Stránka 1 z 5

Vymyslete předměty pro Akhálii - 2. kolo

PříspěvekNapsal: 05 pro 2013 17:53
od drax
vzhledem k mému snažení o masivní nárůst variability lootu v poslední době .
vyhlašuji : soutež ve tvorbě předmětů pro arkhalii.

podmínky jsou nasledující :

1) pouze povolené imunity
- tedy jedy,choroby,spánek,zapletení ..povolená je ale i imunita na konkretní kouzlo

2) featy
- předmět muže obsahovat libovolný feat za předpokladu že neruší výhodu jiné class( hips chraniče , prsten vylepšeneho uniku... )

3) předmět přirozeně nesmí být duplicitní ani obsahovat víc než +7 ac

4) nezapomínejte na typ předmětu - vlastnosti kladiva mužou být zákonitě mnohem lepší než vlastnosti rapíru, stejně tak jsou podmínky méně přísné pro spotřební předměty


navrhovaný předmět prosím pište ve formátu:

jméno:
typ předmětu:
vlastnosti:
dodatek: (omezeni na konkretní povolání bez možnosti umd(s počtem lvl), popis předmětu do vlastností, vzhled .. nebo jakákoliv jiná připomínka

odměny jsou nasledující :
- neuspěšný návrh předmětu = 1 měďák
- předmět který se dostane do modulu = 5 měďáků
- předmět který se dostane do modulu s rozsáhlejší úpravou = 3 měďáky
- bič,srp,oboustranný palcát,palcát,munice(fixní počet),prak, vrhací zbraně - dostavají při schvalení bonus 3 měďáky

ůčastník s nejvíce body získá náhodně zvolený předmět z nejsilnější kategorie mnou již vytvořených

seznam nestandartních možností :
% šance na onhit kouzlo (libovolné)
% narust zisku zlata za zabití příšery
onhit : kletba,zapletení,zkamenění, vysátí vlastností
zaporná regenerace
bonus k caster lvl (tohle ale imho neni dobrý nápad)
zvýšení/ snížení rychlosti pohybu (nepoužito ,bude se muset zjistit jak reaguje s haste)
OC za stit na zbraň
zvýšení váhy
sety ( teoreticky možné (tři existují) ale při testovaní jsou určite potíže tohle by chtělo pořádně proklepnout před realizovanim nějakeho dalšího)
- ještě by šlo shadoowovy přisoudit nápad s efektem (aura kura cokoliv ) aplikovaným na postavu pokud má na sobě daný předmět

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0

PříspěvekNapsal: 06 pro 2013 08:25
od cromac
Tak ja to zkusim, sice nemam uplne prehled o tom, jestli uz to tady nekde nepada, ale co uz:

Pavéza bezradného lučištníka
Pavéza
+x, deflect arrows

edit drax : myslíš feat deflect arrows ? u toho bych musel podotknout že by na štitu fungoval pouze beze zbraně
edit cromac: ano mel sem na mysli feat, jen sem si nedocetl Notes na wiki, v tom pripade je to k nicemu. Mozna
by se dalo uvazovat dat to na streleckou zbran, rozmyslim to.
edit drax 2 : se střelnou zbrani taktéž nefunguje od tohohle bych se držel dál páč využití kromě monka který tento feat má je mizivé
edit cromac 2: nj uz sem si to precetl poradne, me ten feat prijde celkem dobrej, ale vzhledem k tomu, ze je to zamysleno na monka
tak sou tam ty prerekvizity, ktery ho delaji k nicemu, asi mozno smazat.

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0

PříspěvekNapsal: 06 pro 2013 08:50
od Halatir
jméno: Zbroj většího golema
typ předmětu: Zbroj 5základ
vlastnosti: oč 5+5 +6síly a redukce na zranění (tady úplně ještě nevím aby to nebylo moc ultimátní)

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0

PříspěvekNapsal: 06 pro 2013 09:43
od Yorton
Já bych to ještě upřesnil-než sem něco vložíte, tak si to nejprve dobře promyslete..pište přesně co ten předmět bude umět (konkrétní čísla a vlastnosti)--něco ve stylu: redukce na zranění (tady úplně ještě nevím aby to nebylo moc ultimátní) je k ničemu.

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0

PříspěvekNapsal: 06 pro 2013 09:53
od drax
tak i nedotažený item se hodí .. lze se jim inspirovat a dodělat ho je vždy snažší než začít od nuly ;)

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0

PříspěvekNapsal: 06 pro 2013 10:41
od ShaDoOoW
možná by stálo za to říct hráčům jaké možnosti jsou k dispozici, myslím tím ty nové vlatnosti které jsem vytvořil

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0

PříspěvekNapsal: 06 pro 2013 12:26
od Trpaslik
Tak já teda taky zkusím něco naplácat. Ovšem přiznávám, že v tom co vše je možné, se úplně nevyznám:

Krasoňovo zrcátko
mace +6
+2 cha
+5 AC (deflection modifier)
+d6 postive dmg

Krasoňova zbroj
full plate
+2 cha
+2 str
haste

Krasoňův štít
large shield + 4
+2 cha
bonus feat - divine shield
Poznámka: Tady si moc nejsem jist je nějak možné zařídit fungování toho featu bez toho že by character měl turn undead, ze kterého vychází počet použití. Jdem s tím různě manipulovat stylem "konkrétní počet použití na den (10), přihozením turn undead na nějaký další speciální předmět (navrhuju helmu),.."

Krasoňovy náramky
+6 AC (armour modifier)
bonus feat - divine might
Poznámka: Podobný případ jako u divine might výše

Krasoňův vycpávaný pláštík
+2 str
damage reduction +7/10

Principem celé téhle sestavy je vytvořit jakýsi set i bez toho aniž by bylo pro set něco speciálního potřeba. Prostě jsem se snažil ty předměty navrhnout tak, aby sami o sobě nebyli tak užitečné, dokud si hráč nesežene další části a teprve poté vytvářeli určitou synergii.

whip of domminance
whip + 6
On-hit: Sleep DC-40 20%/4 rounds
On-hit: Confusion DC-40 20%/4 rounds
On-hit: Daze DC-40 20%/4 rounds
Tady jsem se v podstatě snažil nepoužitelnost biče vylepšit různymi on-hit propertami, které k němu navíc tematicky sedí. Samozřejmě s konkrétními čísly si to chce vyhrát na základě testování. Podobně by šel udělat poměrně silný předmět např. i přidáním zkamenění na on-hit.

Berte to spíš jen jako typy ze kterých se dá nějak dál odpíchnout.
A jen taková poznámka nakonec (už to tu částečně je, ale rád na to znovu upozorním) - užívejte prosím víc a víc expovacích předmětů. je to skvělá věc na prodloužení hratelnsoti a stálém vylepšování postav. Na můj vkus je to na Arkhalii stále až moc vzácné.

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0

PříspěvekNapsal: 06 pro 2013 12:59
od drax
divine shield / might je imba feat konkretní class který by nebylo dobré šířit na itemu

užívejte prosím víc a víc expovacích předmětů. je to skvělá věc na prodloužení hratelnsoti a stálém vylepšování postav. Na můj vkus je to na Arkhalii stále až moc vzácné.

imho je expení itemů dost nešikovné ;) smysluplnější by bylo zavedeni vylepšovaní jiným dle nějakeho receptu ;) dejme tomu amulet draka + plánek + 2x amu 7 saves + amu drakobijce + amu 6con +10 milionu zl = emulet epickeho draka který by měl třeba 3saves 3 regen 2 con navíc (jen nesmyslný příklad)

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0

PříspěvekNapsal: 06 pro 2013 13:28
od Trpaslik
Tohle zlepšování je taky fajn, ale není to úplně to co jsem myslel. Hlavní výhoda zlepšování předmětu za expy je hlavně v dostupnosti. To číslo na zlepšení může být velké, ale samotný pocit, že se někam posouvám je mi příjemnější, než čekání až padne konkrétní předmět který potřebuju.
Navíc se to dá hezky odstupňovat - mám předmět zvyšující nějaký skill, začnu na +1 a než skončim na +15 mám tam mnoho mezistupňů a každý mě někam, byť mikroskopicky, posune.
Samozřejmě nemusí to být jen o expech, dovedu si představit podobné vylepšování za peníze nebo nějakou pravidelně se vyskytující měnu (typicky měďák). Výhoda expů je ale v tom, že jsou nahrabané konkrétní postavou, takže mě pak takovýto vylepšený předmět přijde tak nějak osobnější (čistě pocitově)

Ten divine shield/divine might uznávám, že je specifikum některých povolání. Na druhou stranu jsem si ale říkal, že mít jej na itemu se hodí i jim, protože pak si jej nemusí brát a za feat ušetří.

Ještě mě tak napadá pár dalších věcí v rychlém sledu:
- Item zvyšující UMD (pokud tedy UMD z itemu může fungovat)
- buffer item (některé tu už jsou (Aid+Bless), mohli by se rozšířit, a pokud by byl nějaký který dokáže jedním použitím nahodit třeba tři buffy zaráz bylo by to úplné žrádlo. Samozřejmě je mi jasné, že takovéto itemy obcházejí některé skilly a schopnosti, takže by museli být vzácne/cenné nebo jinak omezené)
- je možné na itemech nastavit minimum některého statu nebo skillu (tedy i něco jiného než omezení na class, rasu, přesvědčení)? Pokud ano, využijte toho. Item, který nasadí jen někdo kdo má persuade 50 apod. Rozšíří se tím možnosti budování postavy.

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0

PříspěvekNapsal: 06 pro 2013 20:34
od Yorton
Opasek epického vraha
typ:opasek
vlastnosti: +12 INT, +6 DEX, vylepšený boj s dvěma zbraněmi
dodatek: smí nosit jen vrah od desátého levlu.

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0

PříspěvekNapsal: 06 pro 2013 20:46
od Yorton
Bouřlivák (+1 - +8) (Případně jiný název: Hromotluk +1 - +8)
typ zbraně: kladivo
vlastnosti: +7, +7 dmg tupé, 2k6 zvuk, 2k6 elektřina, omráčení DC 20 4 kola, snížená odolnost vůči kyselině o 20% (postava bude dostávat o pětinu vyšší dmg kyselinou)
dodatek: vzhled jako to ohnivé megakladivooooo

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0

PříspěvekNapsal: 06 pro 2013 21:42
od Yorton
Prsten zeleného draka
typ: prsten
vlastnosti: imunita kyselina, o 100% zvýšená zranitelnost na elektřinu a oheň

Prsten červeného draka
typ:prsten
vlastnosti: imunita oheň, o 100% zvýšená zranitelnost na kyselinu a elektřinu

Prsten modrého draka
typ:prsten
vlastnosti: imunita elektřina, o 100% zvýšená zranitelnost na kyselinu a oheň

Navrhuji jako skládací prsten s tím, že všechny 3 části budou dostupné v lootu.

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0

PříspěvekNapsal: 06 pro 2013 21:50
od Yorton
Pravý úder
typ: speciální item jako je třeba pochva požehnání
vlasnosti: 3x denně true strike

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0

PříspěvekNapsal: 07 pro 2013 15:57
od drax
trpaslik :
Krasoňovo zrcátko
mace +6
+2 cha
+5 AC (deflection modifier)
+d6 postive dmg


ac na zbranich je prekopane z fecflect na shield ... jedine scriptem pri equipu .. kteremzto pripade to nebude videt ve vlastnostech na druhou stranu ten item je imho slabota .. mace a ještě bez dmg

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0

PříspěvekNapsal: 09 pro 2013 11:01
od Trpaslik
Borci, berte to jako inspiračku. Mě nejde o získání nějakých měďáků, ale nějak vám smysluplně pomoct.
Třeba jsou některé ty předměty slabé/silné. Klidně jim ty bonusy zvedněte. U toho biče například... přidejte mu na on-hit ještě zkamenění, nebo zvyšte jeho dmg. Možná nesplním podmínku toho abych získal měďák, ale to je fuk. Důležité že nakonec vznikne nějaký použitelný předmět. :)