepsi stav nez kdyz vsechny prejde chtu lootit protoze sance na pekný item je nula nula nic a pocita se s tim ze bude lootit 25k medi na top behem pristich 10let.

Tady nejde aani tak o to že to ten závislák bude mít pro sebe jako to že ten závislák to může začíttuto výbavu rozdávat za směšnou cenu a ostatním pak tím zkazí motivaci hrát protože jim přijde e všechno mají zadarmo a chození dungů se jim nevyplatí.
Nadruhou stranu jsem už dospěl k závěru, že půl roku (a jakože někteří závisláci to stihli i rychleji) je na NWN1 opravdu dlouhá doba.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod drax » 22 led 2012 07:58

jds z extremu do extremu :D jedinec který bude v topu nema duvod rozdavat eq do kterehos tále investuj svuj cas / za snetrikam aby padala +7 kkazdý run :D )

btw c se pestrostiitemutyce kazda class by si zaslouzila nejaký ten item primo pro ni :)
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod drax » 22 led 2012 07:59

kua nejde edit :
add: je třeba si uvedomit ze i kdyby ten jedinec rozdaval eq tak ej to stale lpsi situace nez kdy zzlidi prestavaji hrat kvuli extremne malemu dropu
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod peta_84 » 22 led 2012 10:37

osobne nemam problem si predstavit spoustu uzitecnych veci. Vetsina itemu na arkhalii je jednorozmerna (amulet sila +3, +4, +5 ...) co treba udelat amulet +3 sila +1 regen nebo pridat nejake resisty, amulet +2 sila +2 odolnost, takovych tu taky moc nepada (krome tech pure evil, pure good +3 wis +3 cha), u plastu uz je to lepsi vemte si treba takovy plast chladnosti v MV to je hezkej item. Nebo BloodPlate taky ma dost ruznych atributu.

nerikam, ze je to nejakej prevratnej objev, ale umoznuje to delat dost dalsich itemu, zpestrit vyber. treba hraci padne amulet +4 ac a amulet +3 ac +2 regen atd... minimalne se bude moci zamyslet, ktery item si na kterou situaci obleci, nez jen behat dokola dung, celkat az padne (za rok) o jedna lepsi cislo a prodavat slotovky.

tech artributu, co je mozne nejak kombinovat je nepreberne, nejaky ten slot navic nakouzla, bonusy ke skillum a nejen bonusy, ale i malusy.

Taktez by se mohli zavest nejake synergicke (setove predmety) predmety, jako jsou ty zelene v diablu II. tim mate moznost udelat i silnejsi itemy a zabranit hracovi je kombinovat s jinymi aby to nebylo zase moc silne. Technicky do toho nevidim, takze nevim jestli je to mozne.

spousta svitku a lahvicek je nejak zakazanych, nebo se nedaji vyrobit, mohli by padat. vim, ze uz se to zkouselo a nekteri z toho nadseni nebyli, prijde mi, ze je to spis o tom to spravne vybalancovat. pokud me osobne padne svitek ressu, tak budu rad.

ty hulky a svitky by taky mohli padat i jinde nez u tygru a v sedem, a to, ze si potom hrac vybere ten nejlehci dung, kde to pada a jinam nepachne jako argument neberu, samozrejme pokud mu pujde jenom o ty svitky, tak asi ano, ale i u jineho dungu to muze byt zpestreni/bonus a ani tam nemusi jit primo pro svitky, ale nejake presto najde, muze si je nechat napsat od maga nebo prodat.

urcite o necem reknete, ze to neni dobry napad, ale aspon neco by jit mohlo.
Uživatelský avatar
peta_84
Level 23
 
Příspěvky: 212
Registrován: 21 bře 2010 00:00

Příspěvekod mulo » 22 led 2012 17:08

kus mimo temy ale taka vec ze podla man je cas zvisit pocet medi v dungoch solo aspon 50% party 100%

-vseci viete aka je teraz situacia takze co sa niekedy za den sli mozno 60 dungy dnes max20(cize denne sa vylloti menej medi a ktomu ani neni skym obchodovat)
-ked si vezmete ze na +7 treba 700+ tak na jednu+7 to mozem zhanat 2mesiace a aj tak ma to nic neriesi lebo neni to server kde by stacila jedna postava aspon vecina hracom
Uživatelský avatar
mulo
Level 26
 
Příspěvky: 436
Registrován: 29 črc 2008 23:00
Bydliště: Loftenwood

Příspěvekod ShaDoOoW » 22 led 2012 18:54

mulo píše:kus mimo temy ale taka vec ze podla man je cas zvisit pocet medi v dungoch solo aspon 50% party 100%

-vseci viete aka je teraz situacia takze co sa niekedy za den sli mozno 60 dungy dnes max20(cize denne sa vylloti menej medi a ktomu ani neni skym obchodovat)
-ked si vezmete ze na +7 treba 700+ tak na jednu+7 to mozem zhanat 2mesiace a aj tak ma to nic neriesi lebo neni to server kde by stacila jedna postava aspon vecina hracom
hmm dobře, navrhni kde přesně a kolik by tam mělo padat, je pravda že v některých dungeonech se mi taky zdá málo ale ne zase ve všech
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod mulo » 22 led 2012 19:21

tak vravim take solo ako od driderov stoky balrok mv frotrp pavuci skala mozno esce moria(tie co trvaju cca 30minut a du solo aj pre novackov)vravim aspon tych 50%-100% na zaciatok casom sa uvidi

tygre ,sede ,devastator ancik by som asi nechaj jak je maximalne niekde o medak viac

no a party vsetko ostatne na tunel je myslim 10 medi malo ci kolko tam je ked v mv je 12-13 a v ladovci 6
Uživatelský avatar
mulo
Level 26
 
Příspěvky: 436
Registrován: 29 črc 2008 23:00
Bydliště: Loftenwood

Příspěvekod mulo » 22 led 2012 19:23

jo tak u tygroch by mohol padat aj z posledneho bosa medak ze by sa o treti hadzalo
Uživatelský avatar
mulo
Level 26
 
Příspěvky: 436
Registrován: 29 črc 2008 23:00
Bydliště: Loftenwood

Příspěvekod peta_84 » 22 led 2012 19:56

podle me dost zalezi na tom, jestli se osvedci ten novy loot a jestl bude potom vsude. je pravda, ze medaku pada o dost mene nez skladacek, takze medi je nedostatek, ale nevidel bych to tak tragicky. porad je mozne lootit devasta, sede, a dalhaga, kde myslim zadne skladacky nepadaji a expici dungy.

me osobne prijde malo medaku u dragy, ted padaji 4, odobne bych to videl tak na 6.

v labu je to taky takove divne, vetsinou padnou 2, coz je opravdu malo, obcas 3 kdyz clovek prijde jinejma dverma, nevim jestli se lab nejak menil, ale ta cesta se trema medakama mi neprisla nutne tezsi, proste o nahodu. myslim, ze by tam mohli padat alespon 3 standartne, protoze je to dost tezky dung a jen opravdu maloktery build da vsechny mistnosti. napr v morii ktera je neporovnatelne lehci padaji 3.

v cernem padaji 4, coz je dost malo, nevim jestli nejak planujete hodne namastit loot, ale ted je to obcas slusna bida vzhledem k delce a obtiznosti. v zk pada 8 medaku, myslim, ze cerne by v tomto ohledu zaslouzilo nejaky buff - porad je tezsi a delsi jak zk, takze 8 medi + lepsi loot.

do jezera moc nechodim, ale pokud si dobre pamatuju, padaji tam 4 medi. vzdhledem k tomu, ze je to dung delany pro dva hrace na delsi dobu myslim, ze 6 by taky neskodilo, adekvatni pavoukum, draghire. nevim jak je to tam s ostatnim lootem, jestli je tak dobry, me tam nikdy nic slusneho nepadlo.

nehlede na loot, dycky se muze stat, ze padne jen slot a to je pak tech par medaku jedina jistota posledni utechy

ostatni dungy mi prijdou celkem ok, alespon si na nic jineho nevzpominam.
Uživatelský avatar
peta_84
Level 23
 
Příspěvky: 212
Registrován: 21 bře 2010 00:00

Příspěvekod peta_84 » 22 led 2012 20:14

a jeste jedna vec me napada, mozna bych dal nejake medak do expicich dungu a na mista, kam se moc nechodi. myslim tim drakulu, v risi temnot myslim taky je jeden medak, mozna i ty kozly a za predpokladu nize bych sel mozna i do krypty (tam je ted taky moc nechodi skreti jsou na expeni o dost lepsi), nebo do osamele hory ( i kdyz tam padaji ty kaminky, takze nevim). k obrum mozna taky, i kdyz tam je to dost na probihacku, tak nevim.

kazdopadne bych v techto low level dungeonech udelal, ze pokud by to sel nekdo pres urcity level, tak by medak nedostal, aby napr u kozlu nejaka 40lvl svine nezabijela klicnika a newbove pak nemeli poklad.

cilem je umoznit potencionalnim novym hracum lootnout si behem expeni tak 20-30 medi aby potom az doexpi mohli od zavislaku, kteri maji medi vzdy malo koupit nejakou zakladni vybavu (treba dobrej gun, neco s haste a pod) a chodit s nima dungy, nebo si i slusne dat nejakej solo, protoze po naexpeni se vlk samotar bez stedreho sponzora dostane do situace, ze sice ma 40 lvl, ale jeho vykon je natolik smesny, ze skoro nema ani smysl ho brat s sebou, jeho samotneho to sere apod., nemluve o situaci, kdy ani nema permanentni haste, to uz je uplne tragedie na nej cekat. taky by si koupit treba nejake gemy s nepopularnim dmg (ktere mu ale urychli mlaceni mobu v lehcich solo, nebo prave ty veci na ac +4, mozna i +5 pokud by nejak masivneji padali.

Nevim jak vy, ale ja mam inventar plny potencialne uzitecnych itemu pro novacky, ale neni moc za co jim je prodat a kdyz uz by za to neco dostali, tak uz je vlastne ani tolik nepotrebuji. Obcas nekomu neco daruju nebo tak, ale reseni timto zpusobem by se mi libilo vic. nemam chut to proste jen "spalit" u pepy z depa, radeji bych byl kdyby to melo vyuziti.
Uživatelský avatar
peta_84
Level 23
 
Příspěvky: 212
Registrován: 21 bře 2010 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 22 led 2012 20:53

peta_84 píše:a jeste jedna vec me napada, mozna bych dal nejake medak do expicich dungu a na mista, kam se moc nechodi. myslim tim drakulu, v risi temnot myslim taky je jeden medak, mozna i ty kozly a za predpokladu nize bych sel mozna i do krypty (tam je ted taky moc nechodi skreti jsou na expeni o dost lepsi), nebo do osamele hory ( i kdyz tam padaji ty kaminky, takze nevim). k obrum mozna taky, i kdyz tam je to dost na probihacku, tak nevim.

kazdopadne bych v techto low level dungeonech udelal, ze pokud by to sel nekdo pres urcity level, tak by medak nedostal, aby napr u kozlu nejaka 40lvl svine nezabijela klicnika a newbove pak nemeli poklad.

cilem je umoznit potencionalnim novym hracum lootnout si behem expeni tak 20-30 medi aby potom az doexpi mohli od zavislaku, kteri maji medi vzdy malo koupit nejakou zakladni vybavu (treba dobrej gun, neco s haste a pod) a chodit s nima dungy, nebo si i slusne dat nejakej solo, protoze po naexpeni se vlk samotar bez stedreho sponzora dostane do situace, ze sice ma 40 lvl, ale jeho vykon je natolik smesny, ze skoro nema ani smysl ho brat s sebou, jeho samotneho to sere apod., nemluve o situaci, kdy ani nema permanentni haste, to uz je uplne tragedie na nej cekat. taky by si koupit treba nejake gemy s nepopularnim dmg (ktere mu ale urychli mlaceni mobu v lehcich solo, nebo prave ty veci na ac +4, mozna i +5 pokud by nejak masivneji padali.

Nevim jak vy, ale ja mam inventar plny potencialne uzitecnych itemu pro novacky, ale neni moc za co jim je prodat a kdyz uz by za to neco dostali, tak uz je vlastne ani tolik nepotrebuji. Obcas nekomu neco daruju nebo tak, ale reseni timto zpusobem by se mi libilo vic. nemam chut to proste jen "spalit" u pepy z depa, radeji bych byl kdyby to melo vyuziti.

velice dobrý nápad okamžitě implementuju

btw s těma měďákama máš taky pravdu, že v černém padá tak málo jsem nevěděl to taky upravím
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse o úpravách v modulu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron