Stránka 1 z 3

Řadová plechovka - Bojovník 14 Pán zbraně 25 Zloděj 1

PříspěvekNapsal: 28 říj 2012 23:21
od ShaDoOoW
Bojovník 14 Pán zbraně 25 Zloděj 1 na obouruční zbraň

půlork 19/13/12/13/8/6 - soupiska dole počítá s půlorkem
člověk 17/13/14/14/8/8 (-2síla = -1ab, -1dmg, -1devast; výhody: feat navíc, +80skillů +40životů)
trpaslík 17/13/16/14/8/6 (-2síla = -1ab, -1dmg, -1devast; výhody: +40skillů +80životů)
gnóm 15/13/16/14/8/8 (-4síla = -2ab, -3dmg, -2devast; výhody: +1ab+1AC, možnost mít jako obouruč scimitar/rapír/katanu, +40skillů, +80životů
prakticky lze vzít i elfa, půlčíka nebo dokonce půlelfa, ale výhody těchto ras jsou buď nulové nebo srovnatelně menší než u ostatních ras

zbraň: jakákoliv obouruční nebo i jednoruční, ale když už to je WM vyplatí se vzít takovou která má vysoký násobitel (kosa) nebo rozsah (scimitar), jednoručka nemá moc smysl na jednoručku jsou jiné postavy a tohle si sólne tehyart i s obouručkou, kritik s kosou je pro většinu příšer v sólo prakticky jako devast

AB: 67 počítáno s +8zbraní
AC: 63+1(uhýbání) v topu* (obouručka s +4AC stínem na zbrani; se štítem by to bylo až 69)

1:bojovník(1): drtivý útok, sekáček**
2:bojovník(2): uhýbání
3:bojovník(3): pohyblivost
4:bojovník(4): silnější sekáček
5:bojovník(5):
6:bojovník(6): útok v obraně, pružný útok
7:bojovník(7):
8:bojovník(8 ): vířivý útok
9:bojovník(9): exotické zbraně**
10:bojovník(10): zaměření na zbraň; 4 zastrašování
11:pán zbraně(1):
12:pán zbraně(2): vylepšený kritický
13:pán zbraně(3):
14:pán zbraně(4):
15:pán zbraně(5): houževnatost
16:pán zbraně(6):
17:pán zbraně(7):
18:pán zbraně(8 ): boj poslepu
19:pán zbraně(9):
20:pán zbraně(10):
21:bojovník(11): ohromná síla 1
22:bojovník(12): specializace na zbraň**
23:pán zbraně(11):
24:pán zbraně(12): ohromná síla 2
25:pán zbraně(13): ohromující kritický zásah
26:pán zbraně(14):
27:pán zbraně(15): ohromná síla 3
28:pán zbraně(16): ničivý kritický zásah
29:pán zbraně(17):
30:pán zbraně(18 ): ohromná síla 4
31:pán zbraně(19): epické zaměření na zbraň
32:pán zbraně(20):
33:pán zbraně(21): ohromná síla 5
34:pán zbraně(22): pancéřová kůže
35:pán zbraně(23):
36:pán zbraně(24): ohromná síla 6
37:pán zbraně(25): epická zdatnost
38:bojovník(13):
39:bojovník(14): ohromná síla 7, epická specializace na zbraň; výcvik 42
40:zloděj(1): akrobacie 40, zámky 1, pasti 1, UMD 22, léčení zbytek (případně víc UMD na úkor léčení)

*počítáno s tilterem +8AC, boty +4AC, zbytek +7 - jelikož není rdd/pm/mnich lze si připočítat i ioun na AC
**v případě že zvolíte neexotickou zbraň nebo/a člověka, pak se dá vzít: odzbrojení/vylepšený útok v obraně/cílený zásah nebo rezist na oheň (ale to je pak zapotřebí vzít na 8 zaměření a rezist vzít na 9)

Alternativy:
Proč WM25 a ne 28? 28WM nevychází specka, ne bez toho aniž by se dal jako 1. lvl zloděj což by znamenalo o 1AB méně čímž by se jediná výhoda WM28 ztratila, navíc na 28WM už není co brát za feat + se 14 fajtr možnost nosit helmu bojovníka haste + síla

Bard místo zloděje se nevyplatí, jednak míň dovedností, druhak nemá zámky ani pasti jako dovednost povolání, výsměch by byl pěkný ale na to stejně nejsou body

Jinak všechny tři rasy jsou hratelné, je už jen na vás co chcete, jestli vyšší AB a devast nebo spíš vyšší životnost a celkovou univerzálnost na úkor hrubé síly, v případě že nezvolíte půlorka tak se vyplatí maxnout léčení (půlorkovi to bohužel nevychází) a zbytek bodů do zámků/pastí, na úspěšné odpastění morie to chce tak 10/10 (úplné minimum je 5/5 ale radší víc když už).

Co se extra featu týče, doporučuju vzít odzbrojení, dá se sice najít na prstenu/rukavicích ale 1) je to opruz přehazovat, pak to mizí z lišty 2) pokud berete člověka nebo neexotickou vyjde vylepšené odzbrojení což na itemu není sehnatelné. Odzbrojení s velkou zbraní (s půlčíkem nemá smysl ten má střední) má tu výhodu že pokud ho použijete proti někomu kdo má malou zbraň dostanete naopak bonus do AB.
Příklady: odzbrojení s kosou proti scimitar = AB - žádná ztráta AB a možnost vyrazit nepříteli zbraň
kosa vs kama = +4AB
kosa vs kukri = +8AB
a tento bonus se nepočítá do +20capu, takže spamovat a spamovat

PříspěvekNapsal: 29 říj 2012 16:08
od mulo
na moj vkus to mas uplne zle :D

půlork 20/13/8/14/8/6
člověk 18/13/12/13/8/8
gnóm 15/13/16/14/8/8- neriesim
trpaslik 18/13/14/13/8/6

pri tychto statoch ti staci GS 6 takze ti vychadza aj 11/28/1

bard sa tam da dat na taunt ale ide to na ukor ac

mne u trpaslika vyslo aj vylepsene zrazanie miesto odzbrojenia

PříspěvekNapsal: 29 říj 2012 22:21
od ShaDoOoW
pravda, s 28WM můžeš dát sudou sílu a vzít specku na lvl 39 místo obyč featu to jsem si neuvědomil

ale i tak je to spekulativní, získáš pouze +1AB a ztratíš 80životů (no dobře tak 60 když se odečte epická houževnatost), a 1feat (na 6. featu z WM není co brát - zůstává jen epická houževnatost)

navíc právě to AB se dá obětovat, má to 67+AB bez boostu a víc na arkhalii není využitelné, navíc na LL dostaneš k AB další bonus...

mimochodem máš chybu v těch atributech co píšeš, se silou 20 nedáš s půlorkem inteligenci 14 ani náhodou, vyjde ti leda 14 obratnost což je na dvě věci, lichá odolnost taky není zrovna odvaz

mulo píše:mne u trpaslika vyslo aj vylepsene zrazanie miesto odzbrojenia
tedy vyšlo to stejně akorát ses rozhodl pro sražení - i to je možnost ale osobně beru s obouručkou spíš to odzbrojení

PříspěvekNapsal: 10 lis 2012 09:51
od mulo
tak člověk 18/13/12/13/8/8
z ohromná síla 6
na neexoticku zbran moze mat aj vylepsene zrazanie aj vylepsene odzbrojenie aj pancierovka sa mi tam zmestila

PříspěvekNapsal: 10 lis 2012 15:00
od ShaDoOoW
mulo píše:tak člověk 18/13/12/13/8/8
z ohromná síla 6
na neexoticku zbran moze mat aj vylepsene zrazanie aj vylepsene odzbrojenie aj pancierovka sa mi tam zmestila
fajn tak to rozepiš

PříspěvekNapsal: 10 lis 2012 23:38
od mulo
člověk 18/13/12/13/8/8

1:bojovník(1): drtivý útok, sekáček, zaměření na zbraň
2:bojovník(2): uhýbání
3:bojovník(3): pohyblivost
4:bojovník(4): velky sekacek
5:bojovník(5):
6:bojovník(6): specializace na zbraň, pružný útok,4 zastrašování
7:bojovník(7):
8:bojovník(8 ): útok v obraně
9:bojovník(9): vířivý útok
10:bojovník(10): vylepšený kritický
11:pán zbraně(1):
12:pán zbraně(2): boj poslepu
13:pán zbraně(3):
14:pán zbraně(4):
15:pán zbraně(5): zrazanie
16:pán zbraně(6):
17:pán zbraně(7):
18:pán zbraně(8 ):vylepsene zrazanie
19:pán zbraně(9):
20:pán zbraně(10):
21:pán zbraně(11): ohromná síla 1
22:pán zbraně(12):
23:pán zbraně(13): ohromující kritický zásah
24:pán zbraně(14): ohromná síla 2
25:pán zbraně(15):
26:pán zbraně(16): ničivý kritický zásah
27:pán zbraně(17): ohromná síla 3
28:pán zbraně(18 ):
29:pán zbraně(19): epické zaměření na zbraň
30:pán zbraně(20): ohromná síla 4
31:pán zbraně(21):
32:pán zbraně(22): epická zdatnost
33:pán zbraně(23): ohromná síla 5
34:pán zbraně(24):
35:pán zbraně(25): pancéřová kůže
36:bojovník(11): ohromná síla 6
37:bojovník(12): epická specializace na zbraň
38:bojovník(13):
39:bojovník(14): odzbrojenie ,vylepsene odzbrojenie; výcvik 42
40:zloděj(1): akrobacie 40, zámky 1, pasti 1, UMD 35, léčení43 ostane nejakych 10

PříspěvekNapsal: 11 lis 2012 03:36
od ShaDoOoW
jo takhle... já žes myslel tu verzi s 28WM kterou si zprvu obhajoval, jasný tady to jde, já psal síla 17 atd. protože jsem počítal s exotickou (kterou když vezmeš nevyjdou obojí vylepšené tak je zbytečné brát obojí a místo toho lepší síla 7 což umožní dát staty 14/14

tady jestli tak nebo tak... to sou detaily které si každý uzpůsobí ten build je dost přizpůsobitelný a jde hrát snad s každou rasou stejně úspěšně

Re: Řadová plechovka - Bojovník 14 Pán zbraně 25 Zloděj 1

PříspěvekNapsal: 14 lis 2012 14:25
od Zeus
ShaDoOoW píše:Bojovník 14 Pán zbraně 25 Zloděj 1 na obouruční zbraň

půlork 19/13/12/13/8/6 - soupiska dole počítá s půlorkem


Broučci a není tam tak trochu chyba? Jeden bodík přebývá, nebo se pletu?
A nejsou tam další chybičky? :)

Re: Řadová plechovka - Bojovník 14 Pán zbraně 25 Zloděj 1

PříspěvekNapsal: 15 lis 2012 02:44
od mulo
Zeus píše:
ShaDoOoW píše:Bojovník 14 Pán zbraně 25 Zloděj 1 na obouruční zbraň

půlork 19/13/12/13/8/6 - soupiska dole počítá s půlorkem


Broučci a není tam tak trochu chyba? Jeden bodík přebývá, nebo se pletu?
A nejsou tam další chybičky? :)


aj ShaDoOoW je len clovek :D

Re: Řadová plechovka - Bojovník 14 Pán zbraně 25 Zloděj 1

PříspěvekNapsal: 15 lis 2012 03:31
od ShaDoOoW
Zeus píše:
ShaDoOoW píše:Bojovník 14 Pán zbraně 25 Zloděj 1 na obouruční zbraň

půlork 19/13/12/13/8/6 - soupiska dole počítá s půlorkem


Broučci a není tam tak trochu chyba? Jeden bodík přebývá, nebo se pletu?
A nejsou tam další chybičky? :)
nepřebývá nic
19síla
13obratnost
12odolnost
13inteligence
8moudrost
6charisma

to seřazení vlastností je podle toho co vidíš v char sheetu ve hře, ne podle seřazení vlastností při tvorbě postavy (což by asi bylo lepší mno)

PříspěvekNapsal: 19 lis 2012 16:39
od Zeus
Stejnak je to blbě, jestli napsané nebo skutečně je jedno, prostě to je špatně, například na 23lvl podle tohoto návodu nedáš "ohromující kritický zásah" a seš v řiti :)

PříspěvekNapsal: 19 lis 2012 19:30
od ShaDoOoW
Zeus píše:Stejnak je to blbě, jestli napsané nebo skutečně je jedno, prostě to je špatně, například na 23lvl podle tohoto návodu nedáš "ohromující kritický zásah" a seš v řiti :)
hm, no tohle, kam se mi poděl silnější sekáček?

opravil jsem to... za chybu se omlouvám

Re: Řadová plechovka - Bojovník 14 Pán zbraně 25 Zloděj 1

PříspěvekNapsal: 17 říj 2013 08:20
od cromac
Ahoj,

proc v tech buildech beres epickou zdatnost, kdyz predpokladas, ze budes mit titlera, ktery ji ma na sobe?

Rad bych si udelal nejakeho bouchace, ale nechci obourucni zbran. Radsi scim/dlouhy mec a stit. Predpokladam,
ze je mozne to postavit tak jak je to tu rozepsane. Nebo existuje optimalnejsi build?

Diky

Cromac

Re: Řadová plechovka - Bojovník 14 Pán zbraně 25 Zloděj 1

PříspěvekNapsal: 17 říj 2013 09:33
od ShaDoOoW
cromac píše:Ahoj,

proc v tech buildech beres epickou zdatnost, kdyz predpokladas, ze budes mit titlera, ktery ji ma na sobe?

Rad bych si udelal nejakeho bouchace, ale nechci obourucni zbran. Radsi scim/dlouhy mec a stit. Predpokladam,
ze je mozne to postavit tak jak je to tu rozepsane. Nebo existuje optimalnejsi build?

Diky

Cromac

hmm ani nevím asi jsem na to že tam ten feat je zapomněl, ale když nad tím přemýšlím ono tam stejně není co jinýho na výběr a když si tohle postaví nováček který tiltera ještě nemá tak to uvítá, ale tím pádem by se to vyplatilo přepsat tak aby poslední lvl byl WM tak aby šlo lehce dát relevel. No někdy se k na to kouknu.

Pokud toho tiltera máš tak samozřejmě vem epickou houževnatost

jasně dá se to aplikovat i na jednoručku, nemyslím si ani že by to na jednoruč bylo o cokoliv horší než na obouruč, ztracený dmg nahradí častější kritiky/devasty a na jednoručku si myslím že už tuplem nemá význam jet tu verz 28wm

Re: Řadová plechovka - Bojovník 14 Pán zbraně 25 Zloděj 1

PříspěvekNapsal: 17 říj 2013 09:47
od cromac
Ano mam ho, jen sem si chtel byt jisty, ze to neni bugle a treba to nefunguje. Proto mi nebylo jasne proc si ji beres znovu.

Tak sem si to postavil takto:

Fighter(14), Weapon Master(25), Rogue(1), Human

STR: 18 (34)
DEX: 13
CON: 12
WIS: 8
INT: 13
CHA: 8

Human: (Quick to Master)
01: Fighter(1): Weapon Focus: Scimitar, Power Attack, Cleave
02: Fighter(2): Expertise
03: Fighter(3): Dodge
04: Fighter(4): STR+1, Weapon Specialization: Scimitar, (STR=19)
05: Fighter(5)
06: Fighter(6): Great Cleave, Improved Expertise
07: Fighter(7)
08: Fighter(8): STR+1, Mobility, (STR=20)
09: Fighter(9): Spring Attack
10: Fighter(10): Whirlwind Attack
11: Weapon Master(1): Weapon of Choice: Scimitar
12: Weapon Master(2): STR+1, Improved Critical: Scimitar, (STR=21)
13: Weapon Master(3)
14: Weapon Master(4)
15: Weapon Master(5): Toughness
16: Weapon Master(6): STR+1, (STR=22)
17: Weapon Master(7)
18: Weapon Master(8): Blind Fight
19: Weapon Master(9)
20: Weapon Master(10): STR+1, (STR=23)
21: Weapon Master(11): Great Strength I, (STR=24)
22: Weapon Master(12)
23: Weapon Master(13): Overwhelming Critical: Scimitar
24: Weapon Master(14): STR+1, Great Strength II, (STR=26)
25: Weapon Master(15)
26: Weapon Master(16): Devastating Critical: Scimitar
27: Weapon Master(17): Great Strength III, (STR=27)
28: Weapon Master(18): STR+1, (STR=28)
29: Weapon Master(19): Epic Toughness I
30: Weapon Master(20): Great Strength IV, (STR=29)
31: Weapon Master(21)
32: Weapon Master(22): STR+1, Epic Weapon Focus: Scimitar, (STR=30)
33: Weapon Master(23): Great Strength V, (STR=31)
34: Weapon Master(24)
35: Weapon Master(25): Armor Skin
36: Fighter(11): STR+1, Great Strength VI, (STR=33)
37: Fighter(12): Epic Weapon Specialization: Scimitar
38: Fighter(13)
39: Fighter(14): Knockdown, Improved Knockdown
40: Rogue(1): STR+1, (STR=34)

Hitpoints: 496
Skillpoints: 178
Saving Throws (Fortitude/Will/Reflex): 21/15/21
Saving Throw bonuses:
BAB: 30
AB (max, naked): 51 (melee), 31 (ranged)
AC (naked/mundane armor/shield only): 21/32
Spell Casting:
Alignment Changes: 0

Disable Trap 25(26), Heal 40(39), Intimidate 4(3), Open Lock 25(26), Search 10(11), Tumble 40(41), UMD 30(29)

Kritika je samozrejme vitana. Epic Prowess si beru z titlera.

Diky

Cromac