Stránka 1 z 3
29/1/10 Paladin/Zaklínač/RDD
Napsal:
04 lis 2012 18:17
od Yorton
Pro Gungara paladin.
Rasa člověk
Staty
str 18
dex 8
con 12
wis 14
int 8
char 12
Od začátku maxovat sílu a featy sem dával následovně:
1. boj poslepu, drtivý útok
3. weapon focus
6.sekáček
9.vylepšený kritik
12.silnější sekáček
15.prodloužený kouzlo
18. houževnatost
21.ohromná síla I
24. ohromná síla II
27.ohromná síla III
30.ohromná síla IV
33.ohromná síla V
34.epic weapon focus
35.božská moc
36.ohromný kritický zranění
39. ohromná síla VI
40.devast
1-20 paladin
21 zaklínač (8 znalosti)
22-32 RDD
a pak zas paladin
Napsal:
04 lis 2012 19:44
od mulo
neskusalis te vraha miesto sorca ?
co sa tyka featov drtivi a sekacik dat na 1.lvl lepsie sa expi takktie
epicky weapon fokus na 21 vacie ab na exenie nez tam budes pachat silu
aj devast dat cim skorej
Napsal:
04 lis 2012 20:46
od Yorton
na 21 davas sílu, abys využil maximum bonusových featů za paladina
vraha nepoužívám v buildu, nevím
Napsal:
04 lis 2012 20:47
od Yorton
na konci to má 42 sílu..70ab se svým boostem
Napsal:
05 lis 2012 04:29
od siley
me prijde zbyetcna ta sila 18 na zacatku, stoji moc bodiku a AB to ma solidni i tak. kdyz by se dala sila 16 a ostatni bodiky se rozdelili mezi staty, vyjde to lepe. napr charisma 12? proc, kdyz to jedes na bozkou moc... 6 stat pointu za +1 ab +1 dmg se nevyplati u tohodle buildu. kdyz misto toho muzes mit treba prave +1 dmg z charismy +delsi trvani, +40 zivotu, +40 skillu (nebo i +80 skillu) - pak by mel jit maxnout i vysmech, coz je velmi uzitecny skill. navic s temi skilly, se da jet i prave pres toho vraha, jak psal mulo (je sice potreba trochu hejbat s presvedcenim zlo<->dobro, ale urcite to za to stoji). S Vrahem ziska smrtici utok, navic muze mit i UMD.
navic varuji, ze pokud tam nezbude dost bodiku na akrobacii, bude vsude dostavat prilezitostne, pokud nebude extremne opatny - to je pro novacka zatracene zle.
Napsal:
05 lis 2012 06:37
od drax
tak každopádně 16 str;)
z 6 ziskaných bodů mužeme dát +2 con +2 cha +2 int
na 18 namisto houževnatosti vzít divine might ( hp zustanous tejne díky con )
na 35 místo božské moci vzít epickou zdatnost
výsledek
ab stejné
hp stejné
-
dmg -1
+
mg pri divine might +1
delka divine might +1
40 skill pointů navíc
+1 saves
díký tomu vyjdou skill pointy na
výsmech
15akr (aby nebylo mozne prebrat pri behani díky prilezitostným = pocitano v robe )
znalosti na rdd
i výcvik
ted koukám o máš celé ěšpatně nejspíš sepsané z hlavy ...
paklzie das na 40 29teho paladina v poradku ... ale paladin ma featy na 23 26 29 tedy budes mit bonus feat od palacha na 40 37 34 a ne na 34 35 40 jak uvádíš
Napsal:
05 lis 2012 07:05
od siley
jeste bych dodal, ze slabinou kazdeho buildu s paladinem je fatalni nedostatek zakladnich kouzel (4 na 1. a 2. kruhu fakt na poradny dung nestaci), to je potreba resit raritama pro paladina, a maxnutou moudrosti z itemu - coz taky neni zrovna noobfriendly.
Napsal:
05 lis 2012 07:20
od Yorton
tipuju, ze Gungar si vyhody a nevyhody paladina uvědomuje, takže to je OK.
Napsal:
05 lis 2012 07:41
od Yorton
drax píše:tak každopádně 16 str;)
ted koukám o máš celé ěšpatně nejspíš sepsané z hlavy ...
paklzie das na 40 29teho paladina v poradku ... ale paladin ma featy na 23 26 29 tedy budes mit bonus feat od palacha na 40 37 34 a ne na 34 35 40 jak uvádíš
koukám, že tam bude místo 36 level 37 jen.
Napsal:
05 lis 2012 09:20
od drax
Yorton píše:
koukám, že tam bude místo 36 level 37 jen.
namisto 35 .. 37 chces rict
.. jen at v tom pak nema chaos ze to nevychází
ten pocet spellů takove terno není pokavad se berou jako " bonus" on ani ten divine might neni extremně dlouhý ale pala ma slusny dmg i bez kratkodobých buffů takze i tam kde mu nevyjdou nei problem ... a s nima je prase ( stejne bych jel pala fight wm - ab sice o neco slabsi ale porád dobré a dmg uplne nekde jinde )
Napsal:
05 lis 2012 11:04
od siley
souhlas, rdd paladin ma krome tech par imek z rdd malo vyhod. DC devastu zrovna moc dulezite neni. paladin-fight-wm, nebo paladin-fight-pdk jsou jednoznacne lepsi volba.
Napsal:
05 lis 2012 12:52
od drax
možnáá.. by šla zprasit i nejaka oboustranná svině
z divine might +favor + ha + pripadna sracka na sonic dmg by tezil daleko víc nez s obouruckou ... a ty 2 ab se u palacha ztratí
Napsal:
05 lis 2012 21:46
od ShaDoOoW
siley píše:souhlas, rdd paladin ma krome tech par imek z rdd malo vyhod. DC devastu zrovna moc dulezite neni. paladin-fight-wm, nebo paladin-fight-pdk jsou jednoznacne lepsi volba.
tak paladin rdd není špatný, ale nepřijde mi že má nějaký smysl stavět to takhle na max AB/sílu a obětovat tomu úplně vše přes životy, skilly a univerzálností konče
(minimálně v dnešní době, když po wipe nebyl equip tak dobře)
paladin 27 bard 3 rdd 10, dosáhne jen o něco málo menších hodnot ab/dmg, ale měl by jakés-takés AC i s obouručkou - protože by měl divine shield, měl by víc životů, všechny potřebné dovednosti k tomu aby mohl jít i sólo dungeon a celkově by prostě byl univerzálnější prakticky bez jakékoliv ztráty - ab 70 tu nikdy využitelné nebylo, a nyní lze ab a dmg postupně nadále zlepšovat
Napsal:
06 lis 2012 06:25
od drax
s tim ze 70ab neni vyuzitelne se moc souhlasit nedá
ja dám 63 a chvilema víc missuju nez hituju kdyz ja dragu , zk monky , magicku u monku castecne i spodek mv ( jokdyz se nebugnou a daj ema .... ) skoro dvackuju tak tam netrefis 100% ani s tim 69+ ( s bardem o neco lepsi ale i tak znatelne)
Napsal:
06 lis 2012 10:06
od siley
AB 70 i vic rozhodne vyuzitelne je. hlavne na bosse, jak psal drax, kdyz neni v parte zrovna bard, tak i jinde... a na solo treba v labu - tam toho draciho demona se siley kross, ktera ma realne ab taky 70 (60 +5 song +5 taunt) trefuju jen tak tak, kdyz skonci taunt a klesne na realnych 65 je to zatracene poznat, jak zacnu missovat. Golem, Barmek to same. na golema se to pozna hlavne v poctu kriticaku, ktere se povedou.
nadruhou stranu davam za pravdu shadowovi, ze obetovat napr 40 skill pointu a 40 zivotu za to, abych mel ab 70 misto 69 je asi blbost. ja osobne v posledni dobe u svych postav nejdu s pocatecnimi staty skoro nikdy pres 14:)