Napsal:
17 bře 2010 19:26
od ShaDoOoW
Mefistofel píše:mensi dotaz..nemel by plast schovava ty kridla rdd? co vim tak jo ale me to nejak u barda nejde
to bude pravdepodobne chyba v cepu - dokázal bych to opravit, ale chtělo by to nový konfig hak (nebo jestli ti to bude stačit tak ti to pošlu a u tebe to bude zobrazovat dobře ale ostatní ty křídla uvidí
Napsal:
20 bře 2010 13:36
od ShaDoOoW
jaktože IGMS nedělá 15 střel ale jen 14?
Napsal:
21 bře 2010 17:05
od Mefistofel
ShaDoOoW píše:jaktože IGMS nedělá 15 střel ale jen 14?
jsou upraveny
ShaDoOoW píše:u tebe to bude zobrazovat dobře ale ostatní ty křídla uvidí
heh tak to mi je na prd..to je bug 2b :
Napsal:
21 bře 2010 17:20
od ShaDoOoW
Mefistofel píše:jsou upraveny
o to de, normálně dělá 20 tady je napsáno že 15 ale ve skutečnosti ? 14!
Napsal:
21 bře 2010 17:38
od Mefistofel
aha tak mozna chyba v prekladu
Napsal:
25 bře 2010 15:33
od Mefistofel
nefacha spawn psa u psu....
Napsal:
30 bře 2010 23:52
od ShaDoOoW
magická bedna neumí složit stínové brnění +2AC, sežrala mi všechny tři části a nic, prosím o nápravu a náhradu (screen i 2 svědky mám pokud bude potřeba) děkuji
Napsal:
31 bře 2010 12:23
od fensa
Jop pod toho psa se podepisu.... Byl jsem tam v posledni dobe s par postavama , ani jedne se pes nespawnul a to jsem klikal na ceduli jak o zivot...
Bitevni vřava
Napsal:
01 dub 2010 08:52
od herbertwest
Chtěl jsem se optat, zda by nešlo nějakým způsobem opravit klerikovou kouzlo Bitevní vřava. Funguje totiž v podstatě jen na místě, kde ho na sebe klerik sešle...jak se sesilatel z místa pohne jinam, bonusy se ztrácí ( nehraje v tom roli čas, po který kouzlo působí ). Tím je v podstatě použití kouzla hodně omezené - já osobně ho využívám jen v případě, kdy třeba v dungu likvidujeme finálního bossa a ten už je "fixovaný" na jedno místě.
Napsal:
03 dub 2010 05:47
od Mefistofel
Kdyz je bedna plna veci a je tam napr heal stacknutej 2x dohromady tak kdyz date rozdelit a v bedne neni misto tak vam spadne na zem
neslo by to nejak opravit aby se to hazelo do invu? pls