Stránka 1 z 3

bugy

PříspěvekNapsal: 01 bře 2010 13:50
od ShaDoOoW
1) Když vleze moc velký level do lokace Opuštěná slůj, vyhodí ho to před skřety.

2) Když vleze moc velký level ke kozám vyhodí ho to do jeskyně v Deneru.

+ pořád to vyhazování z lokace jde obejít...

3) V Deneru je nefunkční přechod na schodech na skálu.

PříspěvekNapsal: 01 bře 2010 19:45
od Ice
Zřejmě staré kontrolní body no :-(

Bohužel netušim jak to bugnutí prolezení zrušit - četl jsem si o tom a jsou dva způsoby vyhazování z lokace a oba jsou bugnutelné.

PříspěvekNapsal: 02 bře 2010 01:07
od ShaDoOoW
tech zpusobu je vic, tenhle zpusob co mate dokazu upravit tak aby nesel bugnout - ale ten zpusob neni idealni zustava tam teoreticka mezera jak se tam dostat ALE to by ten clovek musel udelat jiny bug ktery je tu hlidany a riskoval by BAN - dalsi zpusob ma stejnou mezeru a treti zpusob nejde nijak bugnout to ti garantuju :)

PříspěvekNapsal: 02 bře 2010 01:09
od ShaDoOoW
jo dál by to chtělo upravit quest scripty tak aby to nedávalo update a neměnilo přesvědčení těm co jsou mimo 15m nebo úplně v jiné lokaci a zároveň těm co jsou v dosahu dát taky odměnu pro tohle všechno se nabízím že to upravím to je práce na 5minut

PříspěvekNapsal: 02 bře 2010 06:14
od drax
ShaDoOoW píše:jo dál by to chtělo upravit quest scripty tak aby to nedávalo update a neměnilo přesvědčení těm co jsou mimo 15m nebo úplně v jiné lokaci a zároveň těm co jsou v dosahu dát taky odměnu pro tohle všechno se nabízím že to upravím to je práce na 5minut


konečně konstruktivní přístup :)

PříspěvekNapsal: 13 bře 2010 01:45
od ShaDoOoW
boss v MV (vrch) jen tupě stojí (a to už minimálně rok a nikdo na to neupozornil)

a mám tu takový návrh ohledně Morie, ve 3. patře jsou dveře vedoucí do síně hrdinů kde se dá odpočinout, nešlo by zrušit potřebu klíče z druhé strany tzn ze síně hrdinů aby se daly otevřít dveře opozdilcům? nebo lepší nápad, žádná možnost zneužití, že by se ten klíč nezničil v těch dveřích ale až ve dveřích vedoucí ze síně hrdinů do posledního patra

PříspěvekNapsal: 13 bře 2010 07:08
od drax
hmm tak o tom že kallis nebojuje nebo resp ve vetsine pripadu nebojuje ice ví akorat co tenkrát říkal netuší čím to je

PříspěvekNapsal: 13 bře 2010 14:00
od ShaDoOoW
Stejně tak nebojuje npc Kostlivec Obránce (dung s Andariel).

PříspěvekNapsal: 13 bře 2010 15:23
od drax
ShaDoOoW píše:Stejně tak nebojuje npc Kostlivec Obránce (dung s Andariel).

ti bojujou ale maji akorat malý dohled cili jednoho mlatis druhej cumi ale v okamžiku kdy napadnes druheho mlati taky kallis cumi i když to do něj valíš

PříspěvekNapsal: 14 bře 2010 08:53
od Ice
ShaDoOoW píše:boss v MV (vrch) jen tupě stojí (a to už minimálně rok a nikdo na to neupozornil)


Tohle vim, ale netušim co s tim dělat :-(

PříspěvekNapsal: 15 bře 2010 14:52
od Ariadna
Ice píše:
ShaDoOoW píše:boss v MV (vrch) jen tupě stojí (a to už minimálně rok a nikdo na to neupozornil)


Tohle vim, ale netušim co s tim dělat :-(


Tak to nevadi. My to nejak prezijem. Jsou urcite dulezitejsi veci na praci.

PříspěvekNapsal: 16 bře 2010 10:47
od ShaDoOoW
Ariadna píše:Tak to nevadi. My to nejak prezijem. Jsou urcite dulezitejsi veci na praci.
no já jsem zjistil jak to opravit, nevím jestli je to už v této verzi ale brzo bude

já tě chápu ale já jsem jako hráč byl z toho, že boss je takové ořezávátko zklamaný takže snad už nebude

PříspěvekNapsal: 17 bře 2010 15:39
od ShaDoOoW
Lokace Velká temná jeskyně potřebuje pootočit o 180° ;)

PříspěvekNapsal: 17 bře 2010 17:59
od Mefistofel
mensi dotaz..nemel by plast schovava ty kridla rdd? co vim tak jo ale me to nejak u barda nejde :(

PříspěvekNapsal: 17 bře 2010 18:25
od mulo
Mefistofel píše:mensi dotaz..nemel by plast schovava ty kridla rdd? co vim tak jo ale me to nejak u barda nejde :(


chod do lw a tam si ho uprav na taky co neukazuje