Stránka 1 z 3

Anketa: xp systém

PříspěvekNapsal: 03 črc 2008 14:45
od ShaDoOoW
Už nic nenavrhuju, zajímá mě jen, jestli se můj názor shoduje s více lidmi nebo jsem totálně blbej a navrhuju nesmysly.

PříspěvekNapsal: 03 črc 2008 17:50
od nexfar
Poprosim aby ti co hlasuji zaroven se i k nazoru podepsali ( anketa nahore je temer neverohodna uz ted je tu nekolik stejnych IP - muzou hlasovat sourozenci ) , jinak se nebojte je toto celkem svobodny server a za nazor vas kamenovat nebudeme.

U mne zatim prevazuje vice argumentu pro zachovani systemu expu.

PříspěvekNapsal: 03 črc 2008 18:42
od kiklop
Vyraznejsie chyby v systeme expov nevidim, nic take koli comu by sa mal upravovat zaklad hry, takze som hlasoval proti.

PříspěvekNapsal: 03 črc 2008 19:21
od Wolrath
proti zmene, secko po starym , tak jak ma bejt, misto toho aby se lidi optali by hned chteli zmenu.
treba si dobre nastudovat mapu ARKH , poptat se kde je co a co se vyplati.
solo expeni je narocne casove, nikoli co do vybavy.

PříspěvekNapsal: 03 črc 2008 19:35
od genar
myslim že system xpcelkem vyhovuje

PříspěvekNapsal: 03 črc 2008 19:38
od Wolrath
jo a shadowe , na starym krapu hraju taky, pvp mne vyownuje kazdej se slusnejsim strojem, zatim co ti to loaduje si zakur, zahul, narychtuj bongo , naloz sklenku, nebo uvar kafe.
nevaz se tak radikalne na nwn a Arkh. sou i daleko horsi veci v zivote
[v nedeli se zamysli proc pokazde jak je pondeli musime do prace - ti co pracuji]-tyden co tyden , rok co rok, dekadu po dekade az si nas smrt nevyciha. :P

PříspěvekNapsal: 03 črc 2008 19:41
od jcd
Vyexpit se da za par dnu tak o naky detaily moc nejde, nicmene se mi osobne libi tyhle 3 nize uvedene body a proto jsem hlasoval pro Shadakuv navrh. Kdyby se to dalo implementovat nejak snadno, bylo by to urkyte plus.

1) zadna ztrata xp pri rozdilu lvl 3 nebo klidne i 5
2) hrac v tomto rozdilu, ktery ma nizsi lvl nez nejvyssi v parte ziskava vice xp, aby mu vyssi lv neutekl coz je na arkh uplne bezny
3) ziskavani xp i pote co hrac ziska level, ale nestihne ho naklikat


Btw OP: priste to zkus napsat jakoze vic neutralne, treba tak, ze "ten system je zastaraly, nepodporuje partu a obchází exploit na expy" (tecka slus). Chapu ze je nekdy tezky nebejt v internetovy komunikaci treba i jen mezi radky arogantni, ale nac nasazovat kalibr hned v uvodu dialogu? ;) Muzes bejt super expert na nwn, muzes nabizet pomoc, ale lidi si raci pomuzou sami, nez si nechat pomoci od nekoho, o kom si mysli, ze je ma za blbce ;)

~peace ;)

PříspěvekNapsal: 04 črc 2008 05:54
od Rhodry
mno... já myslím že systém jako takový je v pohodě, nepotřebuje nějakou zásadní změnu.. vyexpil sem v něm několik 40tek bez nějakých větších obtíží.. jenom by se mohla přidat aspoň malá podpora pro party (jak už sem psal jinde třeba 1%ní nárust zisku xp když je člověk v partě a oba sou ve stejné oblasti). jinak si nestežuju.. žil sem na tom, žít na tom budu dál.. :)

PříspěvekNapsal: 04 črc 2008 06:34
od genar
Rhodry píše:mno... já myslím že systém jako takový je v pohodě, nepotřebuje nějakou zásadní změnu.. vyexpil sem v něm několik 40tek bez nějakých větších obtíží.. jenom by se mohla přidat aspoň malá podpora pro party (jak už sem psal jinde třeba 1%ní nárust zisku xp když je člověk v partě a oba sou ve stejné oblasti). jinak si nestežuju.. žil sem na tom, žít na tom budu dál.. :)
me se teda nestalo že by me nekdo odmítl kvuli xp pac jak tu bylo řečeno dostanem min xp ale zabijime mnohem rychlej

PříspěvekNapsal: 04 črc 2008 06:38
od Rhodry
nj jenže když má někdo super rychlou mlátičku tak si mu v partě spíš přítěží

PříspěvekNapsal: 04 črc 2008 10:11
od Feiwill
Hlasuju proti zmene. Nak jsem se nestihl zucastnit predchozi diskuze, ale strucne moje argumenty jsou:

1) zadna ztrata xp pri rozdilu lvl 3 nebo klidne i 5
Ne, zas uz moc jednoduchy.

2) hrac v tomto rozdilu, ktery ma nizsi lvl nez nejvyssi v parte ziskava vice xp, aby mu vyssi lv neutekl coz je na arkh uplne bezny
Ala nexfaruv nazor. Kdyz pujde 1lvl a 30lvl na stoky, tak by meli ziskavat kolik? 1lvl 330exp a 30lvl 300exp? Anebo 1lvl 40exp a 30lvl 20exp? Oboji je na hlavu. Navic - ten na vyssim lvl pro zabiti potvor vykonal statisticky vic nez ti na nizsim lvl, tak nema logiku, aby se z toho zabijeni naucili vic ti na nizsim. Sice tomu vyssimu, kterej uz takovyho zabijeni zazil tuny, to uz moc novych znalosti neda, ale na to system uz mysli.

3) ziskavani xp i pote co hrac ziska level, ale nestihne ho naklikat
Bug. Exploit = budu expit v ruinach na lvl 22-40 a od te 22 naklikam lvlupy az na te 40. Nebo ve stokach 30-40.

4) bonus xp v parte 3 a vice lidi
Bug. Kdyz jsou 3 lidi, maji zabijeni 3x snazsi. A za 3x snazsi hru nemuzou dostat jeste odmenu.

5) klidne snizeni globalnich xp
Kdyz ne ty predchozi body, tak tendle ne.

PříspěvekNapsal: 04 črc 2008 10:53
od ShaDoOoW
Feiwill píše:Bug. Exploit = budu expit v ruinach na lvl 22-40 a od te 22 naklikam lvlupy az na te 40. Nebo ve stokach 30-40.

Proboha!

Já vím proč to tu je, ale tohle je zastaralé řešení a žádný jiný český modul ho nepoužívá, proč?

Protože existuje mnohem, mnohem lepší řešení a jestli chcete napíšu vám ho i sem.

PříspěvekNapsal: 04 črc 2008 11:15
od kiklop
Feiwill píše:4) bonus xp v parte 3 a vice lidi
Bug. Kdyz jsou 3 lidi, maji zabijeni 3x snazsi. A za 3x snazsi hru nemuzou dostat jeste odmenu.

S tymto nie celkom suhlasim. Poznam hry s mozno o dost prepracovanejsim systemom, kde je nejake expove zvyhodnenie grupy. Nehovorim ze je to nutnost alebo nejake velmi potrebne, na arkhalii mi to vobec nechyba, ale obcas si este zahram jeden MUD kde zvyhodnia expy tusim okolo 10% za prveho clena druziny a za dalsich stale menej a menej. Pretoze ziskat grupu nie je nikdy az taka lahka vec a pretoze skusenych hracov grupa skor spomaluje, takza aspon trosku motivacie. Ked si sam, naspawnuje sa ti presne tolko priser ako ked si v grupe, takze slusnejsia grupa potom musi cakat a behat po spawnoch ovela viac. Ale musim samozrejme povedat, ze ten system je vo velkej miere o levelovani (az 14070 dosiahnutelnych levelov) co je UPLNE ine ako na Arkhalii. Len som chcel povedat, ze kategoricky to podla mna az taka blbost nie je. NIE som za taku zmenu tu.

Btw. Shadow, ked mas naozaj na vsetko ovela lepsie riesenia, preco si neurobis vlastny svet? S tvojich slov sa mi zda, akoby to pre teba nebol velky problem. A keby bol taky dobry, urcite by prisli aj hraci...

PříspěvekNapsal: 04 črc 2008 12:46
od Feiwill
Shadow> Mozna je lepsi reseni, mozna je i ono mnohem, mnohem lepsi reseni, ale zakladni model ziskavani expu furt dal bug je. Napada me treba ze by se ziskavaly expy jenom X minut po lvlupu, nebo jen do bezprostredne nasledujiciho lvlupu, ale to uz je jina vec; tak jako tak necitim potrebu menit.

kilop> Rozumim pointe. V nasem pripade bych byl pro, kdyby to fachcilo treba jako v Diablu 2, kde s vetsi partou rostou exp, ale roste taky tuhost potvor. Ale to je solution overkill, passe.
No, tj fuk.

PříspěvekNapsal: 04 črc 2008 13:03
od kiklop
Tak s tym uplne suhlasim 8)