Stránka 1 z 5
Vymyslete předměty pro Akhálii - 2. kolo
Napsal:
05 pro 2013 17:53
od drax
vzhledem k mému snažení o masivní nárůst variability lootu v poslední době .
vyhlašuji : soutež ve tvorbě předmětů pro arkhalii.
podmínky jsou nasledující :
1) pouze povolené imunity
- tedy jedy,choroby,spánek,zapletení ..povolená je ale i imunita na konkretní kouzlo
2) featy
- předmět muže obsahovat libovolný feat za předpokladu že neruší výhodu jiné class( hips chraniče , prsten vylepšeneho uniku... )
3) předmět přirozeně nesmí být duplicitní ani obsahovat víc než +7 ac
4) nezapomínejte na typ předmětu - vlastnosti kladiva mužou být zákonitě mnohem lepší než vlastnosti rapíru, stejně tak jsou podmínky méně přísné pro spotřební předměty
navrhovaný předmět prosím pište ve formátu:
jméno:
typ předmětu:
vlastnosti:
dodatek: (omezeni na konkretní povolání bez možnosti umd(s počtem lvl), popis předmětu do vlastností, vzhled .. nebo jakákoliv jiná připomínka
odměny jsou nasledující :
- neuspěšný návrh předmětu = 1 měďák
- předmět který se dostane do modulu = 5 měďáků
- předmět který se dostane do modulu s rozsáhlejší úpravou = 3 měďáky
- bič,srp,oboustranný palcát,palcát,munice(fixní počet),prak, vrhací zbraně - dostavají při schvalení bonus 3 měďáky
ůčastník s nejvíce body získá náhodně zvolený předmět z nejsilnější kategorie mnou již vytvořených
seznam nestandartních možností :
% šance na onhit kouzlo (libovolné)
% narust zisku zlata za zabití příšery
onhit : kletba,zapletení,zkamenění, vysátí vlastností
zaporná regenerace
bonus k caster lvl (tohle ale imho neni dobrý nápad)
zvýšení/ snížení rychlosti pohybu (nepoužito ,bude se muset zjistit jak reaguje s haste)
OC za stit na zbraň
zvýšení váhy
sety ( teoreticky možné (tři existují) ale při testovaní jsou určite potíže tohle by chtělo pořádně proklepnout před realizovanim nějakeho dalšího)
- ještě by šlo shadoowovy přisoudit nápad s efektem (aura kura cokoliv ) aplikovaným na postavu pokud má na sobě daný předmět
Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0
Napsal:
06 pro 2013 08:25
od cromac
Tak ja to zkusim, sice nemam uplne prehled o tom, jestli uz to tady nekde nepada, ale co uz:
Pavéza bezradného lučištníka
Pavéza
+x, deflect arrows
edit drax : myslíš feat deflect arrows ? u toho bych musel podotknout že by na štitu fungoval pouze beze zbraně
edit cromac: ano mel sem na mysli feat, jen sem si nedocetl Notes na wiki, v tom pripade je to k nicemu. Mozna
by se dalo uvazovat dat to na streleckou zbran, rozmyslim to.
edit drax 2 : se střelnou zbrani taktéž nefunguje od tohohle bych se držel dál páč využití kromě monka který tento feat má je mizivé
edit cromac 2: nj uz sem si to precetl poradne, me ten feat prijde celkem dobrej, ale vzhledem k tomu, ze je to zamysleno na monka
tak sou tam ty prerekvizity, ktery ho delaji k nicemu, asi mozno smazat.
Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0
Napsal:
06 pro 2013 08:50
od Halatir
jméno: Zbroj většího golema
typ předmětu: Zbroj 5základ
vlastnosti: oč 5+5 +6síly a redukce na zranění (tady úplně ještě nevím aby to nebylo moc ultimátní)
Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0
Napsal:
06 pro 2013 09:43
od Yorton
Já bych to ještě upřesnil-než sem něco vložíte, tak si to nejprve dobře promyslete..pište přesně co ten předmět bude umět (konkrétní čísla a vlastnosti)--něco ve stylu: redukce na zranění (tady úplně ještě nevím aby to nebylo moc ultimátní) je k ničemu.
Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0
Napsal:
06 pro 2013 09:53
od drax
tak i nedotažený item se hodí .. lze se jim inspirovat a dodělat ho je vždy snažší než začít od nuly
Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0
Napsal:
06 pro 2013 10:41
od ShaDoOoW
možná by stálo za to říct hráčům jaké možnosti jsou k dispozici, myslím tím ty nové vlatnosti které jsem vytvořil
Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0
Napsal:
06 pro 2013 12:26
od Trpaslik
Tak já teda taky zkusím něco naplácat. Ovšem přiznávám, že v tom co vše je možné, se úplně nevyznám:
Krasoňovo zrcátko
mace +6
+2 cha
+5 AC (deflection modifier)
+d6 postive dmg
Krasoňova zbroj
full plate
+2 cha
+2 str
haste
Krasoňův štít
large shield + 4
+2 cha
bonus feat - divine shield
Poznámka: Tady si moc nejsem jist je nějak možné zařídit fungování toho featu bez toho že by character měl turn undead, ze kterého vychází počet použití. Jdem s tím různě manipulovat stylem "konkrétní počet použití na den (10), přihozením turn undead na nějaký další speciální předmět (navrhuju helmu),.."
Krasoňovy náramky
+6 AC (armour modifier)
bonus feat - divine might
Poznámka: Podobný případ jako u divine might výše
Krasoňův vycpávaný pláštík
+2 str
damage reduction +7/10
Principem celé téhle sestavy je vytvořit jakýsi set i bez toho aniž by bylo pro set něco speciálního potřeba. Prostě jsem se snažil ty předměty navrhnout tak, aby sami o sobě nebyli tak užitečné, dokud si hráč nesežene další části a teprve poté vytvářeli určitou synergii.
whip of domminance
whip + 6
On-hit: Sleep DC-40 20%/4 rounds
On-hit: Confusion DC-40 20%/4 rounds
On-hit: Daze DC-40 20%/4 rounds
Tady jsem se v podstatě snažil nepoužitelnost biče vylepšit různymi on-hit propertami, které k němu navíc tematicky sedí. Samozřejmě s konkrétními čísly si to chce vyhrát na základě testování. Podobně by šel udělat poměrně silný předmět např. i přidáním zkamenění na on-hit.
Berte to spíš jen jako typy ze kterých se dá nějak dál odpíchnout.
A jen taková poznámka nakonec (už to tu částečně je, ale rád na to znovu upozorním) - užívejte prosím víc a víc expovacích předmětů. je to skvělá věc na prodloužení hratelnsoti a stálém vylepšování postav. Na můj vkus je to na Arkhalii stále až moc vzácné.
Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0
Napsal:
06 pro 2013 12:59
od drax
divine shield / might je imba feat konkretní class který by nebylo dobré šířit na itemu
užívejte prosím víc a víc expovacích předmětů. je to skvělá věc na prodloužení hratelnsoti a stálém vylepšování postav. Na můj vkus je to na Arkhalii stále až moc vzácné.
imho je expení itemů dost nešikovné
smysluplnější by bylo zavedeni vylepšovaní jiným dle nějakeho receptu
dejme tomu amulet draka + plánek + 2x amu 7 saves + amu drakobijce + amu 6con +10 milionu zl = emulet epickeho draka který by měl třeba 3saves 3 regen 2 con navíc (jen nesmyslný příklad)
Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0
Napsal:
06 pro 2013 13:28
od Trpaslik
Tohle zlepšování je taky fajn, ale není to úplně to co jsem myslel. Hlavní výhoda zlepšování předmětu za expy je hlavně v dostupnosti. To číslo na zlepšení může být velké, ale samotný pocit, že se někam posouvám je mi příjemnější, než čekání až padne konkrétní předmět který potřebuju.
Navíc se to dá hezky odstupňovat - mám předmět zvyšující nějaký skill, začnu na +1 a než skončim na +15 mám tam mnoho mezistupňů a každý mě někam, byť mikroskopicky, posune.
Samozřejmě nemusí to být jen o expech, dovedu si představit podobné vylepšování za peníze nebo nějakou pravidelně se vyskytující měnu (typicky měďák). Výhoda expů je ale v tom, že jsou nahrabané konkrétní postavou, takže mě pak takovýto vylepšený předmět přijde tak nějak osobnější (čistě pocitově)
Ten divine shield/divine might uznávám, že je specifikum některých povolání. Na druhou stranu jsem si ale říkal, že mít jej na itemu se hodí i jim, protože pak si jej nemusí brát a za feat ušetří.
Ještě mě tak napadá pár dalších věcí v rychlém sledu:
- Item zvyšující UMD (pokud tedy UMD z itemu může fungovat)
- buffer item (některé tu už jsou (Aid+Bless), mohli by se rozšířit, a pokud by byl nějaký který dokáže jedním použitím nahodit třeba tři buffy zaráz bylo by to úplné žrádlo. Samozřejmě je mi jasné, že takovéto itemy obcházejí některé skilly a schopnosti, takže by museli být vzácne/cenné nebo jinak omezené)
- je možné na itemech nastavit minimum některého statu nebo skillu (tedy i něco jiného než omezení na class, rasu, přesvědčení)? Pokud ano, využijte toho. Item, který nasadí jen někdo kdo má persuade 50 apod. Rozšíří se tím možnosti budování postavy.
Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0
Napsal:
06 pro 2013 20:34
od Yorton
Opasek epického vraha
typ:opasek
vlastnosti: +12 INT, +6 DEX, vylepšený boj s dvěma zbraněmi
dodatek: smí nosit jen vrah od desátého levlu.
Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0
Napsal:
06 pro 2013 20:46
od Yorton
Bouřlivák (+1 - +8) (Případně jiný název: Hromotluk +1 - +8)
typ zbraně: kladivo
vlastnosti: +7, +7 dmg tupé, 2k6 zvuk, 2k6 elektřina, omráčení DC 20 4 kola, snížená odolnost vůči kyselině o 20% (postava bude dostávat o pětinu vyšší dmg kyselinou)
dodatek: vzhled jako to ohnivé megakladivooooo
Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0
Napsal:
06 pro 2013 21:42
od Yorton
Prsten zeleného draka
typ: prsten
vlastnosti: imunita kyselina, o 100% zvýšená zranitelnost na elektřinu a oheň
Prsten červeného draka
typ:prsten
vlastnosti: imunita oheň, o 100% zvýšená zranitelnost na kyselinu a elektřinu
Prsten modrého draka
typ:prsten
vlastnosti: imunita elektřina, o 100% zvýšená zranitelnost na kyselinu a oheň
Navrhuji jako skládací prsten s tím, že všechny 3 části budou dostupné v lootu.
Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0
Napsal:
06 pro 2013 21:50
od Yorton
Pravý úder
typ: speciální item jako je třeba pochva požehnání
vlasnosti: 3x denně true strike
Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0
Napsal:
07 pro 2013 15:57
od drax
trpaslik :
Krasoňovo zrcátko
mace +6
+2 cha
+5 AC (deflection modifier)
+d6 postive dmg
ac na zbranich je prekopane z fecflect na shield ... jedine scriptem pri equipu .. kteremzto pripade to nebude videt ve vlastnostech na druhou stranu ten item je imho slabota .. mace a ještě bez dmg
Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0
Napsal:
09 pro 2013 11:01
od Trpaslik
Borci, berte to jako inspiračku. Mě nejde o získání nějakých měďáků, ale nějak vám smysluplně pomoct.
Třeba jsou některé ty předměty slabé/silné. Klidně jim ty bonusy zvedněte. U toho biče například... přidejte mu na on-hit ještě zkamenění, nebo zvyšte jeho dmg. Možná nesplním podmínku toho abych získal měďák, ale to je fuk. Důležité že nakonec vznikne nějaký použitelný předmět.