Poznamky a pripominky k upravam a navrhy dalsich uprav

Návrhy budoucích změn v modulu a diskuze o provedených změnách.

Poznamky a pripominky k upravam a navrhy dalsich uprav

Příspěvekod siley » 15 dub 2013 22:31

Takze

Verze 28_39 píše:vylepšeny bonusy celé sady všeuměla (ano sady existují, už asi půl roku a je jich víc než jen všeuměl)

mam hromadu veci vseumela, uz nejakou dobu = amulet, boty, helmu, rukavice, plast... snad jsem na nic nezapomel, ale nemam vseumela akorad zbroj a prsteny, coz si myslim, ze neexistujou - to by trochu odporovalo logice (hlavne ta zbroj), protoze logicky je to nejlepsi pro ruzne buildy pred monka = maxnout silu, odol, wis, dex a jeste i charisma pokud maji divine. Zkousel jsem to poskladat a nic mi to navic nepridalo. Nebo jsem to pochopil spatne?

Verze 28_40 píše:- otáčení Dalhy

nefunguje = chova se stejne jako pred opravou, ne-li hure. na fight wm vybehne i pres zavrene dvere ackoliv ho nevidi. staci, kdyz je v lokaci.

Verze 28_40 píše:- rušení útoku monster ve vzácných situacích

to funguje. sice obcas nektere npc beha v neresitelne situaci okolo jak nardzenej krecek, ale utok nevypne.

Verze 28_40 píše:oprava umělé inteligence škorpionů

nevsiml jsem si rozdilu, ale cil nahodne nebo nevyszpytatelne nemeni. kazdopadne ten problem jejich malosti/pomalosti/kratkeho dosahu tam porad je. nemyslim si, zeby to byl velky potiz.

Verze 28_40 píše:nové řešení pro opravu ztráty slotů z vlastností při proměně

funguje, ale nepocita to featy. kazdopadne pokrok, chvali se.


Navrhy:

* Prodlouzeni despawnu dracka boba v jezeru...!!!! to uz je problem, ktery jsme hlasili, s praetorem ferdou jsme tam nekolikrat vyruhli. I kdyz vymlatis kaluze na zacatku rychle, tak pak je tam dvere a za nima dalsi, dracek klidne odvandruje nekam za sloup a tam si despawne v poklidu... a to velice rychle. pokud se spawnuje u dveri do te jeskyne, tak to snad neni ani 5minut.
"Pokrok je jako stádo prasat na dvorku, protože z nich je maso, sádlo a špek, tak se člověk holt musí smířit s tím, že je všude nasráno."
siley
Level 26
 
Příspěvky: 423
Registrován: 30 zář 2012 23:00

Re: Poznamky a pripominky k upravam a navrhy dalsich uprav

Příspěvekod drax » 15 dub 2013 22:42

mam hromadu veci vseumela, uz nejakou dobu = amulet, boty, helmu, rukavice, plast..

pásek je ještě
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: Poznamky a pripominky k upravam a navrhy dalsich uprav

Příspěvekod siley » 16 dub 2013 00:01

jo ten mam taky sry. psal jsem, ze mi (teoreticky) chybi akorad prsteny, a zbroj
"Pokrok je jako stádo prasat na dvorku, protože z nich je maso, sádlo a špek, tak se člověk holt musí smířit s tím, že je všude nasráno."
siley
Level 26
 
Příspěvky: 423
Registrován: 30 zář 2012 23:00

Re: Poznamky a pripominky k upravam a navrhy dalsich uprav

Příspěvekod siley » 16 dub 2013 00:05

jinak tu sadu jsem mel slozenou uz pred tou zmenou komplet(a to nektere kusy i 3x), takze jeslti se to menilo jen na novych itemech, tak je potreba je nejak odlisit nove od starych, protoze jinak v tom bude bordel. Osobne nevidim duvod, proc by se v tomto konkretnim pirpade nemeli pripadne stare prevest na nove.
"Pokrok je jako stádo prasat na dvorku, protože z nich je maso, sádlo a špek, tak se člověk holt musí smířit s tím, že je všude nasráno."
siley
Level 26
 
Příspěvky: 423
Registrován: 30 zář 2012 23:00

Re: Poznamky a pripominky k upravam a navrhy dalsich uprav

Příspěvekod drax » 16 dub 2013 06:08

.. hmm tak sem na to kouknul ve hře bonus funguje ...

je ještě prsten všeuměla
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: Poznamky a pripominky k upravam a navrhy dalsich uprav

Příspěvekod siley » 16 dub 2013 12:29

omlouvam se tedy, moje chyba. Dekuju za vysvetleni.
"Pokrok je jako stádo prasat na dvorku, protože z nich je maso, sádlo a špek, tak se člověk holt musí smířit s tím, že je všude nasráno."
siley
Level 26
 
Příspěvky: 423
Registrován: 30 zář 2012 23:00

Re: Poznamky a pripominky k upravam a navrhy dalsich uprav

Příspěvekod Ice » 16 dub 2013 23:02

siley píše:Navrhy:

* Prodlouzeni despawnu dracka boba v jezeru...!!!! to uz je problem, ktery jsme hlasili, s praetorem ferdou jsme tam nekolikrat vyruhli. I kdyz vymlatis kaluze na zacatku rychle, tak pak je tam dvere a za nima dalsi, dracek klidne odvandruje nekam za sloup a tam si despawne v poklidu... a to velice rychle. pokud se spawnuje u dveri do te jeskyne, tak to snad neni ani 5minut.

Ale tak tohle bych snad ani neměl komentovat. Ale dobře napovim ti není jediné řešení bojovat a ty to řešení znáš jen tě nenapadlo aplikovat ho.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Re: Poznamky a pripominky k upravam a navrhy dalsich uprav

Příspěvekod ShaDoOoW » 09 kvě 2013 23:18

opravdu je záhodno nutit hráče probíhat?

když hráč poctivě chce vymlátit ty kaluže okolo tak mu despawne a to ikdyž je caster a rasí je hromadně, nedejbože aby to byl mlátič co je mlátí růčo to pak trvá půl roku

já to dělám tak že vymlátím ty první dva spawny před mříží a pak jdu k mřížím a přilákám ho kouzlem (hodím zapletení, to jeplošné a on přijde k mřížím), tam ho nechám vyhodit dispel a až se připravím otevřu mu mříže a dám si ho na férovku a pak tu další mistnost proběhnu protože mě do toho nutí systém
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Re: Poznamky a pripominky k upravam a navrhy dalsich uprav

Příspěvekod mulo » 10 kvě 2013 07:00

ShaDoOoW píše:opravdu je záhodno nutit hráče probíhat?

když hráč poctivě chce vymlátit ty kaluže okolo tak mu despawne a to ikdyž je caster a rasí je hromadně, nedejbože aby to byl mlátič co je mlátí růčo to pak trvá půl roku

já to dělám tak že vymlátím ty první dva spawny před mříží a pak jdu k mřížím a přilákám ho kouzlem (hodím zapletení, to jeplošné a on přijde k mřížím), tam ho nechám vyhodit dispel a až se připravím otevřu mu mříže a dám si ho na férovku a pak tu další mistnost proběhnu protože mě do toho nutí systém



no ja tiez nejak nemusim prebehovat a bugovat
Uživatelský avatar
mulo
Level 26
 
Příspěvky: 436
Registrován: 29 črc 2008 23:00
Bydliště: Loftenwood

Re: Poznamky a pripominky k upravam a navrhy dalsich uprav

Příspěvekod Yorton » 10 kvě 2013 16:24

Jezero jako celek je divny dung. a stím pokladem co tam je tam už nikdo chodit nebude
Rajesh- zpěvák
Grog-řezník
Ojo Bouryoku-neznámý tvor
Uživatelský avatar
Yorton
Level 27
 
Příspěvky: 538
Registrován: 07 led 2009 00:00
Bydliště: Neznámé

Re: Poznamky a pripominky k upravam a navrhy dalsich uprav

Příspěvekod mulo » 10 kvě 2013 17:16

Yorton píše:Jezero jako celek je divny dung. a stím pokladem co tam je tam už nikdo chodit nebude



ja praveze to chcem chodit ale sameho ma to nebavi a naposledy jak som pol z peta_84 tak to hral ako solo a mna mal v pazi takze sme daleko nedosli
Uživatelský avatar
mulo
Level 26
 
Příspěvky: 436
Registrován: 29 črc 2008 23:00
Bydliště: Loftenwood

Re: Poznamky a pripominky k upravam a navrhy dalsich uprav

Příspěvekod ShaDoOoW » 10 kvě 2013 17:22

mulo píše:
Yorton píše:Jezero jako celek je divny dung. a stím pokladem co tam je tam už nikdo chodit nebude



ja praveze to chcem chodit ale sameho ma to nebavi a naposledy jak som pol z peta_84 tak to hral ako solo a mna mal v pazi takze sme daleko nedosli

asi tak, brát tam někoho do party tak místo aby to bylo rychlejší to bude o dost pomalejší, takový druid první mapu proběhne komplet, druhou probíhá k barikádám vždy a tam spamuje útočné - a tohle dělat v partě se prostě nedá zkoušel jsem to a prostě pokud ten druhý hráč nemá taky druida tak umře při probíhání nebo ho zabijou moje kouzla nebo nebo... ve dvou druidech to taky není rychlejší většinou se stejně musí restit na stejných místech jako sólo

vyloženě to nutí jít sólo

podobně je to v tehy tam to fakt nutí probíhat celé a nezabíjet nic, úplně nahovnu dung bez jediné špetky nápadu
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Re: Poznamky a pripominky k upravam a navrhy dalsich uprav

Příspěvekod drax » 10 kvě 2013 17:55

s tím by šlo něco udělat ale v první řadě si je třeba ujasnit zdali má být solo nebo party
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: Poznamky a pripominky k upravam a navrhy dalsich uprav

Příspěvekod mulo » 10 kvě 2013 19:31

ShaDoOoW píše:
mulo píše:
Yorton píše:Jezero jako celek je divny dung. a stím pokladem co tam je tam už nikdo chodit nebude



ja praveze to chcem chodit ale sameho ma to nebavi a naposledy jak som pol z peta_84 tak to hral ako solo a mna mal v pazi takze sme daleko nedosli

asi tak, brát tam někoho do party tak místo aby to bylo rychlejší to bude o dost pomalejší, takový druid první mapu proběhne komplet, druhou probíhá k barikádám vždy a tam spamuje útočné - a tohle dělat v partě se prostě nedá zkoušel jsem to a prostě pokud ten druhý hráč nemá taky druida tak umře při probíhání nebo ho zabijou moje kouzla nebo nebo... ve dvou druidech to taky není rychlejší většinou se stejně musí restit na stejných místech jako sólo

vyloženě to nutí jít sólo

podobně je to v tehy tam to fakt nutí probíhat celé a nezabíjet nic, úplně nahovnu dung bez jediné špetky nápadu



tak tehy mlatim celu mne to nevadi

to jazero som teraz bol ze ferdom tak nam to trvalo necele 2 hodiny co je na piii ...prvu lokaciu sa da aj tak aj tak prebehnut ci 1 alebo 2

vodopady to isteproste jeden ostane nazaciatku a druid to prebehne vymlati a az tak ten druhy dobehne jak su vseci nakope ..aj keby sa to mlatilo ide to dobre ale tie spawny za chrbtom su na piiii

a ta jaskyna sa da ale fakt ma nenapada ako davate tu zensku bez toho aby som musel mat 50 svitky od vizarda clerika a hulky to iste


proste mna to odradza solova a vsetkych ostatnych to odradza v 2 aj ked tam padaju fajn veci aspon premna sa tam stlae nieco najde ....keby sa zrusili vodopady a dnuka sa to kus upravilo sice nemam ziadny napad mozno by to bolo lepsie

preca sa to vola jazero a nie vodopady :D
Uživatelský avatar
mulo
Level 26
 
Příspěvky: 436
Registrován: 29 črc 2008 23:00
Bydliště: Loftenwood

Re: Poznamky a pripominky k upravam a navrhy dalsich uprav

Příspěvekod Yorton » 10 kvě 2013 19:46

jezero jestli má význam, tak by to chtělo skládačku tam dát
Rajesh- zpěvák
Grog-řezník
Ojo Bouryoku-neznámý tvor
Uživatelský avatar
Yorton
Level 27
 
Příspěvky: 538
Registrován: 07 led 2009 00:00
Bydliště: Neznámé

Další

Zpět na Diskuse o úpravách v modulu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků