Nový systém lootu
Napsal:
31 bře 2012 11:42
od herbertwest
Abych jen nekritizoval či neměl negativní připomínky, musím za sebe uvést, že nový systém lootu se zatím jeví jako jednoznačné plus - i nepříliš těžký sólo dung stojí za to jít třeba ve dvou hráčích. Velké zlepšení, co se lootu týče, je patrné z mého pohledu u pavouků ( byl jsem tam nyní 2 x po delší době ve 4 hráčích a padaly poměrně zajímavé věci ).
Napsal:
01 dub 2012 10:42
od peta_84
Take se mi libi, kdy otevru v podstate uplne plnou truhlu. A je bezesporu mile, pokud si kazdy ucastnik dungu odnese, krome nekolika medaku, jeste nejaky ten ten item - nejcasteji vsak na prodej. Celkovy dopad ale ukaze az cas - a vzhledem k frevekci chozeni dungu, az v obdobi vetsim nez kratkem.
Odhaduji predevsim tyto dopady:
* bude vice penez - predmety z prostredni kategorie, jako unikatni zbrane, se daji nejlepe prodat -> vetsi dostupnost gemu.
* zvysi se cena slotovek, v pomeru k penezum. Z dlouhodobeho hlediska budou slotovky drazsi. drive vypadlo z lootu rekneme 500k gp + slotovka, a to muselo byt velke stesti, dnes pri stejne porci stesti i nekolik milionu + slotovka.
* stejne jako v predchozim bode budou drazsi medaky v relaci ke gp, resp. gemum. i kdyz tomto pripade to muze byt vyvazeno "expicimi medaky", jejichz dopad nevesel zatim zasadne v platnost.
Nemyslim si, ze by to nekomu zasadne vadilo, ale je dobre si to uvedomit.
nejvetsi vliv, podle toho, jak jsem pochopil fungovani lootu bude na dungy pro vetsi pocet lidi, kde se i pri standartnm pruchodu hodne zlepsi poklad. U takoveho ZK ve dvou neni moc poznat rozdil, zatimco u tunelu, pokud je tam tento system nasazen by me opravdu zajimalo, co padne:)
Loot
Napsal:
07 dub 2012 08:33
od herbertwest
Je milé, že ten loot dokáže i překvapit - u Frotrpa například byla v pokladu kniha šíleného Araba Nekronomicon
.