lektvary (prazdne)

Návrhy budoucích změn v modulu a diskuze o provedených změnách.

lektvary (prazdne)

Příspěvekod siley » 23 čer 2013 17:42

v popisku prazdnych lahvi je napsano

* zizniva cepel ... +1 ab, +1 bodne, +1 positivni .. trvani 3min

tak to porad je? (rekl bych ze ne). Jak se to bude chovat, kdyz dnes dava zizniva cepel jen nejake AB a jen v ramci rasismu hranicare? Kdyz to sesle postava co zadne nepratelvi nema, tak co se potom stane? asi nic, pokud je v tomto ohledu nwn dobre napsane - ale na to bych tedy slepe nespolehal.

* bozka prizen +1 ab +1 magic dmg na 3 minuty
normalne je to na 1 minutu (6 sec kolo * 10) nebo na 2 ninuty prodlouzene. opravdu to tak je?

navic bych navrhoval, aby lektvary vyrobene hraci meli jinou barvu a tim se odlisovali (hrani si s barvickami uz jsme tu meli, lec bohuzel zbytecne). Pokud se tedy jejich ucinkky tak zasadne lisi - coz je myslim si, ze dobre. prodlouzil bych i trvani pozehnani a posileni vyrobeneho craftem, taktez s jinou barvou.
"Pokrok je jako stádo prasat na dvorku, protože z nich je maso, sádlo a špek, tak se člověk holt musí smířit s tím, že je všude nasráno."
siley
Level 26
 
Příspěvky: 423
Registrován: 30 zář 2012 23:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod siley » 23 čer 2013 18:30

a jeste by v popisku itemu mohlo byt napsano, kdo dany lektvar (nebo jakykoliv predmet z craftu) vyrobil...

crafty jsou slabou casti arkhalie. sam jsem to dlouho nevnimal, ale jsou tu moznosti jak to postavit. minimalne na prestizi = povestne lektvary made by <whoever>(TM). Pokud by to bylo podle nejakeho skillu, asi tedy spellcraft, tak navrhuji toto rozdeleni.

uroven................DC(pri vyrobe na spellcraft)..............................Ucinek........................................poznamka
trash.............................neuspeje na 100 DC...............................normalni................................kazdy s item a bardem a wardou 5000gp 400xp jako zaklad
alchemist ....................................uspeje na 100 DC.......................2000 gp a 150xp......................... stesti pro pokusniky a minimum pro specialisty
materialist.....................uspeje 110 DC.................nizka cena............................................. fabrika
faust..............................uspech na 135 DC................zadarmo a lepsi trvani............................................obavanej, nenavidenej
"Pokrok je jako stádo prasat na dvorku, protože z nich je maso, sádlo a špek, tak se člověk holt musí smířit s tím, že je všude nasráno."
siley
Level 26
 
Příspěvky: 423
Registrován: 30 zář 2012 23:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod siley » 23 čer 2013 18:42

o vsem je se mozne bavit. DC jsou celkem mezni, kdyz si to spocitate, tak uvidite proc. Cena je naprosto ledabylni.

pro vysvetleni sirokemu publiku, tak

35 spellcraft (warda) + 50 (buff) +20 (int) = 105 tzn vetsina postav toho dosahne. tedy pokud se opravdu poradne bufne.

specialiste

43 spellcraft + 50 buff + 20 int (jako jde i 21 s rdd ) + 3 focus +10 epic focus = 126 to je max, co jde dat. EVER
"Pokrok je jako stádo prasat na dvorku, protože z nich je maso, sádlo a špek, tak se člověk holt musí smířit s tím, že je všude nasráno."
siley
Level 26
 
Příspěvky: 423
Registrován: 30 zář 2012 23:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod siley » 23 čer 2013 19:03

jo a jestli umi phpbb delat tabulky (jako ze neumi), tak pokud vite jak, tak to do me palte
"Pokrok je jako stádo prasat na dvorku, protože z nich je maso, sádlo a špek, tak se člověk holt musí smířit s tím, že je všude nasráno."
siley
Level 26
 
Příspěvky: 423
Registrován: 30 zář 2012 23:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod ShaDoOoW » 23 čer 2013 19:25

no vida ono z něj konečně vypadlo i něco rozumného

ten nápad s jménem rozhodně pro
nápad s úrovněma taky - něco podobného jsem chtěl zavést (včetně npc ala babka na demoně) ale nedotáhnul jsem to do konce po teoretické stránce

ono dávat lvl dle skillů není zrovna ideální, maxnout skilly není vůbec tak složité, respektive je tu ten +50cap a na ten stačí bard a zbývá +20, vše ostatní se dělá buildem tzn vyexpit build na max inteligenci a všechny featy do spellcraftu = 24hodin hraní, přehodit itemy +12inteligence/hema +30spellcraft a voila mám max uber craftera stačí mi si lognout barda a dát si song

podobně to funguje i u jiných skillů je to moc snadný nejen díky tomu že jsou na na většinu skillů různé +30itemy

asi nejlepší řešení by podle mě bylo vytvoření nového skillu - alchymie (a nových itemů s tímto skillem), případně využítí teda spellcraftu třeba ale upravení toho výpočtu úspěchu vs DC tak aby to počítalo spellcraft manuálně, aby to počítalo jen body z featů+itemů čímž by šlo ten limit +50skill obejít

obecně souhlasím, ale konkrétní řešení to chce doladit, možná se nechat inspirovat azpracovaním lchymie z jiných serverů - zavedení bylinek možná? není takový problém upravit script craftu aby to chtělo na lektvar neviditelnosti 1x tuhle bylinku 2x tuhle a 1x tuhle (s tím že by šlo craftit teda i vyšší kouzla)
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod drax » 24 čer 2013 10:26

tak to porad je? (rekl bych ze ne). Jak se to bude chovat, kdyz dnes dava zizniva cepel jen nejake AB a jen v ramci rasismu hranicare? Kdyz to sesle postava co zadne nepratelvi nema, tak co se potom stane? asi nic, pokud je v tomto ohledu nwn dobre napsane - ale na to bych tedy slepe nespolehal.

tested : bez favored enemy sem dostal +1 vamp na zbran nic víc
pokud tento letvar nezrušit uplně .. spolu divine favor a pokřikem od barda přízen z lektvaru je delší než kouzlená prodloužená a dává 5 ab/dmg což je holý nesmysl pokud chceš lektvary dobře .. ale omezeně craft je temeř zadarmo rozhodně v něm nemá co dělat takovýto buff .... ( darkfire má ještě něco do sebe ale ani ten by nemusel být +6 )
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod ShaDoOoW » 24 čer 2013 11:58

drax píše: ( darkfire má ještě něco do sebe ale ani ten by nemusel být +6 )

+6 dávají proto že tolik dává svitek (který se shání jednodušeji) nevidím důvod proč by postavy bez klerika/čaroděje/zaklínače/umd měly být znevýhodněny nižším dmg z ohně
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod drax » 24 čer 2013 13:30

nevim kde ten svitek bereš ale na 6 dmg je třeba 20+ caster lvl ja mel dokonce s klerem +5 fire ;)
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod ShaDoOoW » 24 čer 2013 13:39

drax píše:nevim kde ten svitek bereš ale na 6 dmg je třeba 20+ caster lvl ja mel dokonce s klerem +5 fire ;)

no myslel jsem samozřejmě svitek flame weapon darkfire jsem na svitek nezkoušel (nemám klerika s craftem svitků)
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod ShaDoOoW » 24 čer 2013 18:03

takže jsem nad tím trochu zauvažoval myslím že nejlepší řešení craftění lektvarů by bylo toto:

1) sbírání bylinek ala deomezena (buď aktuální stav nebo před pár lety kdy bylinka měla inventář což bylo možná lepší)
a) chce to určit počet bylin
b) jména bylin (ty bych mohl dodat z mého modulu GT)
c) úroveň bylin, běžné, vzácné, ultravzácné
d) výskyt bylin (to je z celého toho craftu nejtěžší práce porozhazovat to po aktuálních lokacích)
2) feat bude sloužit jen jako požadavek na craft a defaultní craft se zruší - nebo úplně nejlepší by bylo zrušit jen požadavky na ten feat tak aby ten feat moh vzít i ne-caster což je vlastně ta největší slabina defaultního craftu
3) recepty ala deomezena, 1x tahle bylinka 2x tahle = tenhle lektvar
a) chce to první vybrat lektvary aj. které se budou používat je zbytečné dělat lektvar pro každé kouzlo ala defaultní craft
b) pak to chce vytvořit recepty - což je nejlepší udělat tak že jedno wb vytvoří tabulku bylina 1 + bylina 2 = lektvar neviditelnosti a druhé wb nastaví bylinám číslo, nikdo pak nebude znát recepty předem tedy pokud nebude chtít
4) úroveň lektvaru/craftera
a) každý recept bude mít zároveň určité DC na spellcraft nebo nový skill (alchymie přes moudrost nebo jestli to jde což nevím tak bez ovlivnění abilitou) které nastaví WB, podhození DC = lvl 1 dosažení DC = lvl 2 přehození o 10bodů lvl 3 atp.
b) určení výhod vyššího lvl craftu/lektvaru (délka? síla?)

pozn.: zrušení podmínky na úroveň sesilatele u featu vaření lektvarů by vyžadovalo nové haky. Nový skill také.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod Yorton » 24 čer 2013 20:21

Ja jsem proti sbírání bylin. Už ted existují různé triky jak vyrobit např. FH a to se absolutně nevyplácí..než nasbírám suroviny, tak je lepší jít k trpaslíkům.
Zabere to příliš mnoho času, to je lepší jít dung a tam jako poklad dát lektvar..třeba do bočních pokladů.
Rajesh- zpěvák
Grog-řezník
Ojo Bouryoku-neznámý tvor
Uživatelský avatar
Yorton
Level 27
 
Příspěvky: 538
Registrován: 07 led 2009 00:00
Bydliště: Neznámé

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod ShaDoOoW » 24 čer 2013 22:10

lenost hráčů je opravdu velký protiargument

craft by neměl být pro každého pak by neměl smysl, tebe to třeba bavit nebude ale mohlo by to dát smysl jiným hráčům

a o craftu fullhealů se nikdo nebavil, vzhledem k jejich dropu je samozřejmě hloupost je craftit z já nevím 3x bylina A a 1x bylina B, ikdyž úplně nejlepší situace by byla jejich zrušení z morie (v budoucnu pokud se zavede craftění fullhealů z bylin)

bavíme se tu o lektvarech typu vylepšená neviditelnost, imka nega, atd. ikdyž ano i to nemá moc valný smysl pro většinu postav které si to nahůlkují proto by bylo třeba přidat do craftu i kouzla nad lvl 4 (regenerace, stínový štít, silnější obnova, pravdivé vidění...) nebo úplně speciální efekty nezávislé na nwn kouzlech ala wowko

EDIT: aktuální, respektive ten bioware craft je fail na tom se snad všichni shodneme, sice to tu na arkh jakžtakž funguje díky nutnosti lootit prázdné flašky/hůlky/svitky ale i tak to není craft ale očarovávání itemu bez jakéhokoliv skillování a variability
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod Ice » 24 čer 2013 23:27

Já proti tomu nejsem, ale máme tu frakci, která nebude chtít ten razantní krok, aby craft fungoval - zrušit prodej nebo padání fullhealů v Morii. Buď proto že nebucou chtít craftit nebo budou mít argument proč staří hráči mají nacraftěno jednoduššeji. (což už tu bylo ve chvíli kdy se rozhodlo dát hůlky mimo krám že)

Dokonce bych nebyl ani proti tomu aby crafter dostával odměnu za určitý počet nacraftění :-)
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod drax » 25 čer 2013 05:44

shadoow : opravdu ti běhaní s 30+ haste monkem (a takových tu pár už je na bugování stok ) po bylinkách zapadá na arkh? imho je zasadní myšlenkou loot
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: lektvary (prazdne)

Příspěvekod ShaDoOoW » 25 čer 2013 06:32

drax píše:shadoow : opravdu ti běhaní s 30+ haste monkem (a takových tu pár už je na bugování stok ) po bylinkách zapadá na arkh? imho je zasadní myšlenkou loot

ano, i tohle je loot a rád si monka postavím krom toho nikdo nenutí přímo craftery aby běhaly po bylinkách, můžou čistě vykupovat bylinky a prodávat lektvary

ale fajn jesli jsem jediný tak tedy ne, byl to jen návrh, každopádně neco by se s craftem udělat mělo, dost možná včetně craftění hůlek (svitky si myslím že můžou zůstat jak jsou)
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Další

Zpět na Diskuse o úpravách v modulu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků