Lab

Máte nápad, jak svět Arkhalie vylepšit, objevili jste někde nějakou nesrovnalost nebo nám chcete něco nabídnout? - Neváhejte a pište.

Lab

Příspěvekod ShaDoOoW » 30 říj 2010 10:17

Po nynější úpravě labu se ti Ice podařil tvůj záměr, aby hráči chodili druhými dveřmi, protože ty 3. jsou jen pro rdd/bardy. Železný golem má jedinou slabinu a tou je to, že jde devastnout, vzdušný elementál zase prorazí wardu, je imunní na štíty a je také imunní na všechny kouzla.

Navíc slušné ab/dmg/rezisty oba dva, takže pro moje postavy jedině 2. cesta.

Co ale nechápu je, proč ta druhá cesta háže na místa, kde je to pro specifické buildy, konkrétně myslím tu zimu s orky, kde je na konci past, kterou dokáže odhalit jen zloděj. Už tam pár lidí na té pasti skončilo. A na to jak je to těžké a dlouhé, se ani 2 klíče a 3-4 mědi nevyplatí, protože padá úplné hovno.

To pak nezbývá jiná možnost než se portnout do Sandgrove a jít znova. Což je úplně super! Strašná zábava, hlavně když mě to tam hodí 2x po sobě.

Další věc jsou ty klíče. Už jsi mi na ICQ říkal, že fakt, že si hráč musí udělat jinou postavu aby mu ten klíč dala je tvůj záměr.

Což je teda mega zábava relognout na postavu, které ten klíč dá, vzít jich 20 a přehodit si je. Super! Navíc bardi se ti na to vyserou, mají charismu kolem 24 a pak si dají song a mají všechny skilly kolem 25bodů, takže těm ty klíče dá, jestli jsi kdykoliv zamýšlel aby si hráč musel dát body do přesvědčování tak tento záměr selhal. Já tam můžu jít se zaklínačkou ta má charismu 44, takže přesvědčování nepotřebuje a dá jí to.

Ale stejně je to strašná zábava si ty klíče přehazovat, omg.

Klíč 1. mi po úpravě nedal, otázkou ale je jestli ho dá bardům, jestli jo mají další zvýhodnění protože dveře 1 jsou nejvýhodnější žejo.

Nevím jestli jsi si všiml díky té soutěži v sólování, že tvoje dungy se chodí nejméně. Můj názor je, že je to díky těmto vychytávkám...
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Ice » 30 říj 2010 12:17

Já za to přece nemohu, že máte radši nudnou šeď(chceš tam radši potvoru ze ktrý bude padat náhodný klíč?). Navíc to, že jste ošvindlovávali klíčníky, aby jste dávali dung za 10 minut je taky to co nebylo zamýšleno. A za to, že NWN udělalo barda nejsilnější postavou taky nemohu já. Na tu past se podívam. To, že se vám co už vybavení máte nalocený zdá, že tam nic nepadá je ohraná písnička. Stačí když navrhnete něco rozumného co tam má padat a já to přidám. Navíc v té zimní cestě mám pocit, že padají 2 klíče a 6 mědi, joko kompenzace za dýlku.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod Ice » 30 říj 2010 12:34

Ještě k tomu, který dungy jsou nejchozenější. Ano, jsou to ty co se daj proběhnout bez velkýho zabíjení až k bossovi, to neznamená, že takový budou všechny.

Ancienoh - zabití jen bosse
Šedé doupě - zabití jen bosse
Drowi - zabití dvou bossů
Morie - dva klíčníci a bitka na konci (když šikovně probíháš tak asi 15 trpošů a král)
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 30 říj 2010 13:33

Ice píše:Ještě k tomu, který dungy jsou nejchozenější. Ano, jsou to ty co se daj proběhnout bez velkýho zabíjení až k bossovi, to neznamená, že takový budou všechny.

Ancienoh - zabití jen bosse
Šedé doupě - zabití jen bosse
Drowi - zabití dvou bossů
Morie - dva klíčníci a bitka na konci (když šikovně probíháš tak asi 15 trpošů a král)
+stoky, ty se chodí o něco málo víc jako morie

a pak už jen tvoje dungy a Balrog

tak si to přiznej ;)
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Ice » 30 říj 2010 13:37

Přiznávam dělam dungy, který se těžko probíhají, no.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 30 říj 2010 13:37

Ice píše:Navíc to, že jste ošvindlovávali klíčníky, aby jste dávali dung za 10 minut je taky to co nebylo zamýšleno.
To chápu, ale dveře č. 3 chodit nemůžu a dveře 2 jsou nahovno z těch důvodů, které jsem popsal, takže tam prostě chodit nebudu no.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod peta_84 » 30 říj 2010 15:33

Menit dungy v prubehu souteze je dost spatne, at uz se jedna o jakkoliv pozitivni zmenu.

Do labu nechodim, takze jsem v tomto nestranym pozorovatelem, ale myslim si, ze Ice by se mel se zmenama klidnit a spise opravit nejake chyby.
Uživatelský avatar
peta_84
Level 23
 
Příspěvky: 212
Registrován: 21 bře 2010 00:00

Příspěvekod Mefistofel » 31 říj 2010 01:31

peta_84 píše:Menit dungy v prubehu souteze je dost spatne, at uz se jedna o jakkoliv pozitivni zmenu.

Do labu nechodim, takze jsem v tomto nestranym pozorovatelem, ale myslim si, ze Ice by se mel se zmenama klidnit a spise opravit nejake chyby.


Zdravim, vis petko on totiz bych taky rekl ze ice se snazil opravit chyby :)
Mefistofel je syn Dabla a byl stvoren proto aby zabijel a slouzil radu Temnich Templaru
Slavu a cest vzdejme nasemu panu!!!
Uživatelský avatar
Mefistofel
Level 26
 
Příspěvky: 452
Registrován: 06 bře 2008 00:00
Bydliště: Tanglebrook

Příspěvekod mulo » 31 říj 2010 03:14

njn najveci problem je ze chodime dungy myslime si ze vsetko je ok ale pritom neni...drax sa zomnou hadal ze nejde mv v 2 co islo lebo nesiel skript ci ako sa tomu nadava pre ten isty dvovod si ice myslel ze bugujeme ladove....u pavukou sa druhy klucnik spawnoval pol az pred dverami nie na zaciatku dungu a ked sa to opravylo kazdy bol ztoho posraty a potom sa mu zase posral despawn :D...takiet napr zena u pavukou ide ju zabit beztoho zeby mi spravila dmg....a kopu dalsich chyb som nasiel :D (co mi pripomina ice ides mi esce jednu mincu z mv :D)

a viacej hlav viacej vymyslia ale tak hraci to xcu tak aby to vyhovovalo im a icovi jak stale sa to nepaci tak je trvrdohlavy jak mulica :D

nepatri k veci sry za flame ci ako sa tomu nadava :D


inak asi preto su tam 3 cesty aby si si vybral ktorou xces chodit to ze nexces hrat buildy ktore tu vidno nonstop je obmedzenie ktore si si dal sam nie ice :D

jo a ktym stokam nedas ich za 10 minutlebo to odomykanie trva a stale sa ti niekto postavy do cesty aspon mne ano a bodaj by neboli medzi najchodenejsimi ked z 180 som tam bol 110 kedze nemastaky vyber postav zeby som chodil nieco ine co by sa mi oplatilo

ale ja byt len velka chytra hranda a dotoho sa ja nerozumiet
Uživatelský avatar
mulo
Level 26
 
Příspěvky: 436
Registrován: 29 črc 2008 23:00
Bydliště: Loftenwood

Příspěvekod ShaDoOoW » 31 říj 2010 08:20

Sou tam 3 cesty, ale jak pro koho. od 1. dveří které byly pro víceméně pro každého už klíč nedává. Cesta 2 hází i do zimního bludiště kde je na konci ta past, kterou může najít jen zloděj. A cesta 3 je pro moje postavy zapovězená neboť jedinou slabinou klíčníků po ní je devast. Ano, ty klasické buildy s bardem tam nemají zas takový problém, ale skus tam jít s dexákem nebo prskavkou.

Momentálně chodím cestu 2 s tím, že když mě to hodí do té zimy tak portnu a na lab seru.

Taky nechápu proč musí být na konci dungu na dveřích k bossovi past/zámek s ohromným DC. Už jednou jsem na tom skončil, když jsem šel a zjistil jsem že mi do 56 chybí 1 bod. A určitě nejsem sám. Ano k pokladu ať ta past je to je jedno, ale jestli du pů hodiny dung abych se dostal k bossovi a pak zjistím hmm smůla past TO 56, no tak to je fakt super.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Ice » 31 říj 2010 08:26

To s tou MV nad čim se rozčiloval peta_84:
Už při wipe bylo dohodnuto, že cenost předmětů bude odpovídat obtížnosti dungů. Aby se nemuseli ztěžovat dungy a byli choditelné i pro začínající hráče měl fungovat už tenkrát script (bohužel nefungoval), který bude dungy řadit do kategorií podle toho kolik minimálně hráčů ho bude muset jít. Tudíž se nemusí koukat na obtížnost, ale na to kolik hráčů dung chodí. Důvodem bylo, že před wipem a stejně tak i nyní, se dali všechny dungy chodit max ve dvou lidech (čímž trpěla ekonomika pokladů a každý měl to nej - což byl důvod wipe), nehledě na to že Arkhalia je multiplayer hra.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod Ice » 31 říj 2010 08:29

ShaDoOoW píše:Taky nechápu proč musí být na konci dungu na dveřích k bossovi past/zámek s ohromným DC. Už jednou jsem na tom skončil, když jsem šel a zjistil jsem že mi do 56 chybí 1 bod. A určitě nejsem sám. Ano k pokladu ať ta past je to je jedno, ale jestli du pů hodiny dung abych se dostal k bossovi a pak zjistím hmm smůla past TO 56, no tak to je fakt super.


Máš u sebe nosit věci na odpasťování. Padá jich tu všude spousta ;-)
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 31 říj 2010 08:59

já je dokonce měl, nastavil jsem si na tvůj vkus asi málo bodů - ale prostě tohle jsou přesně ty věci proč se tvoje dungy chodí mnohem míň než jiné a to ti chci vysvětlit

přeberme si to:

Skála - pokud nemám skládaný luk s 3x k8 gemem a nechám si bosse na konec despawne mi. Pokud ho zabiju jako prvního despawne pytlíček.
Ano pokud budu bard fajtr AA tak to stihnu, rovněž pokud budu mít dobrý luk a správné gemy tak to jde stíhat v pohodě, ale když tam nějaký nováček co na takové věci nemá přijde tak mu despawne jako mě poprvé. Taky tak to odlákání na konci prvního patra je dost divné, mě se tam sice chcípnout nepodařilo protože mám GS, ale už jsem tam viděl 2 hroby protože se těm co lákali bosse zavřely dveře před očima.

Lab - pokud nejsem bard nebo aspoň build přes charismu nedá mi žádný klíč, cesta 2 byla zmíněna, cesta 3 jen pro bardy, past s vyšším DC než kdekoliv v průběhu dungu na dveřích před bossem

Tygři - klíčník, kterého jediná slabina je devast na 1, už jsem tam šel 2x a mlátič ho prostě nedal, a neříkej zase že ten mlátič má mít rapír (nejvýhodnější zbraň na arkh), stejně tam padá klový takže ti tam teď nikdo neleze

Tehy - křováci mají na zbrani onhit se zmatením a nejde si tam dát imku, krom toho je to dost nuda, nevím pro koho to bylo stavěné, ale nejlíp to zase dávají ti co mají devast

Ledovec - extrémní DC na devast, jedině být PM, nic pro mě, dřív nespawnoval klíčník nevím jestli se to opravilo

Pavouci - klíčník č. 2 má spawn na začátku ale objeví se na konci, pokud tam nejdu s čistým AA s fajtrem (co má skládaný luk s k8 gemy a devast), tak to nemám šanci stíhat, rovněž pasti v první lokaci jsou v 80% zhouba výpravy, je tam mezi nima size úzká cesta která má jít projít ale na kraji se nedá chodit přes myš a pak je to přes klávesnici buď a nebo (protože přes klávesnici je vzdálenost kterou postava ujde nezměnitelná)
+ opět odlákávání pavoučího muže, dost divný (ale třeba to jde i jinak)

Předělané low lvl dungy, Gumba, Krysodlaci, psi pod denerem atp. nemají většinou na konci portál pryč, takže zabiju bosse, seberu klíč projdu k pokladu a ejhle, pokud jsem si zapomněl port tak se nemám jak dostat ven (u Gumby se dá vrátit aspoň do místnosti s bossem a nechat se zabít, ale u krys ani to nejde)

Jezero - ty pasti co nejdou odstranit a musí se proběhnout a je jich tam všude milion jsou asi nejúžasnější věc co jsem na arkh viděl

mv-vrch - to je asi jediný dungeon, který nemá žádný takový "problém", jediné co mě napadá je spawn velitele na začátku lokace, ale tak dá se vrátit, takže asi nic

mv-spodek - taky asi v poho, pro mě sice není největším herním zážitkem dvackovat bosse s ac 100 v kruhu 5 hráčů když ten boss tupě mlátí do zdi, ale co
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Ice » 31 říj 2010 09:52

Hmmm vidim, že tvůj vkus co se týče dungů je velice jednoduchý (potvory s malým ac aby se dali snadno zabít, nezamykat, nezapasťovat a co nejmíň při hře přemýšlet) a to je škoda.

A hláška typu projdu to 5x a vim, že tam nic nepadá je už fakt nudná.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod Ice » 31 říj 2010 10:12

Nicméně chyby, které se pokusím opravit:

Skála - despawn bosse (já to dávam s lukem, který má jedno k8 zranění a nemam devast)

Labyrint - úprava potvor (zjednodušení) na cestě č.3 (klíč č.3 dostane hráč vždy a cesta nevede jen k jednomu místu ve věži, kde se spawnuje boss)

Ledovec - zrušim devast koboldům (teď když už funguje omezení počtem hráčů je to jedno, spawn bosse už byl opraven)

Pavouci - spawn už byl opraven byl to moje chyba při předělání spawnu jsem mu nedal dostatečný despawn a spawnuje se před průchodem skálou.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Další

Zpět na Návrhy, postřehy, nabídky...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Foplips00 a 20 návštevníků