Vymyslete předměty pro Akhálii - 2. kolo

Soutěž může zrealizovat DM i hráč.

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0

Příspěvekod drax » 09 pro 2013 11:55

yorton .. co tomu bouřlivákovy dát ohen namisto elektřiny ... hořící kladivo co nedáváohněm je divné
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0

Příspěvekod Yorton » 09 pro 2013 12:58

drax píše:yorton .. co tomu bouřlivákovy dát ohen namisto elektřiny ... hořící kladivo co nedáváohněm je divné


ja nevěděl, že nejde nastavit elektrický vzhled..to je potom divné, takže bych dal 1k8 ohen a 2k10 zvuk a 7 dmg tupé, aby bylo stále použitelné.
Rajesh- zpěvák
Grog-řezník
Ojo Bouryoku-neznámý tvor
Uživatelský avatar
Yorton
Level 27
 
Příspěvky: 538
Registrován: 07 led 2009 00:00
Bydliště: Neznámé

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0

Příspěvekod drax » 09 pro 2013 15:47

- ten vzhled napevno hoří k tomu ohni jde dat efekt jaky chceš ale nezbavíš setoho ohniveho bohužel ;)

možná ten dmg ještě lepší a zachovat tu vulnerability + musis pocitat ze ohen se nescita s ohnem na zbran
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0

Příspěvekod RpNecro » 09 pro 2013 21:17

jméno: Rula'ncor "temné ostří"
typ předmětu: Kukri
vlastnosti: +8, 1k10 negativ, 2k6 chlad, Self concealment (10%), onhit : kletba, onhit: poison (Nitharit)
dodatek:
Text: Tahle prastará prokletá čepel se objevuje zcela náhodně v ríšich již celá tisíciletí a jeji majitelé vždy zmizí stejně bezestopy jako se objeví. Naposled byla viděna v rukou vraha, který své objeti vždy smrtelně zranil a ponechal je bezmocné na pokraji smrti, dokud je nenalezli. I když byl několikrat spatrěn chvili před tím než zmizel ve stínech, všichni svědci se shodli jen na skutečnosti, že si nikdo nepamatoval jeho tvář a nikdo nebyl schopen jej identifikovat. Vrah po pár měsících náhle zmizel stejne jako všichni nositelé před ním.
+ pekny cierny skin :)

Už ale dlho nehrávam tak nejako neviem odhadnúť či je to silne alebo slabé...
Uživatelský avatar
RpNecro
Level 17
 
Příspěvky: 61
Registrován: 20 úno 2008 00:00
Bydliště: Zatim bezdomovec :)

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii - 2. kolo

Příspěvekod cromac » 17 pro 2013 09:36

Ahoj,

jde udelat predmet, ktery by v sobe mel v nejake redukovane forme magovy stity (kyselina, ohen)?
Jde mi o to, ze by utocnik pri zasahu dostalnejakou dmg. Napr. Plamenne brneni 8+5 10 dmg ohnem, resist na ohen 10.

Cromac
cromac
Level 20
 
Příspěvky: 124
Registrován: 10 čer 2013 07:33

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii - 2. kolo

Příspěvekod Yorton » 17 pro 2013 09:37

cromac píše:Ahoj,

jde udelat predmet, ktery by v sobe mel v nejake redukovane forme magovy stity (kyselina, ohen)?
Jde mi o to, ze by utocnik pri zasahu dostalnejakou dmg. Napr. Plamenne brneni 8+5 10 dmg ohnem, resist na ohen 10.

Cromac


ano, existuje treba plast nesrmtelnosti.
Rajesh- zpěvák
Grog-řezník
Ojo Bouryoku-neznámý tvor
Uživatelský avatar
Yorton
Level 27
 
Příspěvky: 538
Registrován: 07 led 2009 00:00
Bydliště: Neznámé

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii - 2. kolo

Příspěvekod cromac » 17 pro 2013 09:43

Nikdy sem ten plast nevidel ;o). Predpokladam, ze tedy jde udelat aby ta dmg byla jakakoliv (chlad, ohen, kyselina, magic, divine...)?
cromac
Level 20
 
Příspěvky: 124
Registrován: 10 čer 2013 07:33

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii - 2. kolo

Příspěvekod Yorton » 17 pro 2013 09:45

cromac píše:Nikdy sem ten plast nevidel ;o). Predpokladam, ze tedy jde udelat aby ta dmg byla jakakoliv (chlad, ohen, kyselina, magic, divine...)?


Jojo, jde to..treba na 3 kola. :wink:
Rajesh- zpěvák
Grog-řezník
Ojo Bouryoku-neznámý tvor
Uživatelský avatar
Yorton
Level 27
 
Příspěvky: 538
Registrován: 07 led 2009 00:00
Bydliště: Neznámé

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii - 2. kolo

Příspěvekod drax » 17 pro 2013 10:23

tak jedna možnost je seslání štítu s modifikovaným caster lvl jako u pláště nesmrtelnosti což sebou nese nepřijemný fakt že je zavislý dmg na trvání
druhá možnost je sesilani vlastního scriptu z itemu kde je samozřejmě efekt dmg typ dmg i trvani libovolné
no a do třetice je zde možnost mít aktivní " cokoliv " po celou dobu po kterou máš equipnutý item

ale jiné dmg štíty mají i své problémy ;) je třeba počítat s faktem že jde postavit pmko s redukcema spamujici lekarny dokud boss nepadne proti aktualním štítům chrání těžší bosse rezisty / prolomení proti jiným ne
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii - 2. kolo

Příspěvekod cromac » 17 pro 2013 12:09

Tak me slo o to jestli to nejak jde. Jste ochotni o takovych predmetech uvazovat? Viz treba ta plamenna zbroj.
cromac
Level 20
 
Příspěvky: 124
Registrován: 10 čer 2013 07:33

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii - 2. kolo

Příspěvekod Yorton » 17 pro 2013 13:54

cromac píše:Tak me slo o to jestli to nejak jde. Jste ochotni o takovych predmetech uvazovat? Viz treba ta plamenna zbroj.


Uvažovat jsem ochotný nad čímkoliv. :D
Rajesh- zpěvák
Grog-řezník
Ojo Bouryoku-neznámý tvor
Uživatelský avatar
Yorton
Level 27
 
Příspěvky: 538
Registrován: 07 led 2009 00:00
Bydliště: Neznámé

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii - 2. kolo

Příspěvekod drax » 17 pro 2013 14:35

uvažovat jde o všem jen je nutné zvážit připadne negativní dopady
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii 2.0

Příspěvekod ShaDoOoW » 18 pro 2013 01:02

ShaDoOoW píše:možná by stálo za to říct hráčům jaké možnosti jsou k dispozici, myslím tím ty nové vlatnosti které jsem vytvořil

a nebo ne no


soutěžit nechci, vůbec mě nepočítejte za předpokladu že můj návrh nesmetete hned ze stolu teda

Vycpávky do zbroje
neequipnutelný item s jedinečnou mocí co spustí rozhovor (ne vlastní, tu co umožní zacílit jiný item)
umožní přešít zbroje povolání: hraničářskou zbroj, barbarskou zbroj, tilter a to vždy na všechny varianty té kategorie pod kterou zbroj spadá i o kategorii menší, tzn hraničářskou zbroj by šlo předělat na róbu, barbarskou na vycpávanou, u tiltera by se to asi nevyužilo ale možnost by to byla třeba pro účely vzhledu

- případně by šlo udělat verze podle povolání, tzn. vycpávky do hraničářské/barbarské/bojovnické zvlášť
- nebo ať ten item nic nedělá sám o sobě a slouží jen jako volňásek k nějakému kováři
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii - 2. kolo

Příspěvekod drax » 18 pro 2013 08:16

- ty vlastnosti sou v prnim prispevku editnute ... asi to nejduležitější alespon ano

inu tohle jde odkývat pokud přiložíš ruku k dílu
ona je tu dost neznámá ohledně provedení aniž by to obnášelo mít v paletě 20 zbroji v 6 verzich pro kazde povolani
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: Vymyslete předměty pro Akhálii - 2. kolo

Příspěvekod Daar » 19 pro 2013 11:58

Já bych také rád přispěl s trouškou do mlýna.

Takže:
Hněv dědečka Kostěje
Hůl +4 (ideálně kostěný vzhled), při zásahu Prst smrti, na nositele Slow a postih -5 Koonstituce a -3 síla.
Nemůže používat nikdo dobrý.

Rukavice poctivého kováře
+4 síla a Konstituce, +30 odolnost na oheň. -5 Charisma.
Pouze pro Barda a Paladina.

Krutá milenka:
Bič +6,+7 - při zásahu (Hold Person/Dominate person), bonus +4 Obratnost.

Šípy výbuchu
Šípy +x (určete aby to bylo vyvážené), při zásahu fireball.

Rozpytující šipy/šipky
Šípy/šipky + x, při zásahu Dispel magic.

Šipky dobrého kamaráda
šípky - stone to flesh - předpokládám použití spíš na méně šťastné spolubojovníky při boji s medúsami.

Golemovi slzy
šutry - flesh to stone - pokud se zdají slabé, vylepšení se nebráním.

Šipky grilování
Šipky +x - při zásahu Combust
Pozn. Síla kouzla jako ze svitku

Šipky nemoci
Šipky +x - Contagion - Původně jsem je zamýšlel jako podporu pro mágy, ale kdyby je měli příšery, tak by to také nemusela být špatná legrace.

Případným úpravám se nebráním, x je proměná, nechtěl jsem tam dávat číslo, které by se stejně muselo pak měnit, pokud by munice byla příliš silná/slabá. Slouží prostě k vyvážení.

Munici by mohli používat i příšery, není určena pouze pro hráče.
Daar
Level 18
 
Příspěvky: 74
Registrován: 09 pro 2013 22:04

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní soutěže (mimo RP)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků