Anketní otázka - změna na Arkhálii

Ankety a jiná diskuze s ostatními hráči na témata, která nejsou pokryta žádnou jinou kategorií na fóru.

Bral bych tuto změnu

Ano
5
42%
Ne
7
58%
 
Celkem hlasů : 12

Anketní otázka - změna na Arkhálii

Příspěvekod Ice » 18 říj 2011 16:16

Jde jen o průzkum a rád bych znal váš názor.

Tahle změna má svůj klad i zápor. A jedno se neobejde bez druhého.

Klady:
Navýšení itemů, které budou padat z pokladů (podle počtu hráčů)
Zlepšení itemů na AC (možná až na +9)
Zlehčení dungů (tak aby všechny sólo dal skoro každý build)

Zápory:
Vyrovnání sil buildů (tím mám namysli hlavně snížení ac u PM a Bardů)
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 18 říj 2011 17:28

Podle mě si s tím vyrovnáním buildů mimo.

1) nikdy nebude ten stav naprosto vyhovující, vytvořit naprosto vybalancované podmínky je téměř nemožné a POZOR v momentě kdy se to povede hráči ztratí chuť hrát protože je jedno co budou hrát se vším to bude stejné
2) PM už dávno není co býval, na dragu si každý vezme radši klera nebo barda co to utankuje, zk se taky dá bez PM zdi a PM/klerika už jsem tu neviděl pěkně dlouho ano ten sólne kdeco ale podle mě se monko klerikovi nevyrovná (o bardovi ani mluvit nebudu)
3) že by bardové měli ultra vysoké AC není zas tak úplně pravda, to samé AC zmákne v topu dát více postav (sorčka s pm, druid, mnich...) v čem je bard tak výhodný je jeho AB, díky písni prokletí má až +6ab, k tomu si započte výsměch a může v klidu trefovat příšery i při zaplém vylepšeném útoku v obraně což žádný jiný build se v tomhle netrefuje
4) myslím si že se poměr RDD a PM na serveru hodně zredukoval za poslední dobu, teď je to tu samý klerik a hraničář

A mimochodem jestli hodláš Arkhalii zlehčit tak ji podle mě zničíš. Arkhalie je právě jeden z mála modulů, kde rozhoduje ne equip, ne build ale skill hráče. Zatímco profíci tu sólujou kde co lamy z deomezeny nedají ani šedé doupě. A tak to podle mě je dobře.

Už dnes dá sólo dungeon 90% buildů, ale vyžaduje to právě ten skill. To že to někteří hráči nezvládnou není chyba modulu.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Ice » 18 říj 2011 18:07

1/Myslím, že slova vybalancované a stejné jsou velice rozdílná.Vybalancovaná jsou kreativní a přesto ne stejná. Jde mi spíš o to moci si vybírat mezi ab a ac nežli mít obojí.
2/Pravda o PM se tu dá mluvit spíše jen v souvislosti se sólo (i tak jsou kvůli nim sólo tak těžké, že jste kvůli tomu zpřístupnili expící dungy a zničili tím samostatné expení)
3/Přesně teď jsi trefil proč je tento build jedinečný a ostatní se kvůli němu dostnou jen málokam (o5 mam namysli spíše sólo než party dungy)
4/ RDD a PM tohle spojení mě ani nenapadlo. Spíš klerik nebo mág ve spojení s PM.

Tohle platí u tebe, ne u těch líných co si udělaj ty nesmrtelný postavy. A hru bys neměl posuzovat podle těch co ji chtějí opravdu hrát, ale podle těch co jsou líní a chtějí vytěžit nejvíce za nejméně námahy.

Schválně, kterej build s +5 věcma dá to, co buildy s PM a Bardem se stejným vybavením.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 19 říj 2011 10:48

píšeš že máš na mysli spíše sólo dungy než party

takže o kterých tu mluvíš?

stoky, skála, morie, šedé, tehyart, mv vrch, drowové, balrog, labyrint ?

protože pokud ano tak pm kler ani bard rdd nedají víc jak polovinu z nich krom toho jak už jsem řekl 90% buildů tyto dungy dá a často lépe, to že někdo chce chodit šedé s bardem a riskovat že umře protože to tam vůbec není lehké a chce na to obětovat flašky léčení je jeho věc, s kouzelníkem je to tam naprosto bez námahy

od patch 1.69 je to podobné v morii, jelikož nedispelujou kouzla tak klerici si to tam dávají jako nic a nejrychlejší build do morie? něco s 10+mnichem co si rychlostí blesku proběhne 90% pastí, zabije jen ty 3 klíčníky a proběhne k bossovi a zabije zase pouze něj. NPC ani nestihnou zareagovat že tam hráč proběhnul kolem nich.

tehyart snad ještě žádný bard nedal, pm klerik to taky nedá a jsou tam dost dobré věci že jsou hráči líni si na to stavět build je jejich věc

labyrint je víceméně výsadou bardů spíše z důvodu toho že boss je imunní na vše, dostat se k bossovi zvládne každý build, zabít ho už jen málokdo protože je potřeba 80ac, 62+ab (kdyby neměl takové AC bylo by to hned o něčem jiném), nejlepší možnou zbraň a spoustu času a flašek - mág ho nedá, jediné co na něj platí jsou igms a nově ledovky ale ani to nepomůže aby ho na jedno vyspání dal, druid je na tom podobně, dexáci to dají ale trvá jim to v průměru kolem 10 minut protože nemají takový dmg jako bard nebo klerik. Ale PM klerik to podle mě nedává moc dobře, rozhodně bych tam s takovým buildem nelezl. Moje lučištnice ho dává víceméně jen díky špatnému designu lokace, jinak bych neměl šanci.

stoky dá každý a spousta buildů mnohem lépe než bard, a s PM klerikem tam lezeš jen ty pravděpodobně ze stejného důvodu který tak strašně kritizuješ že je hráč líný si udělat speciální build

balroga bard a myslím že ani PM klerik nedá (leda tak udvackovat což je tak na hodinu a nevyplatí se), zato druid, měňavec nebo nějaký ten spellsword jako je moje valerie to dávají s přehledem


menší přehled efektivity buildů podle mě:

stoky: DD (bard/rdd/DD), dd/wm na kukri\scim, hraničář/wm na kukri\scim, jakýkoliv jiný bard, jakýkoliv jiný build

šedé: jakýkoliv čaroděj/zaklínač, jakýkoliv druid/klerik, jakýkoliv jiný build

labyrint: jakýkoliv klerik, jakýkoliv bard, měňavec, jakýkoliv jiný build

morie: bard/rdd/DD, 20/10/10 klerik, jakýkoliv jiný klerik, jakýkoliv jiný bard, jakýkoliv jiný build

tehyart: bard/rdd/DD, WM/zloděj, 20+ monk, jakýkoliv jiný build

balrog: druid nebo měňavec, jakýkoliv spellsword, klerik aspoň 29+lvl, jakýkoliv jiný build

mv vrch: bard/RDD, PM/klerik, měňavec/DD, PM/mág, jakýkoliv jiný klerik, bard bez RDD???, jakýkoliv jiný build

skála: zen klerik, čisté AAčko, hraničář na luk, jakýkoliv jiný lučištník/kušiník, jakýkoliv jiný ne-střelec který má aspoň 40ab s lukem

drowové: pm/klerik, jakýkoliv mág, jakýkoliv jiný klerik nebo druid, jakýkoliv jiný build


Je zajímavé že tvůj dungeon mrazivá věž, který měl být udělaný tak aby ho ani RDD ani PM nedali si tyto buildy dávají nejlíp ze všech ostatních dungeonů.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod peta_84 » 19 říj 2011 11:08

hlasoval jsem ne. Podle me provokace, na kterou nema smysl reagovat.
Uživatelský avatar
peta_84
Level 23
 
Příspěvky: 212
Registrován: 21 bře 2010 00:00

Příspěvekod peta_84 » 19 říj 2011 11:25

ShaDoOoW píše:labyrint je víceméně výsadou bardů spíše z důvodu toho že boss je imunní na vše, dostat se k bossovi zvládne každý build, zabít ho už jen málokdo protože je potřeba 80ac, 62+ab (kdyby neměl takové AC bylo by to hned o něčem jiném), nejlepší možnou zbraň a spoustu času a flašek - mág ho nedá

jen pridam vlastni postreh jak to tam dava moje postavicka na lab (cler/bard/rog), silu mam 20 a dmg mam tedy srovnatelne s dexakem, mec mam unikat ktery ho nicim nezrani (ani magic gem tam neni). takze dmg jedu jen z charismy, a mag kouzel klera. na golema chodim s ac 68 a ab 60 (+5 curse), bojuji s nim cca 80-90 kol, vypotrebuji tak 5-6 leceni (s necelym 600 hp). takze ano, trva to +- 10 minut, ale neprijde mi to nijak zoufale. jde mu dat snadno taunt (proti 10 si to da i ten co nema barda, jen neco charisma + item, navic jde vzit par bodiku i crossclass), co jsem se doslechl jde pry i srazit a sneakovat, coz jsem nezkousel, ale je tam dost moznosti jak ho odrovnat. neni to tezky boss, v labu je spis problem, ze je to random a muzete to jit 2 hodiny stejne tak jako 15 minut, ale tomu rikam moment prekvapeni:)
Naposledy upravil peta_84 dne 19 říj 2011 11:36, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
peta_84
Level 23
 
Příspěvky: 212
Registrován: 21 bře 2010 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 19 říj 2011 11:36

jo srazit de, moje postava paladin 20 monk 10 zloděj 10 to dokáže a ten bard taky (díky písni prokletí a prstenu na sražení) nicméně každý pokus na sražení je -4ab což znamená menší trefa a krom toho má golem opravdu vysoký výcvik a bez písně prokletí se sráží jen na velmi vysoký hod a několik pár prvních útoků takže se to zrovna nijak extra nevyplatí, kdyby měl to AC menší už by to šlo + je tu pár dalších možností jak mu snížit výcvik
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Ice » 20 říj 2011 08:07

Zajímalo by mě co máš namysli jakýmkoli jiným buildem? Něco s Thormem, Vrahem, Barbarem, Stínovým tanečníkem, Zlodějem atd.?
Převážně s ti tam ne náhodou opakujou jen Klerici, Bardové, PM.
Uvěřím ti když postavíš něco s těmi povoláními co jsem tam nenašel a bez jediného lvl toho co je tam pořád a co něco dá :-)
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 20 říj 2011 10:47

jakýkoliv jiný build myslím cokoliv co si postavíš a s čím to dáš a ty "sólovky"

zloděj jako takový je velmi užtečné povolání už kvůli jeho schopnosti najít nejtěžší pasti a má ho dnes hodně buildů

torm je spíš do pvp jelikož oproti bojovníkovi přidá víceméně jen savy a ty jsou na arkh nanic protože dungy jsou tu dělané stylem stovek stejných monster které spamujou ty stejné kouzla ve stejném pořadí = bez imky ani krok, savy jsou zbytečné můžu mít i 40 nad DC a stejně chcípnu

barbar momentálně nemá využití o tom se ví, navrhni novou úpravu (ta stará nepomohla) aby mělo smysl ho hrát a já to udělám

stínový tanečník nemá smysl brát kvůli tomu že 99% příšer má pravdivé a samotné pravdivé vidění kouzlo tu není modifikované, + je t spousta věcí co dá HIPS zadarmo - šlo by uvažovat o vylepšení toho jeho stínového uhýbání - stačí jen navrhnout a já to udělám

vrah smysl má jako požadavek na RDD/AA zrovna u toho AAčka bych neváhal a postavil bych si třeba hraničář/vrah/AA
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Ice » 20 říj 2011 19:49

Já měl namysli spíš buildy kde tato povolání budou dominantní tedy epická.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 20 říj 2011 21:28

Ice píše:Já měl namysli spíš buildy kde tato povolání budou dominantní tedy epická.
vím že tu kdysi byly tendence takovéto buildy zvýhodnovat pomocí těch speciálních zbrojí ale co se mě týče já zastávám ten názor že je to zbytečné. Hráči budou vždy hrát jen to nejvýhodnější a jsou jen dvě možnosti jak může dopadnout oslabení RDD/PM nebo zvýhodnění hraničáře.

Buď bude oslabení natolik silné že se přestanou hrát buildy jako je bard/rdd/něco a začnou se stavět buildy barda bez RDD (bard/cler, bard/bg\pal, bard/fajtr\torm) nebo ne a v tom případě se nic nemění. Nebo jak jsme mohli vidět když se vylepšil hraničáře, každý teď hraje hraničáře poněvadž je nejvýhodnější.

A nevidím žádný důvod proč by blbý fajtr 40 měl být lepší než fajtr zkombinovaný s WM a zlodějem. Proč by měl být takový build zvýhodněn? Už teď je tu pro něj ta zbroj (která je ultra crap ale ikdyby byla dobrá stejně by si ho nikdo nepostavil).
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Ice » 21 říj 2011 08:43

Hraničáře tu hrají z jednoho důvodu. Dungy jsou totiž nastaveny na jednu stranu pro úžasně náročné buildy jako je nesmrtelný bard (vysoké ab potvor), ale zároveň se chce aby fungovali i ty nestupidněší buildy jako např. 40 lvl zloděje (nejlépe co nejmenší ac potvor). Vlastně se tu střetávají dvě strategie vzájemě si odporující. Proto je hraničář ač s malým ab dostatečně účinný.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod peta_84 » 21 říj 2011 09:18

nevim proc by meli fungovat vsechny buildy,. jde o nastaveni sveta a stylu hry na nem. takovy 40 lvl zlodej proste neni ono, kdyz tam pridas trochu treba fightera a monka o nic zasadniho neprijdes a spoustu ziskas. snazit se zarucit, aby jakkoliv silena kombinace povolani mela svojie uziti mozne je, ale spravna cesta je postavit pro ne specialni dung.
Uživatelský avatar
peta_84
Level 23
 
Příspěvky: 212
Registrován: 21 bře 2010 00:00

Příspěvekod Mefistofel » 21 říj 2011 12:28

Kdyz si to tu tak ctu tak vidim ze se to vyusti zase jenom do nejakeho sporu...me thor jako takovej se libi je to vznesene povolani a kdyz se dobre namycha neni s tim spatnej build a dokonce me i napadnul dung + by se dalo nejakym spusobem kus povylepsit thor tak aby se dal hrat treba v kombu s fajterem + neco......

PS: takze az bude cas tak se dohodnu se shadoowem a poresim to s nim.
Mefistofel je syn Dabla a byl stvoren proto aby zabijel a slouzil radu Temnich Templaru
Slavu a cest vzdejme nasemu panu!!!
Uživatelský avatar
Mefistofel
Level 26
 
Příspěvky: 452
Registrován: 06 bře 2008 00:00
Bydliště: Tanglebrook

Příspěvekod Ice » 22 říj 2011 20:44

peta_84 píše:nevim proc by meli fungovat vsechny buildy,. jde o nastaveni sveta a stylu hry na nem. takovy 40 lvl zlodej proste neni ono, kdyz tam pridas trochu treba fightera a monka o nic zasadniho neprijdes a spoustu ziskas. snazit se zarucit, aby jakkoliv silena kombinace povolani mela svojie uziti mozne je, ale spravna cesta je postavit pro ne specialni dung.

Bohužel jakejkoli speciální dung dají momentální nesmrtelné buildy mnohem líp jediná cesta by byla zakázání přístupu ale to byste mě zase kamenovali. :-)
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Další

Zpět na Návrhy a otázky na hráče

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků