pomoc s postavou - druid

Ankety a jiná diskuze s ostatními hráči na témata, která nejsou pokryta žádnou jinou kategorií na fóru.

pomoc s postavou - druid

Příspěvekod Argothian » 04 led 2009 15:42

Zdravím, jsem nováček na arkhalii a rad chci poprosit zkušené o radu :-).

Chci se zeptat jak hrát za druida, abych si po 10-20 lvl nenadával a nejel to celé znovu. Na co si mám dát pozor, které featy jsou k něčemu a které nejsou a podobně.

Postava by měla být převážně druid. Jeho síla bude asi v kouzlení, ale zajímalo by mě, jestli má cenu multiclass s monkem. Hlavně kolik levelů, a zajímalo by mě, jestli hraje roli na které úrovni si ten který lvl monka vemu a proč.
Uživatelský avatar
Argothian
Level 7
 
Příspěvky: 7
Registrován: 04 led 2009 00:00

Příspěvekod Feiwill » 04 led 2009 18:31

Vitej na Arkhalii! Obavam se, ze bychom museli vyplnit jeste jeden cely textovy objem fora, abychom tyhle obecne otazky uplne zodpovedeli. Pokud jsi v charbuildingu zacatecnk, pravdepodobne se predelavani charu nevyhnes, ale doporucuju brat to pozitivne jako nastroj uceni se, ne jako zabity cas. Rozhodne doporucuju se intimne skamaradit s http://nwn.wikia.com. Aspon kolem toho druida par veci natuknu.