Diskuse o LL

Návrhy budoucích změn v modulu a diskuze o provedených změnách.

Příspěvekod drax » 11 pro 2012 18:45

... jo jenze fakt ze se smrt nijak nehroti je jedno z + arkhalie
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod Yorton » 11 pro 2012 18:45

Postih za smrt je blbost! Nikoho nebavi nahanet klerika a nikdo nikam chodit zvedat nebude.

:roll:
Rajesh- zpěvák
Grog-řezník
Ojo Bouryoku-neznámý tvor
Uživatelský avatar
Yorton
Level 27
 
Příspěvky: 538
Registrován: 07 led 2009 00:00
Bydliště: Neznámé

Příspěvekod Ice » 11 pro 2012 18:54

drax píše:45-47 ti uz neda xp prakticky zadne:D ale 1LL +2 by primerene ais bylo

O to mi právě jde tím by mohli sólo zůstat tak jak jsou a party by se přenastavili

A k těm postihům na jednu stranu se ti nelíbí že LL lze snadno získat a nadruhou bys nejradši aby byl zadarmo
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod drax » 11 pro 2012 19:04

Ice píše:O to mi právě jde tím by mohli sólo zůstat tak jak jsou a party by se přenastavili

A k těm postihům na jednu stranu se ti nelíbí že LL lze snadno získat a nadruhou bys nejradši aby byl zadarmo


jo ale tobe zase nedochazí druha strana mince :)

kdyz zvednes lvl npc v dungeonu budou mit zase lidi bez LL v party obrovský postih na xp

jelikož za nižší lvl než daneho npc je stejný postih jako za vyšší

kdybys dal tech 47-48 ... npc bys musel dát tak 50 a 40 postava bez LL by nemela prakticky nic
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod Ice » 11 pro 2012 19:11

Zřejmě dost dobře nechápeš mechanismus. Postava by měla lvl 45 tudíž by v sólo brala hodně málo. A v party by se nastavilo HO třeba 42 s expama třeba 800. Myslim že užitečné expy jsou +-6 nebo 7 lvl takže postava na 35 nebo 36 lvl by měla stejné neli větší expy než nyní a zároveˇn by to zajišťovalo SHadooowovu vizi čím víc LL tím míň exp.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 11 pro 2012 19:13

Ty na jednu stranu chceš aby bylo vše férové pro všechny, ale na druhou stranu nechceš aby všichni měli stejné podmínky. Chceš aby hráči měli málo expů za stovky hodin hraní, ale sám ty stejné stovky hraní chceš mít lépe placené.
Podmínky neměl stejné nikdo ve kterémkoliv bodu intervalu existence arkhalie. Hráčům se nikdy nic nebralo a já si nebudu brát poctivě získané expy. Pochop že v momentě kdy se přidaly LL jsem měl 12M xp. Kdyby se zvýšila obtížnost zisku XP byl bych o něco málo zvýhodněn protože takhle už jsem měl 2LL. Kdyby se mi expy zrušily tak bych zase byl brutálně znevýhodněn což je akvivalent pro zvýhodnění všech ostatních.

Ice píše:Uvědomme si že tohle je server kde by se mělo hrát v partě. Na sólo si můžeme hrát sigl sami doma.
To je moc pěkné Ice, ale co když někoho parta nebaví? Já jsem zrovna ten typ hráče a nejsem jediný. Mám proto určité důvody a krom toho mě baví sólovat. To mě chceš jako vyhnat z arkhalie? Mě nijak party dungy chodit nedonutíš - když se zruší expy v sólo dungeonech, nebo se tam dá míň půjdu sólo do party dungu a budu expit tam.
Krom toho vůbec nechápu proč by se měly rušit expy v sólo dungeonech. Naprostá blbost.
Není problém v tom že je hodně XP v sólodungeonech ale, že je málo v party. Ale stále je nutné brát v potaz že party dungeony generují nejvíc XP celkově. Zatímco v sólo získá jeden hráč za 20 minut 30k xp. V partě získá 7lidí 100k xp za necelou hodinu (mv, peklo).

Ten poměr XP/čas by měl být +- stejný všude. Nemyslím si že by v party dungeonech mělo být víc. Když bude, stanou se z party dungeonů farmy na XP. Některé hráče to třeba motivuje k tomu aby ty party dungeony chodily, ale ve výsledku jediný efekt bude že LL budou snadněji získatelné než jsou nyní - a už nyní se to hráčům zdá moc snadné.

aktuálně je myslím málo u dragy, v ZK, tunelu, monkárně
v mv, pekle, ledovci je naopak dost
Naposledy upravil ShaDoOoW dne 11 pro 2012 19:19, celkově upraveno 1
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 11 pro 2012 19:17

Yorton píše:Postih za smrt je blbost! Nikoho nebavi nahanet klerika a nikdo nikam chodit zvedat nebude.

:roll:
vycházím z předpokladu že 5M xp je málo - což jsi potvrdil ty sám.

25kXP je 5tisícin z 5M, myslím si že je to pořád tak málo že nikdo smrt řešit nebude, ale dostatečně k tomu aby hráči poctivě chodili pro hrob nebo více spoléhali na klerika a ne na hrob

aneb jak říká Ice

Ice píše:A k těm postihům na jednu stranu se ti nelíbí že LL lze snadno získat a nadruhou bys nejradši aby byl zadarmo
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Ice » 11 pro 2012 19:27

Já jen řekl obě možnosti které přicházeli v potaz a ta co ses ji chytil byla praktikovatelná na 0% v jakékoli chvíli rozběhnutého serveru.

Takový hráče jako ty miluju úplně nejvíc plnej server a nikdo nikam nechce, to protože všichni si sólujou. To je podle tebe účelem severu jakéhokoli? Já myslel, že tím je hra ve více lidech. Pokud jsi sólo hráč vůbec nechápu tvou motivaci lézt na sever, když tam budeš jen prudit hráče tím že je s tebou houby hra. Už se nadále nebudu vyjadřovat, protože tohle mě dokáže vytočit - honění si ega že já všechno zvládnu sám a jediný proč jsem na sevru je to že se s tím můžu všem chlubit.

Draxi máš pravdu to s tim postihem za smrt má víc negativ než pozitiv. Ale je to nelogický krok.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod Ice » 11 pro 2012 19:44

Jinak tvá poslední odpověď mě přesvědčila o tom že Drax má pravdu a LL jsou více než méně proti stylu Arkhálie a neměla by tudíž být vůbec. Přesně jak jsi popsal je to pro sólisty co hrajou jen jednu postavu a ne pro partu a nekonečné množství postav - což je Arkhalie.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 11 pro 2012 19:50

Podle me je účelem serveru dát hráčům co nejvíce možností k hraní. Aby tu mohli koexistovat hráči co sólují i nesólují a nejlépe i takové, které prostě baví zabíjet příšery a expit (LL). Nejlíp kdyby tu byly možnosti pro vyblbnutí i pro hráče které baví craftit nebo hrát RP, ale ne vše jde.

Kdyby tu ta podpora nebo spíše bych měl říct realizace pro sólisty nebyla, nikdy bych tu nezůstal a myslím si že nejsem jediný. Čím méně možností jak hrát tím méně hráčům vyhovíš. Takže já bych tu stejně nebyl kdyby nebylo co sólovat.

Proč se nesejde parta to nevím, kromě skály (a když se navrhovalo aby šlo dát pauzu byl jsi proti) můžeš sólování kdykoliv přerušit (což je ta super výhoda hry sólo). Loot je v sólo taky slabší než v partě.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Yorton » 11 pro 2012 20:22

ShaDoOoW píše:
Yorton píše:Postih za smrt je blbost! Nikoho nebavi nahanet klerika a nikdo nikam chodit zvedat nebude.

:roll:
vycházím z předpokladu že 5M xp je málo - což jsi potvrdil ty sám.

25kXP je 5tisícin z 5M, myslím si že je to pořád tak málo že nikdo smrt řešit nebude, ale dostatečně k tomu aby hráči poctivě chodili pro hrob nebo více spoléhali na klerika a ne na hrob

aneb jak říká Ice

Ice píše:A k těm postihům na jednu stranu se ti nelíbí že LL lze snadno získat a nadruhou bys nejradši aby byl zadarmo


Tady vubec nejde o nějaký LL nejde, ale můžu dělat blbosti, že vezmu do ruky vidle a treba miniork kopí a bojujem mezi sebou a i kdyz se zabijem, tak se nic nedeje..
Rajesh- zpěvák
Grog-řezník
Ojo Bouryoku-neznámý tvor
Uživatelský avatar
Yorton
Level 27
 
Příspěvky: 538
Registrován: 07 led 2009 00:00
Bydliště: Neznámé

Příspěvekod Yorton » 11 pro 2012 20:23

Yorton píše:
ShaDoOoW píše:
Yorton píše:Postih za smrt je blbost! Nikoho nebavi nahanet klerika a nikdo nikam chodit zvedat nebude.

:roll:
vycházím z předpokladu že 5M xp je málo - což jsi potvrdil ty sám.

25kXP je 5tisícin z 5M, myslím si že je to pořád tak málo že nikdo smrt řešit nebude, ale dostatečně k tomu aby hráči poctivě chodili pro hrob nebo více spoléhali na klerika a ne na hrob

aneb jak říká Ice

Ice píše:A k těm postihům na jednu stranu se ti nelíbí že LL lze snadno získat a nadruhou bys nejradši aby byl zadarmo


Tady vubec nejde o nějaký LL, ale můžu dělat blbosti, že vezmu do ruky vidle a treba miniork kopí a bojujem mezi sebou a i kdyz se zabijem, tak se nic nedeje..


*LL nejde
Rajesh- zpěvák
Grog-řezník
Ojo Bouryoku-neznámý tvor
Uživatelský avatar
Yorton
Level 27
 
Příspěvky: 538
Registrován: 07 led 2009 00:00
Bydliště: Neznámé

Příspěvekod ShaDoOoW » 12 pro 2012 12:00

Ice píše:Zřejmě dost dobře nechápeš mechanismus. Postava by měla lvl 45 tudíž by v sólo brala hodně málo. A v party by se nastavilo HO třeba 42 s expama třeba 800. Myslim že užitečné expy jsou +-6 nebo 7 lvl takže postava na 35 nebo 36 lvl by měla stejné neli větší expy než nyní a zároveˇn by to zajišťovalo SHadooowovu vizi čím víc LL tím míň exp.
no myslím žes to nepochopil ty

když bude v partě HO 41+ bude tam pro postavy co ještě nemají LL ještě méně XP než teď
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod drax » 12 pro 2012 12:49

.. co takhle tech

5 15 30 50 75


a zrušit % postih za pocet lidi v parte

- o neco se zvednou xp = cap nebude tak nedosazitelný
- zvyhodní se exp v party oproti solo

pripadne zavést i zavest i pripocitavani LL k normal LVL pri vypoctu xp ( v pripade +1/LL (to neudela az takový rozdíl .. a nejspis ani nebude ttreba pokud bude narustat hodnota xp na další LL )
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 12 pro 2012 13:04

drax píše:.. co takhle tech

5 15 30 50 75


a zrušit % postih za pocet lidi v parte

- o neco se zvednou xp = cap nebude tak nedosazitelný
- zvyhodní se exp v party oproti solo

pripadne zavést i zavest i pripocitavani LL k normal LVL pri vypoctu xp ( v pripade +1/LL (to neudela az takový rozdíl .. a nejspis ani nebude ttreba pokud bude narustat hodnota xp na další LL )
v případě že bude na poslední LL třeba 25M xp a k tomu bude ještě dost vysoký postih na XP za vysoký lvl, pak to nemožné opravdu bude
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse o úpravách v modulu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků