stin amu , časti ringu

Máte nápad, jak svět Arkhalie vylepšit, objevili jste někde nějakou nesrovnalost nebo nám chcete něco nabídnout? - Neváhejte a pište.

navratit stin amu + ringy do uvedených dungeonu

Ano
3
38%
Ano ale zachovat je i v dungeonech kde jsou ted
5
63%
ne
0
Žádná hlasování
 
Celkem hlasů : 8

Příspěvekod Ice » 16 čer 2011 17:38

O5 jsme u toho, že kritizujete jakési všeobecno a nenavrhujete žádné přímé náhrady. Nadále nemá cenu se o tom bavit. Hodlám diskutovat jen o tom co přesně se vám nelíbí a čím přesně to má být nahrazeno.

Těžké dungy jsou evidentně ty co nechodíte.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod drax » 16 čer 2011 18:13

nechodi se to co je nudne ne to co je težke :)
když pomijim ledovec / tunel na který sou malokdy lidi
aale už sme krapet ot od naprosto presneho navrhu ;)


peta : zverejnit ?:D alternativy ?:D kdo by je asi tak dedelal :)
ono by celkem stacilo kdyby ice nebyl proti jakekoliv zmeně jeho dokonaleho systemu od ktereho vsichni utikaji :D
pakby myslim shadow arkh hodně překopal :)
btw konkretnich navrhu bylo tři řitě k pulce ses nevyjadřil dva prošli čast si odmít z casopocghybných duvodu a zbytek např 1 u meroida si jen zamet pdo koberec
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 16 čer 2011 18:15

Ice píše:Možná by ses měl podívat na opravdové lotery jako jsou Mef ten na sobě nosí vybavení za dobrých 20k mědi a to hrál sotva rok. Mimo jiné je plně vybaven všemi potřebnými stíny na sílu odolnost a moudrost, čož mu jako klerikovi stačí a pak mu samozřejmě itemy s vlastnostmi neimonují a nadává že nic nepadá.
Tohle vybavení už měl před tím než jsi změnil loot a poté co jsi ho změnil hrál chvíli a pak se na to vybod a nakonec se na to vybodli všichni. Teď se znova vrátili protože očekávali nějaké změny. Ještě včera se uvažovalo o wipe/uplném konci arkh a ty pořád nejsi ochoten slevit na svých nárocích. Pokud neslevíš nikdo tu hrát nebude to je si třeba uvědomit. Ikdyby to bylo za cenu toho že ta změna, která se provede bude za nějaký čas vést k wipe pořád je to lepší než nedělat nic.

O5 jsme u toho, že kritizujete jakési všeobecno a nenavrhujete žádné přímé náhrady. Nadále nemá cenu se o tom bavit. Hodlám diskutovat jen o tom co přesně se vám nelíbí a čím přesně to má být nahrazeno.
Promiň ale tenhle topik je co? A proč by hráči měli vůbec přesně navrhovat co a jak? To už pak nemusejí hrát když budou vědět jak to je.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod mulo » 16 čer 2011 20:24

drax píše:když pomijim ledovec / tunel na který sou malokdy lidi


tak tunel to jo ale ladovec je pohoda v 3 aj v 2 sa to da ked nebude obmedzenie hracov
Uživatelský avatar
mulo
Level 26
 
Příspěvky: 436
Registrován: 29 črc 2008 23:00
Bydliště: Loftenwood

Příspěvekod Ice » 16 čer 2011 20:44

Já jen dával náměty k přemýšlení nikde jsem nepsal, že jsem úplně proti. Akorát, že nejsem pro to, aby to bylo právě ve jmenovaných dunzích (což mělo vyznít z toho, že si vybrali ty nejjednodušší)
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod peta_84 » 16 čer 2011 21:16

Ice píše:O5 jsme u toho, že kritizujete jakési všeobecno a nenavrhujete žádné přímé náhrady. Nadále nemá cenu se o tom bavit. Hodlám diskutovat jen o tom co přesně se vám nelíbí a čím přesně to má být nahrazeno.


tak to mas tak. kdyz navrhnu konkretni vec jaka se ma zmenit, tak mi reknes, ze hraci o pravidlech nerozhoduji a tim to konci.

Pokud prinasim obecne myslenky, tak zase nenavrhuji nic konkretniho a tim to konci.

nemuzes bojovat proti hracum, hraci maji vzdy pravdu, stejne jako zakaznik. Jednotlive muze byt hloupy nebo nerozvazni, ale kdyz ti vsichni utecou, tak to uz o necem vypovida. Hraci jsou zvykli dostat co chteji, kdyz to nedostanou pujdou tam, kde to dostanou.

Ice píše:Těžké dungy jsou evidentně ty co nechodíte.


ono mas tezke a tezke. treba takove ruiny tehyru nikdo nechodi. Protoze tam hodinu mydlis (nebo probihas, coz kazdeho nebavi) porad ta stejna monstra. bez moznosti pouzivat nejake ability nebo lektvary. Chapu, ze to bylo smyslem toho dungu, ale jaksi bez nejakych dalsich featur je to proste tam nabehnu, dam utok a cekam az to nejak dopadne. A vetsinou tam padaji taky rukavice (i kdyz medaku je tam vic). Nuda neni obtiznost.

stejne tak labyrint, trva to dlouho, vetsinu cest jsi v soucasne dobe uz znepristupnil. a vubec je to taky nuda. Je to v podstate jen o tom, ze kempis dokola porad toho sameho klicnika a cekas az ti padne spravny klic a na to to musis dobre znat a vedet ktere klice je potreba si nakempit. taky mi to moc zabavne neprijde, ackoliv myslenka toho dungu se mi moc libi.

balrog a drowowe se chodi malo, protoze je to daleko i kdyz uz se to priblizilo a v podstate je to z pulky "W" zavod v behu. Navic jsou na to potreba specificke buildy, ktere se zase nehodi do party, takze malokdo je chce delat.

Takovou skalu, morii, mv, stoky si muzes projit s postavou ktera se hodi i do dungu s partou.

Myslim si, ze aby mel kazdy 10 v podstate stejnych postav jako ostatni, kazdou na jeden dung neni idealni. Kdyz clovek hraje za nejakou postavu ma ve zvyku si ji oblibit shanet pro ni vybaveni atd.
Takze kdyz si udelas barda, muzes chodit morii, mv, stoky, draka, pozdeji i sede a lab a jeste se muzes pridat i do party a jit monky, zk, ... proto je bard tak oblibeny.
Uživatelský avatar
peta_84
Level 23
 
Příspěvky: 212
Registrován: 21 bře 2010 00:00

Příspěvekod drax » 17 čer 2011 06:20

mulo píše:
tak tunel to jo ale ladovec je pohoda v 3 aj v 2 sa to da ked nebude obmedzenie hracov


jo za predpokladu že druhou lokaci bugujes :P jinak 4-5 min :P

ice: netýka se to jen vypsaných ýká se to vsechdungeonu kde padaly stiny a už nepadají

shadoow : nic opakuji nic neni duvodem k wipe jak čast řika zeus maš všechno nebavi te hrat? kdo ti brani udělat si osobni wipe a jet znova / shanet eq na jiný char
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod mulo » 17 čer 2011 19:30

drax píše:
mulo píše:
tak tunel to jo ale ladovec je pohoda v 3 aj v 2 sa to da ked nebude obmedzenie hracov


jo za predpokladu že druhou lokaci bugujes :P jinak 4-5 min :P



nic sa nebuguje vsetko sa seka
Uživatelský avatar
mulo
Level 26
 
Příspěvky: 436
Registrován: 29 črc 2008 23:00
Bydliště: Loftenwood

Příspěvekod drax » 18 čer 2011 18:03

sme trochu ot tak z5 k tematu
- nazor komunity 100% jednomyslný
- navrh je 100% konkretni jelikož sou pokud vims tare verze ze kterých šance na loot a cočeho vsehchno mužeš zjistit
- je to navrat ke stavu který byl 2 roky čili nemuže nic zhorsit

copak nam k tomu povíš ice :P
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod Ice » 18 čer 2011 22:52

Nějak jsem nepochopil co jsi myslel těma šancema.

Vrátíte se na stav kdy budou padat slotovky nebo gp. Protože po wipe nebyly poklady tak přívětivé jakjste si vysnili a i tak jste brblali, že nic napadá.

Pokud by ses chctěl vrátit před wipe tak to ani náhodou protože pak by byl zbytečný a sami jste ho chtěli takže už je neodvolatelný.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod drax » 19 čer 2011 08:47

a jej enekdo zas enepochopil obsah celeho tematu :)
přečti si v prvni řdě nazev : stin amu , časti ringu

ano u monku padaly slotovky gp nesloty stiny časti ringu
ted padaji vicmemene jen slotovky obcas stin na resist +6 neslot nebo +3/4 stat helma možná ještě í ninjacu ale u dlouh nikdo neviděl

každpadně tady sde o stiny + casti ringu ktere padaly ve zminených dungeonech a nejspis ještě dalších ktere sem opoměl a ktere sou ted jen v dungeonech ktere se stejně nechodí z ruzných duvodů

napak takový monci po zrušeni dropu stinu /casti ringu +6/7 neslot haly / kosy/kopí se prakticky nechodí protože to za ten čas / obtižnost nestojí
(kecam halu sem tam videl +6 jine zbrane ani +7 už ne )
drop gp byl pokud vim globalni system který je zrušený tady jde jen čistě o to ty itemy přidat zpatky do lootu v monkarně prakticky je ted přisun stinu temeř nulový kdežto:
u monku býval vždy 1-3 za run (+1 stat ,5/- , 10/- )
u dalhy tak 1 za 4-5 runu (+1stat)
v mv se občas vyskytl ( cca 5-10 cest ) (+1 stat tušim že i 5/- )
ovšem t je hrubý odhad konkretnějši šance si mužeš najti ve starsich verzich

dokud padaly v monkafrně stiny ringy neslotovky mělo cenu ji jít ted prostě v 90 % nema cenu malem mlatit o ty 6/x rukavky
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod Ice » 19 čer 2011 10:39

Kdybys tu hrál už před WIPE věděl bys že stínové amulety padali jen ve stokách a u Dalhaga. A prsteny jen ve stokách. Do monastery a MV byli dány jednak z nedostatku itemů do pokladů a jednak aby se to po wipe lépe rozjelo. (s tim že tam nepadali stíny na odolnost a sílu) Takže závěr: Prsteny zůstanou jen ve stokách a stínové amulety dáme do jednoho nesólového dungu.
A myslím, že v Monastery padají rezistové stíny a to je samo o sobě dost cenná věc - podle mě cennější než amu na vlastnosti.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod drax » 19 čer 2011 11:44

jo jenže problemove sou prave amu na staty ktere si v podstatě zrušil
kromě u monku padaji 10/- celkem vzacně
resp k monkum aktualně nema smysl jít kromě toh že se obcas zabehnou for fun s faktem že je predem jiste že loot bude horsi než u dragy sam mužeš videt že monci s ebehali jen dokud tam byly stin + ringy
co se dalhy týče toho ani radsi nezminuj tam už nepada ani haste amu ani stiny ani gemy bych řek resp obcas nejaka neslotovka na gp jinak kromě medi v podstatě nic kde sou doby kdy se monci + dalha chodily
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod Ice » 19 čer 2011 12:02

Zrušit jsem je nezrušil jen jsou v jiných dunzích a to tak že ti mohou dokonce ja jeden zátah vypadnout dva kousky od jedné vlastnosti takže za jeden dung můžeš klidně i složit celý amulet.
To, že ty chceš aby byli k nalezení tam kde je to nejjednodušší není důvod je tam dávat.
A to že bojuješ právě za jejich lehkou dostupnost značí jediné nechceš mít na sobě itemy s + k vlastnostem, ale raději s ac ,ale to je právě to co má dělat hru zajímavou vybrat si mezi tím mít ac nebo vymaxované vlastnosti. A pokud chceš mít obojí musíš se snažit je najít a ne je dostat na první zajití dungu a to ještě toho co je nejlehčí.
Respektive kdyby nebyli stínové amulety na vlastnosti mohly by v pokladu padat desítky zajímavých itemů.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod drax » 19 čer 2011 12:40

aha takže je řešeni nacpat stiny k balrog tehy lab kam temeř nikdo neleze kvuli chujovinam ktere si tam nadělal + lootu který je kromě stinu 0 (viz ty tvoje +2 fort ringy u drowu napřiklad ) :) why not žejo :)
pořebne stat maxnes i bez stinu
btw jestli točeni stupidniho dungu pro tvuj build ala lab ma dělat hru zajimavou tak vime proc ti přijde cilem hry ktočit 300x morii na amu :)
proč teda bylys tiny temř 2 roky vu monku a proč se monci od doby jejich zrušeni temeř nešli ? kde tedy soudruzi udělaly chybu ?

proč vlastně chodit party dungy když je v solo dostupný lepši eq + stiny ?
nejak chytam dojem že chces udelat z arkh singleplayer resp duležite veci presouvas do solo kam ale lidi stejne nedotlačiš pač sou nudne viz lab balrog drow a zaroven se snažiš srazit party loot na minimum co takhle rename na arkhalia solo server?
takže ano monky si v podstatě zrušil v mv padne občas +7 weap jinak absolutni nic
zk jednou za 50 runu +6 plast / ring / haste helma jinak absolutni 1-3 slot hovno u dragy si narval všechny itemy co za neco staly do jedne bedny ke ktere pada klic s tak 10-20% sanci co teda planuješ dál ? +7 weapky do solo dungu což je tak posledni potřebný item který z nich nevytahnes ?

prostě s každou dalši zmenou de arkh od 10 k 5 všichni to vidí všichni to řikaji jen y s přesvedčený jak dobrou praci si odved - aktivita čim dal slabši a řek bych že po navalu starých hracu kteři přišli mrknout co je nveho když je shade wb to klesne zas

btw nevymlouvej se žes je nezrušil přesunul si stiny neslotovky a ringy z dungu ktere se chodí do dungu ktere hrače nudí - chozene se prestaly chodit a do nudných stejně nikdo chodit nezačal - podivej s ena statistiky krome shadoowa čili ten tvuj přesun je totožný se zrušením
a arkh jejiýž hlavni přednosti vždy byly možnosti a neomezenost je opět o kus chudší
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

PředchozíDalší

Zpět na Návrhy, postřehy, nabídky...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Foplips00 a 4 návštevníků