další snůška nápadů

Máte nápad, jak svět Arkhalie vylepšit, objevili jste někde nějakou nesrovnalost nebo nám chcete něco nabídnout? - Neváhejte a pište.

další snůška nápadů

Příspěvekod ShaDoOoW » 13 črc 2008 15:33

Takže hodně častý problém pro hráče: bugnutá truhla. Opravit to nejde, prostě se to někdy stane a osobně si myslím, že žádná rada už nepomůže.

Jediná věc co se s tím dá dělat je:
dát truhlu do palety a 1) buď DM, když je ve hře místo restartu zničí starou buglou a dá do lokace novou.
2) to udělá script automaticky. Scriptem lze detekovat zda je truhla buglá v okamžiku, kdy už buglá je a někdo na ni klikne ve snaze ji otevřít, což nejde.


Další věc, lagy, a prosím nevymlouvejte se na to že arkh lagy nemá. Už jen z důvodu profesionality přece není možné aby nikomu nevadilo, že jsou tu už 2 roky scripty, které vypisují TMI a tudíž zahlcují server. Pomoc s tímto jsem už nabídnul.
Do lagů patří i looty s 1gp, sice je pravda že arkh má skvělý script, který nevybraný loot uklidí, ale přesto. Zbytečná zátěž pro server.


Další: Už tu to bylo před wipe a nechápu proč se to nezavedlo. Zvýšení počtu zlaťáků v pokladech. Jako najít u jožina 18gp... Už to že hráč najde prachy ho nasere a ještě tak směšnou částku...


Další: Změna AC u iounského šutru na AC z deflection na dodge. (Script s tímto už jsem zaslal Icemu)


Další: Respawn pokladů v Gumbově království.


Jinak: Nápad s tím, že některé věci budou v obchodě jen jedekrát je moc dobrý, ale já jsem koupil oboje haste botky (ty co mají omezený počet seslání kouzla haste ;) ) v deamonville a co ostatní? jinak se sehnat nedaj, takže mají smůlu. Nápad je to dobrý, hlavně díky tomu, že Arkhalie vydrží bez restartu jet dny. Ale chce to vylepšit.
Návrh: svitky půjdou koupit také už jen 1x, na druhou stranu by mohly padat v "pocestních" pokladech u krys/koboldů/skřetů/kryptě/klepenatců/psů/driderů/bažiňáků (možná už někde padaj, tak se omlouvám). To samé lektvary.
Naposledy upravil ShaDoOoW dne 13 črc 2008 15:53, celkově upraveno 1
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Leian » 13 črc 2008 15:49

Zlataky v pokladech - myslim, ze neco takoveho uz delal Skullman, ale nevim, jestli to bylo dotazeno do konce a implementovano, mozna jen v jeho dungu u Frotrpy.

Nevim teda jak ostatni, ale ja zadne lagy nikdy nemivam.

Ciste svitky a prazdne lahvicky nasbirat jdou/sly. Svitky u minotauru, lahvicky u stinger arcimagu na ceste Dener - Kattinwell. Ice a Fei navrhovali zrusit ty svitky u minotauru, ja jsem teda byla proti.
Uživatelský avatar
Leian
Level 21
 
Příspěvky: 145
Registrován: 01 led 2008 00:00
Bydliště: Arkhalijský královský hrad

Příspěvekod ShaDoOoW » 13 črc 2008 15:52

myslel jsem svitky kouzel, jako třeba silnější magická zbraň, kterou používají dost často bardi, nebo fireball nebo ostatní kouzla, které kupují mágové/PM
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod kiklop » 13 črc 2008 22:28

Mno ja lagy mam... a nemyslim, ze je to tym, ze hrajem zo Slovenska, ani pomalou masinou. Teda nevyznam sa do toho, ci by ten navrh lagy znizil, ja len ze ich mam.
Automaticka oprava bugnutych bedni by potesila.
Pri ostatnych navrhoch si nie som isty, ci vysledok stoji za namahu. Zlataky
mam v podstate v pazi, ci tam najdem 12gp alebo 1200gp mi je jedno. Nasrdi ma to tak ci tak. Ze sa daju veci kupit iba raz je v pohode, zvitky sa mozno zacnu kupovat od magov, co by sa mi teda velmi pacilo. Obchodovanie medzi hracmi je len a len dobra vec. V respawne u Gumba nevidim nejaky vacsi problem. Iounsky kamen na AC - hmm. Na jednej strane by mal konecne zmysel, na druhej strane je to dalsie zvysovanie AC, co je vraj dost problem. Ja to vidim 50:50.
Dufam, ze nevadi, ze ako neDM pisem takto obsirne svoje nazory na teoreticke veci...
Gurin Hammerfist - Agardonska stráž R.I.P.
Gard z Veze - R.I.P.

Michal od Zvona - kto vie co z neho bude
Grurin Hammerfist - Gurinov syn
Mlat Hammerfist - druhorodeny Gurinov syn
Uživatelský avatar
kiklop
Level 22
 
Příspěvky: 160
Registrován: 21 led 2008 00:00

Příspěvekod hintzu » 14 črc 2008 10:25

K návrhům:

1) bugnutá truhla - možná problém, nicméně osobně jsem se s ním setkal pouze u psů a tuším u dalhaga. Náprava jak ji popisuješ je teoreticky možná, ale nevím, jestli není lepší napnout síly jiným směrem

2) lagy - nemalý problém, bohužel lagování není ani tak zapříčiněno tebou popisovanými TMI, ale spíše tím, že na serveru hraje v době lagů kolem 25-30 lidí, kteří spawnují potvory, castí kouzla atd. Úpravou skriptů tomu bohužel pomůžeš jen částečně. Když se ve stavu 28 lidí dva lidé předhánějí, kdo rychleji zaběhne kozy, do toho někdo běží jožina, poskakuje server afaik mezi 70-100%, podle toho, co se kde komu zrovna povede spawnout. Jak s tím hnout bohužel netuším, po posledním wipu se to vyřešilo časem, kdy už lidé neměli potřebu stále dokola probíhat. Nicméně toto probíhání bylo jedním z důvodů, proč se přesouvala patra komplexu tak, jak jsou dnes.

3) zvýšení počtu zlaťáků - mno... přiznám se, že jak už tu psal kiklop, vytočí mne to, ať je tam, kolik chce. Skript samotný bych možná i vypnul případně změnil jeho nastavení. Pravděpodobnost na drop prachů sice bývala 10% a dropovalo se 5% ceny itemu, který tam měl původně být, ale... když to mám soudit podle sebe, tak třeba u koz mám zatím pravděpodobnost prachů zhruba někde kolem 60%, žádných 10. Je sice možno to změnit na 100% ceny itemu, ale pokud je 5% 18gp... no řekněme, že tě to rozhodně nevytrhne :)

4) Ioun na dodge? Toto mi přijde jako velmi... nekonstruktivní změna, narušující balanc ark. Touto změnou okamžitě změníš nepříliš využívaný ioun na nejžádanější kámen ve hře. Navíc tím opět dopomůžeš navyšování AC celé ark, které bylo po wipu sníženo omezením max lvlu zbrojových itemů.

Zvednout u něj současné 2AC deflect na 3? Proč ne, možná i 4 by nemuselo být zlé, trochu by to pomohlo mlátičkám, hlavně v počátcích. Ale dodge? Podle mne to napáchá víc škody než užitku.

5) "respawn" předmětů u obchodníků - souhlas, současný stav hodně nahrává lidem, kteří přijdou jako první. Nicméně... i toho vyřeší čas, momentálně to sice lidi štve, ale po dvou měsících už nebude tolik lidí shánějících low lvl equip = dostupnost se zvýší. Co se týká svitků/lektvarů - pokud by to bylo jak navrhuješ, vypadalo by to jako u trpaslíka v daemonville - po restartu se někdo logne, vykoupí zajímavé lektvary/svitky a zbytek serveru má smůlu. Možná by nebylo od věci pořídit na "obnovu" inventáře u obchodníků skript, který by jim obnovoval "startovní" stav v random čase dejme tomu 24h +-3 hodiny. Odpadlo by tak i současné "dojdu po dvou dnech a vidím v midlu 5 stran plate mail"
Uživatelský avatar
hintzu
Level 10
 
Příspěvky: 11
Registrován: 05 črc 2008 23:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 14 črc 2008 10:57

jenom dodám že Iounské kámen na ac přidává defaultně 1ac odražení(deflection) a mnou navrhovaná změna samozřejmě počítá s tm že nebude tak dostupný
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Leian » 14 črc 2008 12:35

hintzu píše: Možná by nebylo od věci pořídit na "obnovu" inventáře u obchodníků skript, který by jim obnovoval "startovní" stav v random čase dejme tomu 24h +-3 hodiny. Odpadlo by tak i současné "dojdu po dvou dnech a vidím v midlu 5 stran plate mail"


Tohle je myslim velmi dobry napad, ale nevim, jestli realizovatelny.
Uživatelský avatar
Leian
Level 21
 
Příspěvky: 145
Registrován: 01 led 2008 00:00
Bydliště: Arkhalijský královský hrad

Příspěvekod Rhodry » 14 črc 2008 13:02

Truhly: je fakt že to nasere, ale já už to nevnímám, protože je to fakt zbytečné se tím trápit.. ale pravda je že nějaký ten script na opravu by byl dobrý :)

Lagy: já lagy nemívám (snad až na to že občas trošku trvá zobrazení servervaultu s postavama), jedu uplně v pohodě

Zlaťáky: jj souhlas, vymlátit z Dalhy 314gp je fakt pojeb největší.. :)

a co se zbytku týče, tak to sou podle mě kosmetické úpravy s malou prioritou :)
Rhodry Doombringer ... Nejvyšší kněz Temného Boha ve službách Stínové Legie..

Obrázek
Rhodry
Level 20
 
Příspěvky: 124
Registrován: 30 bře 2008 00:00

Příspěvekod Feiwill » 14 črc 2008 14:58

Taky jsem proti iounu na dodge. Stackovani problem a uzije ho kazdej. Da se to povazovat za globalni zvyseni AC vsech postav. Tezka dostupnost nic neresi. Zvednout na tech +4 a nechat deflection (nebo natural, kterej je prece jenom trosku vzacnejsi) by bylo imo lepsi reseni.

Lagy taky nemam, pokud neni 15-25 lidi online. Kdyz je, dela to ale skutecne CPU, potazmo asi nejaka habadura v modulu; minulej vikend jsem se zrovna koukal na server.
Feiwill
Level 29
 
Příspěvky: 946
Registrován: 30 pro 2007 00:00
Bydliště: Morava

Příspěvekod ShaDoOoW » 14 črc 2008 15:19

Leian píše:Tohle je myslim velmi dobry napad, ale nevim, jestli realizovatelny.
Je script na doplňování obchodu jsem dělal pro tehdejší Calamir. Spíš se ptejte co nejde ;).
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod jcd » 14 črc 2008 17:12

Coto? +1 dodge, snadno dispelnutelne, jednou za den? To se vam zda uber? Kdo to vyuzije? Mne prijde +4 natural mnohem vice imba nez +1 dodge pancto uvolnuje slot na amulet. +1 dodge pomuze jen nekterejm postavam; pac charizma/klerik buildy si dodge maxnou celkem lehce. A tech ostatnich buildu - kolika z nich zavisi na +/-1 AC? Zlodejska PM stena...tam byste meli byt za +1 dodge radi ne? ;) Ja si s mlatickou porad jeste vemu radeji +2 STR nez +1 AC - a kolem a kolem, pomalu nic jinyho nez stena a mlaticka do dungu netreba ;)

Nesnazte se shazovat vsecky Shadakovy napady jen proto, ze jsou jeho. Kdz se vam nabizi, ze vam to naskriptuje, ja bych bejt vama po nem skocil. Kdyz se vam nebude libit vysledek, jakej problem je to vratit do puvodniho stavu? Zjevne ma napady, ma do toho chut a asi na to ma i cas, tak proc jeho expertizu nevyuzit?
jcd
Level 17
 
Příspěvky: 58
Registrován: 22 led 2008 00:00

Příspěvekod Leian » 14 črc 2008 17:42

Protoze jsme opatrni, protoze modri vedi... :wink:
Uživatelský avatar
Leian
Level 21
 
Příspěvky: 145
Registrován: 01 led 2008 00:00
Bydliště: Arkhalijský královský hrad

Příspěvekod hintzu » 14 črc 2008 17:43

jcd píše:Coto? +1 dodge, snadno dispelnutelne, jednou za den? To se vam zda uber? Kdo to vyuzije?

Nesnazte se shazovat vsecky Shadakovy napady jen proto, ze jsou jeho. Kdz se vam nabizi, ze vam to naskriptuje, ja bych bejt vama po nem skocil. Kdyz se vam nebude libit vysledek, jakej problem je to vratit do puvodniho stavu? Zjevne ma napady, ma do toho chut a asi na to ma i cas, tak proc jeho expertizu nevyuzit?


1) žil jsem v přesvědčení, že jde o +2 deflect (viz můj příspěvek, shad ho pak opravil. A +2 dodge už imho využije kde kdo, rozhodně víc než +2 do síly nebo +2 do wisdom/dex

2) kdo to využije? Téměř libovolná zeď. A to i v případě, že by šlo jen o "jedničku". Jasně, že postavy jedoucí na charismu toto potřebovat nebudou. Co se týká dispellnutosti a castění 1x/spánek - nevím jak ty, ale já s sebou pro sichr tahal iouny dvojmo, pokud jsem šel někam, kde mi hrozil dispell a ioun mi pomáhal držet se naživu.

3) nějak jsem si nevšiml, že by tu někdo shazoval všechny jeho nápady - některé se tuším už implementovaly.
Uživatelský avatar
hintzu
Level 10
 
Příspěvky: 11
Registrován: 05 črc 2008 23:00

Příspěvekod jcd » 14 črc 2008 18:09

Protoze jsme opatrni, protoze modri vedi... :wink:

Tak to jo, s tim nemuzu disputovat ;)

kdo to využije? Téměř libovolná zeď. A to i v případě, že by šlo jen o "jedničku". Jasně, že postavy jedoucí na charismu toto potřebovat nebudou. Co se týká dispellnutosti a castění 1x/spánek - nevím jak ty, ale já s sebou pro sichr tahal iouny dvojmo, pokud jsem šel někam, kde mi hrozil dispell a ioun mi pomáhal držet se naživu.

Teda jako pokud ma nekoho ioun udrzovat na zivu a ma pro neho byt otazkou zivota a smrti, tak bych zacal seriozne premyslet o jinem buildu ;) Pro steny jak rikam by to byla +1 AC tresnicka na dortu, pro vsechny ostatni jen dalsi moznost. A zalezi hlavne na buildu a equipu, nekdy ti +2 WIS/+2DEX/+2CHA da zrovna tak +1 do AC a nekdy dokonce i s pridanou hodnotou. Dokud lidi nemaji max equip, byla by to dalsi moznost kam investovat ioun slot ;)
jcd
Level 17
 
Příspěvky: 58
Registrován: 22 led 2008 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 14 črc 2008 19:48

Rhodry píše:a co se zbytku týče, tak to sou podle mě kosmetické úpravy s malou prioritou :)

heh a co mám navrhovat, totální změnu herního systému? S tím tu taky nepochodím.

PS. dneska jsem bednu u koz bugnul já.
podotýkám, že jsem se nikam neportoval, když byla zavřená a dokonce jsem ji ani nezavřel tlačítkem CLOSE což někteří zavrhují. Prostě jsem od ní poodešel a bylo to.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Další

Zpět na Návrhy, postřehy, nabídky...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Foplips00 a 5 návštevníků

cron