Ice píše:Nevim, jak je to sice myšleno, ale pokud tak jak jsem to pochopil, tak při nechtěném odlogu pytlíček zmizí což mi zase moc dobré nepřijde.
Ehm. Při nechtěném odlogu ? Jako když jde někdo sám dungeon a "omylem" zmáčkne escape, pak exit game a pak potvrdí ?
A pokud jde někdo sólo dung a padne mu hra, má prostě smůlu. Zrovnatak při "nechtěném odlogu" padají boosty, a zrovnatak se při "nechtěném odlogu" despawnují všichni nepřátelé, kteří vás obklíčili a dostali vás na near death ...
Nezlob se na mě, ale to mi přijde fakt jako výmluva napsat, že se to nerealizuje, protože při nechtěném odlogu by to zmizelo. Člověk nemusí být Einstein, aby odhadl, že zmizelých pytlíčku při "nechtěném odlogu" bude o několik řádů méně než těch, co zmizí teď po 3 minutách...
Situace, kdy člověk usoluje bosse a hra mu padne ... kolikrát se to komu stalo ?
edited: Btw opravdu věříš tomu, že když nekomu hra padne, že se naloguje dřív, než pytlíček nyní zmizí ? Tzn, že tato úprava by ho nějak znevýhodňovala oproti současnému stavu ?