Wipe
Prvně, wipe byl jednoznačně dobrý nápad. Někoho to sice naštvalo tak, že skončil hrát, ale více lidí znovu začlo.
Bohužel, dělat nejdříve wipe a teprve poté změny, to je fakt volovina. Měli jste raději wipe posunout o měsíc, dva až byste udělaly potřebné změny. Nevím kolik to teď je, myslím že přes měsíc a zatím je přístupná ani ne polovina dungeonů.
Ať uděláte změny jakékoliv změny, wipe jednou zase přijde.
Změny po wipu
Musím říct, že jste mě změnami po wipe strašně zklamali. Jediné co se tím, že v dropu je ještě více smetí než předtím změní je to, že krom toho, že cesta k vysněnému equipu bude trvat o pár měsíců dýl, tak to hráče navíc nebude bavit.
Bavilo mě expovat postavičky, ale po několika výpravách do různých dungeonů mě drop naprosto odradil od dalších návstěv. Lootování mě nebavilo a myslím si, že nejsem sám. A to má být lootování hlavní činností na arkhalii.
Jak už jsem řekl wipu se nezabrání. Je to jasné už z toho, jak je arkhalie koncipovaná. Nevím k čemu vedly tyto změny, ale jestli měly zabezpečit, aby wipe nebyl, nepovede se to.
Současný stav Arkhalie
Spoousta lidí, kteří po wipe začali hrát už nehraje. Venku je už dávno nový patch a spousta serverů už je na něm, ale Arkhalii resp. WB bude ještě dlooouho trvat než na nový patch přejde, jestli vůbec. Dungeony jsou amatérské, zastaralé ale nikoho nenapadne je upravit, to co padá v některých dungeonech je totální výsměch a WB tyto fakta naprosto ignorují a zamítají všechny návrhy co na tomto fóru padly.
Závěr
Co by Arkhalii pomohlo je podle mě smíření se s tím, že wipe bude, dělat wipe 1x za rok ve stejný den. Udělat nějaké žebříčky, aby hráči měli v čem soutěžit. (Tzn. Největší majetek (součet ceny všech itemů všech charů na jednom acc), nejvíce XP (součet xp všech charů na acc), Nejvíce killů (hráč zabil nejvíce hráčů v rozmezí 5lvl), nejvíc postav na 40. apod.
A pak naopak hodně vylepšit poklady a jejich obsah.
Hra má hráče bavit!
EDIT: Tímto příspěvkem navrhuji jen jednu věc. Abyste se zamysleli nad tím co jsem napsal.