Kuzla sorcerera

Ankety a jiná diskuze s ostatními hráči na témata, která nejsou pokryta žádnou jinou kategorií na fóru.

Příspěvekod ShaDoOoW » 26 led 2009 13:22

ozi88 píše:tohle se netyka vylozene kouzel sorcerera, ale ostatnich vlastnosti. s helmou a rukavicema vytahnu koncentraci ve full buffu na 105 (tohle cislo se mi pise i v logu) - ale kdyz zakouzlim mec zkazy a zacnu hazet igms, tak mi mec asi po druhem paleni igms despawne. igms hazu i v modu obranneho kouzleni...nevite jaktoze ten mec neudrzim?

U kouzla Černý meč katastrof se vůbec nijak skill Soustředění neprojeví. Funguje to tak, že každých 6 sekund života toho meče se spustí script, který zjistí jestli něco sesilatel dělá (výsměch, kouzlení, odstraňování pastí, útok, no všechno v podstatě) a pokud ne jestli není paralyzovaný (nebo jinak znehybněn což zahrnuje zmatení i proměnu!) a pokud je něco z tohoto pravda, ihned despawne meč, žádné ověření tam není.

Proč to někdy meč vydrží je proto, že se tento script spouští každých 6sekund a tak se často stane, že v momentě, kdy se to spustí čaroděj nedělá zrovna nic (ačkoliv pikosekundu poté začne zase kouzlit).
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Proletario » 26 led 2009 13:28

to ShaDoOow: a jak si to myslel s tim ze je bulva bugla?
Traxex d´ Elghinn arcikněžka rodiny Elghinn / dcera Anadriel / Temná Templářka
Proletario
Level 17
 
Příspěvky: 56
Registrován: 03 led 2009 00:00
Bydliště: sídlo rodiny Elghinn

Příspěvekod ozi88 » 26 led 2009 13:38

aha, diky za odpoved....znamena to teda, ze koncentrace 105 je daserict 'skoro' nepouzitelna...docela skoda, kdyz uz to mam tak vysoko :)
ozi88
Level 23
 
Příspěvky: 236
Registrován: 27 lis 2008 00:00
Bydliště: Orgimmar

Příspěvekod ShaDoOoW » 26 led 2009 13:50

Proletario píše:to ShaDoOow: a jak si to myslel s tim ze je bulva bugla?
tak ty paprsky fungují i v no-pvp lokacích, a to, že na těch paprscích není TO mi přijde taky jako bug (mám pocit, že beholdeři tam TO mají), ale to ještě musím někde vyšťárat, protože jsem slyšel že podle pravidel veškeré paprskové kouzla nemají TO
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Proletario » 26 led 2009 14:10

jj o tom ze fungujou v no-pvp lokacich vim taky... a mas pravdu, ze kdyz hodej paprsek beholderi, tak tam TO je...ale nehazes si u beholderu na smrt??
Traxex d´ Elghinn arcikněžka rodiny Elghinn / dcera Anadriel / Temná Templářka
Proletario
Level 17
 
Příspěvky: 56
Registrován: 03 led 2009 00:00
Bydliště: sídlo rodiny Elghinn

Příspěvekod ShaDoOoW » 26 led 2009 15:11

Tak jsem asi hodinu hledal na netu. Probém je, že bulva není v základním dnd ale je v nějaké komerční a imbalanced příruččce navíc, takže nikde nejsou přesné čísla.

Nicméně co jsem zjistil o Beholderovi:

Special Ability

Eye Rays (Su): Each of the ten small eyes can produce a magical ray once a round, even when the beholder is attacking physically or moving at full speed. The creature can easily aim all its eyes upward, but its own body tends to get in the way when it tries to aim the rays in other directions. During a round, the creature can aim only three eye rays at targets in any one arc other than up (forward, backward, left, right, or down). The remaining eyes must aim at targets in other arcs or not at all. A beholder can tilt and pan its body each round to change which rays it can bring to bear in an arc. Each eye's effect resembles a spell cast by a 13th-level sorcerer but follows the rules for a ray. All rays have a range of 150 feet and a save DC of 18.

* Charm Person: The target must succeed at a Will save or be affected as though by the spell. Beholders use this ray to confuse the opposition, usually employing it early in a fight. The beholder generally instructs a charmed target to either restrain a comrade or stand aside.
* Charm Monster: The target must succeed at a Will save or be affected as though by the spell. Beholders use this ray in the same manner as the charm person ray.
* Sleep: This works like the spell, except that it affects one creature with any number of Hit Dice. The target must succeed at a Will save to resist. Beholders like to use this ray against warriors and other physically powerful creatures. They know their foes can quickly awaken the sleepers, but they also know that doing so takes time and can delay an effective counterattack.
* Flesh to Stone: The target must succeed at a Fortitude save or be affected as though by the spell. Beholders like to aim this ray at enemy spellcasters. They also use it on any creature whose appearance they find interesting. (After the fight, the beholder takes the statue to its lair as a decoration.)
* Disintegrate: The target must succeed at a Fortitude save or be affected as though by the spell. The beholder likes to use this ray on any foe it considers a real threat.
* Fear: This works like the spell, except that it targets one creature. The target must succeed at a Will save or be affected as though by the spell. Beholders like to use this ray against warriors and other powerful creatures early in a fight, to break up the opposition.
* Slow: This works like the spell, except that it affects one creature. The target must make a Will save to resist. Beholders often use this ray against the same creature targeted by their disintegrate, flesh to stone, or finger of death rays. If one of the former rays fails to eliminate the foe, this ray might at least hamper it.
* Inflict Moderate Wounds: This works just like the spell, causing 2d8+10 points of damage (Will half).
* Finger of Death: The target must succeed at a Fortitude save or be slain as though by the spell. The target suffers 3d6+13 damage if his saving throw succeeds. Beholders use this ray to eliminate dangerous foes quickly.
* Telekinesis: The beholder can move objects or creatures that weigh up to 325 pounds, as though with a telekinesis spell. Creatures can resist the effect with a successful Will save.
* All-Around Vision (Ex): Beholders are exceptionally alert and circumspect. Their many eyes give them a +4 racial bonus to Spot and Search checks, and they can't be flanked.


a o bulvě

An eyeball is a Tiny beholderkin with four eyestalks; they are popular familiars in some wizardly and sorcerous circles.


Eyeballs are tiny (8-inch wide), four-stalked, wild beholderkin. They often serve as familiars for evil spellcasters. They have 360-degree vision and can see with darkvision up to 60' (18 m). [1]
[edit] Abilities

The four eyestalks of eyeballs can cause effects like the spells cause fear, daze, mage hand, and ray of frost. [1]


No mě z toho vyplývá, že si bulvu může vzít jen zlý mág, že srážecí paprsek vůbec mít nemá a že u fear a daze má mít TO 18 ;).
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod kiklop » 26 led 2009 15:47

No lenze bugy sa asi neurcuju takto nie? Keby bolo bugom vsetko, co sa lisi od pravidiel DnD... tak to by sa zrusila tretina NwN.
Gurin Hammerfist - Agardonska stráž R.I.P.
Gard z Veze - R.I.P.

Michal od Zvona - kto vie co z neho bude
Grurin Hammerfist - Gurinov syn
Mlat Hammerfist - druhorodeny Gurinov syn
Uživatelský avatar
kiklop
Level 22
 
Příspěvky: 160
Registrován: 21 led 2008 00:00

Příspěvekod Cania » 26 led 2009 16:50

shadowe s tim black blade si si jistej ? osobne sem s nim delal divy jeste pred wipem, plus epic s nim soloval tunel :) a ted sem ho pro jistotu vyskousel v modulu. pri koncentracy nad 90 sem ho udrzel uplne v poho pri concentracy v rozmezi 80-90 mi sem tam despawnul a pri concentracy pod 80 mi despawnul vzdy. nevim jak je naskriptovanej, od toho jsi ty :) pisu vysledek praktickeho testu kde sem sesilal normal imgs +utisene imgs vzdy 16 seslani.
P.S.: ten turnaj epic nevyhral bugovanim, ale halapartnou +8 co mnela hodne vysokou sanci na zmateni :) dobehnul k protivnikovi dal mu slupku s halapartnou a bylo jedno ci to byl plechac, nebo prskafka, zapas v podstate uz byl jasnej :) co se mne tyce od vtedy co se zacala ve velkym pouzivat bulva na turnaje prskavek kaslu, nemam ji rad a nelibi se mi.
Uživatelský avatar
Cania
Level 19
 
Příspěvky: 90
Registrován: 07 led 2008 00:00

Příspěvekod ozi88 » 26 led 2009 20:16

shadowe s tim black blade si si jistej ? osobne sem s nim delal divy jeste pred wipem, plus epic s nim soloval tunel :) a ted sem ho pro jistotu vyskousel v modulu. pri koncentracy nad 90 sem ho udrzel uplne v poho pri concentracy v rozmezi 80-90 mi sem tam despawnul a pri concentracy pod 80 mi despawnul vzdy. nevim jak je naskriptovanej, od toho jsi ty :) pisu vysledek praktickeho testu kde sem sesilal normal imgs +utisene imgs vzdy 16 seslani.


tyjo, moc bych si pral, aby to fakt byla pravda, ale blade mi porad despawnuje....zkousel jsem to znovu....koncetrace 105, hodim blade, pak zapnu mod obranneho sesilani, hodim igms....blade drzi, hodim druhe, blade despawne....
ozi88
Level 23
 
Příspěvky: 236
Registrován: 27 lis 2008 00:00
Bydliště: Orgimmar

Příspěvekod ShaDoOoW » 27 led 2009 01:43

Cania píše:shadowe s tim black blade si si jistej ? osobne sem s nim delal divy jeste pred wipem, plus epic s nim soloval tunel :) a ted sem ho pro jistotu vyskousel v modulu. pri koncentracy nad 90 sem ho udrzel uplne v poho pri concentracy v rozmezi 80-90 mi sem tam despawnul a pri concentracy pod 80 mi despawnul vzdy. nevim jak je naskriptovanej, od toho jsi ty :) pisu vysledek praktickeho testu kde sem sesilal normal imgs +utisene imgs vzdy 16 seslani.
P.S.: ten turnaj epic nevyhral bugovanim, ale halapartnou +8 co mnela hodne vysokou sanci na zmateni :) dobehnul k protivnikovi dal mu slupku s halapartnou a bylo jedno ci to byl plechac, nebo prskafka, zapas v podstate uz byl jasnej :) co se mne tyce od vtedy co se zacala ve velkym pouzivat bulva na turnaje prskavek kaslu, nemam ji rad a nelibi se mi.
netestoval jsem to, takže na 99% :)

skus to jinak - vykouzli meč a pak začni odemykat dveře, které odemknout nemůžeš (tzn. 10x použít odemykání a čekat)


To kiklop: ano to je pravda tak se bugy neurčují a navíc ani nemám ten správný materiál, jen hádám. Nicméně, srážecí paprsek bulvy a matoucí paprsek pohádkového draka jsou jediné 2 věci v nwn, které nemají TO.

...dobře, dobře, tak ještě požehnané střely, ale víc toho asi fakt není.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00



Re: Kuzla sorcerera

Příspěvekod weslo » 02 lis 2021 17:46

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
weslo
Level Spam Master
 
Příspěvky: 814287
Registrován: 13 říj 2021 07:50


Re: Kuzla sorcerera

Příspěvekod weslo » 01 bře 2022 21:55

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
weslo
Level Spam Master
 
Příspěvky: 814287
Registrován: 13 říj 2021 07:50

PředchozíDalší

Zpět na Návrhy a otázky na hráče

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků