Diskuse o LL

Návrhy budoucích změn v modulu a diskuze o provedených změnách.

Příspěvekod Ice » 14 pro 2012 17:12

No zajímalůo by mě kam na ty šílený čísla chodíš draxi. Ty procenta co tu uvádíš jsou vycucané z prstu.
Nic z toho co tu kritizuješ není o LL, ale o tom co a jak často se tu vyskytuje nebo nevyskytuje. I já jsem byl proti aby byli zadarmo hůlky. Nebo aby svitky padali v ohromném množství, stejnětak healy. Ale dostat tohle do podoby kdy by byli využitelné vyrovnaně tak bys mě zase ty ukamenoval tak jako jsi to dělal když jsi přišel o možnost mít zadarmo hůlku.
Nicméně i já jsem zvědav jak bys hrál vyrovnanou hru s tím Bojovník/PM oproti Klerik/PM - nezapomeň že klerik má na naspání healů asi půl minuty - tu samou dobu bys dostal na sehnání si healů pro Bojovníka.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod drax » 14 pro 2012 17:48

5M xp není podle mě málo

z pohledu jedince co nehraje vic charu je to málo ... viz 2 postavy s 5LL za 1/2 roku o tom svedcí dostatecne
sám přitom ani 1 nemáš.
ano ja patřim k těm kteři hraji x charu zaroven , casto je přeexpují / nahrazují .. a nemam ani ve zvyku extremně solovat (i kdyz rog k nemu nema daleko)

a
no naprosto, jak sám říkáš v partě je výhodnější loot
to je pekné ale kolik LL nalootim driv nez slozim lepsi gun ? 2 ? vic ? i kdyby 2da mi to vic nez ta zbran .. nemluve o tom ze ac eq ma limit .. kdezto ab z LL vicemene ne

potřeba ztížit příšery je tu již déle

.. a každá změna ala LL tuto potřebu zvyšuje přitom sama vicemeně nic nepřinaší

mimochodem v mv vrch je asi 15k expů takže to není dobré srovnání ale chápu co myslíš)
mno to je hlavní ;) .. vždy bude jednodušší 100x odkolečkovat skálu než dát 20xtunel na eq ( a ja bych musel lootnout 12x +8 zbran abyzch mel bonus shodný s 1 LL) coz i pri behani pekla kde padá znamená nehorazný nepoměr ... nezminujic to ze shorty jeste celkem padají kdezto taková kosa prakticky vubec
neoslabilo nováčky co eq ještě nemají
k tomuto dojde pri každem ztižení nevyhnutelně .. a proto je třeba prevence teto potřeby

protože vždy existuje možnost že nějakému buildu to umožní nosit něco výhodnějšího než má teď.
a proto je třeba trochu přemýšlet a reagovat ... .

Sčítání stín. rezistů

samo o sobě dle mě není fail ... spíš je problém to sčítaní s itemama

stin pro luk je bych řekl krok vpřed ...

nově umožnění sneakování bossů
tohle je z pohledu zlodeje blbost... odděleni imky sice pekná vec ale málokde se to hodí a vetšíně bossu by měla imka na sneak rozhodně zůstat

Dokud si to vy hráči sami nebudete přát nemůžu to udělat. To snad víš.

i když si to část bude přát udělat se to nemůže pač to potopí ty bez eq / charů ....

a i když si to část přát bude skončí to jako wipe .... na přaní par lidí bude zbytek nasraný
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod drax » 14 pro 2012 17:56

Ice píše:Nicméně i já jsem zvědav jak bys hrál vyrovnanou hru s tím Bojovník/PM oproti Klerik/PM - nezapomeň že klerik má na naspání healů asi půl minuty - tu samou dobu bys dostal na sehnání si healů pro Bojovníka.


tak zrušeni hulek byl fail ... ano byly prilis dostupne ale ted koupis hulku za 100k/ probehnes tygry a rozdíl není žadný

nejvetší fail na te změne bylo že "jistým lidem" zustalo nekolik plných invů hůlek a ted je rozprodavají

nejde o zadne shanění .. jde o to že jich padá hromada .... .. sic ja morii zni zk moc nefandim a nechce se mi tam i já jich mam vic nez spotrebuju ...

.. jsou tu i jedinci kteří nevahají vypít 7 healu za 1 bosse ¨považuješ to za nedostatek healů? nebo par plných batohů? ..a no sem setrilek jako malokdo beham s lekarnama ... ale máme tu jedince kteři pijou obnovu na 50% hp ..
máš pocit že sou pak naspané healy při jejichž použiti máš slušnou šanci umřít ( oproti flasce kterou prerusit nejde) až taková výhoda? ( nemluve ot om ze to pmko stejne v zadnem solo dungu prakticky netrefi )
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 14 pro 2012 18:08

drax píše: kdezto ab z LL vicemene ne

počítej s tím že LL bude 5, nutnost omezení počtu LL jsem uznal a myslím že není třeba debatovat o tom kolik - 5 je už rozhoduto. Nic se nemění proto, že je třeba domyslet detaily (jako navýšení počtu xp na LL) jinak je to jen polovičaté řešení.

protože vždy existuje možnost že nějakému buildu to umožní nosit něco výhodnějšího než má teď.
a proto je třeba trochu přemýšlet a reagovat ... .

takže podle tebe aby k tomu nedošlo by se neměly do hry přidávat žádné nové věci ano? A co bys chtěl pak na arkhalii dělat? nebýt nových věcí 99% tu už dávno má reálný top (tzn nepočítám červené skládačky zašité u gigola nebo dole v mv)

Sčítání stín. rezistů

samo o sobě dle mě není fail ... spíš je problém to sčítaní s itemama

stin pro luk je bych řekl krok vpřed ...

Ano taky si myslím že obojí je krok vpřed. Ale zároveň to snižuje obtížnost, postavy díky tomu víc vydrží a dělají větší zranění, u toho stínu silný je to až 11dmg navíc.

nově umožnění sneakování bossů
tohle je z pohledu zlodeje blbost... odděleni imky sice pekná vec ale málokde se to hodí a vetšíně bossu by měla imka na sneak rozhodně zůstat

v tuto chvíli to vypadá tak že se všem starým jednotkám které byli před úpravou imunní tato imunita vrátí. A to čistě z toho důvodu že je ve hře prsten 3k6sneak co může nosit každý . a taky ho dnes každý má. (Stále tato úprava umožňuje nové možnosti do budoucna což bylo v plánu pro nový dung)
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 14 pro 2012 18:24

draxi, ty tu jenom hlásáš jak je co nahovno ale když se tě někdo zeptá jak bys to řešil ty nemáš co říct, ano dost z toho co říkáš je opravdu špatně, ale vše je svázané se vším a nelze dělat jednotlivé vyjímky, ta řešení těch problémů by měly být nejlépe globální
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Ziro » 14 pro 2012 21:29

LL nechte a jeto ale místo DMG bych dal račí AB :wink:
Uživatelský avatar
Ziro
Level 19
 
Příspěvky: 81
Registrován: 01 říj 2012 23:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 15 pro 2012 21:03

siley píše:I
ShaDoOoW píše:25kXP je 5tisícin z 5M

wtf? uz ti to rikam po pate. nauc se pocitat. pokud mas gympl, tak omylem.

Kód: Vybrat vše
25000     25     5
_______ = ____ = ____
5000000   5000   1000


a kolik je to podle tebe když sem takový debil?
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Ice » 16 pro 2012 11:18

No ještě ten převod na ty procenta tě tu jaksi chybí.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 16 pro 2012 15:58

Ice píše:No ještě ten převod na ty procenta tě tu jaksi chybí.
cože? kdo kde mluvil o procentech? krom toho 1% = 1/10, 5/1000 = 5 promile

a to se mimochodem vypočítá tak že ten zlomek 5 tisícin prostě vydělíš na kalkulačce je to furt to samé
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Ice » 16 pro 2012 17:46

Omlouvam se myslel jsem že se tu jedná o to kolik je 25000 procent z 5 mega. Asi jsem to nepochopil nebo jsem se učil jinou matiku. Mimochodem můj výsledek je 0,5%
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 16 pro 2012 18:14

Ice píše:Omlouvam se myslel jsem že se tu jedná o to kolik je 25000 procent z 5 mega. Asi jsem to nepochopil nebo jsem se učil jinou matiku. Mimochodem můj výsledek je 0,5%
což je 5 promile tedy 5 tisícin děkuji za potvrzení
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 19 pro 2012 01:25

takže ať se někam pohneme

Co je rozhodnuto:
- LL se omezí na 5
- XP potřebné na zisk LL se *nějakým způsobem* navýší
- v některých party dungeonech se navýší XP za určité jednotky
- přidá se podmínka, že k získání bonusu za prestižní musí toto prestižní povolání mít aspoň 10 úrovní s vyjímkou harfeníka a PDK u kterých je minimum pro zisk LL 5úrovní


Co je třeba rozhodnout:

1) jak se provede nárust XP

podle mě je 5M*LL (tzn 5,15,30,50,75) příliš, myslím že nejoptimálnější by bylo aby poslední LL byl na 50M xp což by při 10M/LL bylo splněno (10,20,30,40,50) - jenže by tam nebyl ten incrementální nárust což asi nepřekousnete - no je to na vás, já jsem blázen co hraje dost často a je mi celkem fuk jestli budu expit 50 nebo 75mega spíš mi de o ty ostatní hráče, kteří nehrajou 24/7)

2) jestli a pokud ano tak jak upravit zisk XP vzhledem k celkovém lvl hráče - tedy jestli se budou započítávat LL do celkového lvl

v případě že by se započítávaly, byl by zisk LL ještě těžší protože aktuálně je prakticky všude nastaven lvl příšer 40 a když má hráč vyšší je tam postih - takže za sebe jsem proti (ono aby to vůbec mělo smysl musel by se první zvednout počet XP na LL protože při zachování 5M/LL už já a krahujec máme max a tím bysme byli sakra hodně zvýhodnění)

3) jestli zrušit nebo omezit AB bonus

za sebe jsem proti, když se ten bonus zruší muselo by se zároveň zrušit kotel dalších bonusů u ostatních classů. Aktuální bonusy zvýhodňují bojová povolání. Když se jim sebere AB automaticky se stanou nejvýhodnějšími casteři, kteří mají vlastně to samé bez AB a k tomu vylepšení kouzel. Tedy by se muselo casterům zrušit minimálně DMG (který by ale stejně zůstal každému bardovi s RDD protože u toho je dmg bonus jaksi logický).

omezit AB bonus by šlo třeba tak že by bonus byl na každém lichém LL - tedy tak jak to je u epických 1,1,2,2,3, jestliže existuje jeden velmi konkrétní build barda který tu nikdo nemá a který by na tom vydělal... no nevím jestli je to s tím buildem tak horké
za sebe jsem proti, čím menší ten bonus bude tím menší bude motivace stavět cokoliv jiného než castera (Zen klerik vs AAčko, rdd klerik vs WMko)

dát AB všem prostě možné není. Kdyby se to udělalo muselo by se zvednout AC příšer o 3body globálně (nebo aspoň na lvl 40) protože by na tom zase vydělaly jen superpostavy ala bardi. Což by jen navýšilo problém s adaptací nováčků a postav bez řádného equipu.

4) jestli zvýhodnit určitá povolání dodatečnými bonusy

tzn. myslím že by bylo možné přidat mnichovi AB - nevím jak by se to zdůvodnilo, ale nevidím build který by díky tomu byl nějak ultra imba - a zacpalo by to hubu těm co mají RDD monka

zlodějské classy - napadá někoho co jim přidat aby to zase nebylo moc? AB tam být prostě nemůže, 2k6 sneak taky nedává žádný smysl, +1dmg taky ne když už mají +sneak (a rušit sneak navíc podle mě není dobrý krok), o +AC se ani nemá smysl bavit
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod drax » 19 pro 2012 08:36

1)
(tzn 5,15,30,50,75

příliš možná ... nedosažitelný ne

4LL pro tebe / krahujce vic nez realne

2)
tedy jestli se budou započítávat LL do celkového lvl


bod 1 = obtiznejsi LL + narust .= tohle zbytecne

tzn. myslím že by bylo možné přidat mnichovi AB

dex monk s +10 rukavkama max 59 ab str cca 62 .. coz mluvi samo za sebe ... a to s +10 rukavkama ktere sou prakticky nedosazitelne

o +AC se ani nemá smysl bavit

ac = blbost
sneak = oproti ab uzitecnost smesna - pri solo velice malou pouzitelný, nenasobí se kritikama , kdeco ma imku .. to uz radsi +2 dmg nez ten sneak .. ale i tak by byl bonus k smíchu oproti bojovým class


varianta 2 = asi top řešení
- zachovat xp jak sou ted
- uplně zrušit ab bonus ( jednak zmirniposilovani postav = nutnonost posilovat npc ) , víc sedí s"standartnim LVL" ( ideal je +1/2 všem ale ab neni mořžne dát všem ) kdy epic lvl davaji vsem totéž = nevnikaji unbalanced kraviny ale balance se nemění stejně tak by se neřešilo proč jeden nema nic a jeden imba stat

v každém případě to chce omezit xp v solo / zrušit postih za počet členu v partě
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod drax » 19 pro 2012 09:18

edit: u 2 jeste vsem totožné bonusy +1dmg +1/lvl saves +1/lvl skills
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 19 pro 2012 14:19

drax píše:4LL pro tebe / krahujce vic nez realne
tak víme že při velmi častém hraní trvá 25M asi půl roku. Pak platí že čím dýl bude trvat získat všechny LL tím míň postav hráč bude hrát. Pro Krahujce ani mě těch 75mega nereálných opravdu není, ale to chceš nutit i ostatní hráče kteří nehrajou 24/7 aby expili roky?

sneak = oproti ab uzitecnost smesna - pri solo velice malou pouzitelný, nenasobí se kritikama , kdeco ma imku .. to uz radsi +2 dmg nez ten sneak .. ale i tak by byl bonus k smíchu oproti bojovým class

právěže při sólo je ta užitečnost vysoká, v sólo jde drtivá většina příšer omráčit, omámit, zmást, oslepit, srazit, to vše ti dá možnost snejku. Negativní rukavky mají to omráčení na každý zásah, což znamená že do 5kol to padne. A pak máš u lvl 10 zloděje 28 dmg navíc(tedy jestli počítám dobře), 5LL dá dalších 28dmg navíc to bych neřekl že je míň než 5dmg všeobecných. Ten rozdíl ve snejku dělá z SD monka trash to snad uznáš. A teď když šlo snejkovat dalhu jsem s pala/monkem dával pomalu tolik co rdd klerik.

- uplně zrušit ab bonus ( jednak zmirniposilovani postav = nutnonost posilovat npc ) , víc sedí s"standartnim LVL" ( ideal je +1/2 všem ale ab neni mořžne dát všem ) kdy epic lvl davaji vsem totéž = nevnikaji unbalanced kraviny ale balance se nemění stejně tak by se neřešilo proč jeden nema nic a jeden imba stat
edit: u 2 jeste vsem totožné bonusy +1dmg +1/lvl saves +1/lvl skills
opakuji že tímhle jen zase zvýhodníš kleriky a bardy, kteří jsou nej už teď

ti jednak to AB nepotřebujou, druhak by získali ze všech classů nejvíc - prakticky všechny bonusy bojovníků a k tomu ještě vylepšení kouzel

nějak nechápu jak ti strašně vadí zvýhodnění bojovníků ale tohle nevidíš

tzn. abych to doplnil. Proti zrušení AB všem nejsem, potom ale se musí zrušit minimálně dmg klerikovi a bardovi (u kterého to nebude mít efekt kvůli RDD takže bard na tom každopádně vydělá nejvíc). I tak tohle bude mít za následek úplné znehodnocení AAček a WMmek, ale když chcete hrát ty blbé kleriky no tak dobrá.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse o úpravách v modulu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků