Diskuse o úpravách v modulu

Návrhy budoucích změn v modulu a diskuze o provedených změnách.

Příspěvekod RpNecro » 10 dub 2008 23:10

Nastve te kdyz reknu ze ty slova si ny vzal z ust ? :D
Presna takhle to vydim i ja Noroline...
:idea:
Uživatelský avatar
RpNecro
Level 17
 
Příspěvky: 61
Registrován: 20 úno 2008 00:00
Bydliště: Zatim bezdomovec :)

Příspěvekod nexfar » 11 dub 2008 01:39

coz o to ted uz toto nema cenu skorem resit +2 uz jsou v obehu
stoji 300 medeku 3 cast a 1+2 se daji najit jen v nekolika dunzich a ty se musi jit s partou
Uživatelský avatar
nexfar
Level 24
 
Příspěvky: 287
Registrován: 17 pro 2007 00:00
Bydliště: Sidlo rodu Nexfar

Příspěvekod nexfar » 11 dub 2008 01:40

a jen aby nezapadlo :
no sic v upravach je napsano ze zastav cas je vyrazel ale realita je trochu jina
kouknete se n to a vyradte ho dopravdy Smile
Uživatelský avatar
nexfar
Level 24
 
Příspěvky: 287
Registrován: 17 pro 2007 00:00
Bydliště: Sidlo rodu Nexfar

Příspěvekod Norolin » 11 dub 2008 05:13

nexfar píše:coz o to ted uz toto nema cenu skorem resit +2 uz jsou v obehu
stoji 300 medeku 3 cast a 1+2 se daji najit jen v nekolika dunzich a ty se musi jit s partou


vsechno se da upravit jen chtit ;-)
k tomu zastav cas tusim ze jde o to ze funguje ale nema smysl protoze jen na jedno kolo nebo nevim co si tim myslel tak me ignoruj :)
Uživatelský avatar
Norolin
Level 14
 
Příspěvky: 25
Registrován: 30 led 2008 00:00

Příspěvekod nexfar » 11 dub 2008 08:05

tam nejde o rozsah alo o to ze to dela solidni bliny a v rukou "sikovneho " hrace to muze bugovat
Uživatelský avatar
nexfar
Level 24
 
Příspěvky: 287
Registrován: 17 pro 2007 00:00
Bydliště: Sidlo rodu Nexfar

Příspěvekod Leian » 11 dub 2008 09:01

Dřív to i shazovalo server...
Uživatelský avatar
Leian
Level 21
 
Příspěvky: 145
Registrován: 01 led 2008 00:00
Bydliště: Arkhalijský královský hrad

Příspěvekod nexfar » 11 dub 2008 09:50

no ono to umi i dalsi veci .. :roll: ktere nemaj zrovna priznive ucinky :)
Uživatelský avatar
nexfar
Level 24
 
Příspěvky: 287
Registrován: 17 pro 2007 00:00
Bydliště: Sidlo rodu Nexfar

Příspěvekod Mefistofel » 11 dub 2008 13:40

jake napr? :twisted:
Mefistofel je syn Dabla a byl stvoren proto aby zabijel a slouzil radu Temnich Templaru
Slavu a cest vzdejme nasemu panu!!!
Uživatelský avatar
Mefistofel
Level 26
 
Příspěvky: 452
Registrován: 06 bře 2008 00:00
Bydliště: Tanglebrook

Příspěvekod nexfar » 11 dub 2008 15:55

hh navody na bugy sem opravdu psat nehodlam :)
Uživatelský avatar
nexfar
Level 24
 
Příspěvky: 287
Registrován: 17 pro 2007 00:00
Bydliště: Sidlo rodu Nexfar

Příspěvekod Cania » 11 dub 2008 18:20

krome toho ma i takove ty vedlejsi ucinky jako automaticke vytazeni stinove hulky a jeji pouziti a podobne srandicky :)
Uživatelský avatar
Cania
Level 19
 
Příspěvky: 90
Registrován: 07 led 2008 00:00

Příspěvekod nexfar » 11 dub 2008 19:18

no nejen ze to spotrebuje i lidem v parte ruzne lektvary , prekazi ti t o veci co mas na obe a v invu , pokud mas zbran v trezoru tak ti ji to bugne .. atd , pak to umi schodit pri spravnem pouziti server , a jeste jednu vec kterou tu psat nechci
Uživatelský avatar
nexfar
Level 24
 
Příspěvky: 287
Registrován: 17 pro 2007 00:00
Bydliště: Sidlo rodu Nexfar

Příspěvekod Mefistofel » 13 dub 2008 15:01

hm velice zajimave tak tyto veci vim ale ta tajna vec by me zajimala abych vedel naco si mam davat pozor :)
Mefistofel je syn Dabla a byl stvoren proto aby zabijel a slouzil radu Temnich Templaru
Slavu a cest vzdejme nasemu panu!!!
Uživatelský avatar
Mefistofel
Level 26
 
Příspěvky: 452
Registrován: 06 bře 2008 00:00
Bydliště: Tanglebrook

Příspěvekod kiklop » 17 črc 2008 08:43

Ice píše:Upravena Říše temnot na expící dung okolo 8 - 16 lvl a omezen vstup 16 lvl.

Dufam, ze sa Ice neurazis, ale tento krok sa mi vobec nepaci. Niezeby som koli tomu prestal hrat:) len proste mam pocit, ze takato uprava nikam nevedie. Za prve, Risa temnot sa podla mna na expenie vobec nehodi. Ten dung je o zhanani klucov a podobnychveciach, nie o spawnoch priser, pripadne dlhej priamej jaskyni ako napr. umberulkovia alebo kozli. Ono ma dovod preco pokladove dungy vyzeraju inak ako expiace. A je daleko od mesta. Nech si vravi kto chce-co chce, ale zo sandgroovu je to este dost daleko. A ak nahodou niekto nema neviditelnost a musi sa prebijat cez pavukov... pochybujem ze po prvom vyskusani sa tam este vrati. Ak sa nemylim, tak najblizsi oltar je tiez len v Sandgroove. Oblast, ktora sa vyhlasi za expiacu, by mala podla mna mat pristup ovela jednoduchsi. K jesterkam sa sice tiez ide dlhsie, ale aspon tam je ten oltar hned vedla. Ono to boli, ked clovek urobi chybu, ripne a musi do RT bezat znovu.
Dalsia vec je, ze sa to koli expom neoplati. Kozli su ovela vynosnejsi. S ovela lepsim pristupom. Nepocital som to nejak, ale ti trpaslici strazcovia smrti mi pripadaju porovnatelne nebezpecni a rychlo zabitelni ako kozli. Ale dostanem za nich iba 1/3 kozlovej skusenosti. Za ostatne prisery je tam expov este menej. Koli expeniu by som tam jednoznacne nechodil.
Z toho mi vyplyva, ze jedine, po co by sa tam malo oplatit chodit, je poklad. K tomu som sa bohuzial dostal zatial len raz, takze sa to neda objektivne hodnotit... Na druhej strane nemozem nespomenut, ze mi padli 2 zbrane +2/3. Ak tam nepada nieco o dost lepsie, tak ja to bieda. Pretoze (teoreticky) sa k pokladu u kozlov dostanem 2 az 3x rychlejsie a padaju tam porovnatelne veci. A su tam dve truhly, aj ked zase je v nich toho menej asi. Ale toto je len taka hlupost, tuto teoriu som zalozil na jednom drope a uvahy o kozloch su momentalne teoreticke, lebo je tam plno ludi, takze sa k pokladu clovek nedostane az tak lahko a este tam vacsinou najde bugnutu bednu.
A najhorsie je, ze sa obmedzil level vstupu. Neverim, ze sa RT stane masovou exp lokaciou, takze vyssie levely by tam podla mna vobec nezavadzali. Obmedzenie levelu chapem u kozlov a opustenej sluji, pri ostatnych dungoch to chapem stale menej a menej, pri RT uz vobec. Takto sa tam bude chodit este menej.
Jedinym plusom je, ze pri bedni je aspon port. Ale to nevyvazi vsetky minusy. Ja viem, som strasne mudry, lebo sedim na zadku a nemusim pohnut prstom, zatialco ty si na tom musel makat. Konecne niekto nieco zrobi a ja kritizujem. Dufam, ze to tak nevezmes. Robite s Leian kopu prace, za ktoru som vam velmi vdacny. Len som potreboval povedat, ze v tomto pripade sli tie zmeny uplne inym smerom, ako som dufal. Prajem vela vytrvalosti do dalsej prace.
Gurin Hammerfist - Agardonska stráž R.I.P.
Gard z Veze - R.I.P.

Michal od Zvona - kto vie co z neho bude
Grurin Hammerfist - Gurinov syn
Mlat Hammerfist - druhorodeny Gurinov syn
Uživatelský avatar
kiklop
Level 22
 
Příspěvky: 160
Registrován: 21 led 2008 00:00

Příspěvekod kiklop » 06 srp 2008 14:11

Mozem sa spytat, preco je v Starych ruinach obmedzeny vstup levelom az na 3.poschodi? Teda ja by som bol najradsej, keby sa obmedzenie vstupu zrusilo, ale to su len moje klasicke utopisticke myslienky. Pointa je, ze vyssie levely mozu volne behat po prvych dvoch poschodiach. Pokial viem, obmedzenia vstupu sa zavadzali hlavne pre expiace lokacie, aby vyssie levely nespawnovali nizsim haldy priser. No tu to neplati, nepoznam nikoho, kto by expil dalej ako v prvom poschodi. Takze bud zakazte vstup celkom, alebo ho naopak povolte (vid. statistika umrti bossu :) ).
Takto chudak ja na 32.(ci kolko to mam vlastne) bezim jak sprosty cez dve poschodia konecne si prvy krat v zivote pozriet cele ruiny(ak to dokazem) a z tretieho poschodia ma to hodi spat. :cry: Eh, zase placem nad "aktualnymi" upravami, co? :lol:
Gurin Hammerfist - Agardonska stráž R.I.P.
Gard z Veze - R.I.P.

Michal od Zvona - kto vie co z neho bude
Grurin Hammerfist - Gurinov syn
Mlat Hammerfist - druhorodeny Gurinov syn
Uživatelský avatar
kiklop
Level 22
 
Příspěvky: 160
Registrován: 21 led 2008 00:00

Příspěvekod Ice » 06 srp 2008 15:50

Staré ruiny jsou právě jen expícím dungem a proto byli vždy omezeny lvl-vstupem.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse o úpravách v modulu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků