Statistika zabijeni bossu

Ankety a jiná diskuze s ostatními hráči na témata, která nejsou pokryta žádnou jinou kategorií na fóru.

Jaky by byl vhodny koeficient prevodu ze statistiky zabijeni na statistuku pruchodu?

Anketa končí za 27 bře 2013 02:38

1.0
1
20%
0.75
0
Žádná hlasování
0.5
0
Žádná hlasování
0.25
0
Žádná hlasování
jine (napise do komentu <tucne/bold>
1
20%
nesouhlasim s predelanim
3
60%
 
Celkem hlasů : 5

Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod siley » 26 led 2013 02:38

Navrhuji zmenit statistuku zabijeni bossu na statistuku pruchodu, ktera podle vseobecne dostupnych infirmaci funguje. Do technickych detailu nevidim, ale dosti bych se divil, kdyby s tim byl nejaky zasadni problem.

Pak tu mame dalsi vec. Pokud by se to melo cele vyreserovat na nulu, tak si myslim, ze by to nebylo spravne. tudiz nvrhuji anketu ktere se muzete ucastnit. Dalsi otazka je ohledne gay(,ehm HC) dungu. jak by se to aplikovalo? mozna by to u solo dungu mohlo zustat tak, jak to je ted a zmenit to jen u dungu pro 2+ hracu?
"Pokrok je jako stádo prasat na dvorku, protože z nich je maso, sádlo a špek, tak se člověk holt musí smířit s tím, že je všude nasráno."
siley
Level 26
 
Příspěvky: 423
Registrován: 30 zář 2012 23:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod Yorton » 26 led 2013 08:00

Nejsem pro to, aby se v tomhle směru cokoliv měnilo.
Rajesh- zpěvák
Grog-řezník
Ojo Bouryoku-neznámý tvor
Uživatelský avatar
Yorton
Level 27
 
Příspěvky: 538
Registrován: 07 led 2009 00:00
Bydliště: Neznámé

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod drax » 26 led 2013 09:36

jo tohle sem navrhoval už dávno ;)
statistika "killu" ma v party dungu / solo chozenem ve vice lidech nulovou vypovedni hodnotu ... aneb proc by mel mit mlatic 100x bod do statistiky jen proto ze vyzere kill a zed ktera to projde 200x se nedostane ani do tabulky
pruchod dá bod všem spravedlive ... . jedine - je možnost zneuziti v nekterých solo (behat třeba sede dokola bez bosse vetsinu casu i bez respawnu ) ... ale obecne kdo by to delal mkdyz odmenou bude jen bod do statistiky ..
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod Ice » 26 led 2013 19:25

Nějak jsem nepochopil o čem tenhle topic je :-)??? Statistika killů je jen hezkej obrázek o tom jak kterej mlátič co zabije na hru to nemá vůbec žádný vliv :-) Nechápu proč by se měla jiná statistika další hezkej obrázek přepočítávat do toho druhýho??? Pak by to nebyla statistika ale nějakej guláš co by nikomu nic neřekl.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod drax » 26 led 2013 19:31

on chtel spise aktualni pocetprepocist na pruchody .... nicmeně pokud vim je statistika killu a pruchodu oddelena vec tedy jednoduse zrusit nicnerikajici killy a nahradit poctem pruchodu ktere ealne ukazi co kdo kolikrat prosel
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod ShaDoOoW » 26 led 2013 19:44

drax píše:on chtel spise aktualni pocetprepocist na pruchody .... nicmeně pokud vim je statistika killu a pruchodu oddelena vec tedy jednoduse zrusit nicnerikajici killy a nahradit poctem pruchodu ktere ealne ukazi co kdo kolikrat prosel

ano zrušme killy, skvělý nápad další důvod proč odejít na jiný server ;)

přepočítat je na průchody... no moc se mi to nelíbí, chápu důvody proč to udělat na druhou stranu pak to bude jakási statistika návštěvnosti a už to nebude mít tu vypovídací hodnotu co to má teď nebude to tak prestižní, je to něco jiného. ale tak problém to udělat není
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod drax » 26 led 2013 20:37

jakou vypovedni hodnotu ma statistika kde dostane +1 1z4 ?jen proto ze mlati a netankuje /healuje ? jediný smysl kde ma statistika killu smysl je solo
u party je jedina smysluplná moznost pruchod

nebo udelat jednoduse vedle statistiku pruchodu ;)
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod ShaDoOoW » 26 led 2013 20:57

drax píše:jakou vypovedni hodnotu ma statistika kde dostane +1 1z4 ?jen proto ze mlati a netankuje /healuje ? jediný smysl kde ma statistika killu smysl je solo
u party je jedina smysluplná moznost pruchod

nebo udelat jednoduse vedle statistiku pruchodu ;)

jinou než statistika průchodů proto bych to nekombinoval
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod Yorton » 26 led 2013 21:00

Ja jsem proti změně. Tahle statistika mi dává smysl. Statistika průchodů mi smysl nedává..
Rajesh- zpěvák
Grog-řezník
Ojo Bouryoku-neznámý tvor
Uživatelský avatar
Yorton
Level 27
 
Příspěvky: 538
Registrován: 07 led 2009 00:00
Bydliště: Neznámé

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod siley » 26 led 2013 22:26

ShaDoOoW píše:ano zrušme killy, skvělý nápad další důvod proč odejít na jiný server ;)

přepočítat je na průchody... no moc se mi to nelíbí, chápu důvody proč to udělat na druhou stranu pak to bude jakási statistika návštěvnosti a už to nebude mít tu vypovídací hodnotu co to má teď nebude to tak prestižní, je to něco jiného. ale tak problém to udělat není


nechci totalne zrusit pocitadla, pouze prejit na novou moznost s pruchody, ktere jsou spravedlivejsi pro vsechny postavy stejne. Nevim proc by to melo byt mene prestizni nez pocet zabiti. Prave proto, ze pocet zabiti je urcity prestizni ukazatel nikdo nechce brat stenu, nechce chodit solo v parte, dohaduje se o "ponechani killu".
"Pokrok je jako stádo prasat na dvorku, protože z nich je maso, sádlo a špek, tak se člověk holt musí smířit s tím, že je všude nasráno."
siley
Level 26
 
Příspěvky: 423
Registrován: 30 zář 2012 23:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod Ice » 27 led 2013 00:55

No podle mě jsou to jen jakési doplňující ukazatele, které na hru vliv nemají. Ani jedna z uvedených statistik. Jsou to jen záznamy o tom kdo dělá jednu z mnoha věcí co se dějí na Arkhalii. Myslim, že neni problém udělat další vebovku s průchodama - jen je tam problém, že momentálně je v této statistice takvý bordel, jelikož byla jen pro soutěž, že dosavadní styl počítání kdy je jeden dung zaznamenenán v 5ti různých možnostech nebo že některej dung započítává násobky průchodů. Takže je momentálně pro takovou tabulku nepoužitelný. Respektive museli by se předělat některé průchody a kompletně přepočítat databáze aby to o něčem vypovídalo :-)
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod Ice » 27 led 2013 00:57

Ale nechápu vůbec to proč by se tyto dvě statistiky měli jakkoli míchat dohromady.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod siley » 27 led 2013 13:02

michat dohromady se nemusi. Pokud by se statistika killu zrusila uplne tak dle muze cislo jedna (shadow) je to duvod jit hrat jinam, a jiste by to nebylo uple fer k lidem, co uz tam ted maji nasbirano. Myslim, Ice, ze vliv te statistiky podcenujes. Udelat dalsi stranku je taky moznost, jen aby jsme se v tom potom vyznali a nebylo toho zase moc.
Statistika killu ma podle me sve potize a urcitym zpusobem ovlivnuje hru. Jak napsal drax, tak je divne, ze "odmenu" v tomto procesu ziskavaji pouze mlatici a pouze jeden z party, ktera jde dung. Vzhledem k tomu, ze je nova, neverejna statistika pruchudu, nabizi se logicka moznost s tim neco delat.
Pokud ovsem vetsina lidi nechce, tak se s tim nic delat nebude, to je asi jasne. Kez by vsak stejne pravidlo platilo i jinde.
"Pokrok je jako stádo prasat na dvorku, protože z nich je maso, sádlo a špek, tak se člověk holt musí smířit s tím, že je všude nasráno."
siley
Level 26
 
Příspěvky: 423
Registrován: 30 zář 2012 23:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod ShaDoOoW » 27 led 2013 15:26

siley píše:Udelat dalsi stranku je taky moznost, jen aby jsme se v tom potom vyznali a nebylo toho zase moc.
To je právě ten důvod proč nejsem veliký zastánce další statistiky, bez ohledu na to jestli aktuální statistika působí hráčům nějaké problémy nebo ne.

Já v tom tak velký problém ale nevidím, když chci jít sólo dung s někým ve dvou nebo party dungeon pro dva tak jdu s někým s kým se domluvím na tom komu kill zbude. Zatím s tím nikdo problém neměl mi to nechat, max se stalo že na to zapomněl. Jestli to tomu dotyčnému vadí nemusí se mnou chodit a může jít s někým jiným, to si steně nenárokuju u všech bossů - prakticky jen u tygrů když nepočítám sólo dungeony.

Ano je to rozhodně důvod nechodit sólo dungy v partě, ale ten nejmenší. Jak jsem řekl, domluvit se o tom kdo bude mít kill de dycky, pokud jsem já tahoun a ten člověk by to tam beze mě nedal tak snad nepočítá s tím že mu kill nechám/opačně. Stejně je tam nutné se dělit o měď což je ale mnohem závažnější důvod proč nechodit sólo v partě, hlavně když málokdy ta parta dung urychlí, spíš naopak.

Ve velkých party dungeonech je to pak spíš o náhodě, je jasné že vysoký DPS (kukrák, rdd kler) má tu šanci na zisk killu největší a to beru jako pozitivní věc. Ano možná se teď kvůli tomu moc lidi nehrnou do stavění pm/zdí ale zase je to zvýhodnění těch DPSáků což beru pozitivně. Zrušením bys kukrákům sebral další jejich výhodu a v tom nevidím důvod. Pokud někdo ten kill v ZK potřebuje např. aby posbíral všechny bossy na arkh tak si myslím že by mu s tím hráči pomohli. Ale stejně stačí tam zajít víckrát a jednou se to povede.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod drax » 27 led 2013 15:46

tak sance ze zed dorazi bosse je minimalní ... malý dmg i ab

prumerne zenko na tomt aky zazracne neni .. ze je vyhoda z ejedne z mlaticu dostane kill a zbytek nic ? v cem ? jaké=ak bvýhody prinasi fakt ze je statistika jen pro mlatice ?

jakou výhodu bys kukracum sebral ? to ze jsou ve statistice jen oni ? joke ? pruchod je u party ferový a ne nesmysl o který si " hodi" 1/2 party
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Další

Zpět na Návrhy a otázky na hráče

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků