Diskuse o úpravách v modulu

Návrhy budoucích změn v modulu a diskuze o provedených změnách.

Diskuse o úpravách v modulu

Příspěvekod nexfar » 11 bře 2008 14:03

V nove verzi je pridana moznost doplneni res hulky - celkem bych proti tomu i protestoval neb tim se castecne deklasuji klerici

Protoze imky si muze z 99% napsat hulky ci svitky , healy se daj nazbirat ci slozit. Takze klerik mel tu hlavni roli jen jako zaloha se vzkrisenim o kterou je nyni pripraven cimz se stava v vetsine dungu bezceny.
Uživatelský avatar
nexfar
Level 24
 
Příspěvky: 287
Registrován: 17 pro 2007 00:00
Bydliště: Sidlo rodu Nexfar

Re: Diskuse o úpravách v modulu

Příspěvekod Radas » 11 bře 2008 17:56

hehe :D tak s tebou nesouhlasím - kdy si naposled hral za klerika v parte a šel si MV ZK či tak?... buď není mlátič a nebo klerik... a cim se ta hulka da doplnit??
Uživatelský avatar
Radas
Level 23
 
Příspěvky: 220
Registrován: 12 led 2008 00:00
Bydliště: Da"Lhagova komnata

Příspěvekod nexfar » 11 bře 2008 18:14

naposledy? tendle tyden ZK
Uživatelský avatar
nexfar
Level 24
 
Příspěvky: 287
Registrován: 17 pro 2007 00:00
Bydliště: Sidlo rodu Nexfar

Příspěvekod Arsenal3 » 12 bře 2008 12:37

Hehe jako radasi pozor nex semnou posledni dobou looti zk ;) a ta hulka se mi libi ale z nejake casti ma pravdu i nex :oops:
Uživatelský avatar
Arsenal3
Level 16
 
Příspěvky: 44
Registrován: 02 led 2008 00:00
Bydliště: Tangl

Příspěvekod Ice » 12 bře 2008 13:33

Nexi ta ress hůlka tu byla i předtím a kleriky taky nedeklasovala. (Dokonce byla neveřejně i dobíjecí, ale o tom mělo ponětí jen pár hráčů)
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod Radas » 12 bře 2008 14:38

Ice píše:Nexi ta ress hůlka tu byla i předtím a kleriky taky nedeklasovala. (Dokonce byla neveřejně i dobíjecí, ale o tom mělo ponětí jen pár hráčů)
tak tak a kvuli tomu se zrusil eletrikizér nebo jak se tomu rika pac hraci tim dobíjely hulky resu :oops:
Uživatelský avatar
Radas
Level 23
 
Příspěvky: 220
Registrován: 12 led 2008 00:00
Bydliště: Da"Lhagova komnata

Příspěvekod Feiwill » 12 bře 2008 18:02

Sak a neni to dobiti dost drahy na to, aby to kleriky nijak v jejich beznem vykonavani remesla neohrozovalo?
Feiwill
Level 29
 
Příspěvky: 946
Registrován: 30 pro 2007 00:00
Bydliště: Morava

Příspěvekod Arsenal3 » 13 bře 2008 01:12

no jako ted sem pletu co sem nepatri doteto diskuze ale jako to stime stin amu co jsem slysel delaj prej dobrej bug tak jako potom zruste to ze kdyz dam napr 2x stin amu moudrosti do jednoho itemu tak ze se to bude scitat jelikoz jak si pak klerik namaxuje wis nebo tak neco....diky tomu spousta hracu to ma namaxovane a ted se to zrusi....a nebo at ice snizi ceny stinu co udelal ty +2 a nebo je rovnou vymente do pokladu zaty +1 jelikoz kdyz se to tak veme tak ty +1 uz nemaj skoro zadnou cenu naopak vzrostla cena medi coz je jako podle me takove nevyrovnane.....
Uživatelský avatar
Arsenal3
Level 16
 
Příspěvky: 44
Registrován: 02 led 2008 00:00
Bydliště: Tangl

Příspěvekod Ice » 13 bře 2008 08:51

Nevim jakej máš problém, ale namaxovat modrost si můžeš pomocí ithemů. Stínový amulety tu byli vždy jako něco navíc čím sis to mohl vylepšit. To že dáváš přednost věcem na ac je jen tvoje věc a nemůžeš pak chtít mít maxlou modrost a o to tu jde. Přesto jsem se snažil vyjít vstříc a udělat opět něco na vylepšení postav a udělal jsem +2 takže pokud si na ně našetříš můžeš si je dát do ithemu. A to že jsou dražší je přece logické musí se hráčům stále vyplatit myslet jak dát +1 než rovnou do všeho cpát +2.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod Arsenal3 » 13 bře 2008 12:58

hh tak jako jestli znam spravne pocet medi za stribrne a stribrne za zlate tak jako za jednu cast toho +2 das cca 1000medi coz je podle me hrozne moc.....kdo tu ma na svojim acc 1000medi? nikdo......jako pises o ac ale kdyz klerik nebude mit ac tak nic nevydrzi coz by zase pak byl klerik nanic......a spusob jak to namaxovat uz mam.......
Uživatelský avatar
Arsenal3
Level 16
 
Příspěvky: 44
Registrován: 02 led 2008 00:00
Bydliště: Tangl

Příspěvekod Ice » 13 bře 2008 13:34

Ty už víš kolik bude chtít obchodník za +2 stín? Tak to víš víc než já. :-)
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod nexfar » 13 bře 2008 14:00

no dle meho bych +2 draz nez za 2-3 zlate zase nedaval protoze uz samotne nalezeni bude problem jelikoz tipuji ze budou spise jen v party dunzich ne jako +1 ktere jsou ve stokach a podobne.
Uživatelský avatar
nexfar
Level 24
 
Příspěvky: 287
Registrován: 17 pro 2007 00:00
Bydliště: Sidlo rodu Nexfar

Příspěvekod nexfar » 10 dub 2008 20:56

no sic v upravach je napsano ze zastav cas je vyrazel ale realita je trochu jina
kouknete se n to a vyradte ho dopravdy :)
Uživatelský avatar
nexfar
Level 24
 
Příspěvky: 287
Registrován: 17 pro 2007 00:00
Bydliště: Sidlo rodu Nexfar

Příspěvekod Norolin » 10 dub 2008 21:21

Ice píše:Nevim jakej máš problém, ale namaxovat modrost si můžeš pomocí ithemů. Stínový amulety tu byli vždy jako něco navíc čím sis to mohl vylepšit. To že dáváš přednost věcem na ac je jen tvoje věc a nemůžeš pak chtít mít maxlou modrost a o to tu jde. Přesto jsem se snažil vyjít vstříc a udělat opět něco na vylepšení postav a udělal jsem +2 takže pokud si na ně našetříš můžeš si je dát do ithemu. A to že jsou dražší je přece logické musí se hráčům stále vyplatit myslet jak dát +1 než rovnou do všeho cpát +2.


Mate spoustu problemu, stinove casti tu nebyli od jakziva az po wipu, driv proste lidi vystacili s tim co bylo a taky to bylo dobry, rek bych ze stinove veci hru ozivili a zaroven i zmrsili protoze ted vznikaji nechutne dobre powerbuildy... ... a k tem +2? itemu co lze na sobe mit je 11 pokud se nepocitaji projektily coz sou zakazane ;-) pokud nekdo chce byt vazne perfekt a mit ve vsem max tak to neudela pomoci +1 a je jeho vina ze nema vlastnosti... ...tudiz bych dal +2 nechutne drahou jelikoz je to vazne uz jen luxus pro ty nejvetsi lootery... ...a Mefe? ty si pod arkhalii predstavujes vlastni piskoviste kde se vsechno ridi podle tebe, ale me treba by to tak nebavilo. nesmi byt vsechno tak pohodlne. krom toho klerik nikdy obranu nemel mit, je to knez... ...ma stat vzadu a lecit ne bejt nejvetsi zabijak nejvetsi zed jako treba radas... ...to vznika jen diky bugu jako je treba nepritel nemrtvych a pak best itemama... ...rekl bych ze za ten +2 by se mohlo davat klido tech 1000 klido i vic, sam ho budu potrebovat kdyz chci maxnout vsechno na plno s mou nejlepsi vybavou ale proste nemam rad vsechno tak jednoduchy... ...to si to muzu naeditovat v toolsetu... ...nejvetsi zabava je mit nakou dobrou partu a jit do dungu a at padne co padne to uz je jen premie za fajn hru a pokec jenze vetsina z vas to nechape vetsina jede jen na ten loot, a v editoru nehrajete jen protoze se tam nemuzete nikomu chlubit s vlastni vybavou, pride mi to trosku jako deti ktery se prehanej kdo ma lepsi hracku... ...tak sup lidi, perte do me nadavky a urazky :) tak uz to tu byva kdyz jeden napise pravdu jak to je a nekdo to nedokaze prijmout
Uživatelský avatar
Norolin
Level 14
 
Příspěvky: 25
Registrován: 30 led 2008 00:00

Příspěvekod kiklop » 10 dub 2008 23:08

No zatial sa tu vo vela veciach nevyznam, tak sa velmi do tychto debat nezapajam, ale musim suhlasit s myslienkou, ktoru vyslovil Norolin, ze tienove amulety na jednej strane hru spestrili, na druhej strane ju dost vyhodili z "normalnych" kolaji. Nehovorim, ze to bolo vyvazene, ale takto sa podla mna vahy posunuli este o nieco viac. Ja som dokonca taky minimalista, ze by som do hry nedal ani gemy do zbrani, ale to je vedlajsie. Je to tu, a krok spat by bol... krokom spat. Len by sa to nemuselo posuvat dalej novymi featurami, vyvazovat sa da aj vecami, ktore uz v hre su. Prstene, brnenia pre povolania a podobne veci, to je cesta, ktora sa paci mne. Moj nazor. Som zvyknuty ze svet zdaleka nebezi len podla neho, dokonca ani tento virtualny, napriek tomu sa mi paci :wink:
Gurin Hammerfist - Agardonska stráž R.I.P.
Gard z Veze - R.I.P.

Michal od Zvona - kto vie co z neho bude
Grurin Hammerfist - Gurinov syn
Mlat Hammerfist - druhorodeny Gurinov syn
Uživatelský avatar
kiklop
Level 22
 
Příspěvky: 160
Registrován: 21 led 2008 00:00

Další

Zpět na Diskuse o úpravách v modulu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník