Hlašte jak NPC za které je moc málo tak i NPC za které je moc.
formát: název npc / lokace / kolik dává teď / kolik by za ni mělo být
příklad:
strážné oko / mv vrch / 290 základ / 350 základ
pokusím se dovysvětlit aktuální XP systém:
základ je prakticky vždy (optimální lvl hráče)*10 tudíž při základu 290 se předpokládá že tato příšera dá nejvíc xp na lvl hráče 29. Vyjímka je u bossů kteří mají základ třeba 2000 a jako lvl nastavený 40.
pokud má hráč menší lvl, bude dostávat méně, pokud má vyšší opět bude dostávat méně než základ, v partě opět méně než základ. Nad 10 lvl rozdílu už je 0, resp. nedávno bylo změněno na 5% při rozdílu 10 nad a 1% pri rozdílu 11 nad.
Postihy za vysoký/nízký lvl ani za partu nejsou předmětem tohoto topiku tak to sem nepište budu to mazat, chci tu stručné návrhy koho a jak upravit. Návrhy bez konkrétního počtu XP jako ("oko má málo přidejte") budou ignorovány.