od sprostak » 17 kvě 2015 20:28
Mě třeba napadlo, že WB by mohl být drax, protože nějaké dungy udělal a ačkoli je toho na nich ještě potřeba dost vyladit a možná mírně upravit nebo zkrátit některé lokace, tak má celkem dobré nápady. A v současné době ho Ice brzdí. Pokud bude pracovat na úpravě svých dungeonů, případně zkrášlování světa a vytvoření pár nových questů, nikdo by mu neměl bránit dokud nezačne předělávat dnes už klasické dungy tak, aby se mu lépe chodily s jeho postavama, mazat lidem těžce nafarmené itemy a pokukovat po wipe jako shadow.
Co by mi přišlo jako přínosné pro server by bylo automatické odesílání varování o výpadcích a dalších událostech - klidně každý průchod dungem, drop, vložený stín, složený předmět v bedně apod. - prostě aby DMka měli přehled o tom, co se na serveru děje.
Dále mě napadlo udělat testovací server pro WB na testování nových verzí bez toho aby se muselo hrabat v "ostrém" modulu, kdy vedle poběží na jiném IP, nebo portu (IP už jsou dneska za prachy) kopie serveru s kopií všech postav synchronizovaných každý den třeba někdy v 5 ráno, tam by bylo možno nahrávat nové verze modulu (přes FTP vidím jako nejjednodušší) a případně tam lognout a testovat přímo na prostředí serveru. Třeba se domluvit s pár hráčema a testovat tam. Mám pocit, že taková možnost tu v současné době není. Nevím jak máte teď udělanou kontrolu a releasing nových verzí (continuous integration).
Myslím, že i web je docela možné zpřehlednit a zpřístupnit pro nové hráče, různá důležitá upozornění, změny oproti klasickému NWN a další pravidla by podle mě měla být někde jasně na webu, protože na fóru zapadnou a neustále je potřeba někomu něco vysvětlovat nebo ho někam navádět.
Hodně lidí se pokoušelo různě pomoci, ale myslím, že současný admin nebyl schopen to koordinovat. Třeba ty plánovače dungů, tedy spíš to tržiště a aukce byl dobrý nápad, akorát autor neměl zřejmě dostatek technických znalostí to dotáhnout do přehledného cíle, který by hráče motivoval k tomu to více používat. Obchodovat přes fórum je dosti nepohodlné.
Databáze lootu je fajn a mám ten názor, že ideální je to udělat oficiálně ve spolupráci v WB. Argument, že to člověka připraví o překvapení, co padne neberu, právě naopak, pokud bude vědět, že v nějakém dungu padá předmět, který se mu hodí motivuje ho to udělat si postavu a získat ho. Obsah lootu se tak jako tak traduje jakousi lidovou slovesností, stejně tak vzácnější prsteny - nikomu se však nechce trávit desítky hodin lootem částí nějakého zlatého nebo epického prstenu a stovek mědí na jeho složení když ani neví co ta věc dělá. Těšení se na věc, kterou si předem vybral podle mě naopak motivuje k hraní.
--- peta_84 ---