mizeni pytlicku

Máte nápad, jak svět Arkhalie vylepšit, objevili jste někde nějakou nesrovnalost nebo nám chcete něco nabídnout? - Neváhejte a pište.

mizeni pytlicku

Příspěvekod Ariadna » 19 črc 2010 15:53

bylo by prosim mozno zvysit cas, po kterem despawnou pytlicky s dulezityma vecma ? Je uplne super, kdyz se dostanem k trpaslicimu krali a nez zabijem ostatni trpasliky, kteri nam zaslapnou ostatky krale, tak nam pytlicek ze zabiteho bosse zmizi.

To fakt potesi ....
Je mozne to nejak zvysit ? nebo uplne zrusit mizeni ostatku, ve kterych se nachazi nejaky klic...
Uživatelský avatar
Ariadna
Level 14
 
Příspěvky: 25
Registrován: 21 úno 2010 00:00

Příspěvekod Ice » 19 črc 2010 16:49

Proto je potřeba nechávat si bosse nakonec.

Ono nemizení pytlíčků by zalagovalo server.
Naposledy upravil Ice dne 20 črc 2010 10:24, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod Ariadna » 20 črc 2010 08:46

Nechavat si bosse az nakonec jde u trpasliku dost blbe. Pokud si ho budem nechavat az nakonec, tak despawne.

Slo by aspon zvednout ten cas, po kterem pytlicky mizi ? Rekneme aspon na 5 minut ?
Uživatelský avatar
Ariadna
Level 14
 
Příspěvky: 25
Registrován: 21 úno 2010 00:00

Trpasličí král

Příspěvekod herbertwest » 20 črc 2010 10:14

Máš asi nějaký nezvyklý systém - nevzpomínám si, že by si tam na to někdo stěžoval...
Uživatelský avatar
herbertwest
Level 20
 
Příspěvky: 107
Registrován: 13 dub 2009 23:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 21 črc 2010 01:49

Ahoj,

Ice: nemizení pytlíčků nezalaguje server, navíc otázkou je jak mizí, můj tip je delay což je věc která laguje server, osobně používám OnExit lokace, mimochodem to, že by z NPC vůbec nemusely padat pytlíčky s 1gp jsem kdysi dávno navrhoval, jen se schválně podívej jak jsi to okomentoval

Ariadna: jelikož nemůžeš počítat s tím, že se mizení pytlíčků upraví, dám ti radu. Když jsem tam ještě chodíval se svým dd/rdd, dělal jsem to tak, že probíhal do takové jedné kruhové místnosti s malým vchodem, kde se mi trpoši pěkně zasekávali (ale já běžel napravo, tzn nepřebííhal jsem místnost s králem. Jakmile jsem ty co mě honili zabil, připlížil jsem se k pokladové místnosti, equipnul vrhací šipky a jednu po královi hodil. Ten pak šel po mě a já ho nalákal zas do té místnosti. Jo je fakt, že mi to taky párkrát zmizlo, protože semtam můžeš nalákat ještě pár trpošů, ale tam v té místnosti tě nemůžou obklíčit, takže se to dá okamžitě vybrat.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Ariadna » 21 črc 2010 09:05

ShaDoOoW píše:Ariadna: jelikož nemůžeš počítat s tím, že se mizení pytlíčků upraví, dám ti radu. Když jsem tam ještě chodíval se svým dd/rdd, dělal jsem to tak, že probíhal do takové jedné kruhové místnosti s malým vchodem, kde se mi trpoši pěkně zasekávali (ale já běžel napravo, tzn nepřebííhal jsem místnost s králem. Jakmile jsem ty co mě honili zabil, připlížil jsem se k pokladové místnosti, equipnul vrhací šipky a jednu po královi hodil. Ten pak šel po mě a já ho nalákal zas do té místnosti. Jo je fakt, že mi to taky párkrát zmizlo, protože semtam můžeš nalákat ještě pár trpošů, ale tam v té místnosti tě nemůžou obklíčit, takže se to dá okamžitě vybrat.


No, takhle jsem to delala do doby, nez mi kral jednou despawnul, nez jsem v ty mistnustce stihla ty vsechny trpose zabit. Takze to ted delam tak, ze se vsemi trposi za zady probehnu mistnost s kralem az do te kruhove. Kral je samozrejme mezi prvnimi, takze ho musim zabit hned. Jenze dalsi trpos nastoupi na jeho misto, nez se pytlicek zobrazi... A pak diky tomu, ze pri boji je moje postavicka "odstrkovana", tak vim, ze uz je to v pytlicku.... :?

to Ice: Opravdu by ten script nesel upravit na mizeni pytlicku OnExit, jak pise ShaDoOoW ?....
Uživatelský avatar
Ariadna
Level 14
 
Příspěvky: 25
Registrován: 21 úno 2010 00:00

Příspěvekod Ice » 21 črc 2010 12:53

Nevim, jak je to sice myšleno, ale pokud tak jak jsem to pochopil, tak při nechtěném odlogu pytlíček zmizí což mi zase moc dobré nepřijde.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod Ariadna » 21 črc 2010 13:15

Ice píše:Nevim, jak je to sice myšleno, ale pokud tak jak jsem to pochopil, tak při nechtěném odlogu pytlíček zmizí což mi zase moc dobré nepřijde.


Ehm. Při nechtěném odlogu ? Jako když jde někdo sám dungeon a "omylem" zmáčkne escape, pak exit game a pak potvrdí ? :roll:
A pokud jde někdo sólo dung a padne mu hra, má prostě smůlu. Zrovnatak při "nechtěném odlogu" padají boosty, a zrovnatak se při "nechtěném odlogu" despawnují všichni nepřátelé, kteří vás obklíčili a dostali vás na near death ...

Nezlob se na mě, ale to mi přijde fakt jako výmluva napsat, že se to nerealizuje, protože při nechtěném odlogu by to zmizelo. Člověk nemusí být Einstein, aby odhadl, že zmizelých pytlíčku při "nechtěném odlogu" bude o několik řádů méně než těch, co zmizí teď po 3 minutách...
Situace, kdy člověk usoluje bosse a hra mu padne ... kolikrát se to komu stalo ?

edited: Btw opravdu věříš tomu, že když nekomu hra padne, že se naloguje dřív, než pytlíček nyní zmizí ? Tzn, že tato úprava by ho nějak znevýhodňovala oproti současnému stavu ?
Uživatelský avatar
Ariadna
Level 14
 
Příspěvky: 25
Registrován: 21 úno 2010 00:00

Příspěvekod Ice » 21 črc 2010 15:50

Pokud mluvíš o současném stavu tak mě se ještě nikdy nestalo že by mi pytlíčk z bosse despawl jelikož bosse si nechávam nakonec. A ano stalo už se mi mnohem víckrát že mi hra spadla ihned po zabití bosse a stihl jsem nalognout a klíč sebrat. Takže z mojí starny je to asi tak 0:15.

A mýlíš se v tom že pokud odlogneš a nalogneš už tam nepřátelé nebudou vždy musíš 5 minut počkat na despawn.
A boosty padají z čistě praktického hlediska který se týká úmyslného odlogu v souboji.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 22 črc 2010 03:20

když to bude 2 minuty poté co z lokace odejde poslední hráč (a pokud po těch dvou minutách v lokaci hráč bude, tak se nic neděje) tak jsou všechny starosti vyřešené...

Problém je v tom, že ikdyž vám udělám script, je potřeba ho dát do všech lokací (jo mám na to prográmek, který to udělá automaticky) ale pokud v té lokaci už nějaký script třeba náhodou bude musí se upravit, no je to práce navíc.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Curman » 27 črc 2010 18:53

Na tom neni co řešit já to chodim furt a král mi ani jednou nedespawl a nezmizel pytlíček. Chce si to jen najít svůj systém.Já to třeba dělám tak že proběhnu až dozadu , krále tam nechám stát a vymlátim ostatní trpoše a nakonec si ho nechám ... Jde jen o to vymyslet svůj vlastní systém ;)
Uživatelský avatar
Curman
Level 13
 
Příspěvky: 24
Registrován: 10 črc 2008 23:00


Re: mizeni pytlicku

Příspěvekod weslo » 19 lis 2021 12:53

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
weslo
Level Spam Master
 
Příspěvky: 782441
Registrován: 13 říj 2021 07:50


Re: mizeni pytlicku

Příspěvekod weslo » 08 dub 2022 14:26

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
weslo
Level Spam Master
 
Příspěvky: 782441
Registrován: 13 říj 2021 07:50

Další

Zpět na Návrhy, postřehy, nabídky...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Foplips00 a 4 návštevníků

cron