Navrhoval jsem Icemu změnu, odmítl ji se slovy, že je to směšné, a že stávající stav je vyhovující, prosím o komentáře hráčů.
Určitě jste si všimli, že se v Kattinwellu se prodávají lektvary za měď. Když já jsem viděl tu nabídku, tak mě opravdu rozesmála. Opravdu nevím, kdo by si jediný lektvar koupil.
Ještě než začnu rozepisovat jednotlivé lektvary, napíšu argumenty, které mi Ice napsal:
1) když bude lektvar na SS (což jsem navrhnul), bude quest, který jsem udělal na SS hůlku k ničemu
-> ale on už je pro 80% postav k ničemu už teď, v Agardonu se dá koupit svitek SS (který bardi sešlou bez UMD) za 29k (-appraise (bardi mají dobrou slevu)) a mají ho tam nekonečněkrát. Krom toho se dá koupit lektvar Odraz Smrt 1ks za asi 25k v Northtownu a opět ho mají nekonečněkrát, není to sice SS ale v některých případech ho může nahradit.
2) nemůže být všechno (navrhnul jsem několik nových lektvarů, viz. níže) co má klerik dostupné neklerikům
-> opět, ono už je, stačí si (nechat) vyrobit hůlku, která stojí cca 20k zl a 100xp jedna a má cca 25-50 nábojů!!!! Jediné co je potřeba je být paladin/druid/klerik nebo mít UMD cca 15 bodů. Nebo si nechat udělat svitek, k tomu je ale nutné UMD aspoň 30.
3) cena mědi byla 40k
-> ale už dávno není, nevím jak to bylo před wipe, ale nyní jsi to nastavil tak, že za každou skládanou blbost hráč platí tisíce mědi. Schválně jsem se ptal některých hráčů na to, jakou cenu v zl pro ně má jeden měďák. Mulo ani Radas by ho neprodali vůbec, Dadlák za 150k a já za 200k.
A nyní rozbor k jednotlivým lektvarům.
1x Lektvar léčení (4 mědi)
-> Strašně přehnaná cena. Jako hráč mám cca 500ks a nemám šanci je prodat, všichni ví, kde si je nasbírají, je to rychlé a jednoduché a mají u toho poklad a kill. Cena u hráčů je teď cca 10ks za 1.5 mědi.
můj návrh byl aby se prodávalo 10 kusů za 4mědi, neujal se
1x Lektvar rychlosti (1 měď)
-> no lol, mají skoro všude, v agardonu, v northtownu nebo middlebrooku nekonečněkrát. V middlebrooku jsou nejlevnější 10ks za 13k.
můj návrh byl zrušit, za měď by to mělo smysl jedině tehdy, pokud by měly aspoň 4x delší trvání
Lektvar silnější obnovy (4 mědi)
-> dá se koupit asi 10x za restart, což je pro jednoho hráče dostačující počet za pár zlatých, taky bych zvážil jeho výhody oproti klasickému léčení
můj návrh byl 10 ks za 6 mědi
Lektvar kamenné kůže (1 měď)
-> rovněž se dá koupit několikrát za restart, ale stejně se nevyplatí kupovat, jeho použitelnost je minimální
můj návrh byl 10ks za 2 mědi
Lektvar magické odolnosti (2 mědi)
-> jediný, který se jinde nedá koupit, nicméně SR 29, kterou to má je dost málo a 2 mědi jsou dost
můj návrh byl 10ks za 4mědi
Lektvar neviditelnosti (2 měď)
-> LOL, mají v northu za 4k 10ks
zrušit, ofc
Lektvar aury slávy (2 mědi)
- je v daemonville za zl jen 1x za restart, užitečný by i byl, nicméně za tuhle cenu si ho nekoupím
můj návrh je 10ks za 2mědi
Lektvar spell mantle (3 mědi)
- dá se koupit asi 4x za restart, za pár zlatých, hodil by se do pvp, na jiné účely je lepší lektvar léčení...
můj návrh byl 10ks za 5mědi
Lektvar odraz smrt (3 mědi)
-> mají v northu za pár šupů nekonečněkrát
zrušit
Lektvar silnější kamenné kůže (2 mědi)
- není o moc lepší než kamenné kůže, užitečnost je opravdu minimální, protože to odolá jen několika málo bodům a pak to vyšumí
můj návrh je 10ks za 3mědi
Lektvar slabšího vyčištění mysli (1 měď)
- mají nekonečněkrát v daemonville
zrušit
No místo těch zrušených jsem navrhoval toto:
Lektvar svobody (10ks za 3mědi)
-> hůlka za 30k má cca těch 30 použití, je ale nutné být klerik/druid/paladin/hraničář nebo UMD, lektvar by umožnil používat toto i buildům bez UMD
lektvar vylepšené neviditelnosti (10ks za 3mědi)
-> to samé jako nahoře, akorát že je třeba být bard/sorč/wiz nebo UMD
lektvar imky na vysátí (10ks za 2mědi)
-> to samé jako nahoře, tento lektvar se dá vytvořit, až na bug který to znemožňuje (viz. níže)
lektvar stínového štítu (10ks za 5mědi)
-> jak bylo řečeno v úvodu, svitek stojí 29k, stačí mít UMD nebo být bard/sorč/wiz
lektvar zraň (užitečné pro měňavcce bojujícího v proměně nemrtvého aby se mohl léčit) (10ks za 4mědi)
BUG: Krom toho, obchodník v Daemonville prodává špatné lektvary, takže ikdyž si udělám (a já už udělal) postavu co umí vyrábět lektvary, tak mám smůlu.
Jinak bych si většinu lektvarů stejně udělal místo abych za ně platil měď.