Stránka 1 z 3

ad arkh_77

PříspěvekNapsal: 04 srp 2015 22:07
od ShaDoOoW
Pár upřesnění k úpravám. Drax to popsal hodně stručně.

Titul: to s tím titulem znamená to že teď nemusíte udělat domek abyste získali titul. Funguje to naopak. Tzn koupím si titul za 20mega a PAK mám nárok na to si udělat dům zadarmo. Kdo nechce dům si nedělá ale může dělat questy na další tituly a těšit se z jejich výhod.

Drowové: kdo chodí HC ví že je kratší, stejná úprava provedena v normálu, jinak je tam pár úprav aby to nebylo tak pusté a prázdné takže místnosti s klíčniky jsou menší, taktéž zrušeny části klíče, asi nejsem sám kdo má v inventáři více jedniček a dvojek protože tam občas zahučím a pak ty klíče přišly vniveč, takže teď zabití prvních dvou odemkne dveře dál, třetí má klíč v celku, žádný skládání. A teď důležitá informace loot byl předělán. Teď už jen 1 bedna se spojeným lootem, to znamená méně kravin a lepší šance ale nevýhoda je že tam musíte do věže po každém kolečku. Jo jestli má někdo všechny 3 části v inventáři řekněte draxovi určitě vymění nebo vám prostě odemkne truhlu ve věži.

Skládání hole stařešiny a obleku neviditelnosti -> 4x ten samý = vylepšená verze, skládá se to tam co pláště, je to jen miniaturní bonus ale ti kdo tuto róbu používají zvláště pak ti co nemaj kouzla budou určitě potěšeni.

Minimální lvl pro sety. Aby nedošlo k incidentu který se stal dneska Playerovi je tam u Nasherova setu minimální úroveň 19 k získání bonusů. To proto že takovou ILR ty itemy potom mají. Zbytek setů chce lvl 40 samozřejmě.

EDIT: Aha tak 77čka ještě jaksi není... no až bude tak tohle platí.

Re: ad arkh_77

PříspěvekNapsal: 05 srp 2015 06:54
od Ice
Juhů mam tomu zrušení ztráty expů rozumět tak že stačí si nabrat expy někde na 11 lvl nebo někde kde to jde lehce a pak si naklikat celou 40?

Re: ad arkh_77

PříspěvekNapsal: 05 srp 2015 07:34
od ShaDoOoW
Ice píše:Juhů mam tomu zrušení ztráty expů rozumět tak že stačí si nabrat expy někde na 11 lvl nebo někde kde to jde lehce a pak si naklikat celou 40?

Ale Ice prosímtě.

1) už roky se výpočet XP odvýjí podle levelu který máš podle XP. To přeče řešil ten můj XP systém kterým začala moje spolupráce s tebou na Arkhalii. Takže je jedno že sis ještě lvl nenaklikal, expy ti okamžitě klesnou jakokdyby jsi ho naklikal (což býval problém a byl to jeden z důvodů pro tu ztrátu)
2) ikdyby to dávalo furt stejný expy, jestli si fakt myslíš že naexpíš lvl 40 v ancienohu po 80xp za mumii tak prosím do toho :)

Re: ad arkh_77

PříspěvekNapsal: 08 srp 2015 16:46
od Ice
Ten tvůj systém řešil to že když bude rozdíl TO a lvl hráče bude to snižovat expy z potvory. Nevím jestli pokud nenaklikáš lvl to počítá jako že ho máš či ne? Pokud to bere to číslo který je u postvany pak to je právě to super. Takovým mlátičkám se nevyplatí vůbec vylézat od Driderů protože sice o něco víc jinde dostanou ale nestojí to za tu námahu.

Re: ad arkh_77

PříspěvekNapsal: 08 srp 2015 16:56
od ShaDoOoW
Ice píše:Ten tvůj systém řešil to že když bude rozdíl TO a lvl hráče bude to snižovat expy z potvory. Nevím jestli pokud nenaklikáš lvl to počítá jako že ho máš či ne? Pokud to bere to číslo který je u postvany pak to je právě to super. Takovým mlátičkám se nevyplatí vůbec vylézat od Driderů protože sice o něco víc jinde dostanou ale nestojí to za tu námahu.

dřív (někdy kolem roku 2005 možná :) ) to tak fungovalo a dostával si XP podle toho co si měl napsaný u postavy a dalo se to takto zneužít jak píšeš, zároveň tahle úpravička znemožňovala využít nějaký bug/exploit který by ti dal zkušenosti na lvl 40 a jen si to naklikat, taktéž předtím byly dungeony omezené lvlem a ten kdo nenaklikal 18 ikdyž měl expy na 20 tam prostě mohl jít - proto se ty expy při nakliknutí lvl hráči sebraly

Ale,

1) lvlem už tu nic omezený není. Kdo chce chodit kozlíky do lvl 20 může. Do víc jak 20 se tam stejně zůstat nedá už tam nedostáváš nic. Kdo chce chodit kozly na lvl 40 může protože to nemá smysl dělat, měďák nedostaneš protože ten lvlem omezený je. Loot je tam mizerný, na lvl 40 si přece vždycky můžeš jít vybrat devastátora nebo drakolicha.

2) Exploit na expy tu díky mě prakticky nehrozí, tu moji ochranu proti pronášení itemů zatím nikdo nedokázal obejít a případné excesy se už daj ohlídat manuálně.

3) Ten můj systém počítá pro výpočet lvl postavy podle toho kolik má XP, NE podle toho co se ukazuje v detailech. Vůbec nevadí že sis lvl nenaklikal, OKAMŽITĚ se ti expy z příšery sníží (pokud jsi moc velkej lvl) nebo naopak zvýší (pokud jsi moc malej lvl) jako kdyby jsi to naklikal.

Re: ad arkh_78

PříspěvekNapsal: 14 srp 2015 17:58
od ShaDoOoW
zapomnělo se zmínit pár věcí z verze 78

1) úprava vizuálního efektu hellballu, není to tak hezký ale odteď to nebude padat, žádné úpravičky na to tedy nejsou třeba stahovat (zrovna ta co je tu odkazovaná stejně nefunguje kvůli konfliktu haků)
2) vstup do HC skály změněn ala šedé/morie
3) bedny v mým domečku už persistentní jsou heheč :twisted:

Re: ad arkh_77

PříspěvekNapsal: 15 srp 2015 07:52
od Daar
Takže všechny bedny v domech už jsou trvalé a nebo to je služba navíc?

Re: ad arkh_77

PříspěvekNapsal: 15 srp 2015 12:36
od drax
prozatim si je dal shadoow domu jakožto test sice mají svá omezení ( jako že do nich nesmíš cpat veci se stíny a podobně ) ale zdá se že šlapou ... záměr je poskytnout je všem jako vybavení domu

Re: ad arkh_77

PříspěvekNapsal: 16 srp 2015 17:10
od ShaDoOoW
nějak nechápu ty negativní názory na pasti, sám chodím hc morii a sám s pastma bojuju a nové pasti byly pro mě osobně mnohem výhodnější, navíc se vytvořil chytrý vak na pasti který zredukuje veškeré pohyby s pastma v inventáři do jednoho kliknutí

no co ser dá dělat dva hráči se ozvou a drax to hned ruší, tak si zase všichni teď užijeme manuální stackování pastí do hromádek po 5ks a manuální přesun z inventáře do bedny, gratuluju

Re: ad arkh_77

PříspěvekNapsal: 16 srp 2015 19:57
od MrKure
Jedním z těch "dvou" jak říkáš jsem byl já.
1. Nové pasti zabírají alespoň pro mně více místa než ty staré, protože staré nosím nastackované po pěti a zbytek batohu vyplnuji svitky.
2. Nové pasti nejdou stackovat, to pro tebe asi neni problém, pokud je prodáváš, ale pro mně osobně ano, protože si při pokládání nemůžu dát do rychlé pozice 5 pastí, ale maximálně jednu popojít a zase se hrabat v batohu pro další.
3. Nové pasti mají opět pro mně rozhodně menší přehlednost už tím že nejdou stackovat.
4. Když už jsi se v tech pastech musel hrabat, pak jsi měl upravit ikony tak, aby byly použity ty původní, protože v tech nových se teda nevyznám, navíc jedna z nich je shodná s tím novým itemem pro hráče, takže prostě taková polovičatá práce.
5. Staré pasti můžeš stejným způsobem pomocí chytrých batohů automaticky stackovat a strkat do do těchto batohů, ano tohle nebude fungovat tak dobře jako s těmi tvými novými, ale jakž takž by to šlo.

Závěrem nechápu, proč se musíš okamžitě vztekat na foru, když vymyslíš nejakou blbost a není ti automaticky vyhověno, popravdě jsem rád, že tě Drax sem tam koriguje. Prostě podle mně ta úprava tak jak jsi to udělal byla špatná, takto jsem se vyjádřil Draxovi ( a ne nebyl to utok na tebe, ani jsem nevěděl kdo ty nové pasti vymyslel ) na což jistě uznáš mám jako hráč nárok.

Re: ad arkh_77

PříspěvekNapsal: 16 srp 2015 22:39
od ShaDoOoW
MrKure píše:Jedním z těch "dvou" jak říkáš jsem byl já.
1. Nové pasti zabírají alespoň pro mně více místa než ty staré, protože staré nosím nastackované po pěti a zbytek batohu vyplnuji svitky.
2. Nové pasti nejdou stackovat, to pro tebe asi neni problém, pokud je prodáváš, ale pro mně osobně ano, protože si při pokládání nemůžu dát do rychlé pozice 5 pastí, ale maximálně jednu popojít a zase se hrabat v batohu pro další.
3. Nové pasti mají opět pro mně rozhodně menší přehlednost už tím že nejdou stackovat.
4. Když už jsi se v tech pastech musel hrabat, pak jsi měl upravit ikony tak, aby byly použity ty původní, protože v tech nových se teda nevyznám, navíc jedna z nich je shodná s tím novým itemem pro hráče, takže prostě taková polovičatá práce.
5. Staré pasti můžeš stejným způsobem pomocí chytrých batohů automaticky stackovat a strkat do do těchto batohů, ano tohle nebude fungovat tak dobře jako s těmi tvými novými, ale jakž takž by to šlo.

1) ano 5 stejných pastí zabírá 1 čtvereček místa navíc, do batohu se jich ale vleze 35, no jestli tam ale manuálně strkáš svitky po 1 ks a nepoužíváš na svitky chytrou krabičku to pak uznávám že moc místa fakt neušetříš

2) tak teď je ručně musíš stackovat a pak dávat do batohu a tudíž je musíš dát na quickslot abys je mohl použít při pohybu, to je naprosto jasný, ale když jsou 1x1 a jsou skladné a vlezou se ti do první záložky v inventáři maximálně si je trochu přeskládáš abys to měl přehlednější pak přece do batohu nic dávat nemusíš, pokládáš je přímo z inventáře a pak nepotřebuješ dávat pasti na quickslot a quickslot můžeš použít na něco jiného. Stejně tuším že víc jak 1 quickslot na to nemáš a musíš to po každých 5 položených nakliknout z báglu znova, a jestli pooužíváš víc quickslotů jen aby ses tomuto vyhnul pak fakt nechápu v čem je problém 1x1 pasti mají při pokládání jen výhody

3) tak to nešly ani ty 2x2 normálně a nepamatuju si že by někdo měl problémy s přehledností, přehledné nejsou to uznávám ale je to spíše kvůli blbým obrázkům s tím souhlasím viz. 4

4) ano je to nachystané, nicméně vyžaduje to nový konfig hak. A haky se nemůžou dělat každý týden takže se to udělalo takhle - tohle řešení jsem měl navíc připravené už před rokem jen jsem tehdá jako DM ze stejného důvodu (aby se nedělaly nové haky a hráči nenutil stahovat nový hak) udělal jinak a to zvýšením stacku těch normálních pastí na 5ks. Navíc ve verzi 80 byla nachystaná úprava vzhledu hráčova pomocníka na jiný aby to nekolikdovalo, jelikož se drax rozhodl pasti zrušit zrušil i změnu vzhledu.

5) no když jich tam narveš jen 6 tak to moc význam nemá no posuď, navíc když tam narveš 6x 1ks tak se automaticky nestacknou právě. S 2x2 pastma je ten batoh naprosto k ničemu, ale tak to nevadí on se nedělal batoh aby se provedla úprava pastí ale udělal batoh aby přidal výhody k té upravě pastí a udělal to jednodušší.

Každopádně jsou zde další faktory

A) jak jsem řekl, tohle bylo v plánu když jsem byl DM a pouze se to nahradilo stackem 2x2 na 5ks. Jistě víš jak hrozně příjemné pasti byly 2x2 když se nestackovaly. Ty teď porovnáváš ten nový stav kdy se stacknou ale je třeba přihlédnout i k tomu původnímu stavu. Osobně si myslím že obě řešení jsou cca stejně dobré jen se trochu liší v detailech.

B) jak jsem psal hned na začátku čímž jsem tohle odstartoval, ty pasti se předělaly hlavně kvůli tomu aby se odstranilo to manuální stackování. Pro ty co to neví, z technických důvodů se 2x2 pasti které seberete z pasti na zemi nestackují! V inventáři se vždy objeví zvlášt po 1 kusu tak jak kdysi když se nestackovaly. Stacknout jdou ale hráč toto musí provést manuálně (nebo relognout - relog nám tu jak se zdá kvůli nějaké linux fičuře přehazuje veškeré stack itemy). To znamená že ikdyž mám v inventáři 20 políček 2x2, po odpastění 20 jakýchkoliv pastí v morii mám plný inventář, další neodpastím a dokud si v inventáři místo neudělám obnovovací past ze země nezmizí. Takže musím manuálně všechny poskládat do větších kupek a ty pak napchat do batohů, čím víc různých typů pastí najdu tím míň místa mám, protože ikdyž jde do batohu takto narvat 6 balíčků po 5 musí to být stejné pokud za celou morii najdi jen 2 svaté nenarvu to krabice 30 pastí ani náhodou. Ano můžu je nechávat nazemi jako se to dřív dělávalo ale to není řešení.

C) přestože 5stejných pastí zabírá o 1 čtvereček v inventáři víc než dříve, jsou skladnější a vlezou se do všech různých škvír. Je sice pravda že když do Morie lezu mám si inventář upravit tak abych tam měl samé 2x2 políčka, ale kdykoliv něco seberu, ať je to nějaký bordel v pokladu, trofej, měď, klíč, začíná to dělat slušný bordel a z 20 políček 2x2 mám reálně 15. Když byly 1x1 prošel a odpastil jsem celou morii a nemusel jsem pasti manuálně skládat ani se s nima jakkoliv vůbec zabývat, to až potom co jsem dungeon došel jsem je musel ručně přeskládat do batohu což je docela kotel práce navíc to uznávám, ale tady právě přichází na pomoc ta chytrá krabička na pasti která celý tento proces udělá sama - a ta krabička padá v morii mimochodem. Jasně dokud ji nemám nadřu se s tím, ale o tolik horší než teď to stejně není, v momeně kdy mi v lootu padne jsem vysmátý ten proces to hodně zjednodušuje, akorát teda musím nalootit krabiček víc nebo to každých pár koleček chodit prodávat, ale tak v tom není žádná změna oproti současnému stavu.

Re: ad arkh_77

PříspěvekNapsal: 16 srp 2015 22:52
od player
rukavice umistene na quick slotu se ted pri pouziti umisti do weap. slotu postavy...

Re: ad arkh_77

PříspěvekNapsal: 17 srp 2015 09:30
od Daar
Mne se naopak líbí to raději vyřešit tady, než to pokoutně řešit ve hře a kazit si tím hru.

Malý pasti měly něco do sebe, ale jejich vzhled se mi taky nelíbil. Jen otázka, dalo by se udělat, aby se pak i ty malé dali stakovat?
To by pak už bylo přímo luxusní :)

Re: ad arkh_77

PříspěvekNapsal: 17 srp 2015 12:18
od drax
luxusnejší ne vetši stack 2x2 ?:D

Re: ad arkh_77

PříspěvekNapsal: 17 srp 2015 12:43
od Daar
Upřenění: Luxusní by bylo, kdyby za a) byli malé a vešlo se jich 35 do bedny za b) daly se stakovat po pěti :) a za c) měli hezčí vzhled.