lektvary (prazdne)

Návrhy budoucích změn v modulu a diskuze o provedených změnách.

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod siley » 25 čer 2013 11:09

hledani bylinek se mi nelibi. To nikdo delat nebude, ani ne tak z lenosti, ale protoze je to nuda, a lektvary se nebudou vyrabet uz vubec. urcite ne u beznych lektvaru. pokud by se dali delat i nejake silnejsi (vyssi lvl), jako ii, SS, a ja nevim, co jeste. Tak tam by nejaka bylinka/quest byt mohla.

zruseni lektvraru v morii odsuzuji uz uplne, byl bych velmi nerad, kdyby diskuse nabrala tento smer a byla k tomu vyuzita jako argument. V morii pada totalni trash az na tu skladacku, to uz i u devastatora nebo u dracoliche mi prijde lepsi poklad. ty lahvicky jsou takovou cenou utechy a ze jich clovek par po ceste sebere je urcita jistota, ktera me do morii obcas privede. Navic se neda poradne tocit a mezi kolecky je vzdycky potreba tak 15-20minutova pauza, coz ten dung jeste dale zneatraktivnuje a tuto pauzu si clovek muze zase ukratit pobihanim v hornim patre a sbiranim healu.

Proto jsem to koncipoval jen pres ten skill. Ohledne toho, ze neni az zas tak tezke naexpit si poradneho alchymistu vcelku souhlasim, ale kazdy to delat nebude. Vetsina z nas nema klerika na svitky, ja osobne nemam zadnou postavu na vyrobu lektvaru. Mag ciste na inteligenci neni zadna supr postava, poradne prskavky jsou vetsinou pres sorce kvuli poctu slotu a zamenitelnosti kouzel. Ta DC jsou tam hodne vysoko, aby se opravdu museli brat featy a to postavu dale oslabuje, atd. Secteno a podrtzeno, pokud nekdo venuje tech 30 hodin hrani, expeni, pak si jeste sezene itemy atd., povazoval bych to za celkem rozumnou cenu za poradneho alchymistu. Navic relativne slusny lektvar muze vyrobit kazdy, kdo si s nejakou nehranou postavou da par lvl dolu a vezme si ten feat na 39, takze ta motivace na delani alchymisti specialisty jeste klesa.
"Pokrok je jako stádo prasat na dvorku, protože z nich je maso, sádlo a špek, tak se člověk holt musí smířit s tím, že je všude nasráno."
siley
Level 26
 
Příspěvky: 423
Registrován: 30 zář 2012 23:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod drax » 25 čer 2013 11:42

39/1 wiz na tunel ti přijde rarita ? naprosto bežná vec s max int zbytečnýma featama a tolika skillpointama že je malem nemá kam dát
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod siley » 25 čer 2013 12:11

no uplna rarita to neni, ale sorc je lepsi. uz jen protoze ma plnou zamenu igms za pracky, vic slotu atd.
"Pokrok je jako stádo prasat na dvorku, protože z nich je maso, sádlo a špek, tak se člověk holt musí smířit s tím, že je všude nasráno."
siley
Level 26
 
Příspěvky: 423
Registrován: 30 zář 2012 23:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod ShaDoOoW » 25 čer 2013 14:30

siley píše:hledani bylinek se mi nelibi. To nikdo delat nebude, ani ne tak z lenosti, ale protoze je to nuda, a lektvary se nebudou vyrabet uz vubec. urcite ne u beznych lektvaru. pokud by se dali delat i nejake silnejsi (vyssi lvl), jako ii, SS, a ja nevim, co jeste. Tak tam by nejaka bylinka/quest byt mohla.

chápu že většině hardcore looterů se tohle zamlouvat nebude, ale těm se stejně nezamlouvá ani stávající craft tzn. lootění prázdných hůlek/svitků/flašek a jejich nakouzlování. Naopak by to mohlo přitáhnout zpátky hráče kteří aktuálně nemají na arkhalii důvod hrát protože je třeba točení dungeonů nebaví.

O co mi jde s těma bylinkama především je to že aktuální craft a to především lektvarů není craft, je to jen okouzlování lektvarů což:
1) nemůže dělat ne-caster :/
2) lze craftit jen kouzla a ty jsou nacraftit i na hůlku/svitek - což dřív nemělo smysl vůbec než jsem upravil některé lektvary tak aby dávaly trochu lepší bonusy (invis = ii, oheň = 6dmg)
3) nemá to žádné ze znaků craftu (pravda to ani craft hůlek, očarovávání svitků beru to dává celkem smysl)

Opakuji že s bylinkovým systémem můžeme rezignovat na kouzla úplně a vytvořit lektvary ala wowko tzn. +1 dmg všem v partě nebo podobné kraviny a mohl by to dělat každý nejen bard, nejen klerik a nejen čaroděj.

zruseni lektvraru v morii odsuzuji uz uplne

jasně však to není nutné, říkám jen že by to bylo nejlepší, aktuální drop je op - to snad uznáš, že není problém jich za den nafarmit na celý rok, ano funguje to i tak ale počet lektvarů se řešil už jedenkrát v souvislosti s "craftem" v magické bedně (tam se nakonec rozhodlo že jich z 1x srdce/zub/oko bude 10 ale pokud vím dodnes to nefunguje) nicméně lepší situace by byla 3ks a snížení šance na drop v morii

Proto jsem to koncipoval jen pres ten skill. Ohledne toho, ze neni az zas tak tezke naexpit si poradneho alchymistu vcelku souhlasim, ale kazdy to delat nebude.

jasně že nebude vlastně ani ten defaultní craft dělá málokdo protože je to nuda a máloco se vůbec vyplatí craftit a celoserverovou poptávku po craftu dokáže uspokojit jediný hráč
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod siley » 25 čer 2013 16:01

snazil jsem se docilit toho, aby lektvary, ktere ucrafti specializovany alchymista byly proste nejak zvyhodnene. Donutit hrace pouzivat craft rusenim stavajicich poradku mi proste neprijde dobre. Ano v morii se spravnym buildem ty flasky padaji dost, ale op? Kazde omezeni zvysi jeste vice vyznam klerika. Navic prisun lahvi je i jinak. V zk z orku, v mv se daji krast, v deamon se prodavaji levne jednou za restart atd. Jestli bude padat v morii 30 flasek za 30 minut nebo 10 flasek za 30 minut neni podle me smeroplatne. Nebavme se ted prosim o healech v morii nebo kdykoliv jinde. Diky zasobam hracu by to stejne nemelo efekt v nejblizsich... letech.

Schvalne jsem DC vyroby nastavoval vysoko, aby ani ten nejlepsi specializovany char, ktery jde udelat nemel jistotu vyroby nejlepsiho mozneho produktu. Ty nejlepsi lektvary by meli mit sanci tak 15%-25%. Tim vznikne relativne siroka paleta produktu, ktere potom budou mit rozdilnou cenu, coz mi prijde zajimave.

Jeste jednou jsem premyslel o tech bylinkach. Pokud mate pocit, ze existuje skupina lidi, ktere by to pritahlo k hrani, urcite to stoji za zvazeni. Navrhoval bych, aby se bylinky tykali predevsim exkluzivnich produktu - at uz druhove nebo kvalitou. Pri vyrobe beznych lektvaru by se za uziti urcitych ingredienci snizovalo DC, cimz by mohlo byt snazsi vyrobit kvalitnejsi/narocnejsi lektvar. Rozhodne si nemyslim, ze pokud si chce nekdo vyrobit par invisek a keenu pro expeni valecnika, meli bysme ho nutit jit sbirat do lesa kytky.
"Pokrok je jako stádo prasat na dvorku, protože z nich je maso, sádlo a špek, tak se člověk holt musí smířit s tím, že je všude nasráno."
siley
Level 26
 
Příspěvky: 423
Registrován: 30 zář 2012 23:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod ShaDoOoW » 25 čer 2013 16:40

siley píše: Rozhodne si nemyslim, ze pokud si chce nekdo vyrobit par invisek a keenu pro expeni valecnika, meli bysme ho nutit jit sbirat do lesa kytky.

to máš naprostou pravdu to rozhodně nechci, nicméně tak to je i dnes, každý si raději logne buffera nebo počká až bude expit někdo s bufferem a sveze se s ním

proto si myslím že je na místě rozsáhlejší změna craftu kdy by lektvary nebyly závislé na kouzlech a dávaly by bonusy které by se tím pádem stackovaly se vším aj.

já osobně jsem wowko nehrál ale někdo mi to navrhoval že tam je ten alchymista zpracovaný opravdu dobře a dají se lootit recepty což si myslím že by se na arkh dost hodilo včetně itemů z bonusem do skillu (nový skill "alchymie" by byl proto podle mě naprosto nej, spellcraft je taky dobrý nápad ale na ten už tu máme helmy +30, a dají se koupit rukavky +6 atd.)

jestli už budou jednorázové tzn po vycraftění 1lektvaru zmizí (v takovém případě by to mohly být klidně bonusy jako +20dmg) nebo ne (mám recept tak můžu craftit neomezený počet - bylo by potom třeba omezit na postavu aby se nepůjčovaly)

co se týče buildů bez klerika/čaroděje/umd pro které právě dnešní lektvary jsou pokud by se udělal tento craft bylo by asi záhodno zrušit omezení na povolání z craftěných hůlek nebo ty lektvary přesunou do obchodu (konkrétně jde o lektvar ii, negativky a ohně, craftí se ještě motlitba a božská přízeň ale ty by nové lektvary které mám na mysli nahradily)
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod siley » 25 čer 2013 17:04

ja tedy expim bez bufera bezne. I to svoje WMko jsem behal bez bufera celou dobu - a ani jsem si nekupoval lektvary gmw, jel jsem s neslotovou +2 katanou nekam k 18. lvl. A urcite nejsem sam.

Rukavice spellcraft padaji v mv spodek az +25/30 ted nevim. nekde jich nekolik mam.

+20 dmg ne, to je moc. Sam jsem navrhoval myslim maximalne +5 dmg a to jen cca 20% sanci na uspech tim naprosto nejlepsim moznym alchymystou. Ty recepty na specialni vyrobky je samozrejme moznost, ale obavam se, aby nedoslo k uletum tohoto typu.
"Pokrok je jako stádo prasat na dvorku, protože z nich je maso, sádlo a špek, tak se člověk holt musí smířit s tím, že je všude nasráno."
siley
Level 26
 
Příspěvky: 423
Registrován: 30 zář 2012 23:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod Krahujec » 26 čer 2013 00:33

Sice jsem starej deomezenak :)) ale craft alchace je jedna zmala veci co se mi tam libi a je podle me docela hodne povedenej...

Zpestřit si cestu na dragu tim že po cestě oškobu par bylinek mi fak jako voser nepřijde a naopak to vyplni prazdný lokace který se probíhaj co nejrychlejš. Mě osobně vždycky testovaní a zkoušení vonejch vecí bavilo nejvíc což u kombinaci receptu si člověk užije docela dost...
A dobrej napad je dat pak do lootu nejaky ty super uber recetpy do dungu ktery se zas tak moc nechodej tim by je to i zaktravnilo nebo kdyz ne recepty tak vzacny suroviny (např.: když parta projde monkarnu a zabije opata tak každej dostane 2ks pažitky která je potřeba na vyrobu FH).

stavajci stav mi prijde ze jsou vsichni totalne znudeny a ceka se jenom az nekdo prijde s necim novim a to se totalne pomluvi a ze to je totalni jebka :))

Uprave craftu davam rozhodne palec nahoru :)))

btw: Konečně jsem si udělal aspon ten jeden LL a nedava mi to +1 uroven sesilání :)
a druhá vec byl jsem si skladat neslotovou zbran v deneru a do truhly to po chtělo pět zbraní , tak je tam loupnu složim a když otevřu truhla zjistim že si to vzalo jenom 4ks dejmu tomu ty +5 a udelalo mi to +6 zbran a 1ks +5 zbrane tam zvostal takže docela fail :)
Kessa Fonthezy - Klerička s Božím posláním...
Uživatelský avatar
Krahujec
Level 18
 
Příspěvky: 67
Registrován: 23 úno 2009 00:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod Ice » 26 čer 2013 10:28

siley píše:hledani bylinek se mi nelibi. To nikdo delat nebude, ani ne tak z lenosti, ale protoze je to nuda, a lektvary se nebudou vyrabet uz vubec. urcite ne u beznych lektvaru. pokud by se dali delat i nejake silnejsi (vyssi lvl), jako ii, SS, a ja nevim, co jeste. Tak tam by nejaka bylinka/quest byt mohla.

zruseni lektvraru v morii odsuzuji uz uplne, byl bych velmi nerad, kdyby diskuse nabrala tento smer a byla k tomu vyuzita jako argument. V morii pada totalni trash az na tu skladacku, to uz i u devastatora nebo u dracoliche mi prijde lepsi poklad. ty lahvicky jsou takovou cenou utechy a ze jich clovek par po ceste sebere je urcita jistota, ktera me do morii obcas privede. Navic se neda poradne tocit a mezi kolecky je vzdycky potreba tak 15-20minutova pauza, coz ten dung jeste dale zneatraktivnuje a tuto pauzu si clovek muze zase ukratit pobihanim v hornim patre a sbiranim healu.

Proto jsem to koncipoval jen pres ten skill. Ohledne toho, ze neni az zas tak tezke naexpit si poradneho alchymistu vcelku souhlasim, ale kazdy to delat nebude. Vetsina z nas nema klerika na svitky, ja osobne nemam zadnou postavu na vyrobu lektvaru. Mag ciste na inteligenci neni zadna supr postava, poradne prskavky jsou vetsinou pres sorce kvuli poctu slotu a zamenitelnosti kouzel. Ta DC jsou tam hodne vysoko, aby se opravdu museli brat featy a to postavu dale oslabuje, atd. Secteno a podrtzeno, pokud nekdo venuje tech 30 hodin hrani, expeni, pak si jeste sezene itemy atd., povazoval bych to za celkem rozumnou cenu za poradneho alchymistu. Navic relativne slusny lektvar muze vyrobit kazdy, kdo si s nejakou nehranou postavou da par lvl dolu a vezme si ten feat na 39, takze ta motivace na delani alchymisti specialisty jeste klesa.

Tohle co tu píšeš je podle mě jen spousta práce s nulovým výsledkem.
Jediný co se oproti nynějšku změní je to, že si každej vyexpí speciální postavu a craft bude tam kde je. A přitom WB to bude stát několik dní práce.

Podle mě aby měla práce na tom nějaký smysl měla by mít i výsledek. A to novou zábavu (třeba sbírání bylinek) + nějaký smysl (trochu donutit hráče to dělat)
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod siley » 26 čer 2013 12:21

Pokud se vam to delat nechce, tak to nedelejte. Byl to jen navrh. Zacal jsem s tim protoze popisek flasek neodpovidal skutecnosti a zaroven me napadlo pripsat tam tu tabulku, jak bych si craft predstavoval ja. Udelat DC na silu a trvani lektvaru je strasna prace, kdezto vymysleni zmen napric uplne vsim neni. Nechapu.

Nicmene, kdyz tu vidim, ze jeden chce rusit healy v morii a druhej delat +20 lektvary, tak se vam podarilo muj nazor zmenit. Prosivam vas tedy, abyste hlavne na nic nesahali. Tak jak to je ted jsme na to zvykli a celkem to funguje.
"Pokrok je jako stádo prasat na dvorku, protože z nich je maso, sádlo a špek, tak se člověk holt musí smířit s tím, že je všude nasráno."
siley
Level 26
 
Příspěvky: 423
Registrován: 30 zář 2012 23:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod Ice » 26 čer 2013 13:45

Podle mě je to práce, která nebude mít žádný vliv na hru, krom toho že hráči se naučí craftit jinak. Nic se nezmění nikdo nic novýho zábavnýho nebude dělat jen se změní 100% úspěšnost na x%. A vzpomeň si jak stašně vás štvalo 1% u Merioda a ty tu navrhuješ 75% ztráty.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod ShaDoOoW » 26 čer 2013 14:48

Krahujec píše:Sice jsem starej deomezenak :)) ale craft alchace je jedna zmala veci co se mi tam libi a je podle me docela hodne povedenej...

Zpestřit si cestu na dragu tim že po cestě oškobu par bylinek mi fak jako voser nepřijde a naopak to vyplni prazdný lokace který se probíhaj co nejrychlejš. Mě osobně vždycky testovaní a zkoušení vonejch vecí bavilo nejvíc což u kombinaci receptu si člověk užije docela dost...
A dobrej napad je dat pak do lootu nejaky ty super uber recetpy do dungu ktery se zas tak moc nechodej tim by je to i zaktravnilo nebo kdyz ne recepty tak vzacny suroviny (např.: když parta projde monkarnu a zabije opata tak každej dostane 2ks pažitky která je potřeba na vyrobu FH).

tak nějak si to taky představuju, nejlíp vezmu feat = naučil jsem se to (tzn. nutná úprava featu aby ho mohl vzít každý a nejen casteři + se může upravit popisek featu a připsat tam všechny základní lektvary bez receptu, imo tak 5 stačí) s tím že každý recept bude mít minimální DC na výrobu, ty základní asi stačí 20, ty lootěné (papír který řekne bylinka A + B + oko pekla = lektvar XXX DC 50) by měly DC větší aby bylo třeba shánět na ten skill itemy
nejelpší řešení opět vidím v novém skillu - ano bude třeba nový hak ale ten je pokud vím stejně v plánu - nový skill = nebudou žádné již existující věci dávat ten skill nebudou na to ani featy, a budou se moct udělat nové itemy na ten skill
celkově se tím rozšíří fond itemů o 50+ (nepočítám lektvary samotné) což je podle mě obrovské plus

jo craftilo by se to asi v magické bedně nebo možná speciální nové bedně co by prodávala jiná npc opět na 50 nábojů = odvod peněz z modulu

FH bych tam vůbec netahal ten de udělat už teď v magické bedně oko+zub+srdce (jen by to chtělo aby Ice upravil počet na 10ks - bylo to v plánu já na to nějak zapomněl)

lektvary by podle mě měly vypadat třeba takto:

lektvar všeználka +1všechny skilly
lektvar všeuměla +1všechny vlastnosti
lektvar války +1dmg (fyzické)
lektvar přesnosti +1ab (stack se vším kromě +20ab capu samozřejmě)
lektvar obrany +1ac
lektvar regenerace +1
aj...

EDIT: a třeba i negativní lektvary pro nepřátele ale ty samozřejmě na omezenou dobu :D
granát -1ac nepřítele
-1ab
-5% imunita na typ zranění

avše na neomezeně dlouhou dobu až do dispelu/restu/relogu což podpoří postavy které nejsou závislé na odpočinku - imo právě to krátké trvání je největší problém lektvarů kdy trvají jen velice krátce (2-3min) přičemž běžný dung trvá 20+ minut takže to pak ta minorita hráčů používá jen a jen na bosse a ani tam to není extra vidět (např. moje postava s favor + motlitba vymlátí konec skály asi jen o 20sekund rychleji) a nevyplatí se to
co se defenzivních boostů týče tam jsou hůlky bezkonkurenční s 40-50 náboji a trváním 5-7minut jsou lektvary opravdu jen a jen pro těch pár buildů které nemají umd ani 1lvl povolání které to kouzlo má - z toho důvudu by to podle mě chtělo to omezení komplet zrušit z craftěných hůlek aby postavy jako moje valerie po předělání craftu tak jak to navrhuju neztratily defenzivní boosty jako je negativka
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod drax » 26 čer 2013 16:10

chtělo to omezení komplet zrušit z craftěných hůlek

jen taková otázka na co bude umd ? itemu na ktere je třeba je vskutku minimum bere se zpravidla jen a pouze na hulky /svitky to maji zase všichni relevlovat postavy ?
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod Yorton » 26 čer 2013 18:50

drax píše:
chtělo to omezení komplet zrušit z craftěných hůlek

jen taková otázka na co bude umd ? itemu na ktere je třeba je vskutku minimum bere se zpravidla jen a pouze na hulky /svitky to maji zase všichni relevlovat postavy ?


UMD NA ITEMY
Rajesh- zpěvák
Grog-řezník
Ojo Bouryoku-neznámý tvor
Uživatelský avatar
Yorton
Level 27
 
Příspěvky: 538
Registrován: 07 led 2009 00:00
Bydliště: Neznámé

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod ShaDoOoW » 26 čer 2013 19:00

drax píše:
chtělo to omezení komplet zrušit z craftěných hůlek

jen taková otázka na co bude umd ? itemu na ktere je třeba je vskutku minimum bere se zpravidla jen a pouze na hulky /svitky to maji zase všichni relevlovat postavy ?

u svitků jsem zrušení nenavrhoval, s umd 10 můžeš používat všechny craftěné hůlky takže tvůj argument je zcestný
teď nevím jestli tu vlastně už funguje ta úprava z posledního CP že craftěné hůlky maji omezení jen na classy které to kouzlo mají nebo ne - defaultně jsou klerické kouzla automaticky bez umd použitelné i paladinem hraničářem a druidem a to samé platí pro hůlky čaroděje a barda
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse o úpravách v modulu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků