Castecne zruseni WIPE

Ankety a jiná diskuze s ostatními hráči na témata, která nejsou pokryta žádnou jinou kategorií na fóru.

Je to dobry napad ?

ano
10
38%
spise ano
0
Žádná hlasování
nevim ( mne je to jedno )
1
4%
spise ne
1
4%
ne
14
54%
 
Celkem hlasů : 26

Příspěvekod Radas » 11 črc 2008 18:53

Hezkýý svým hlasem jsem utrh 6% :)
Uživatelský avatar
Radas
Level 23
 
Příspěvky: 220
Registrován: 12 led 2008 00:00
Bydliště: Da"Lhagova komnata

Příspěvekod hintzu » 13 črc 2008 10:00

Proti.

K vašim debatám o prospěšnosti/neprospěšnosti wipu.

V první řadě je třeba si uvědomit sílu, jakou měly vaše postavy před wipem. Já na ark hrával rád, ale když jsem na pár měsíců přestal a pak se vrátil, nevěřil jsem vlastním očím. Ano, přibylo pár nových dungů, ale zároveň s nimi se vynořila tak šílená "přeequipovanost" pravidelných looterů, že to člověku úplně bralo chuť do hry. Takže jsem s tím po pár pokusech opět praštil.

Wipe byl pro mne ideální možností návratu, protože mají všichni srovnané podmínky. Ruku na srdce, pokud někdo chodí sám sólovat dalhaga, je to sice super, kdo by takto drsnou postavu nechtěl, ale vždyť takový člověk zvládne do "hry" nagenerovat takovou kopu zajímavých itemů a gemů, že to až možné není.

Kdo to pamatujete, stejné diskuze se tu vedly už po posledním wipu. Tehdy měla polovina postav gemy d12 a jakýkoliv nováček neměl šanci, bez ohledu na build - teď to bylo před wipem podobné.

To není o tom, že "systém ostatním umožnil získat itemy, měl jsi to dělat také". To je o tom, že dungy se potom musí šít na míru takto přeequipovaných postav, aby nedocházelo k tomu, že 1-3 lidé budou stále dokola zvedat svůj equip na úkor hůř vybavených lidí.

O nějaké "postavy, ke kterým máte vztah" tu vůbec nejde, tolik RP postav jsem zase na Ark nepotkal a ty, co jsem potkal, patří lidem, kterým wipe nevadí. O nějaké složitosti vyexpování také nemůže být řeč, kdo má zájem, je za 3 týdny tam, kde byl (jo, jasně, vadí vám, že nemáte haste botky - taky jsem bez nich jako nahý).

Ano, vím, že se opět dostaneme do stejného nebo podobného stavu jako byl nyní před wipem. Ale se současným drop ratiem to bude opět nějakou dobu trvat.
Uživatelský avatar
hintzu
Level 10
 
Příspěvky: 11
Registrován: 05 črc 2008 23:00

Příspěvekod genar » 13 črc 2008 10:23

a co to treba upravit jako najistých serverech že poklad nemuže vybrat 2x po sobe stejna osoba? akorat by to muselo platit na celej acc to by se pak spatne lotilo chodilo vic v týmu a nebehal by to furt jeden jak blb dokola aby nalotil co nejvic což tu zname:)
Uživatelský avatar
genar
Level 20
 
Příspěvky: 112
Registrován: 21 čer 2008 23:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 13 črc 2008 12:02

Tyhle návrhy patří spíše pro nějaký HCRP server.

Vždy existuje více možností jak daný problém vyřešit, tohle je ta nejhorší z nich.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod genar » 13 črc 2008 13:38

ShaDoOoW píše:Tyhle návrhy patří spíše pro nějaký HCRP server.

Vždy existuje více možností jak daný problém vyřešit, tohle je ta nejhorší z nich.
njn tak navrhuj jak zabranit tomu aby nehali trebas bažiny co hodinu pac takovým tempem budou mí vsichni vsechno brzo todle jejedno z nejucinejsich reseni a resi tot ak vetsina serveru co znam:)
Uživatelský avatar
genar
Level 20
 
Příspěvky: 112
Registrován: 21 čer 2008 23:00

Příspěvekod hintzu » 13 črc 2008 14:24

genar píše:a co to treba upravit jako najistých serverech že poklad nemuže vybrat 2x po sobe stejna osoba? akorat by to muselo platit na celej acc to by se pak spatne lotilo chodilo vic v týmu a nebehal by to furt jeden jak blb dokola aby nalotil co nejvic což tu zname:)


Jak píše shadow, toto je ta nejhorší možná varianta:

1. omezíš to na acc = člověk si založí acc dva nebo tři
2. prakticky by to vytvářelo "umělou regulovanost", kdy do hry přinášíš prvek, který de facto ruší svobodu části hráčů.

Je sice pravda, že u snadnějších dungů (typicky v tuto chvíli jožin nebo kozy) se teď dveře netrhnou, ale nejsem si jistý, jestli zavedení nějakého counteru by s tím něco udělalo, maximálně by se domluvili dva, že se tam budou střídat.

Konkrétně v tomto případě by možná stálo za to nějakým způsobem "zatraktivnit" poklad u Andariel - dung to není zlý, ale poklady nikomu nestojí za návštěvu (ostatně když se ohlédnu rok zpět, chodil jsem tam občas tak možná já nebo leian, moc dalších nebylo).
Uživatelský avatar
hintzu
Level 10
 
Příspěvky: 11
Registrován: 05 črc 2008 23:00

Příspěvekod genar » 13 črc 2008 14:59

hintzu píše:
genar píše:a co to treba upravit jako najistých serverech že poklad nemuže vybrat 2x po sobe stejna osoba? akorat by to muselo platit na celej acc to by se pak spatne lotilo chodilo vic v týmu a nebehal by to furt jeden jak blb dokola aby nalotil co nejvic což tu zname:)


Jak píše shadow, toto je ta nejhorší možná varianta:

1. omezíš to na acc = člověk si založí acc dva nebo tři
2. prakticky by to vytvářelo "umělou regulovanost", kdy do hry přinášíš prvek, který de facto ruší svobodu části hráčů.

Je sice pravda, že u snadnějších dungů (typicky v tuto chvíli jožin nebo kozy) se teď dveře netrhnou, ale nejsem si jistý, jestli zavedení nějakého counteru by s tím něco udělalo, maximálně by se domluvili dva, že se tam budou střídat.

Konkrétně v tomto případě by možná stálo za to nějakým způsobem "zatraktivnit" poklad u Andariel - dung to není zlý, ale poklady nikomu nestojí za návštěvu (ostatně když se ohlédnu rok zpět, chodil jsem tam občas tak možná já nebo leian, moc dalších nebylo).

ono to je omezovani hracu ano ale t je podle me v zajmu pac za chvili u budou mít zase vsichni vsechno když se nijak neomezí
Uživatelský avatar
genar
Level 20
 
Příspěvky: 112
Registrován: 21 čer 2008 23:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 13 črc 2008 15:45

tohle omezení tomu ale stejně nezabrání

vymyslet co s tím je těžké. Kdyby se omezil vstup i těm co mají vysoký level podle XP bez ohledu na to jestli ho naklikali nebo ne, hráči si prostě shodí level u chirurga nebo smrtí. Omezení spawnu jožina na minimální počet hráčů taky nic neřeší, protože tu je hromada lidí, co tu mají 2 acc a můžou hrát zaráz. A aby byl ten počet nastavený na 3 hráče je blbost.

nepomůže vůbec nic, ani zhoršení lootu (resp. šancí), protože jsou tu lidi co mají možnost hrát 24hodin denně.

Taková je už arkhalie, nevěřím tomu, že jakákoliv změna může předejít tomu, že tu za nějakou dobu budou stejné postavy jako před wipe. Leda tak úplná změna herního systému LOL.

EDIT: nemá smysl přidávat do hry omezení, začneš jedním nepomůže, a začneš přidávat další. Pak to bude hra, která nebude nikoho bavit. Přitom jak už jsem řekl, stejně to nepomůže.
Naposledy upravil ShaDoOoW dne 13 črc 2008 16:00, celkově upraveno 1
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Leian » 13 črc 2008 15:54

hintzu> uvazujeme spis o predelani Drakuly. Jednak se na ten dung nesahlo jak je Arkhalia ziva, jednak je asi dostupnejsi. Mohly by se tam pak i strcit dalsi haste botky.
Uživatelský avatar
Leian
Level 21
 
Příspěvky: 145
Registrován: 01 led 2008 00:00
Bydliště: Arkhalijský královský hrad

Příspěvekod hintzu » 13 črc 2008 16:14

Leian píše:hintzu> uvazujeme spis o predelani Drakuly. Jednak se na ten dung nesahlo jak je Arkhalia ziva, jednak je asi dostupnejsi. Mohly by se tam pak i strcit dalsi haste botky.


No vidíš, drakula je taky takovej pěknej dung. Ale tu říši bych nezavrhoval, stačila by drobná změna (jinak tam stejně nebude nikdo chodit). Když už jsou do sandgrove porty, je imho hodně dostupný.
Uživatelský avatar
hintzu
Level 10
 
Příspěvky: 11
Registrován: 05 črc 2008 23:00

Příspěvekod genar » 13 črc 2008 17:03

Leian píše:hintzu> uvazujeme spis o predelani Drakuly. Jednak se na ten dung nesahlo jak je Arkhalia ziva, jednak je asi dostupnejsi. Mohly by se tam pak i strcit dalsi haste botky.

není peknej pac je co chvili dispel udiž bez itemu na sr je pekne o hubu tam jit pac maj smrtici kouzla tak tam chodí jen levli co to tam maj na par ran vsecko a akorat lotí a anise do nich nestrefí a když už stiha to regen sem rano zkousel takže prakticky dung o nicem to už muže bt poklad pred dungem:) jinac jako skoro vsude prehnane dispely
Uživatelský avatar
genar
Level 20
 
Příspěvky: 112
Registrován: 21 čer 2008 23:00

Příspěvekod kiklop » 13 črc 2008 22:13

Bude to zniet ako ze po niekom opakujem, ale mna tiez napadlo hodit haste botky ku Andariel. On je to velmi pekny dung, velmi ale velmi malo chodeny a nema obmedzenie na level. Dracula je skoro to iste, ale mne bol furt nesympaticky... ked uz je tam tolko despelov, znizil by som aspon tie pasce na dverach, aby to zvladali ciste plechovky... Fajne neprijemny dung to je. Ble.
Gurin Hammerfist - Agardonska stráž R.I.P.
Gard z Veze - R.I.P.

Michal od Zvona - kto vie co z neho bude
Grurin Hammerfist - Gurinov syn
Mlat Hammerfist - druhorodeny Gurinov syn
Uživatelský avatar
kiklop
Level 22
 
Příspěvky: 160
Registrován: 21 led 2008 00:00

Příspěvekod Leian » 14 črc 2008 08:17

Psala jsem, ze na Drakulu se nesahlo a kdyby ano, tak by samozrejme prosel nejakyma upravama. Ja osobne v Risi temnoty nesnasnim to shaneni ctyr klicu, napad sice dobry, ale provedeni bych taky zmenila.
Uživatelský avatar
Leian
Level 21
 
Příspěvky: 145
Registrován: 01 led 2008 00:00
Bydliště: Arkhalijský královský hrad

Příspěvekod genar » 14 črc 2008 11:07

Leian píše:Psala jsem, ze na Drakulu se nesahlo a kdyby ano, tak by samozrejme prosel nejakyma upravama. Ja osobne v Risi temnoty nesnasnim to shaneni ctyr klicu, napad sice dobry, ale provedeni bych taky zmenila.
nahodou fajn udelaný zašel sem si tampac em zajimalo co tam je a celkem dobrý ale už sem byl velkej lvl tak sem je mel na par ran až kekonci ti dva byly horší mno apoklad +3 2slot kukra kterou najdu u koz za par minut
Uživatelský avatar
genar
Level 20
 
Příspěvky: 112
Registrován: 21 čer 2008 23:00

Příspěvekod kiklop » 14 črc 2008 11:51

Risa temnot ma napadla preto, ze ju da v podstate hocikto, len to trva podstatne dlhsie ako napriklad Dracula. Takze by sancu na haste(="povinna" vybava) mal kazdy aj na vyssom leveli, len by musel byt naozaj trpezlivy. Ale vobec to nechcem formulovat ako poziadavku toto, obycajny napad. Mozno vyvola iny a lepsi napad u niekoho ineho.
Gurin Hammerfist - Agardonska stráž R.I.P.
Gard z Veze - R.I.P.

Michal od Zvona - kto vie co z neho bude
Grurin Hammerfist - Gurinov syn
Mlat Hammerfist - druhorodeny Gurinov syn
Uživatelský avatar
kiklop
Level 22
 
Příspěvky: 160
Registrován: 21 led 2008 00:00

PředchozíDalší

Zpět na Návrhy a otázky na hráče

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků